Skocz do zawartości
Łuki0

Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie okazało się, że skończył się kolektor a nie nastawnik. Ostatecznie zamontowałem nowy kompletny kolektor. A stary nastawnik V120 oraz ten nowy V130 sprzedałem i żaden z kupujących do dziś się nie odezwał. A już trochę czasu minęło. Wiem na pewno, że ten fabrycznie nowy firmy continental gościu kupił do superba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zakupiłem passata z 2010r silnik to CBAC, przebieg jaki jest to 207k, pali sie kontrolka check, po podłączeniu kompa błędy jak po niżej, kolektor ma plastikowy...

Proszę doradzić jak to naprawić, czy kupić ten zestaw naprawczy który jest na allegro , czy kupić z aukcji nastawnik..?

 

012333 - Relay for High Heater Output 
              P302D - 000 - Short to Ground - Intermittent
            Freeze Frame:
                   Fault Status: 00100000
                   Fault Priority: 2
                   Fault Frequency: 147
                   Reset counter: 255


008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
              P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
            Freeze Frame:
                   Fault Status: 11100000
                   Fault Priority: 2
                   Fault Frequency: 1
                   Reset counter: 255


008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1 
              P2006 - 000 - Stuck Closed - Intermittent
            Freeze Frame:
                   Fault Status: 00100000
                   Fault Priority: 2
                   Fault Frequency: 4
                   Reset counter: 255


008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1 
              P2004 - 000 - Stuck Open
            Freeze Frame:
                   Fault Status: 01100000
                   Fault Priority: 2
                   Fault Frequency: 4
                   Reset counter: 255


008283 - Reductant Tank Temperature Sensor 
              P205B - 000 - Implausible Signal
            Freeze Frame:
                   Fault Status: 01100000
                   Fault Priority: 2
                   Fault Frequency: 1
                   Reset counter: 255

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś za dużo tego na raz. Ja bym na spokojnie zaczął od sprawdzenia wiązki elektrycznej dochodzącej do kolektora i egra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 miesiace walczyłemz błędami p2004 i p2006, nikt nic nie wiedział albo nie chciał wiedzieć, przeszukałem wszystkie zagraniczne fora przeróznych modeli vw i audi, nic praktycznie ciekawego na temat tych błędów nie znalazłem.

moja niestety cierpliwość nie wytrzymała i wyprogramowalem to całkowicie

jezdze juz tak dwa lata i nic sie nie dzieje, wszystko chodzi jak powinno, spalanie ok 6(raz ponizej raz lekko powyżej). stwierdzam że to była bardzo dobra decyzja. nikt nie potrafił mi pomóc, ekspermentować na kolektorze ża blisko 2tysie nie widziałem sensu i martwić sie że jesli bedzie ok to na jak długo. klapek fizycznie nie ruszałem, nawetkolektora nie wyciągałem aby tam zaglądać no bo i po co skoro to plastikowe badziewie

wczesniej podmieniałem nastawnik mi to nie pomogło(moze tez kupiłem uszkodzony) ale raczej to wina kolektora nie nastawnika lub czego tam jeszcze powiązanego z tym wszystkim

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ile płaciliście za wyprogramowanie tych klap ? dzwoniłem do jednej firmy w Poznaniu i zaśpiewali mi 1200 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie a ile płaciliście za wyprogramowanie tych klap ? dzwoniłem do jednej firmy w Poznaniu i zaśpiewali mi 1200 zł

 

Chora firma!!!! Równy rok temu robiłem to koledze z forum 400 zeta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dwa lata temu 500zł zapłaciłem.

moze 1200 wraz z programem i hamownią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że problem rozwiązany, pomógł patent z wkręceniem śrubki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nadal nie znam odpowiedzi, czy warto zaintersowac się tym kolektorem po regeneracji. Teoretycznie powinno rozwiazac problemy na długo, bo lepiej wykonany niż oryginal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie cy w CFFB też występuje ten ten problem czy mamy tu jakiś poprawiony patent ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W cffb jest zastosowany w 100% skuteczny patent. Nie ma już tego dziadostwa ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marku - pięknie dziękuję za szybką odpowiedź.

Wywalę zatem tylko egr, dpf zostawie żeby na narty spokojnie jechać przez Niemcy, klap też nie ruszam wobec tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Licz się z tym że po wywaleniu egra dpf będzie się częściej wypalał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy to jest istotnie większa różnica w wypalaniu ?

Robię 60 km dziennie do i z pracy plus czasem w weekend troche po miescie, troche trasy.

Z tych 60ciu polowa S7, polowa juz w mieście.

 

Wiem, że wywalenie również dpf byłoby optymalne jeśli jeżdżę tylko po Polsce, ale bywa, że lecę na Zachód, a Niemcy lubią sprawdzić czy jest filtr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafię odpowiedzieć. Kiedyś rozmawiałem na ten temat z Aligatorem i powiedział, że takie będą skutki usunięcia EGR-a i że może to nieco skrócić jego żywotność. Ale bez dramatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie potrafię odpowiedzieć. Kiedyś rozmawiałem na ten temat z Aligatorem i powiedział, że takie będą skutki usunięcia EGR-a i że może to nieco skrócić jego żywotność. Ale bez dramatu

 

Dziękuję.

 

Pozwoliłem sobie przenieść moją odpowiedź do wątku o dpf

http://forum.vw-passat.pl/threads/124400-DPF-filtr-zatkany-popio%C5%82em/page28?highlight=dpf

Coby nie robić offtopu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

I mnie nie ominęła awaria nastawnika/kolektora (CBAB, 145 kkm). Przeszukując net znalazłem również taki uchwyt kasujący luzy na połączeniach pomiędzy nastawnikiem i dźwigienką kolektora:http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_Bracket_p/egr-p2015.htm

Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów coś o tym wie, słyszał, a może ma zamontowany...? Nawet z kosztami transportu z USA wydaje się atrakcyjna cena w porównaniu z ASO, a komentarze są obiecujące...

 

Pozdrawiam

Piotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena w porownaniu ze srubka, ktora mozesz wkrecic samemu w nastawnik jak na rosyjskich forach jest przedstawione jest kosmiczna... Nawet jakbys chcial zrobic taka metoda jak ja ze podlozycz pood rami wymodelowana blaszke jest w porownaniu z tym wynalazkiem mega tania, bo blaszka alu moze bdzie kosztowac ze 4zl, albo zbajdziesz sobie na warsztacie cos podobnego.... Ja nie zamowilem i nie bede zamawial. Istnieja tansze rownie skuteczne metody. Moja blaszka trzyma juz 2 lata i jest gites.

 

Gesendet von meinem XT1562 mit Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładałem już kilka tych alu kolanek i błąd znika. Na naszym Alle... masz też aukcje i wybór czy do metalowego kolektora czy plastikowego itd. Oczywiście możesz zamówić z USA. Może być tak ze uszkodzony masz nastawnik i kolanko nie pomoże. Mi się jeszcze tak nie trafiło ale na forum piszą że tak też bywa. To kolanko oporowe było gdzieś tu w którymś wątku opisane, możesz poszukać bo czasami jest kilka wątków podobnych tematów z dziesiątkami stron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod temat w moim passacie z 2006r typ silnika bmp nie CR wyskoczył błąd P2015 czujnik tłumienia szmeru ssania w kolektorze dolotowym gdzie go znajdę bo te nowe silniki z CR mają rozwiązanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności