Skocz do zawartości

reveler

  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O reveler

  • Urodziny 27.02.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    G.
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódzkie

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Dzięki za wszystkie posty. Ja nigdy u siebie nie użyłem Plaqua ani nic podobnego (auto ma teraz 8 lat, kupiłem jak miał 3). Jak mi się uda to poniżej załączam foty, słabawo widać ale da radę. Aha, i widać też łuszczenie gumo-plastiku na boczkach (na beżowym uchwycie do zamykania drzwi).
  2. Witam, Czy spotkał się ktoś z Was z takim problemem, że na przyciskach blokady i odblokowania drzwi powstają bąble? Pod palcem czuć, że jak się mocniej drapnie to zejdzie cała farba, guma czy co to jest. Jest na to rada czy tylko wymiana na nowe? Jeśli wymiana to czy robił ktoś to może i czy można dokupić takie przyciski? Będę wdzięczny za pomocne odpowiedzi, szczerze to taki wygląd przycisków troszkę drażni.
  3. Tomczaa, Daj znać czy wymiana się udała i czy było trudno wymontować stare i zamontować nowe. Jak znajdziesz chwilę, może dasz jakiś opis lub zdjęcia? Dzięki z góry. Zmieniał ktoś może przełączniki blokady drzwi?
  4. Ja też polecam ten silnik. Sam posiadam i jestem zadowolony. Dziwię się też tym spalaniom. Albo coś u mnie nie tak, bo mnie pali na trasie (fakt, około 100 km/h) w okolicach 7,3 litra na setkę, po mieście nie pamiętam. Ogólnie silnik naprawdę dobry, według mnie tak samo awaryjny lub bezawaryjny jak inne. Pechowy egzemplarz, nieważne jaki silnik, będzie się psuł. Ja mam pozytywne wrażenia.
  5. Nie sugeruj się zawsze opinia speca. Ja się tez wystraszylem jak rok temu powiedzieli ze uszczelka, ze pewnie silnik kaput itp. Zrobiło się ciepłej, przyjechałem dłuższy kawałek i maz zniknęła. Myśle ze u Ciebie będzie podobnie. PS. Przepraszam za polskie literki ale pisze to z telefonu i nie zawsze wychodzi ok
  6. A może jakieś powtarzanie jest włączone? A co pokazuje na wyświetlaczu? Jeśli płytka gra w innych autach, to pozostaje według mnie jedynie ustawienie tego radia, bo przecież odtwarzać odtwarza, czyli jest sprawne.
  7. Tak czy inaczej, czy miałbyś świetliki u góry "z ręki" włączone, czy dzrzwi niedomknięte (nawet jakby czujnik padł) to i tak powinien po pewnym czasie sam wyłączyć światło. Wiem, bo nawet kiedyś specjalnie sprawdziłem. Nie wiem tylko po jakim czasie, ale wyłączyć powinien. Wątpię, żeby komputer coś pokazał, ale sprawdzić nie zaszkodzi.
  8. Kolego Bullet77. Jeśli czyta Ci tylko pierwszy katalog, to możliwe że płyta jest tak nagrana (wielosesyjnie) i w tym problem. Sprawdź płytkę w innym odtwarzaczu jeśli masz taką możliwość, ewentualnie nagraj na płycie RW (żeby nie marnować) wszystkie mp3 w jednej sesji. Kolego 1Bandzior1. Polecam napisać na PW do M3iaz'a, myślę nie pomoże. Ja też myślałem o takiej wymianie, ale szczerze to dałem za wygraną. Według mnie jest z tym trochę roboty, no i zostajesz z jednym bezużytecznym radiem. No chyba że to dokucza Ci na maksa.
  9. Witam, Czy ktoś ma wiedzę i może umieścić podobny pomocny opis dla zwykłych Tiptroniców? (Chyba Tiptronic 6 biegów rok 2005, silnik 200 KM ale auto z USA). Dziękuję
  10. Cześć, dziś spotkałem się z kolegą m3iaz - problem rozwiązany, to znaczy teraz jest ok, choć tak w 100% to nie wiemy do końca co jest. Niemniej jednak polecam fachową pomoc Michała, naprawdę dzięki niemu już kilka razy oszczędziłem sobie kosztów i wyranych włosów. Dzięx M3iaz!
  11. reveler

    Pomoc - powódź

    Cieszę się że mogłem pomóc, mam nadzieję że nigdy nikt z nas nie będzie już takiej pomocy potrzebował.
  12. Hmm, obstaję przy tezie, że - przynajmniej u mnie - gdzieś dociera woda. Dzieje się tak wtedy, gdy popada, jest wilgotno. Dziękuję wszystkim pięknie za odpowiedzi! Pozdrawiam,
  13. reveler

    B6 z USA

    Nie zgodzę się z pewnymi stwierdzeniami Kolegi Adamq, używam B6 w wersji amerykańskiej, przeszedł homologację i nikt nigdy się do niego nie przyczepił: 1. Należy wymienić przełącznik świateł (w wersji USA ma tylko dwa położenia), Nie. Passaty mają system DRL (Daily Running Lights), co oznacza, że normalnie jak włącznik jest w pozycji 0, to uaktywniony jest system DRL, czyli swiecą przednie światła - nieco słabiej. Można zakodować, żeby świeciły też tylne, u mnie zrobił to kolega m3iaz (polecam), a bezwiednie znowu wyłączył serwis (m3iaz, uśmiechnę się do Ciebie wkrótce). Włączenie przełącznika w pozycję 1 spowoduje, że przednie światła zaświecą normalnie (mocniej) i włączą się tylne. Można tak jeździć po Polsce (tylko z przednimi w dzień). 2. Należy wymienić tylne lampy. Pojawia się problem z tylnymi lampami. W wersji europejskiej zamontowano tylne światło przeciwmgielne po lewej stronie, po prawej światło cofania (w wersji USA w obu lampach są światła cofania), a co za tym idzie należy przeciągnąć przewód pomiędzy sterownikiem centralnej elektroniki pojazdu (Bordnetz'em), a przełącznikiem świateł (światło przeciwmgielne tylne) oraz zamienić miejscami kilka przewodów przy sterowniku Bordnetz (wszystko jest opisane dokładnie na schematach w ELSA). Później należy sterownik ten odpowiednio przekodować. Ja mam niewymienione. Czyli wsteczne po obu stronach. Z tym raczej też większego problemu nie ma. 3. Należy przekodować licznik (z mil na km), nie sprawdzałem , ale powinno wtedy przekodować się też radio (wszystkie częstotliwości, zamiast tylko nieparzystych). Ja jeżdżę z zegarem, który pokazuje mile, ale w Passacie można (bez żadnego kodowania) ustawić, żeby licznik elektroniczny poniżej, który pokazuje przebieg, po przekroczeniu bodajże 6 km/h pokazywał prędkość w km/h. Jeśli jest licznik w kilometrach, taka operacja spowoduje wyświetlanie prędkości w milach/h. Jak napisałem, nie wymaga to czarów, temat wałkowany kilka razy na Forum, proszę poszukać. Poza tym można kupić nakładkę, która bez żadnego przekodowywania będzie pokazywała na zegarze mile i kilometry. Allegro ma takie aukcje. Mnie osobiście nigdy nie chciało się rozbierać zegara, więc nie zamontowałem. Na pewno trzeba wymienić światła (nie wiem czy jedno światło) przednie - w USA świecą symetrycznie, w EU asymetrycznie, i to z pewnością nie przejdzie. No i migacze. Reszta o ile mi wiadomo, nie jest obowiązkowa. Mam nadzieję, że rozjaśniłem wątpliwości. Pozdrawiam,
  14. No ja również. Dorzucę dokładny komunikat: "REAR LIGHT SIDE LIGHT DEFECTIVE". Jeśli ktoś ma pomysł, uprzejmie proszę o pomoc.
  15. Witam, czy spotkał się ktoś z Was z następującym przypadkiem: jak jest trochę mokro, to tylne światło (akurat u mnie prawe, zewnętrzny pierścień) zaraz po odpaleniu się świeci, ale kilka sekund później mrugnie, po czym gaśnie (zostaje tylko środek światła), a na MFA+ pojawia się komunikat "Rear right light broken [albo malfunction]" czy jakoś tak, nie pamiętam. Psikałem trochę WD40, ale nie pomogło. Czy miał ktoś taki problem i jak sobie poradził? Ewentualnie jak dostać się do środka tej lampy żeby może jakoś styki poczyścić (to jest sedan) Albo - jak sprawdzić gdzie może być przebicie (to pewnie naiwne pytanie, zdaję sobie sprawę ). No i na końcu - może jest jakiś magik z okolic Piotrkowa/Tomaszowa, który spróbowałby pomóc? Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności