Skocz do zawartości

Bartonero

  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bartonero

  • Urodziny 13.10.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2010
  1. Witam, Padł mi prawy bi-xenon skrętny (rocznik 2010) , najpierw świecił na rózowo, teraz zapala się raz na kilka razy. Z tego co wiem to żeby wymienić żarnik trzeba zwalić zderzak. Teraz pytanie. jaki typ żarówki należy kupić? Na forum jest D1S, w InterCarsie powiedział sprzedawca że D3S, teraz zupełnie zgłupiałem który trzeba kupić. Podam VIN może ktoś z Was mi sprawdzi WVWZZZ3CZAP041429, z góry dziękuję za odpowiedź.
  2. Witajcie, Ubywa mi płynu chłodniczego, na ostatnim przeglądzie powiedzieli mi źe to pompa wody. W ASO to 1200 zł. Napiszcie ile kosztuje dobra pompa zamiennik oraz wymiana w warsztacie nie ASO? Czy trzeba demontować rozrząd? Gdzie wymienić w Warszawie najlepiej Białołęka Targówek, Wola. Dzięki za wszelkie info. Pozdrawiam.
  3. Te klocki ATE ceramic czy ktos moze mi podeslac ich nr czesci do 1.8 tsi albo link do jakiegos sklepu lub sprawdzonego allegro. Jeszcze jedno jeszcze raz prosze o nr orginałów. W serwisie powiedzieli mi tylko ze mam czujniki ale nic wiecej nie chcieli powiedziec cwaniaki. Sorki ze pisze bez pl
  4. Witam czy ktoś może mi podać nr katalogowy klocków przód do B6 2010r 1,8 TSI 160 KM sedan. Jakie klocki oprócz ATE jeszcze polecacie i ile mniej więcej kosztują?
  5. Ostatnio poleciałem w trasę i na autostradzie popędziłem swojego paszczura. Kiedy przekraczyłem 140 km/h w kabinie nie było już tak spokojnie. Wyczułem jakby drgania połaczone z huczeniem po prawej strony auta a podczas hamowania coś takiego jakby tarcze były zwichrowane tyle że nic nie czuć na kierownicy tylko na pedałach i w okolicach podłogi. Dodam że jakiś czas temu wpadłem dziurę i skrzywiłem felgę przednią prawą (felga już wyprostowana). Jakieś sugestie??? Apropos czy ktoś zna jakiś dobry warsztat w wawie (targówek bródno białołęka albo wola) gdzie wymienią mi klocki przód/tył i naprawią usterkę którą opisałem powyżej?
  6. Trzeba będzie spróbować. Dzieki za radę.
  7. Sam nie wiem, po kilku ostrych hamowaniach się uspokoiło (chociaż nie piszczy na wprost no i torche mniej przy skręcie w lewo). Jak się hamuje gdy jest mokro albo wilgotno to ten objaw rzadko występuje chyba że hamulce są już rozgrzane. Tylko dlaczego akurat prawa strona?
  8. Trzeba będzie chyba zdjąć koła, zaciski, przesmarować zaciski klocki przejechać papierem i zdjąć kołnierz z tarcz i moźe się polepszy a jak nie to zmiana klocków. Jak by co to jakie klocki wybrać? Daj znać czy coś sie polepszyło jak to zrobisz i powiedz co było robione żeby to usunąć.
  9. Trochę się polepszyło teraz piszczy tylko przy skręconych kołach. Dać mu jeszcze kiilka razy po cheblach czy zostaje już tylko zmiana klocków?
  10. Dzięki przetestuje i zdam relacje, a jak to nie pomoże to zostanie chyba tylko wymiana klocków?
  11. Boje sie tylko żebym nie zagotował płynu i żeby tarczę nie zrobiły się fioletowe albo pogieły.
  12. Do moderatora poprzedni post odgrzebałem dlatego żebyś go nie kasował i nie mówił że trzeba poczekać na odpowiedzi (spójrz na datę) Dodam że objaw teraz występuje cały czas dlatego jeszcze raz pytam. Jak w temacie, przy delikatnym hamowaniu 20 30 km/h, słychać pisk a przy skręconych kołach to tak jak by hamował pociąg. Wcześniej o tym pisałem ale nikt mi nie odpowiedizał. Przebieg 32 tys, klocki i tarcze ori (wytarty rant na tarczy ok 1mm), klocki wytarte do połowy. Tarcze nie biją a jak się rozgrzeją (kilkakrotne mocniejsze hamowanie) to piszczenie znika. Myślicie ze trzeba zmienić klocki a jeśli tak to na jakie żeby były trwałe i dobrze hamowały i najlepiej jescze żeby nie pyliły. Aha czy zdejmować rant z tarczy szlifierką czy sobie darować?
  13. 1.8TSI - 2010, jaki olej? W każdym serwisie mówią co innego, w jednym że 5w40 - 505.01, inni że 5w30 - 504.00 - 507.00, a w instrukcji pisza że 501.01 - 502.00. Bądź tu mądry. Tyle że 504 507 to LL a 505,01 jest stosowany do TDI (tak jest w manualu). Jeśli macie kogoś na aledrogo sprawdzonego z olejami to bym prosił.
  14. Raczej nie bo hamuje płynnie i nie czuje na kierownicy żyby mi coś nawalało
  15. Nie zawsze, raz to się dzieje raz nie. Najgorsz że to objaw niepowtarzalny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności