-
Liczba zawartości
57 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Bartonero
- Urodziny 13.10.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Bartek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.8 TSI 160KM
-
Rok produkcji
2010
-
Witam, Padł mi prawy bi-xenon skrętny (rocznik 2010) , najpierw świecił na rózowo, teraz zapala się raz na kilka razy. Z tego co wiem to żeby wymienić żarnik trzeba zwalić zderzak. Teraz pytanie. jaki typ żarówki należy kupić? Na forum jest D1S, w InterCarsie powiedział sprzedawca że D3S, teraz zupełnie zgłupiałem który trzeba kupić. Podam VIN może ktoś z Was mi sprawdzi WVWZZZ3CZAP041429, z góry dziękuję za odpowiedź.
-
Witajcie, Ubywa mi płynu chłodniczego, na ostatnim przeglądzie powiedzieli mi źe to pompa wody. W ASO to 1200 zł. Napiszcie ile kosztuje dobra pompa zamiennik oraz wymiana w warsztacie nie ASO? Czy trzeba demontować rozrząd? Gdzie wymienić w Warszawie najlepiej Białołęka Targówek, Wola. Dzięki za wszelkie info. Pozdrawiam.
-
Te klocki ATE ceramic czy ktos moze mi podeslac ich nr czesci do 1.8 tsi albo link do jakiegos sklepu lub sprawdzonego allegro. Jeszcze jedno jeszcze raz prosze o nr orginałów. W serwisie powiedzieli mi tylko ze mam czujniki ale nic wiecej nie chcieli powiedziec cwaniaki. Sorki ze pisze bez pl
-
Witam czy ktoś może mi podać nr katalogowy klocków przód do B6 2010r 1,8 TSI 160 KM sedan. Jakie klocki oprócz ATE jeszcze polecacie i ile mniej więcej kosztują?
-
Ostatnio poleciałem w trasę i na autostradzie popędziłem swojego paszczura. Kiedy przekraczyłem 140 km/h w kabinie nie było już tak spokojnie. Wyczułem jakby drgania połaczone z huczeniem po prawej strony auta a podczas hamowania coś takiego jakby tarcze były zwichrowane tyle że nic nie czuć na kierownicy tylko na pedałach i w okolicach podłogi. Dodam że jakiś czas temu wpadłem dziurę i skrzywiłem felgę przednią prawą (felga już wyprostowana). Jakieś sugestie??? Apropos czy ktoś zna jakiś dobry warsztat w wawie (targówek bródno białołęka albo wola) gdzie wymienią mi klocki przód/tył i naprawią usterkę którą opisałem powyżej?
-
Przeraźliwy pisk przy dohamowywaniu
Bartonero odpowiedział Bartonero → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Trzeba będzie spróbować. Dzieki za radę. -
Przeraźliwy pisk przy dohamowywaniu
Bartonero odpowiedział Bartonero → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Sam nie wiem, po kilku ostrych hamowaniach się uspokoiło (chociaż nie piszczy na wprost no i torche mniej przy skręcie w lewo). Jak się hamuje gdy jest mokro albo wilgotno to ten objaw rzadko występuje chyba że hamulce są już rozgrzane. Tylko dlaczego akurat prawa strona? -
Przeraźliwy pisk przy dohamowywaniu
Bartonero odpowiedział Bartonero → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Trzeba będzie chyba zdjąć koła, zaciski, przesmarować zaciski klocki przejechać papierem i zdjąć kołnierz z tarcz i moźe się polepszy a jak nie to zmiana klocków. Jak by co to jakie klocki wybrać? Daj znać czy coś sie polepszyło jak to zrobisz i powiedz co było robione żeby to usunąć. -
Przeraźliwy pisk przy dohamowywaniu
Bartonero odpowiedział Bartonero → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Trochę się polepszyło teraz piszczy tylko przy skręconych kołach. Dać mu jeszcze kiilka razy po cheblach czy zostaje już tylko zmiana klocków? -
Przeraźliwy pisk przy dohamowywaniu
Bartonero odpowiedział Bartonero → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Dzięki przetestuje i zdam relacje, a jak to nie pomoże to zostanie chyba tylko wymiana klocków? -
Przeraźliwy pisk przy dohamowywaniu
Bartonero odpowiedział Bartonero → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Boje sie tylko żebym nie zagotował płynu i żeby tarczę nie zrobiły się fioletowe albo pogieły. -
Przeraźliwy pisk przy dohamowywaniu
Bartonero odpowiedział Bartonero → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Do moderatora poprzedni post odgrzebałem dlatego żebyś go nie kasował i nie mówił że trzeba poczekać na odpowiedzi (spójrz na datę) Dodam że objaw teraz występuje cały czas dlatego jeszcze raz pytam. Jak w temacie, przy delikatnym hamowaniu 20 30 km/h, słychać pisk a przy skręconych kołach to tak jak by hamował pociąg. Wcześniej o tym pisałem ale nikt mi nie odpowiedizał. Przebieg 32 tys, klocki i tarcze ori (wytarty rant na tarczy ok 1mm), klocki wytarte do połowy. Tarcze nie biją a jak się rozgrzeją (kilkakrotne mocniejsze hamowanie) to piszczenie znika. Myślicie ze trzeba zmienić klocki a jeśli tak to na jakie żeby były trwałe i dobrze hamowały i najlepiej jescze żeby nie pyliły. Aha czy zdejmować rant z tarczy szlifierką czy sobie darować? -
1.8TSI - 2010, jaki olej? W każdym serwisie mówią co innego, w jednym że 5w40 - 505.01, inni że 5w30 - 504.00 - 507.00, a w instrukcji pisza że 501.01 - 502.00. Bądź tu mądry. Tyle że 504 507 to LL a 505,01 jest stosowany do TDI (tak jest w manualu). Jeśli macie kogoś na aledrogo sprawdzonego z olejami to bym prosił.
-
Przeraźliwy pisk przy dohamowywaniu
Bartonero odpowiedział Bartonero → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Raczej nie bo hamuje płynnie i nie czuje na kierownicy żyby mi coś nawalało -
Przeraźliwy pisk przy dohamowywaniu
Bartonero odpowiedział Bartonero → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Nie zawsze, raz to się dzieje raz nie. Najgorsz że to objaw niepowtarzalny.