Skocz do zawartości
wozny83

Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy

Rekomendowane odpowiedzi

mój pasek ma aktualnie 179tys przebiegu.

 

Napęd pompy padl gdy mial 178 tys. 2 tygodnie temu, przy okazji zmieniony rozrzad, dwumas ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja swój okrągły przebieg 200kkm świętowałem w zeszłym tygodniu na tylnym siedzeniu vectry z fajnie migającymi niebieskimi światłami... przynajmniej pamiątkę mam. przez 100kkm wymieniłem: pompa paliwa w zbiorniku, łożysko koła, czyszczenie filtra DPF i czujnik różnicy ciśnień. dwumasa na wymarciu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mikropekniecia na 3 cylindrach.

 

Jak mam z 2008 i głowica narawiana przy ok. 120000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój 135 tyś. i rosnie. Nic nie robione kupiony w niemczech u bardzo dobre znajomego z vw salonu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rok 2006/2007 - obecnie prawie 193k, przy 140k wymiana 2 pompowtrysków, a przy 190k wymiana wkładu pompki paliwa i fabrycznego akumulatora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie na liczniku 150890 km, kupiłem rok temu przy przebiegu 131000 km. Przebieg prawdziwy bo samochód odkupiłem od krewniaka, który jeździł nim jako autem służbowym. Do tej pory bez większych awarii. Poprzednik wymieniał na gwarancji wszystkie wtryski i pompę przy około 60000 km. Poza tym upgrade softu skrzyni DSG. Poza tym spokój i cisza poza zapalającą się kontrolką ESP/hamulca podczas rozruchu o czym piszę w osobnym poście ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie 236 000 km.

Aktualnie wymieniłem ; pasek rozrządu komplet z pompą wody, po drodze także pasek wielorowkowy z napinaczem,

przed zimą 2012 akumulator,

w lecie w ramach akcji pompowtryski najpierw 1 ( laweta ), potem 3 po przekwalifikowaniu na Polskę ( za darmo ),

z usterek to jeszcze silniczek klapy ciepłego powietrza, oraz czujnik ciśnienia G-450.

Autko od 2010 w Polsce z przebiegiem 190 000 km, czyli moje już 46 000 km.

W planie wymiana zabieraka pompy oleju ( przy okazji wymiany oleju ) oraz oleju i filtra w DSG.

Po uruchomieniu zaczyna odzywać się dwumasa ale to jeszcze 15 - 20 000 do wymiany.

Myślę że eksploatacja jest cenowo na normalnym poziomie, oby tak dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aktualizacja:

prawie 219 tys

moduł pompy własnie zrobiony - już miał spore luzy choć mechanik twierdził, że raczej juz był raz robiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 tygodnie temu przyprowadziłem dla siebie paska z niemiec 2005r grudzień 2.0 tdi BMP, 230 tys. od razu garaż i misa w dół, zabierak już był zakleszczony ściętymi wierzchołkami sześciokątu na moje oko padł by na przestrzeni od kilku do kilkuset kilometrów, słowem - fart.

 

Drugi passat również 2005 r 2.0 TDI BMP mamy go pięć lat kupiony z prawdziwym przebiegiem 138 tys po 1,5 roku przy 228tys na autobahnie padł zabierak, na szybko bez ceregieli wymieniłem zatartą turbinę i zabierak, silnik dojeździł do 315 tys i padła uszczelka pod glowicą ale jako że waliły panewki po przygodzie z zabierakiem rozebrałem silnik i okazało się że poza wymianą panewek silnik w stanie wzorowym, jednak za małą kasę kupiłem silnik od skody o oznaczeniu BMM, to samo co BMP tyle że bez wałków wyrównoważających a co za tym idzie bez felernego zabieraka, teraz jest 410 tys i passacik dalej kreci kilometry... może do miliona;-), acha dpf jeszcze nie wymieniany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy przebiegu 200 306 km, BMP, 140 KM, 4motion:

 

- regeneracja pompy oleju,

- szlif wału + nowe panewki,

- szlif cylindrów + nowe pierścienie,

- nowe tłoki,

- wymiana wszystkich uszczelek,

- wymiana pompy vacum (na używaną),

- wymiana pompo-wtrysku (na używany),

- rozrząd,

- wymiana dwumasu,

 

w/w spowodowane padnięciem pompy oleju (za wyjątkiem dwumasu). Aktualnie: 223 600 km i jak na razie jest ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

241 tyś wymiana sprzęgła oraz wkładu pompy paliwa, przygotowania do wymiany napędu pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2006r BXE, niecałe 150tyś(ori, auto kupowane w salonie w NO) km, do tej pory wymienialiśmy tylko włącznik ręcznego i zacisk ... przy najbliższym przeglądzie profilaktycznie planujemy wymianę wałka rozrządu bo lubi się on wycierać w tych silnikach niezależnie od tego jak często olej się wymienia itd.

 

Ogólnie po kilku latach użytkowania mogę powiedzieć że jestem zadowolony i w tej klasie passat to najlepszy stosunek jakość/cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam 437200km, zabierak pompy nigdy nie ruszany. Czas najwyższy sie za niego zabrac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie 204kkm. Od lata 2012 (ok 185kkm) wymieniony włącznik ręcznego, komplet zawieszenia z przodu i komplet rozrządu (przy 160kkm był wymieniony, ale okazało się że jest przestawiony o 8° i poszedł do wymiany). DPF lekko przypchany, daje już znać. PD wymienione niedawno w ramach akcji w ASO. Poprzedni właściciel wymienił koło dwumasowe. Poza tym sprawuje się dobrze - zwykłe okresowe wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usunąłem ponad 60 postów i sprecyzowałem tytuł wątku (jaki sens ma np post: mam 100 tys. i rośnie - wg mnie żadnego).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

135k

przy 98k - wymiana dwumasy i w zasadzie to tyle

teraz czas na rozrząd :)

OT: Ktoś się orientuje jakie ceny w ASO i poza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na dzień dzisiejszy 143,500km

 

110 tys buczała pompka w zbiorniku ale chodziła (czasem ciężko odpalał)

 

112 tys wtrysk (akcja 1 padł)

 

125 tys wtrysk (akcja 1 padł)

 

137 tys (akcja bez awarii)

 

137 tys przednie amorki

 

139 tys dla własnego spokoju wymieniłem gniazdo imbus od tomka (spokojnie dało by rade do 200 tys)

 

141 tys pękła rura kolanko za turbina rura wymiana na używaną w kanale 60zł ;)

 

Auto mam od 2010 sierpień z przebiegiem 95.600 i tyle na dzień dzisiejszy z awarii, jestem zadowolony ale martwią mnie opinie w sieci w czasopismach na temat 2.0 tdi , gdzie ja nie narzekam, odpukać..... a mówią ze o buble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kocham to auto i cudowny jego motor BMP

Edytowane przez datos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

281tys do konca roku bedzie napewno 300tys

silnik 2.0 tdi BMP

wymienilem

-sonde lambde

- pompe paliwowa w zbiorniku

- blokade kierownicy

- zacisk hamulcowy tylni

- hamulce kaplet

- rozrzad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

215 tys teraz jak go kupiłem rok temu miał 193 tys km. A oto moja historia napraw:

-zawieszenie przód

-hamulce przód

-rozrząd z pompą wody

-reanimacja silniczka hamulca ręcznego

-komplet sprzęgła z dwumasą

-akumulator

-alternator

-pompa paliwa w zbiorniku

-w planach zawieszenie tylne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności