Skocz do zawartości

przywar01

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O przywar01

  • Urodziny 11.06.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dzierżoniów

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Hej, Szukam intercoolera do mojego 1.9 Tdi 1994r. Z tego co juz wiem są dostępne 2 rodzaje. U mnie siedzi intercooler hella 8ML376746-321. Niestety jest on mega drogi, jako nowy i używaka. Macie jakiś pomysł jak ominąć ten temat lub gdzie mógłbym znaleźć jakiś tani zamiennik? Podobno ten typ występuje tylko w orginale...?
  2. Hej, wracam do tematu. Chyba próbowałem już wszystkiego. Na nastawnik nakleiłem plastik ograniczający położenie min (jak w poprzednich postach). Niestety bezskutecznie. Poszedłem więc o krok dalej i wkręciłem w obudowę nastawnika śrubę, ale błąd pozostał. Po podłączeniu do kompa miałem błędy: P2015: Czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, nieodpowiedni sygnał, stały i P2016: Czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, niski sygnał obwodu, nieciągły; P2008: Przepustnica kolektora dolotowego - nieciągły. Po skasowaniu błędów miałem spokój na jakieś 40km, po czym błąd 2015 powrócił. Macie jeszcze jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu (po za wymianą kolektora oczywiście ?
  3. Panowie, a tą kostkę ze stanów można gdzieś w PL dostać? http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_Bracket_p/egr-p2015.htm
  4. Ok, post nie był zbyt precyzyjny. Po wymianie nastawnika i wyczyszczeniu kolektora błąd wciąż występuje. Z tego co zauważyłem to mam nieco wytarty ten "grzybek", który znajduje się na samym początku pręta z klapkami. Powoduje to nieznaczne odchylenie klap w pozycji otwartej i komputer odrazu wariuje. Można gdzieś dostać ten element nowy (tj cała listwe z klapkami) - a nie cały kolektor?
  5. Hej, Mam ten sam problem. Włączył mi się błąd Check engine - komp pokazuje sporadyczny błąd położenia klap powietrza (pozycja otwarta). Wymieniłem już moduł sterujący połozeniem klap i nic. Macie jakiś pomysł?
  6. Ja mianowicie miałem inny problem, auto dostawało drgań + traciło moc. Później pojawiły się problemy z odpalaniem po dłuższym postoju. Diagnoza po sprawdzeniu wszystkiego - wtryskiwacze. Zregenerowałem wszystkie i po pewnym czasie problemy z odpalaniem i drganiami na wolnych obrotach powróciły. Mechanik stwierdził, że to nieszczelna głowica i jedyne pewne działanie to jej wymiana (dość droga) lub ponowna wymiana uszczelek wtrysków, ale tu problem pewnie powróci. Podobno te modele tak mają, że po regeneracji wtrysków głowica jest nieszczelna (wyrobione gniazda) - problem nie do rozwiązania bez wymiany głowicy. Macie jakieś rady? Możecie potwierdzić opinie mojego mechanika?
  7. No właśnie tego nie miałem możliwości sprawdzić. Jak zakładałem nowe świece, to niby prąd dochodził, ale znajomek mi to sprawdzał, bo ja z elektryką to na bakier jestem. Teraz największy problem to ten zgubiony bezpiecznik (shared na poprzedniej stronie zamieścił zdjęcie, ten zielony) nie wiem jakiej ma być mocy. Jutro sprawdzę czy dochodzi prąd. Jak mam to zrobić multimetrem?
  8. A ja mam taki problem z tym z moim paskiem. Auto nie pali na mrozie (a w zasadzie to odpala ale na 5-6 razy), aż w końcu zegary mi się kasują i po jakimś czasie działa. Wymieniłem już świece, przewody do świec, filtry, bezpiecznik paskowy 50 amper (ten z puzdereczka na podszybiu). W końcu dogrzebałem się do tych 2 bezpieczników za konsolą bezpieczników w kabinie i wyciągnąłem jeden z nich-jest ok, drugi mi zaginął i nie wiem jaką ma wartość? Czy oba te bezpieczniki są takie same? Macie jeszcze jakieś pomysły co to może być? Nie sprawdzałem jeszcze tylko wytrysków oraz przekaźnika świec (jak mogę go sprawdzić?).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności