wisienka1
-
Liczba zawartości
117 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wisienka1
- Urodziny 22.02.1968
Informacje osobiste
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bolechowo Osiedle
Samochód
-
Silnik
B7 2.0 TDI 140KM
-
Rok produkcji
2013
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
wisienka1 obserwuje zawartość → [silnik] przewody podciśnieniowe - ktory gdzie. i Krótkotrwałe drgania silnika na luzie - TDI 2.0
-
"cykająca" pompa paliwa b7 2,0
wisienka1 odpowiedział wisienka1 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
@przemysławch : :kciuki:kciuki Sam nie wiem. Zazwyczaj żona używa paska.Ona oczywiście nic nie słyszy. Ja głuchy jestem, ale na jedno ucho :-) Tak mnie skołowaliście, że poszedłem do garażu i dwie fajki spaliłem: nic, cisza... Na razie temat do zamknięcia, ale jakby co to będę apelował... M -
"cykająca" pompa paliwa b7 2,0
wisienka1 odpowiedział wisienka1 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jeżeli nie pompa, to co? Sprawdzałem skąd dochodzi ten dźwięk, podnosiłem kanapę pasażera z tyłu, wykładzinę podnosiłem i trzymałem rękę na "korku" od zbiornika paliwa, w który jest pompa. to stamtąd dochodziło to "cykanie". M -
Witam. od 2 miesięcy jestem posiadaczem B7 2,0 140KM. Pewnego wieczoru siedzę sobie w garażu i palę papierosa... cisza spokój, aż tu nagle słyszę: "cyk,cyk" z okolic tylnych drzwi paska. Obszedłem dookoła, ucho przykładam to tu, to tam, drzwi od pasażera otwieram, kanapę podnoszę i słyszę "cyk,cyk" z okolic zbiornika paliwa. Moja pompa co kilkadziesiąt sekund "cyka". Bez kluczyka, bez zapłonu, na postoju, sama z siebie... nie po to kupowałem znowu "Das Auto", żeby mi pompa w samochodzie stojącym w garażu "cyku, cyku" robiła. Macie jakieś wyjaśnienia na taką sytuację? M.
-
2.0TDI 140kM BKP chłodnica recyrkulacji spalin
wisienka1 odpowiedział mucha_177 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Turbo? :hmm:hmm -
Jeżeli chcesz, to możesz rozebrać nawet całe auto, żeby wymienić żarówkę postojową. ALE PO CO? Trzeba odkręcić DPF-a ale nie trzeba go wyciągać. Reszta w zależności, jaki masz "rozmiar"rąk i chęci do pracy... M
-
Jak zdjąć podsufitkę w passacie b6 sedan??
wisienka1 odpowiedział SlawekS → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Ja mam tam zamocowany mikrofon od zestawu głośnomówiącego... M -
Zmiana silnika 1.9TDI "bls" na "bxe"
wisienka1 odpowiedział gringo105 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jak nie ma problemu, to Ok. M -
Zmiana silnika 1.9TDI "bls" na "bxe"
wisienka1 odpowiedział gringo105 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Tak. Tylko w BLS EGR jest sterowany elektrycznie, a BXE podciśnieniem, które idzie z "puszki". Nie wiem, czy są jeszcze jakieś inne różnice, bo mam BLS. M -
@wzlociq ...odpiąć dwa przewody z lusterka i ... gotowe. Wtedy możesz już działać. M
-
Zmiana silnika 1.9TDI "bls" na "bxe"
wisienka1 odpowiedział gringo105 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Włochaty. A jak komputer ma sterować podciśnieniem i EGR, jak sterowanie do niego w BLS jest elektryczne a w BXE podciśnieniem właśnie. Sam słupek to nie wszystko... Tak jak pisze @popiolek4 porządne serwisowanie auta i regularna wymiana płynów. Ja mam 247kkm i wymieniam olej dla spokoju ducha co 10kkm. M -
Zmiana silnika 1.9TDI "bls" na "bxe"
wisienka1 odpowiedział gringo105 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja mam nakulane 247kkm i jakoś jest git. Mam prośbę @gringo105: jeżeli możesz prześlij mi zdjęcie elektrozaworu do sterowania podciśnieniem chłodniczki spalin. Elektrozawór jest umiejscowiony między silnikiem a turbo, coś jak N75, trzeba zdjąć osłony na silniku. Chodzi mi o podłączenie wężyków do tego zaworu: licząc od wtyczki elektrycznej masz dwa króćce do wężyków. Gdzie idzie pierwszy wężyk licząc od wtyczki, a gdzie idzie drugi. M -
Zmiana silnika 1.9TDI "bls" na "bxe"
wisienka1 odpowiedział gringo105 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
@gringo105 a dlaczego chcesz wymieniać silnik? Zajechany, albo awaria? Ja mam BLS, z tego co się orientuję różnic jest co najmniej kilka: inne pompowtryski, inny wałek rozrządu, DPF, sterowanie turbo i EGR, ogólnie inne sterowanie podciśnieniem- czyli komputer też do wymiany. M -
2.0TDI 140kM BKP chłodnica recyrkulacji spalin
wisienka1 odpowiedział mucha_177 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Poprawianie "fabryki" zrobione. Stwierdziłem, że w miejscu, gdzie chodzi ośka jest jeszcze trochę miejsca, więc z gumy silikonowej odpornej na wysoką temperaturę wyciąłem krążek, który został tam wciśnięty: następnie z blaszki wyciąłem "U", które będzie trzymało uszczelnienie na miejscu: po skręceniu całości okazało się, że jest jeszcze trochę wolnego miejsca: więc kolejny krążek z gumy i całość po skręceniu : całość chodzi pięknie, zasysanie powietrza przez dużą strzykawkę powoduje płynny ruch dźwigni w całym zakresie. W niedzielę wymiana i zobaczymy jak będzie działać "na żywca"... M -
2.0TDI 140kM BKP chłodnica recyrkulacji spalin
wisienka1 odpowiedział mucha_177 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Chłodniczka już dotarła do mnie. Po wstępnych oględzinach- stan dobry... ...ale można jeszcze co nieco poprawić. Stwierdziłem, że z mojego patentu McGivera dołożę blaszkę, która będzie przytrzymywać dodatkową uszczelkę z wyciętego krążka gumy odpornej na wysokie temperatury. Blaszka będzie dokręcona do chłodniczki na jedną ze śrub mocujących gruszkę do korpusu i wycięta będzie z kawałka o grubości ok. 1,5mm z wycięciem w kształcie "U" wchodzącym w miejsce ośki klapki sterującej. Jest tam jeszcze 2-3mm wolnego miejsca, więc myślę, że wszystko się zmieści. Z mojej starej chłodniczki, która była wyciągnięta poprzednim razem zrobiłem materiał poglądowy: przekrój poprzeczny, gdzie widać "duży przepływ" i mniejsze rurki: -
2.0TDI 140kM BKP chłodnica recyrkulacji spalin
wisienka1 odpowiedział mucha_177 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Może i lepiej, ale dłużej silnik będzie się nagrzewał o zima idzie... Na razie mam zrobiony taki patent "na szybko", że McGiver by się nie powstydził. Mam nadzieję, że do niedzieli wytrzyma. Kiedyś przez kilka dni jeździłem z przypalonym i dziurawym wężykiem od gruszki i nic się nie działo. Myślę, że teraz też nie podepnę podciśnienia i zablokuję dźwignię w pozycji pół na pół (oczywiście, jeżeli chłodniczka będzie szczelna...). M