Skocz do zawartości

wisienka1

  • Liczba zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wisienka1

  • Urodziny 22.02.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bolechowo Osiedle

Samochód

  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @przemysławch : :kciuki:kciuki Sam nie wiem. Zazwyczaj żona używa paska.Ona oczywiście nic nie słyszy. Ja głuchy jestem, ale na jedno ucho :-) Tak mnie skołowaliście, że poszedłem do garażu i dwie fajki spaliłem: nic, cisza... Na razie temat do zamknięcia, ale jakby co to będę apelował... M
  2. Jeżeli nie pompa, to co? Sprawdzałem skąd dochodzi ten dźwięk, podnosiłem kanapę pasażera z tyłu, wykładzinę podnosiłem i trzymałem rękę na "korku" od zbiornika paliwa, w który jest pompa. to stamtąd dochodziło to "cykanie". M
  3. Witam. od 2 miesięcy jestem posiadaczem B7 2,0 140KM. Pewnego wieczoru siedzę sobie w garażu i palę papierosa... cisza spokój, aż tu nagle słyszę: "cyk,cyk" z okolic tylnych drzwi paska. Obszedłem dookoła, ucho przykładam to tu, to tam, drzwi od pasażera otwieram, kanapę podnoszę i słyszę "cyk,cyk" z okolic zbiornika paliwa. Moja pompa co kilkadziesiąt sekund "cyka". Bez kluczyka, bez zapłonu, na postoju, sama z siebie... nie po to kupowałem znowu "Das Auto", żeby mi pompa w samochodzie stojącym w garażu "cyku, cyku" robiła. Macie jakieś wyjaśnienia na taką sytuację? M.
  4. Jeżeli chcesz, to możesz rozebrać nawet całe auto, żeby wymienić żarówkę postojową. ALE PO CO? Trzeba odkręcić DPF-a ale nie trzeba go wyciągać. Reszta w zależności, jaki masz "rozmiar"rąk i chęci do pracy... M
  5. Ja mam tam zamocowany mikrofon od zestawu głośnomówiącego... M
  6. Tak. Tylko w BLS EGR jest sterowany elektrycznie, a BXE podciśnieniem, które idzie z "puszki". Nie wiem, czy są jeszcze jakieś inne różnice, bo mam BLS. M
  7. @wzlociq ...odpiąć dwa przewody z lusterka i ... gotowe. Wtedy możesz już działać. M
  8. Włochaty. A jak komputer ma sterować podciśnieniem i EGR, jak sterowanie do niego w BLS jest elektryczne a w BXE podciśnieniem właśnie. Sam słupek to nie wszystko... Tak jak pisze @popiolek4 porządne serwisowanie auta i regularna wymiana płynów. Ja mam 247kkm i wymieniam olej dla spokoju ducha co 10kkm. M
  9. Ja mam nakulane 247kkm i jakoś jest git. Mam prośbę @gringo105: jeżeli możesz prześlij mi zdjęcie elektrozaworu do sterowania podciśnieniem chłodniczki spalin. Elektrozawór jest umiejscowiony między silnikiem a turbo, coś jak N75, trzeba zdjąć osłony na silniku. Chodzi mi o podłączenie wężyków do tego zaworu: licząc od wtyczki elektrycznej masz dwa króćce do wężyków. Gdzie idzie pierwszy wężyk licząc od wtyczki, a gdzie idzie drugi. M
  10. @gringo105 a dlaczego chcesz wymieniać silnik? Zajechany, albo awaria? Ja mam BLS, z tego co się orientuję różnic jest co najmniej kilka: inne pompowtryski, inny wałek rozrządu, DPF, sterowanie turbo i EGR, ogólnie inne sterowanie podciśnieniem- czyli komputer też do wymiany. M
  11. Poprawianie "fabryki" zrobione. Stwierdziłem, że w miejscu, gdzie chodzi ośka jest jeszcze trochę miejsca, więc z gumy silikonowej odpornej na wysoką temperaturę wyciąłem krążek, który został tam wciśnięty: następnie z blaszki wyciąłem "U", które będzie trzymało uszczelnienie na miejscu: po skręceniu całości okazało się, że jest jeszcze trochę wolnego miejsca: więc kolejny krążek z gumy i całość po skręceniu : całość chodzi pięknie, zasysanie powietrza przez dużą strzykawkę powoduje płynny ruch dźwigni w całym zakresie. W niedzielę wymiana i zobaczymy jak będzie działać "na żywca"... M
  12. Chłodniczka już dotarła do mnie. Po wstępnych oględzinach- stan dobry... ...ale można jeszcze co nieco poprawić. Stwierdziłem, że z mojego patentu McGivera dołożę blaszkę, która będzie przytrzymywać dodatkową uszczelkę z wyciętego krążka gumy odpornej na wysokie temperatury. Blaszka będzie dokręcona do chłodniczki na jedną ze śrub mocujących gruszkę do korpusu i wycięta będzie z kawałka o grubości ok. 1,5mm z wycięciem w kształcie "U" wchodzącym w miejsce ośki klapki sterującej. Jest tam jeszcze 2-3mm wolnego miejsca, więc myślę, że wszystko się zmieści. Z mojej starej chłodniczki, która była wyciągnięta poprzednim razem zrobiłem materiał poglądowy: przekrój poprzeczny, gdzie widać "duży przepływ" i mniejsze rurki:
  13. Może i lepiej, ale dłużej silnik będzie się nagrzewał o zima idzie... Na razie mam zrobiony taki patent "na szybko", że McGiver by się nie powstydził. Mam nadzieję, że do niedzieli wytrzyma. Kiedyś przez kilka dni jeździłem z przypalonym i dziurawym wężykiem od gruszki i nic się nie działo. Myślę, że teraz też nie podepnę podciśnienia i zablokuję dźwignię w pozycji pół na pół (oczywiście, jeżeli chłodniczka będzie szczelna...). M
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności