tomek1192 Zgłoś #121 Napisano 11 Kwietnia 2014 Jaka ma być średnica tych wężyków silikonowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selius Zgłoś #122 Napisano 11 Kwietnia 2014 Srednica to 8 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #123 Napisano 12 Kwietnia 2014 (edytowane) Wczoraj zrobione. robię regularnie raz w roku. Wrzucę korekcje przed i po popołudniu. Tak jak obiecałem. Wykres po sklejeniu wyników z przed i po Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez pompeusz666 logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #124 Napisano 12 Kwietnia 2014 Dzisiaj zrobiłem i wrzucę od siebie 3 grosze. 1. Nie wyłączajcie samochodu podczas tego zabiegu. Ja byłem do tego zmuszony, przez wyciek liqui z butelki. Samochód nie chce na tym płynie odpalić, potem trzeba znowu podłączać ON, odpalać, odłączać, podłączać liqui. 2. Uszczelnijcie dobrze sobie połączenie pojemnika z liqui, z przewodami. U mnie te dziadostwo rozpuściło silikon. Po zabiegu, dużo ciszej samochód chodzi, szczególnie kiedy jesteśmy w środku, troszkę żwawszy, chyba lepiej wkręca się na obroty, mniejsze drgania w środku. POLECAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #125 Napisano 12 Kwietnia 2014 A czy u kogoś z Was nie trzeba było wymieniać uszczelniaczy PD? Czy czasami ten środek nie przyśpiesza ich zużycia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi1982 Zgłoś #126 Napisano 19 Kwietnia 2014 Tomek 1192 musiałes miedz gdzies nieszczelnosc na zasilaniu albo słaba pompe paliwa w co watpie... robiłem takie rzeczy w nie jednym Pd i kazdy na tym odpalał bez problemu,gasiłem silnik kiedy np.musialem poprawic puszke itp..dobrze jest go przytrzymac przez jakis czas na 2000-3000rpm potem z nowu wrocic do jałowych i tak na zmiane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #127 Napisano 19 Kwietnia 2014 Ja też nie mogłem odpalic na tym środku i noga caly czas na gazie bo na wolnych gaśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #128 Napisano 19 Kwietnia 2014 to w takim razie macie coś nie tak ze swoimi silnikami ewentualnie kupiliście nie taki preparat jak trzeba.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #129 Napisano 19 Kwietnia 2014 Inni uzytkownicy tez wspominali o takim wlasnie zachowaniu Ja uzywalem LM 2666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi1982 Zgłoś #130 Napisano 20 Kwietnia 2014 Nie ma bata on musi sam zapalac i tym bardziej chodzic na jałowym biegu...napewno w dobre aorty sie wbijacie:P ja uzywam tylko proline 5154-5156 i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #131 Napisano 20 Kwietnia 2014 (edytowane) Może ci zapalił ale na resztkach ON Jeszcze za jakiś czas spróbuję LM 5156 Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez maciuch1075 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #132 Napisano 28 Kwietnia 2014 a czy CR(nie VW) tez można takim preparatem przeczyścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #133 Napisano 28 Kwietnia 2014 Dołączam się do pytania.... Niby etykietę czytałem ale nie wiem czy mogę to trzasnąć w 3.0 CR (bmw) ?? Dotychczas środka używałem w Audi 80 (bliżniaczy silnik 1.9 jak w passacie - AAZ) i u siebie w AWX. Tutaj i tutaj śilnik krótko po zaciągnięciu preparatu sam zgasł. Obydwa silniki były rozgrzane... a odpaliłem je ponownie tylko z butem w podłodze. Po odpaleniu... krótka przygazówka.. i jakimś cudem na jałowym już chodziły. Przy końcówce tak czy tak musiałem zgasić silniki i ta sama polka od nowa.... ciezkie odpalenie i but w podłodze. Choć w pierwszym przypadku (AAZ) but w podłodze mógłby coś zmienić... tak w przypadku AWX dziwne że bez gazu nie chciał odpalić... przeciez tu elektronika gra pierwsze skrzypce i "gazowanie" podczas odpalania nie powinno nić zmieniać - a jednak >>> coś pomogło bo na początku próbowałem odpalać jak zawsze bez gazu - bezskutecznie. Wracajac do pytania... może wlac jednak środek do zbiornika z paliwem ? Korekcje najgorszą mam -0,5 gdzie norma tak jak w PD jest od -3 do +3. Przypominam.. silnik BMW na CR. ps. wiem ż inna marka ale nie bijcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #134 Napisano 28 Kwietnia 2014 Witam, słyszałem opinie, że w CR czyszczenie wtrysków, może im zaszkodzić, bo jak wypłucze wszystko to wtedy wtryski zaczynają lać. Jednak niech inni się wypowiedzą w tym temacie, bo być może są tylko pogłoski niczym nie potwierdzone. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #135 Napisano 25 Maja 2014 (edytowane) Czy w wężyku powrotnym bąbelki powietrza to norma? Też miałem problem z odpalaniem na preparacie właśnie przez to że powrotem wracało paliwo z bąbelkami i wygląda na to że go zapowietrzało. Pomogło jak usunąłem trójnik, wężyk od powrotu bezpośrednio do butelki od góry, a zasilanie przez filterek na wąż zasilający samochodu, coś mniej więcej jak na filmiku z poprzedniej strony. Edytowane 25 Maja 2014 przez Marceli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #136 Napisano 29 Maja 2014 Witam Kolegów:) z racji iż jutro chce przeprowadzić zabieg u siebie mam pytanie. Czy dobrze rozumuje?:Hej http://zapodaj.net/1083013cb3a6c.jpg.html no wiec odpinam 2 węże(1 i 2 na foto) za pomocą czegoś takiego http://sklep.artom.com.pl/Img.ashx?Id=2133&w=300&h=300 wkładam po 1 wężu silikonowym w każdy przewód z foto ze zdjecia(przewody 1 i 2)na foto, na wężu 1 daje dodatkowo filtr i oba końce węży silikonowych wkładam do butelk z plynem a miejsce 3(czerwone) mostkuję i odpalam i auto CZY może tak mam zrobić:http://zapodaj.net/557f7880f05a1.jpg.html odpinam przewody:1,2 i je mostkuje, w miejscu tych przewodów we filtrze wpinam silikony(filtr na dopływie) zatopione do słoika i odapalam?Pytam bo 2 filmiki widziałem na necie i w każdym inaczej? w 1 przypadku muszę korzystac z trójnika czy moge bez?czy może obie metody dadzą tem san skutek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #137 Napisano 30 Maja 2014 Witam Kolegów:) z racji iż jutro chce przeprowadzić zabieg u siebie mam pytanie. Czy dobrze rozumuje?:Hej http://zapodaj.net/1083013cb3a6c.jpg.html no wiec odpinam 2 węże(1 i 2 na foto) za pomocą czegoś takiego http://sklep.artom.com.pl/Img.ashx?Id=2133&w=300&h=300 wkładam po 1 wężu silikonowym w każdy przewód z foto ze zdjecia(przewody 1 i 2)na foto, na wężu 1 daje dodatkowo filtr i oba końce węży silikonowych wkładam do butelk z plynem a miejsce 3(czerwone) mostkuję i odpalam i auto CZY może tak mam zrobić:http://zapodaj.net/557f7880f05a1.jpg.html odpinam przewody:1,2 i je mostkuje, w miejscu tych przewodów we filtrze wpinam silikony(filtr na dopływie) zatopione do słoika i odapalam?Pytam bo 2 filmiki widziałem na necie i w każdym inaczej? w 1 przypadku muszę korzystac z trójnika czy moge bez?czy może obie metody dadzą tem san skutek? Polecam metodę nr 1, ponieważ nie czyścisz syfu z filtra paliwa, a poza tym do filtra też wchodzi sporo płynu, więc będziesz miał część płynu niewykorzystane. A przy metodzie 1 masz czyszczenie czystym płynem i to całą jego ilością... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #138 Napisano 30 Maja 2014 (edytowane) Dzieki kolego:)Dodatkowy filerek wpiąć w przewód numer 1(biały) na moim foto? Dzis działam:) wieczorem postaram sie wkleić logi przed i po:) Edytowane 30 Maja 2014 przez 126tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolec Zgłoś #139 Napisano 3 Czerwca 2014 Witam koledzy, podpinam do wątku. Dziś właśnie zakupiłem preparat do czyszczenia wtrysków STP i w instrukcji piszą, że buteleczka wystarcza do wzbogacenia ok 60l paliwa czyli wnioskuję, że można to jednak dodawać do paliwa a nie "wpuszczać" prosto na wtryski. Chyba, że każdy preparat jest inny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #140 Napisano 3 Czerwca 2014 wnioskuję, że można to jednak dodawać do paliwa a nie "wpuszczać" prosto na wtryski. I owszem, pytanie tylko o sens takiej operacji? Skuteczność preparatu rozpuszczona w paliwie spada do zera, a jedyne co pewne to zwiększona ilość syfu ze zbiornika oraz przewodów paliwowych płynąca prosto do filtra paliwa. Chyba, że każdy preparat jest inny? To chyba oczywiste. Co prawda każdemu z preparatów przyświeca ta sama idea, pytanie tylko jaką skutecznością obdarzył je producent. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach