lagozada Zgłoś #41 Napisano 27 Listopada 2012 Podłączę się do tematu, posiadam pasata 2009r, 2.0tdi CR, 140km. Jakiś czas temu zaświeciła mi się kontrolka filtra, następnie, silnik, świec zarowych. Po podpięciu pod kompa u Danielczyka w lublinie, wyszło ze zapchany filtr dpf. Wypalili mi go i na jakiś tydzień- dwa tygodnie miałem spokój. W tej chwili problem ponownie powrócił, dzwoniłem do serwisu proponują wymianę filtra na nowy, bo ze starego już nic nie będzie. W zwiazku z tym moje pytanie, czy po załozeniu nowego filtra, po przejechaniu kilku tyś km nie zapcha mi się? Czytałem na innych forach motoryzacyhnych, to że filtr zapych się to nie jest wina do konca fltra a, leży błędnie działającym osprzęcie filtra czy też silnika, czy to prawda?Następna spraw to czy nie lepiej usunąć go całkowicie? Mozecie polecić zaufany warsztat najlpeij z okolic Hrubieszowa? Znajomy co ma warsztat mowiłe ze posiadam najnowszy sterownik i z usunieciem nie jest juz tak łatwo, i najlepiej byłoby zastosowac emulator, czy to prawda? Przede wszystkim zmień warsztat!, serwis ten może może kiedyś OK ... ale nie teraz. Ceny i jakość serwisu mocno się popsuła. Jedyny plus to jakość obsługi klienta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki72 Zgłoś #42 Napisano 28 Listopada 2012 Witam , zaizolowalem miejsca styku kabli z metalowymi zaciskami podtrzymujacymi owe kable ale nadal blad sie objaiwa rano jak jade do pracy jak juz wracam jakies 10 godzin poznij jest spokoj . Prosze o pomoc w zlokazlizowaniu tego czujnika i znalezienie numeru typu G i numeru pod jakim mam go kupic . Dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roziok Zgłoś #43 Napisano 17 Grudnia 2012 Witam kolego dziki72 ja tez wymienialem czujniki temperatury i sa az 3 jeden przy samym turbo w kolektorze (ciezko go wymienic brak miejsca i tylko z dolu) 2 to przed filtrem a 3 za filtrem i jeszcze sonda ja jak podlaczylem pod kompa i zczytalem bledy to w bledzie bylo np (sensor 1) i z tad wiedzialem ze pierwszy czyli ten przy tubro i po upewnieniu sie w necie potwierdzilo sie a czujniki roznia sie tylko kolorem kostki po przerobieniu info w necie i9 serwisie okazalo sie iz te z czarna kostka sa wszystkie takie same np zakres temperatury podaje taki sam tylko9 numer czesci jest inny dla audi czy skody i po jakims roku juz czesc ta ma jeszcze inny numer i tak samo jest z czujnikiem z kostka czerwona (brazowa ) ja kupilem uzywke za 50 zl i smiga juz 2 lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #44 Napisano 17 Grudnia 2012 Dziś po podpięciu pod kompa i sprawdzeniu DPF-a wyszło że zapełnienie DPF-a popiołem wynosi 90g ze 175 max i że mam jeszcze 85kkm spokojnej jazdy a potem trza go będzie wymienić. Zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azssms Zgłoś #45 Napisano 5 Kwietnia 2013 Witam.Polecam chemiczne czyszczenie filtra DPF.U mnie w mieście skąd pochodze robi to jeden warsztat nie ASO ale gość robi rzetelnie i dokładnie.Jak chemia nie pomaga wkłada filtr do specjalnego pieca i wypala:)Robił mi już dwa razy (każdy w innym aucie)i jestem bardzo zadowolony.Koszt około 400zł.Zakład znajduję się w Grudziądzu kujawsko-pomorskie.Jak ktoś zainteresowany będzie to dam namiar/Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saimek Zgłoś #46 Napisano 7 Maja 2013 Witam ja bym prosił o ten kontakt albo ewentualnie w Poznaniu lub Wielkopolsce kogoś kto się zna na czyszeniu tego badziewia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #47 Napisano 8 Maja 2013 Saimek. Na Smochowicach, ul. Dąbrowskiego możesz wyciąć ten filtr w ch.....rę. Ja od wycięcia śmignąłem już 20tkm i spokój mam. M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #48 Napisano 8 Maja 2013 ja od czyszczenia DPF zrobiłem ~25kkm i też spokój. czyściło ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #49 Napisano 8 Maja 2013 :dobrze :padam: Niestety, ja musiałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartex28 Zgłoś #50 Napisano 25 Maja 2013 witam, u mnie zaświeciła się kontrolka od DPF w instrukcji znalazłem metodę 4-5 bieg i ok 2tyś oborotów. Przy takiej jeździe kopci z rury bialawo-niebieski dym ale tylko jak jadę po równym lub z górki bo pod górkę od razu dym znika.. i teraz pytanie czy to właśnie to wypalanie? jestem w trasie i przede mną 500km. auto nie traci na mocy nie muli tylko kopci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wuteka Zgłoś #51 Napisano 25 Maja 2013 witam,u mnie zaświeciła się kontrolka od DPF w instrukcji znalazłem metodę 4-5 bieg i ok 2tyś oborotów. Przy takiej jeździe kopci z rury bialawo-niebieski dym ale tylko jak jadę po równym lub z górki bo pod górkę od razu dym znika.. i teraz pytanie czy to właśnie to wypalanie? jestem w trasie i przede mną 500km. auto nie traci na mocy nie muli tylko kopci... Niczym się nie martw, szerokości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartex28 Zgłoś #52 Napisano 28 Maja 2013 witam,u mnie zaświeciła się kontrolka od DPF w instrukcji znalazłem metodę 4-5 bieg i ok 2tyś oborotów. Przy takiej jeździe kopci z rury bialawo-niebieski dym ale tylko jak jadę po równym lub z górki bo pod górkę od razu dym znika.. i teraz pytanie czy to właśnie to wypalanie? jestem w trasie i przede mną 500km. auto nie traci na mocy nie muli tylko kopci... Noi małe sprostoanie dziś w warsztacie po podpięciu pod kompa stan filtra DPF ok 20% zatkania temp w normie 0 błędów silnika. ale .... okazało się że pod maską za silnikiem gdzie jest puszka na filtr cząsteczek jest ślad po rozcięciu i pewnie już go nie ma. Natomiast komputer załączył kontrolkę i auto chce go non stop wypalać. leci bialy dym gryzący jak cholera. czy poprzednik źle wgrał soft dla silnika bez pdf? aha oleju nie bierze ale jest go powyżej max może przepala nadmiar? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #53 Napisano 28 Maja 2013 Ojjjjj.... A czy czasem nie ubywa ci płynu w układzie chłodzenia? Bo nadmiar oleju to nie jest normalny objaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartex28 Zgłoś #54 Napisano 28 Maja 2013 Ojjjjj.... A czy czasem nie ubywa ci płynu w układzie chłodzenia? Bo nadmiar oleju to nie jest normalny objaw. tego nie wiem dokladnie. w poniedzialek jade do mechanika bede wymienial filtry olej itp wiec bede obserwowal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #55 Napisano 2 Czerwca 2013 a jak ubywa plynu chlodniczego to o czym to swiadczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #56 Napisano 2 Czerwca 2013 o padniętej uszczelce pod głowica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #57 Napisano 2 Czerwca 2013 no tez tak sadzilem ze chodzi o uszczelke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wuteka Zgłoś #58 Napisano 2 Czerwca 2013 o padniętej uszczelce pod głowica. Pękniętej głowicy różnież, wypracowanych gniazd zaworowych też. Ogólnie ubywanie płynu chłodniczego to oznaka, że się coś dzieje. Czasem tylko jest to wąż, chłodnica i można odetchnąć. Gorzej jak nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #59 Napisano 2 Czerwca 2013 Panowie nie straszcie człowieka . Jemu stan z max do min spadł w ciągu 3 lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #60 Napisano 2 Czerwca 2013 wypracowanych gniazd zaworowych też a to mnie zaciekawiło... zawsze myślałem ze od tego ubywa oleju a nie płynu chłodniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach