Skocz do zawartości

pompeusz666

  • Zawartość

    282
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pompeusz666

  • Urodziny 11.05.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B6 CC 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2011
  1. Awaria CBAB - brak kompresji

    W temacie masz napisane brak kompresji a piszesz że po 10 na cylindrze. To jak w końcu ? Kręci silnik i nie może odpalić ? Coś więcej napisz.
  2. Stuki dochodzące z tylnych kół w Passat CC 2011

    Ja u siebie kupiłem jarzmo używane od B7 i stuki znikły prowadnice na starym chodziły na boki a w nowym ledwo szło ruszyć. Ale podobno to wada fabryczna i problem powraca. Na razie jest spokój a minęło 10 000 km.
  3. Stuki dochodzące z tylnych kół w Passat CC 2011

    Znana usterka. Problemem nie jest zacisk tylko jarzmo i luzy w otworach w ktorych chodza prowadnice zaciskow.
  4. Mrużenie świateł

    Wolałbym żeby ktoś zalogował grupę 31 w BCM co da mi obraz problemu. Akumulator był założony 07.07.2017 więc teoretycznie nie powinien sprawiać problemu. Zauważyłem również że czasami podczas odpalania kasują mi się ustawienia radia co sugerowałoby mocny spadek napięcia. Spróbuje podmienić akumulator.
  5. Mrużenie świateł

    No właśnie wydaje się że nie. Na wyłączonym silniku pokazuje 12,6 a na pracującym trzyma 14,2. Czy sugeruje to wszystko że winą jest regulator napięcia ?
  6. Mrużenie świateł

    Sprawdziłem napięcie na sterowniku BCM. I skoki są na terminale 30. Poniżej wykres. Czy może ktoś zalogować w BCM (09) grupę 31 i sprawdzić jak u niego to wygląda. Pomiar na biegu jałowym
  7. Mrużenie świateł

    Jak w temacie. Od jakiegoś czasu zauważyłem iż oświetlenie wnętrza i światła zewnętrzne (zwykłe halogeny) mrużą na odpalonym silniku. Pierwsza diagnoza to regulator napięcia ale ładowanie jest OK, 14,2 i trzyma. Sprawdzałem spadki napięć na (-) i na (+) i też wydaje się być OK. Wygląda jakby było zwarcie ale z drugiej strony BCM (J519) ma funkcję wykrywania zwarć a błędów nie ma. Wymienić regulator pomimo to ?
  8. Ja też u siebie jestem po montażu. Generalnie to banał. Lapke pasażera można zamontować bez odkręcania schowka. Wystarczy odkręcić tą gąbkę od spodu i odgiąć trochę plastik i gotowe. U mnie jest BCM czyli pin siedzi na T52b/50.
  9. CC 2.0 TSI 13r. - check engine

    Musisz ściągnąć kolektor i wymienić lub naprawić. Do zrobienia. Prawdopodobnie masz duży nagar więc i tak musisz czyścić zawory.
  10. ukruszona świeca

    Czy ktoś wie dlaczego do silników CDAA książka serwisowa podaje szczelinę elektrody 1,0 - 1,1 natomiast wszystkie wyszukiwarki świec, NGK, BRISK, BOSH mówią o szczelinie 0,8 ??
  11. Hak holowniczy

    W moim module w dlugim kodowaniu mozna to wlaczyc lub wylaczyc
  12. ukruszona świeca

    Update. Zdemontowałem dolot i ku mojemu zdziwieniu zawory dolotowe na 4 tłoku są idealnie czyste, brak jakiegokolwiek nagaru (a tylko one nie były czyszczone przy 60kkm). Konkluzja - doszło do zapłonu nagaru osadzonego na zaworach co spowodowało wypalenie gniazd i samych zaworów. Nie udało mi się ściągnąć głowicy ze względu na brak specjalnego klucza do demontażu głowicy Update-20.06.2017 Ściągnąłem głowicę. Zdjęcia poniżej. Przyglądając się zaworowi wlotowemu na 4 cylindrze wygląda jakby nie dolegał idealnie. Prawdopodobnie jest skrzywiony kiedy dostał odłamkiem świecy. Oddałem głowicę do profesjonalnego zakładu. Zobaczymy Co powiedzą po demontażu. Update Głowica po naprawie. Dwa zawory skrzywione i wymienione. Głowica już siedzi. Update Samochód złożony odpalony chodzi idealnie. Żadnych problemów, błędów. Trafna diagnoza i z szacowanych kosztów 12300 spadł rachunek na 850 PLN. Może komuś się przyda
  13. ukruszona świeca

    Update - wczoraj zrobiłem pomiar kompresji. 1 - 10,5 bar 2 - 10,6 bar 3 - 10,4 bar 4 - 0,0 bar W sumie nic odkrywczego bo wiedziałem że nie ma kompresji. Następnie podałem sprężone powietrze przez otwór po świecy i cały czas dmucha przez zawory wlotowe, nawet gdy są one zamknięte. Jest szansa że skończy się tylko na remoncie samej głowicy. W piątek zdejmuję dolot także zawory wlotowe będą jak na dłoni. Może się komuś przyda.
  14. ukruszona świeca

    Pewnie masz rację. Bawić się chciałem tylko po to żeby podjąć decyzję. Jeżeli pierścienie to cały samochód do warsztatu. Jeżeli zawory to sam zrzucam głowicę i samochód zostaje w domu. Mam blokadę do TSI i wszystkie klucze potrzebne więc nie powinno być problemu z zrzuceniem. Dzięki za pomoc.
  15. ukruszona świeca

    Endoskopie tak jak pisałem zrobiłem ale nic w sumie tam nie widać oprócz tego oleju na powierzchni tłoka. Nie chodzi mi o sprawdzenie ciśnienia bo wiem że go tam nie ma. Bardziej chodzi mi o oszacowanie zniszczeń bo jeżeli przy podaniu sprężonego powietrza będzie uciekać przez zawory to do roboty tylko głowica a jeżeli pójdzie w miskę to silnik do remontu. Oby to pierwsze.
×