Jump to content

Marceli

  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Marceli

  • Birthday 12/10/1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Marceli
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Puławy

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

372 profile views
  1. W sumie to nie chodzi mi o to że chce w tym momencie sprawdzić sobie coś konkretnego. Pewnie widziałeś te temty: Chodzi mi o tego typu informacje. Pozdrawiam
  2. Witam Czy jest tu ktoś z wiedzą na temat diagnostyki silnika 2.0T FSI w B6? Które grupy logować, jak odczytywać wartości itp? W grupie B5 B5FL jest fajny poradnik do 1.9TDI, szukam czegoś podobnego do 2.0T FSI w B6. Pozdrawiam
  3. kiedyś dawno temu się troche bawilem programem i wtedy bym może i poprawil, a teraz za dużo pozapominalem, a zupelnie nie mam czasu sobie przypominać wszystkiego no i podstawa, to nie moje auto wgram mu ori wsad i tyle, dzięki za pomoc
  4. WITAM https://megawrzuta.pl/download/55a75f77a49d47d02550e16a70830f81.html Sciagnalem ten wsad z Superba tescia, silnik to avb, ale jezdzi hm lepiej niz avb. Moze ktos rzucic okiem czy to cos sensownego czy szajs? Auto kupione z takim wsadem. Pozdrawiam
  5. Ma ktoś z was sztywne kolo z 1z na takie moce? Nie wiem sam co robić, teraz mam dwumase w aucie, musze obić tarcze i wzmocnić docisk bo już mam uślizgi, ale zastanawiam się czy nie pozbyć się dwumasy przyokazyjnie i mieć z nia spokoj raz na zawsze. Poleci ktoś kogoś kto wzmocni docisk + obije tarcze kevlarem?
  6. Podbijam temat sprzęgła do ponad 200km, co wybrać, oczywiście bez zmiany skrzyni? Ile przeniesie kolo z 1z + tarcza kevlar? Jaki ew docisk do tego? Ktoś pisał ze połączył kolo z 1z ze sprzęgłem z 2,5tdi 240mm, ale to trzeba wiercić kolo, wyważać itp, myślicie ze warte zachodu czy za duża rzeźba? Im więcej czytam o sprzeglach tym bardziej głupi sie czuje
  7. witajcie auto to superb 1.9tdi pd 2004 pierwszy problem to przeladowywanie, kierownice czyszczone na poczatku roku..drugi problem to dosc mocne telepanie silnikiem na jalowym. bledow brak oprocz przeladowywania i egr. http://vaglog.pl/log-004_011_3NyVaKS.html http://vaglog.pl/log-003_011_2hESx.html http://vaglog.pl/log-013_023_QrSyx.html http://vaglog.pl/log-003_004_QPXb3be.html pozdrawiam
  8. Odkopuje Mam problem z klapa w sedanie z opisu, tylna klape z dnia na dzień da sie otworzyc tylko z kluczyka. Klamka nie działa, pilot i guzik na drzwiach tez. Silniczek podłączony na ostro pracuje, dodatkowo, na kostce zarówno przy silniczku jak i przy guziku na drzwiach pojawia sie napięcie - 11v z groszami. Gdzie szukac problemu? Pozdrawiam
  9. Zwyklym miernikiem, jeden kabelek na koncowke kabla, drugi na glowice silnika. Pytanie tylko czy jesli alternator cos tam wytwarza i do aku to dochodzi to czy z ta swiecaca kontrolka przejezdze kilka dni? Absolutny brak czasu do czwartku, a auto potrzebne.
  10. Odkopuje. Wczoraj odpalilem auto i zaswiecila sie kontrolka akumulatora, nie gasnie ani na chwile. Zaraz po odpaleniu skacze na obrotach i swiatla przygasaja w rytm obrotów, pozniej sie uspokaja i teoretycznie jest wszystko ok, tylko ta kontrolka nie gasnie. Aku 2 letni, alternator mierzylem i pokazuje 14,2v na jalowym, bez obciazenia, na aku w tym samym pomiarze 14,1v. 17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 - - - Intermittent 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 35-00 - 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 35-00 - - 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 79-00 - Please Check Fault Codes 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal Tu bledy, ale chyba nic zwiazanego z tym? Dodam ze w meas blocks, nie pamietam juz w ktorej grupie pokazuje napiecie 13,7v.
  11. Witam Ja troche z innej beczki, jestem po wymianie rozrządu i o ile o skokach w synchronizacji zostalem juz doinformowany, tak teraz mam jeszcze jedno pytanie, czy normalne są odchylki na znakach na napinaczu? Ustawiłem napinacz na znaki, po przejechaniu kilkudziesięciu km, na cieplym silniku ta strzałka wysunęła sie do przodu poza ten wrabek jakies pól cm, jak silnik sie wystudzi to nieznacznie sie cofa ale nadal jest jakby przeciagniety, czy to normalne? Czy go luzowac? Śruby dokręcane momentami itp, operacja na letnim silniku (jakies 5h po zgaszeniu na dworze przy aktualnych temp na zewnątrz).
  12. Podciagnalem rozrzad i mam jeszcze wiekszy metlik w glowie niz mialem..jak patrze w logi przed naciagnieciem zdarzaly mu sie skoki nawet od -2.2 do + 2.2 sporadycznie i 0,0 -0,6 -1,1 -1,7 bez przerwy, strzalka napinacza byla na rozgrzanym z pol cm przed tymi widelkami. Teraz na zimnym strzalka jest po srodku, jak sie rozgrzeje to wyjezdza jakies pol cm ponad skale a synchro skacze pomiedzy 0,0 a -0,6 bez przerwy, sporadycznie skacze do -1,1 przy odpuszczaniu gazu przy ok 4000, 2 razy nawet zapisalo ze skoczyl do -1,7. Czy cos tu jest nadal nie tak czy szukam dziury w calym? Rozrzad z pewnego zrodla, przejechane ma moze z 200km..
  13. U mnie jest nie dociągnięty, brakuje z pól centymetra żeby strzałka pokryła sie ze znakiem..u ciebie skacze ~0,5*, u mnie prawie 2*, stary rozrząd przed wymiana (miał najechane praktycznie równe 90tys) miał odchyłki sporadyczne do 0,6*.. zobaczyłem przez przypadek, przy okazji sprawdzania czego innego.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy