Skocz do zawartości

lkee

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lkee

  • Urodziny 27.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008
  1. No właśnie..czy tylko my mamy ten kłopocik ?! Może któryś z kolegów podrzucić jakiś pomysł na sprawdzenie - rozwiązanie przypadłości
  2. u mnie po kodowaniu /wszystko dokładnie tak jak w instrukcji/ jest sytuacja taka że niby działa bo jak sprawdzam to po chwili je domknie ale zauważyłem że jak np po 1h od zamknięcia zacznie padać to wszystko wlewa się do auta a szyby zamknąć się nie chcę. Czy nie jest tak że domykanie działa przez jakiś czas od zamknięcia auta z kluczyka :?
  3. u mnie przy 140 były drgania. Problemem było jedno z kół przednich /nie pamiętam które ale to nie istotne/. Mianowicie była maleńka bulwa na oponie. W zasadzie nie widoczna. Podczas wyważania na maszynie od razu robili test drogowy i to ujawniło problem. Robiłem to TU Po wymianie kół na inne problem się rozwiązał
  4. 135k przy 98k - wymiana dwumasy i w zasadzie to tyle teraz czas na rozrząd OT: Ktoś się orientuje jakie ceny w ASO i poza ?
  5. Po wizycie w ASO wymienili czujnik 03G 906 051A i jak na razie problem zażegnany. Koszt czujnika w okolicach 200 PLN.
  6. jadę w poniedziałek do ASO. Dam znać jak coś wymyślą i postawią diagnozę
  7. Odgrzewam Panowie kotlecika Dokładnie taka sama przypadłość mnie spotkała...strasznie irytujące i niebezpieczny podczas jazdy. Jakieś pomysły co może być BTW: Najlepszego w Nowym Roku życzę Przypomniałem sobie że raz zaświeciła się kontrolka "check engine"ale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta zgasła
  8. Paliwo bez uszlachetniaczy. ---------- Post added at 18:18 ---------- Previous post was at 18:09 ---------- Nie do końca się z Tobą zgodzę. Mój pasek w mieście przy 3 wyjazdach na trasę w ciągu miesiąca spali max 6,4l. Czy ja wiem czy to rekord w drugą stronę Jazda po Krk do przyjemnych nie należy
  9. Moja trasa: Kraków - Rzym powrót plus jazdy tu tam siam na miejscu. W sumie 4200km spalanie wyszło równiutkie 5l. 4 osoby + bagaż + klima na non stopie. Średnia prędkość to 89 km. Generalnie jazda zgodna z przepisami na obczyznie. Chociaż czasem jechało się szybciej. Wydaje mi się że 5l to dobry wynik.
  10. no właśnie.. może wie któryś z kolegów jakie mogą być skutki częstych kangurków ? (pomijamy kwestie obciachu i straty czasu.) Chodzi mi o jakieś mechaniczne uszkodzenia. Próbuje wytłumaczyć że nie jest to z korzyścią dla auta, ale nie wiem czym to mogę argumentować.
  11. Podjechałem na parking->nacisnąłem przycisk ręcznego (załączyłem)->wyszedłem z auta->wróciłem po 20 min->uruchomiłem auto->nacisnąłem przycisk ręcznego(wyłączyłem)->ruszyłem->po przejechaniu 200m zauważyłem migające kontrolki (jak w poście wyżej).
  12. no cóż i mnie to dopadło :dupablada zaczęły mi mrugać: 1. przycisk ręcznego na żółto 2. kontrolka od hamulca na konsoli na czerwono i tak sobie mrugało... zatrzymałem auto nacisnąłem dłużej przycisk ręcznego pojawiła się zielona kontrolka na konsoli, ruszyłem i ku mojemu zdziwieniu problem znikł. Potrzebuje teraz zczytać błąd z komputera. Ma ktoś VAGa w Krk. Piwko realne postawie (oczywiście bezalkoholowe;))
  13. szczerze to gdzieś na forum wyczytałem że po podpięciu vaga trzeba zrobić test liczników. Osobiście tego doświadczyłem Pojechałem do gościa który podpiął mi się pod kompa. Zrobił test i od tego momentu wskaźnik paliwa pokazuje więcej paliwa niż mam faktycznie. (Przyjechałem się na tym bo komputer pokazywał mi że mogę przejechać jeszcze 50 km a na skrzyżowaniu mi zgasł. Dopiero po wycieczce na stacje i zalaniu piątką odpalił.) Auto stało krzywo więc jest szansa że przy teście liczników w jakiś sposób się kalibrują. Czekam na wolną chwilkę i jadę do niego żeby zrobić test liczników tylko ustawie auto w poziomo. Zobaczymy czy pomoże i wskaźnik wróci do normy.
  14. Również mam taki objaw. Delikatny skręt kierownicą w lewo przy małej prędkości słychać szum, chrobot czy jak kto tam woli. Auto jest w ASO bo robią mi dwumas:/ Nadmieniłem o problemie zobaczymy co zdiagnozują. Dam znać.
  15. odgrzewam kotleta Silnik 1,9 BLS rocznik 2008, przebieg 96000. Typowe objawy dwumasy. Moje pytanie czy ceny jakie podajecie to ceny części i robocizny w ASO? części oryginalne czy zamienniki ? Mnie w ASO powiedzieli na oryginalnych częściach w okolicach 4k (razem z robotą) Polecacie jakiś zamiennik ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności