Jump to content

pompeusz666

  • Content Count

    334
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About pompeusz666

  • Birthday 05/11/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B6 CC 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2011

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ta poduszka sklada sie z dwoch polowek Gorna ma gwint dolna przelotowa
  2. dolna osłona rozrządu była wymieniana ?? Czy na starej ??
  3. Sprawdz dzwignie klap dolotowych czarna dzwignia plastikowa. Powinna wracac po przesunieciu.
  4. @let_me_b3 dzieki. bylo tak jak mowisz ale wyciecie tej drugiej scianki to byl koszmar. w efekcie przedziurawilem nagrzewnice i wlal mi sie plyn do srodka , masakra. Nagrzewnica elektryczna zamontowana. 🤗
  5. czesc. udalo ci sie wyciac ten otwor ? U mnie podobna sytuacja. Ciales srodkowa czesc ?
  6. Nic się nie zmieniło przez ostatnie 140 000 km dolewam i tyle , samochód jak chodził tak chodzi , na badaniach technicznych analiza spalin tez wychodzi dobrze więc się nie przejmuje. Przymierzałem się do robienia pierścieni ale nie bardzo się to kalkuluje. Przestałem wymieniać olej wymieniam tylko filtry i robię dolewki z castrola.
  7. mam ten sam silnik i znam go na wylot. rozebral go kilkakrotnie z ciekawosci. mnie bierze 1l na 1500km ale samochod jezdzi bardzo dobrze. jezeli szarpie to pewnie wypada zaplon na ktoryms cylindrze. jestem z katowic jak chcesz moge zerknac
  8. Przebieg 198 kkm. Zrobione raczej dobrze wszystkie znaki się zgrały, samochód chodzi idealnie , drgania budy się zmniejszyły. Podejrzewam jakość części , zastosowałem najtańszy zamiennik bo wątpię że samochód przeżyje kolejne 200 kkm. Będę obserwował.
  9. napinacz tez. byl w zestawie. choc ja przy 100kkm wymienialem ze starego typu na nowy. teraz w 093 jest -2,7 myslalem ze bedzie blizej 0
  10. Jestem po wymianie rozrzadu . 1.8tsi cdaa ale w sumie identyczny uklad zestaw BGA (2 lancuchy i wszystkie slizgi) za 417pln. wymiana po 198kkm z korekcja -4 w grupie 093 robilem sam i poszlo nie najgorzej. Lancuch rozrzadu byl bardzo krotki ledwo co wsadzilem ten maly gorny slizg. napinacz wyskoczyl 2 zabki. mimo zd wszystko moczylem w oleju przed montazem to dzwiek na kilka sekund po uruchomieniu byl przerazajacy dla kibicow ktorzy byli ciekawi czy to wogole bedzie pracowac. Pokrywa dolna metalowa kupiona na ali za 100 oryginal z tloczeniami vw. bez zestawu do blokowania rozrzadu tsi nie ma sensu tego robic. Jak cos to sluze pomoca
  11. w elsie jak klikniesz na 85 to powinno cie automatycxnie przrnies na druga czesc przewodu na innej stronie
  12. tak od nowosci z salonu nie mial nigdy wymienianego a problem olejowy mam 1l/1500km
  13. u mnie jest -4 przy przebiegu 191000 ale ja mam 1.8 wiec nie da rady tak grzac jak kolega
  14. jest inny sposob ale powiedzmy ze malo dokladny. zdejmujesz taki dekielek plastikowy na dolnej oslonie i patrzysz ile napinacza jest wysuniete u mnie przy -4 jest to okolo 1-1.2cm z tym ze ja mam nowy ktory wyflada troche inaczej niz stary model
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy