mkpol Zgłoś #281 Napisano 20 Stycznia 2017 U mnie okazało się, że skończył się kolektor a nie nastawnik. Ostatecznie zamontowałem nowy kompletny kolektor. A stary nastawnik V120 oraz ten nowy V130 sprzedałem i żaden z kupujących do dziś się nie odezwał. A już trochę czasu minęło. Wiem na pewno, że ten fabrycznie nowy firmy continental gościu kupił do superba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #282 Napisano 21 Stycznia 2017 Witam, zakupiłem passata z 2010r silnik to CBAC, przebieg jaki jest to 207k, pali sie kontrolka check, po podłączeniu kompa błędy jak po niżej, kolektor ma plastikowy... Proszę doradzić jak to naprawić, czy kupić ten zestaw naprawczy który jest na allegro , czy kupić z aukcji nastawnik..? 012333 - Relay for High Heater Output P302D - 000 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 147 Reset counter: 255 008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2006 - 000 - Stuck Closed - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Reset counter: 255 008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2004 - 000 - Stuck Open Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Reset counter: 255 008283 - Reductant Tank Temperature Sensor P205B - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #283 Napisano 22 Stycznia 2017 Coś za dużo tego na raz. Ja bym na spokojnie zaczął od sprawdzenia wiązki elektrycznej dochodzącej do kolektora i egra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #284 Napisano 22 Stycznia 2017 (edytowane) 3 miesiace walczyłemz błędami p2004 i p2006, nikt nic nie wiedział albo nie chciał wiedzieć, przeszukałem wszystkie zagraniczne fora przeróznych modeli vw i audi, nic praktycznie ciekawego na temat tych błędów nie znalazłem. moja niestety cierpliwość nie wytrzymała i wyprogramowalem to całkowicie jezdze juz tak dwa lata i nic sie nie dzieje, wszystko chodzi jak powinno, spalanie ok 6(raz ponizej raz lekko powyżej). stwierdzam że to była bardzo dobra decyzja. nikt nie potrafił mi pomóc, ekspermentować na kolektorze ża blisko 2tysie nie widziałem sensu i martwić sie że jesli bedzie ok to na jak długo. klapek fizycznie nie ruszałem, nawetkolektora nie wyciągałem aby tam zaglądać no bo i po co skoro to plastikowe badziewie wczesniej podmieniałem nastawnik mi to nie pomogło(moze tez kupiłem uszkodzony) ale raczej to wina kolektora nie nastawnika lub czego tam jeszcze powiązanego z tym wszystkim Edytowane 22 Stycznia 2017 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #285 Napisano 23 Stycznia 2017 Panowie a ile płaciliście za wyprogramowanie tych klap ? dzwoniłem do jednej firmy w Poznaniu i zaśpiewali mi 1200 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #286 Napisano 23 Stycznia 2017 Panowie a ile płaciliście za wyprogramowanie tych klap ? dzwoniłem do jednej firmy w Poznaniu i zaśpiewali mi 1200 zł Chora firma!!!! Równy rok temu robiłem to koledze z forum 400 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #287 Napisano 23 Stycznia 2017 dwa lata temu 500zł zapłaciłem. moze 1200 wraz z programem i hamownią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #288 Napisano 23 Stycznia 2017 Myślę że problem rozwiązany, pomógł patent z wkręceniem śrubki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter88 Zgłoś #289 Napisano 23 Stycznia 2017 Ja nadal nie znam odpowiedzi, czy warto zaintersowac się tym kolektorem po regeneracji. Teoretycznie powinno rozwiazac problemy na długo, bo lepiej wykonany niż oryginal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #290 Napisano 5 Maja 2017 Panowie cy w CFFB też występuje ten ten problem czy mamy tu jakiś poprawiony patent ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #291 Napisano 6 Maja 2017 W cffb jest zastosowany w 100% skuteczny patent. Nie ma już tego dziadostwa ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #292 Napisano 6 Maja 2017 Marku - pięknie dziękuję za szybką odpowiedź. Wywalę zatem tylko egr, dpf zostawie żeby na narty spokojnie jechać przez Niemcy, klap też nie ruszam wobec tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #293 Napisano 6 Maja 2017 Licz się z tym że po wywaleniu egra dpf będzie się częściej wypalał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #294 Napisano 6 Maja 2017 A czy to jest istotnie większa różnica w wypalaniu ? Robię 60 km dziennie do i z pracy plus czasem w weekend troche po miescie, troche trasy. Z tych 60ciu polowa S7, polowa juz w mieście. Wiem, że wywalenie również dpf byłoby optymalne jeśli jeżdżę tylko po Polsce, ale bywa, że lecę na Zachód, a Niemcy lubią sprawdzić czy jest filtr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #295 Napisano 6 Maja 2017 Nie potrafię odpowiedzieć. Kiedyś rozmawiałem na ten temat z Aligatorem i powiedział, że takie będą skutki usunięcia EGR-a i że może to nieco skrócić jego żywotność. Ale bez dramatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #296 Napisano 6 Maja 2017 Nie potrafię odpowiedzieć. Kiedyś rozmawiałem na ten temat z Aligatorem i powiedział, że takie będą skutki usunięcia EGR-a i że może to nieco skrócić jego żywotność. Ale bez dramatu Dziękuję. Pozwoliłem sobie przenieść moją odpowiedź do wątku o dpf http://forum.vw-passat.pl/threads/124400-DPF-filtr-zatkany-popio%C5%82em/page28?highlight=dpf Coby nie robić offtopu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr Jotul Zgłoś #297 Napisano 15 Maja 2017 Dzień dobry, I mnie nie ominęła awaria nastawnika/kolektora (CBAB, 145 kkm). Przeszukując net znalazłem również taki uchwyt kasujący luzy na połączeniach pomiędzy nastawnikiem i dźwigienką kolektora:http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_Bracket_p/egr-p2015.htm Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów coś o tym wie, słyszał, a może ma zamontowany...? Nawet z kosztami transportu z USA wydaje się atrakcyjna cena w porównaniu z ASO, a komentarze są obiecujące... Pozdrawiam Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaycob Zgłoś #298 Napisano 15 Maja 2017 Cena w porownaniu ze srubka, ktora mozesz wkrecic samemu w nastawnik jak na rosyjskich forach jest przedstawione jest kosmiczna... Nawet jakbys chcial zrobic taka metoda jak ja ze podlozycz pood rami wymodelowana blaszke jest w porownaniu z tym wynalazkiem mega tania, bo blaszka alu moze bdzie kosztowac ze 4zl, albo zbajdziesz sobie na warsztacie cos podobnego.... Ja nie zamowilem i nie bede zamawial. Istnieja tansze rownie skuteczne metody. Moja blaszka trzyma juz 2 lata i jest gites. Gesendet von meinem XT1562 mit Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #299 Napisano 15 Maja 2017 Zakładałem już kilka tych alu kolanek i błąd znika. Na naszym Alle... masz też aukcje i wybór czy do metalowego kolektora czy plastikowego itd. Oczywiście możesz zamówić z USA. Może być tak ze uszkodzony masz nastawnik i kolanko nie pomoże. Mi się jeszcze tak nie trafiło ale na forum piszą że tak też bywa. To kolanko oporowe było gdzieś tu w którymś wątku opisane, możesz poszukać bo czasami jest kilka wątków podobnych tematów z dziesiątkami stron. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobo 44 Zgłoś #300 Napisano 3 Czerwca 2017 Witam podepnę się pod temat w moim passacie z 2006r typ silnika bmp nie CR wyskoczył błąd P2015 czujnik tłumienia szmeru ssania w kolektorze dolotowym gdzie go znajdę bo te nowe silniki z CR mają rozwiązanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach