Skocz do zawartości

wisienka1

  • Zawartość

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wisienka1

  • Urodziny 22.02.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bolechowo Osiedle

Samochód

  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM
  • Rok produkcji
    2013
  1. wisienka1

    "cykająca" pompa paliwa b7 2,0

    @przemysławch : :kciuki:kciuki Sam nie wiem. Zazwyczaj żona używa paska.Ona oczywiście nic nie słyszy. Ja głuchy jestem, ale na jedno ucho :-) Tak mnie skołowaliście, że poszedłem do garażu i dwie fajki spaliłem: nic, cisza... Na razie temat do zamknięcia, ale jakby co to będę apelował... M
  2. wisienka1

    "cykająca" pompa paliwa b7 2,0

    Jeżeli nie pompa, to co? Sprawdzałem skąd dochodzi ten dźwięk, podnosiłem kanapę pasażera z tyłu, wykładzinę podnosiłem i trzymałem rękę na "korku" od zbiornika paliwa, w który jest pompa. to stamtąd dochodziło to "cykanie". M
  3. Witam. od 2 miesięcy jestem posiadaczem B7 2,0 140KM. Pewnego wieczoru siedzę sobie w garażu i palę papierosa... cisza spokój, aż tu nagle słyszę: "cyk,cyk" z okolic tylnych drzwi paska. Obszedłem dookoła, ucho przykładam to tu, to tam, drzwi od pasażera otwieram, kanapę podnoszę i słyszę "cyk,cyk" z okolic zbiornika paliwa. Moja pompa co kilkadziesiąt sekund "cyka". Bez kluczyka, bez zapłonu, na postoju, sama z siebie... nie po to kupowałem znowu "Das Auto", żeby mi pompa w samochodzie stojącym w garażu "cyku, cyku" robiła. Macie jakieś wyjaśnienia na taką sytuację? M.
  4. wisienka1

    Sposób demontażu turbosprężarki

    Jeżeli chcesz, to możesz rozebrać nawet całe auto, żeby wymienić żarówkę postojową. ALE PO CO? Trzeba odkręcić DPF-a ale nie trzeba go wyciągać. Reszta w zależności, jaki masz "rozmiar"rąk i chęci do pracy... M
  5. wisienka1

    Jak zdjąć podsufitkę w passacie b6 sedan??

    Ja mam tam zamocowany mikrofon od zestawu głośnomówiącego... M
  6. wisienka1

    Zmiana silnika 1.9TDI "bls" na "bxe"

    Jak nie ma problemu, to Ok. M
  7. wisienka1

    Zmiana silnika 1.9TDI "bls" na "bxe"

    Tak. Tylko w BLS EGR jest sterowany elektrycznie, a BXE podciśnieniem, które idzie z "puszki". Nie wiem, czy są jeszcze jakieś inne różnice, bo mam BLS. M
  8. wisienka1

    Elektryczne ogrzewanie lusterek

    @wzlociq ...odpiąć dwa przewody z lusterka i ... gotowe. Wtedy możesz już działać. M
  9. wisienka1

    Zmiana silnika 1.9TDI "bls" na "bxe"

    Włochaty. A jak komputer ma sterować podciśnieniem i EGR, jak sterowanie do niego w BLS jest elektryczne a w BXE podciśnieniem właśnie. Sam słupek to nie wszystko... Tak jak pisze @popiolek4 porządne serwisowanie auta i regularna wymiana płynów. Ja mam 247kkm i wymieniam olej dla spokoju ducha co 10kkm. M
  10. wisienka1

    Zmiana silnika 1.9TDI "bls" na "bxe"

    Ja mam nakulane 247kkm i jakoś jest git. Mam prośbę @gringo105: jeżeli możesz prześlij mi zdjęcie elektrozaworu do sterowania podciśnieniem chłodniczki spalin. Elektrozawór jest umiejscowiony między silnikiem a turbo, coś jak N75, trzeba zdjąć osłony na silniku. Chodzi mi o podłączenie wężyków do tego zaworu: licząc od wtyczki elektrycznej masz dwa króćce do wężyków. Gdzie idzie pierwszy wężyk licząc od wtyczki, a gdzie idzie drugi. M
  11. wisienka1

    Zmiana silnika 1.9TDI "bls" na "bxe"

    @gringo105 a dlaczego chcesz wymieniać silnik? Zajechany, albo awaria? Ja mam BLS, z tego co się orientuję różnic jest co najmniej kilka: inne pompowtryski, inny wałek rozrządu, DPF, sterowanie turbo i EGR, ogólnie inne sterowanie podciśnieniem- czyli komputer też do wymiany. M
  12. Poprawianie "fabryki" zrobione. Stwierdziłem, że w miejscu, gdzie chodzi ośka jest jeszcze trochę miejsca, więc z gumy silikonowej odpornej na wysoką temperaturę wyciąłem krążek, który został tam wciśnięty: następnie z blaszki wyciąłem "U", które będzie trzymało uszczelnienie na miejscu: po skręceniu całości okazało się, że jest jeszcze trochę wolnego miejsca: więc kolejny krążek z gumy i całość po skręceniu : całość chodzi pięknie, zasysanie powietrza przez dużą strzykawkę powoduje płynny ruch dźwigni w całym zakresie. W niedzielę wymiana i zobaczymy jak będzie działać "na żywca"... M
  13. Chłodniczka już dotarła do mnie. Po wstępnych oględzinach- stan dobry... ...ale można jeszcze co nieco poprawić. Stwierdziłem, że z mojego patentu McGivera dołożę blaszkę, która będzie przytrzymywać dodatkową uszczelkę z wyciętego krążka gumy odpornej na wysokie temperatury. Blaszka będzie dokręcona do chłodniczki na jedną ze śrub mocujących gruszkę do korpusu i wycięta będzie z kawałka o grubości ok. 1,5mm z wycięciem w kształcie "U" wchodzącym w miejsce ośki klapki sterującej. Jest tam jeszcze 2-3mm wolnego miejsca, więc myślę, że wszystko się zmieści. Z mojej starej chłodniczki, która była wyciągnięta poprzednim razem zrobiłem materiał poglądowy: przekrój poprzeczny, gdzie widać "duży przepływ" i mniejsze rurki:
  14. Może i lepiej, ale dłużej silnik będzie się nagrzewał o zima idzie... Na razie mam zrobiony taki patent "na szybko", że McGiver by się nie powstydził. Mam nadzieję, że do niedzieli wytrzyma. Kiedyś przez kilka dni jeździłem z przypalonym i dziurawym wężykiem od gruszki i nic się nie działo. Myślę, że teraz też nie podepnę podciśnienia i zablokuję dźwignię w pozycji pół na pół (oczywiście, jeżeli chłodniczka będzie szczelna...). M
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności