Skocz do zawartości

Fikanoteran11

  • Liczba zawartości

    188
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Fikanoteran11

  • Urodziny 27.02.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sztum

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No i jestem już po całej sprawie z ksenonami wybrałem metodę częściowego demontażu zderzaka zajęło mi to wszystko łącznie z wymianą dwóch lamp modułu skrętu w lampach i przetwornicy wysokiego napięcia dwie i pół godziny spokojnej pracy także Wystarczy chcieć i można zrobić filmik z postów powyżej bardzo mi się przydał polecam
  2. Jutro biorę się za wymianę obu lamp, prawa przegrała walkę z sarną (same plastiki) natomiast w lewej poszła cewka od długich, na alledrogo kupiłem 2 lampy wie po przełożeniu modułów skrętu i przetwornicy wymienię obie, po robocie dam znać. Spróbuje najpierw metody bez zdejmowania zderzaka....
  3. Witam zna ktoś kod katalogowy spryskiwacza prawego do bixenona skrętnego passat b6 2006/2007?
  4. Dzięki za info, jak się okazało po spotkaniu z sarną prawy reflektor i nie tylko mam całkowicie do wymiany, ale sprawdzę w lewy, dzięki i pozdrawiam
  5. Witam, po dłuższej przerwie. Panowie i Panie, mój problem z biksenonami skrętnymi (Passat 2006 rok 2.0 TDI HighLine) polega na tym, że od pewnego czasu przesłony świateł opadają na amen i nie mogę włączyć świateł długich, raz na jakiś czas prawa przesłona pójdzie do góry i mam długie ale po chwili opada, natomiast lewa nie reaguje w ogóle. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? Słyszałem o jakichś cewkach, które rzekomo sterują przesłonami... czy da się to naprawić sposobem warsztatowym czy czeka mnie wymiana reflektorów? pozdrawiam.
  6. wcześniej nie pomogło.... ale któregoś dnia podkręciłem podświetlenie na maxa i zauważyłem, że od tego czasu długie działają bez zarzutu, przesłony nie opadły od 2 dni ani razu??????:ocochodzi
  7. Robertno masz może namiar na nr tych cewek, bo szukałem w ETKA i nie znalazłem:/:
  8. nie pomogło dalej jak było tak jest...
  9. Koledzy taki objaw: podczas jazdy na długich coraz częściej przysłona na lewym bixenonie opada samoczynnie,od niedawna podczas jazdy opada również przysłona w prawym bixenonie. Kiedy opadną obie zapala się kontrolka żarówki. Kiedy obie ponownie prawidłowo zadziałają kontrolka gaśnie. Nie miałem czasu podłączyć jeszcze pod VCDS-a. Słyszałem, że powodem mogą być jakieś cewki? Czy macie koledzy jakieś doświadczenie z podobnym przypadkiem?
  10. Koledzy taki objaw: podczas jazdy na długich coraz częściej przysłona na lewym bixenonie opada samoczynnie,od niedawna podczas jazdy opada również przysłona w prawym bixenonie. Kiedy opadną obie zapala się kontrolka żarówki. Kiedy obie ponownie prawidłowo zadziałają kontrolka gaśnie. Nie miałem czasu podłączyć jeszcze pod VCDS-a. Słyszałem, że powodem mogą być jakieś cewki? Czy macie koledzy jakieś doświadczenie z podobnym przypadkiem?
  11. może komuś to się przyda https://sites.google.com/site/1810martin/passat-b6-electric-park-brake mam zamiar wypróbować zdjęcie pokrywy silniczka i ręczne cofnięcie tłoka..., a potem pewnie wymiana lub regeneracja. Rozmontowałem cały mechanizm, dostałem się do mechanizmu napędzającego tłoczek, przeczyściłem go sprayem do czyszczenia...poruszałem, poruszałem i puściło... łożysko zaczęło się kręcić a mechanizm działa płynnie. Okazało się, że obudowa była pęknięta wzdłuż (na żółto zaznaczłyem miejsce pęknięcia) taj jak widać na tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=NbhZCGcpOhQ, skleiłem ją, złożyłem całość tak jak było przed demontażem, jutro montaż i zobaczymy czy pomogło, jeżeli tak to profilaktycznie zdemontuje drugą stroną i wyczyszczę ją. A... ESP po odłączeniu mechanizmu od "sieci" przestało migać i zgasła kontrolka. Oto miejsce gdzie pękła obudowa na całej długości Szanowni koledzy...awaria naprawiona własnoręcznie "pod blokiem"!. Wystarczyło przeczyścić mechanizm napędzający tłoczek, bo łożysko się zatarło przez bród, który dostał się do środka przez pęknięcie. Po złożeniu całości, bo i od razu zdjąłem prawą stronę wszystko działa jak trzeba. Myślałem, że samemu nie można naprawić takiej awarii... a jednak
  12. ok dzięki za wyjaśnienia, mając tego świadomość będę bardziej uważał na drodze
  13. to znaczy że ESP nie będzie działać do momentu skasowania/naprawy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności