bajbusek Zgłoś #61 Napisano 9 Czerwca 2013 witam posiadam passata przebieg 63 tys mil 2009 rok 2.0 tdi 170km czy sprawdzenie filtra dpf poziomu pipiolu lub sadzy mozna sprawdzic tylko przez podlaczenie do kompa czy sa inne mozliwosci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batot1 Zgłoś #62 Napisano 11 Czerwca 2013 organoleptycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #63 Napisano 17 Lipca 2013 Panowie, zapaliła mi się kontrola filtra, zanim wyskoczylem na trasę go wypalic pojawiła się migajaca spirala i kontrola silnika oraz komunikat żeby udać się do serwisu. Samochód jeździ ale jakoś dziwnie przeciąga biegi. Czy ktoś wie o co może chodzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #64 Napisano 17 Lipca 2013 tylko komp, inaczej to wróżenie z fusów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #65 Napisano 18 Lipca 2013 Czy ktoś z okolic Piaseczna byłby w stanie pomóc i zczytać błędy? Ew. wie gdzie w okolicy można to zrobić? Z góry dziekuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #66 Napisano 18 Lipca 2013 Obstawiam czujnik G450. Mierzy zapchanie dpfa. Miałem to też u siebie, właśnie przeciagal biegi. Spróbuj od tego zacząć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #67 Napisano 19 Lipca 2013 Dobry jesteś To był czujnik G450. Pojechałem do Mastersa, chłopaki wymienili czujnik, wypalili filtr na hamowni (miał już 63% zapełnienia) i przy okazji sprawdzili moc - 176 KM i 360 Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #68 Napisano 19 Lipca 2013 Cieszę się że pomogłem. Swoją drogą ładnie ci wypluł na tej hamowni. Ja też muszę teraz sprawdzić ile daje po wymianie wtrysków w ramach akcji serwisowej. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #69 Napisano 23 Lipca 2013 Czy któryś z szanownych kolegów podpowie w którym bloku jest poziom popiołu i jaka jest graniczna wartość dla silnika cbbb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #70 Napisano 23 Lipca 2013 Pojechałem do Mastersa, chłopaki wymienili czujnik, wypalili filtr na hamowni (miał już 63% zapełnienia) A wszystko to za ............ PLN ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #71 Napisano 24 Lipca 2013 To był czujnik G450czy zawór G450. Pytam bo ja wymieniałem właśnie zawór G450 nr fabryczny 076 906 051A(starszy 03G 906 051A) błąd nr P0473, ale objawy miałem całkowicie inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #72 Napisano 24 Października 2013 Czy któryś z szanownych kolegów podpowie w którym bloku jest poziom popiołu i jaka jest graniczna wartość dla silnika cbbb. 108.1 - ilosc popiolow w ml, max z tego co pamietam to 175ml 108.2 - ilosc sadzy w g, wartosc wyliczana przez samochod - ile auto mysli ze jest 108.3 - ilosc sadzy w g, wartosc zmierzona - ile faktycznie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #73 Napisano 24 Października 2013 Koledzy, gdzie w Warszawie można się pozbyć DPFa szybko sprawnie i przy okazji za rozsądne pieniądze? Mam 73% zapopielenia i niestety zaczynają się klopoty więc jedyne rozwiązanie jakie widze to pozbycie się tego cholerstwa. I pytanie do kolegów po zabiegu - kopci? Ew. ktoś czyścił tym specyfikiem Wurtha http://www.wurth.pl/katalog2/karty/5861014500.pdf i czy to rzeczywiście działa? Pozdrawiam Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #74 Napisano 24 Października 2013 w ASO robią taką usługę, że czyszczą chemią, w szczecine a6 z 92 wyczyścili do 0. Koszt ok 500 zl. Widze że ten wurth działa na podobnej zasadzie, bo w ASo też przez otwór po czujnika wsadzają i psikają chemią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #75 Napisano 24 Października 2013 Ja robiłem regenerację dpfa czyli dokładnie rzecz biorąc wyjecie tego cholerstwa i wysłanie do firmy któr. Sie tym zajmuje. Wygląda to tak że oni rozcinaja puszkę z dpfem wyciągają go i do pieca z nim. Wypalanie później płukanie wsadzenie na miejsce zaspawanie puszki i z powrotem do montażu. Później pozostaje tylko skasowanie pamięci sterownika, podanie informacji ze jest założony nowy i to wszystko. Sprawność przywrócona na poziomie 98 %. Koszt około 500 zł plus wyjecie i wsadzenie dpfa w samochodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #76 Napisano 24 Października 2013 (edytowane) Liqui Moly tez oferuje tego typu chemie: W tym calym procesie zastanawia mnei tylko jaka wartosc sadzy nalezy ustawic w komputerze po takiej operacji, bo wpisywanie 0g/ml wydaje mi sie zbyt optymistyczne. Edytowane 24 Października 2013 przez kuebk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #77 Napisano 25 Października 2013 Z tego co pamiętam podaje się nie ilość sadzy a ile kilometrów przejechało się po wymianie filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #78 Napisano 25 Października 2013 Panowie, ponawiam pytanie - gdzie w Warszawie można się pozbyć DPFa szybko sprawnie i przy okazji za rozsądne pieniądze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #79 Napisano 25 Października 2013 Z tego co pamiętam podaje się nie ilość sadzy a ile kilometrów przejechało się po wymianie filtra. No nie do konca: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #80 Napisano 25 Października 2013 (edytowane) No dokładnie wpisuje się wartość związaną z ilością przejachanych kilometrów po wymianie filtra. Według tego co podałeś wartość np 63 po przejechaniu 63.000 km. Także najlepiej zaraz po wymianie wyzerować jak najszybciej. Wydaje mi się ze ECU nie mierzy fizycznej wartosci zapchania tylko ja chyba szacuje na podstawie przejechanych km? Edytowane 25 Października 2013 przez k0b3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach