Skocz do zawartości
mhyjek

[silnik] przewody podciśnieniowe - ktory gdzie.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Samochód: B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
    Rok prod: 1994

    witam.

    podczas rozwiazywania problemu z podcisnieniem natrafilem na inny kwiatek.

    przewod (czerwony u dolu) od zaworu (N75?) 028 906 283F puszczony w powietrze, drugi wpiety w zawor 1H0 906 627 a tak byc chyba nie powinno. w etce troche ciezko polapac sie we wszystkich wezykach.

    prosilbym posiadaczy 1Z lub kogos kto ma pojecie o tych wezach o podpowiedz jak to ma byc spiete. ew. gdyby ktos mial jakies dobre fotki 1Z'a to bylbym wdzieczny.

     

    etka nr rysunku 131-16

    przewod 11-12-19 ten u mnie lezy luzno nie wiem gdzie powinien byc wpiety...

    29 ?

    20-24-21 ? mam zapiety na zawor 1H0 906 627

    20-24-22 ?

    15 EGR ? tam mam zapiety

    14 filtr powietrza ? tam mam zapiety

    17-16-13 pompa podcisnienia ? tam mam zapiety

    Edytowane przez Blop
    Doprecyzowanie tytułu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
    Rok prod: 1994

    Temat umarł, ale natrafiłem na forum Golf'a na taki obrazek, będzie dla potomnych:

     

    c2ff0cdd1387bd49as5.th.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2006

    Ma ktoś do mojego auta ??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B3 1.8 75KM (AAM)
    Rok prod: 1992
    Ma ktoś do mojego auta ??

     

    Proszę bardzo.

     

    aaapocisnienialh1.th.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2004

    mam to samo + opis elementow

    podcisnienie.jpg

    podcisnienie 1.jpg

    podcisnienie 2.jpg

    podcisnienie3.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
    Rok prod: 2007

    To ja poproszę dla passata 1.8 ABS z 93 roku to samo :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012

    Nuttie proszę bardzo;)

     

    ukadpodcisnsilnabscf9.th.png

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2006

    No ale u mnie jest przepustnica simos, tu na zrzutach dajecie stare wersje do 94 r. Chodzi mi jak idą przewody do klimatronikai którędy i o jeszcze pare innych rzeczy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012
    No ale u mnie jest przepustnica simos, tu na zrzutach dajecie stare wersje do 94 r. Chodzi mi jak idą przewody do klimatronikai którędy i o jeszcze pare innych rzeczy.

     

    Klima AAA 1996

     

    aaaklimazq0.th.png

    aaaklima1ju6.th.png

    aaaklima2cx5.th.png

    aaaklima3qc0.th.png

    aaaklima4rm2.th.png

    aaapodcklimavb1.th.png

    aaapodcklima1uu1.th.png

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
    Rok prod: 2007

    A mogę jeszcze otrzymać schemat rurek idących do filtra powietrza i ew. klimy? Co znajduje się pod obudową filtra?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012

    klimasilnabsoe3.th.png

     

     

    filtrsilnabsau6.th.png

    klimasilnabs1pi4.th.png

    klimasilnabs2nd7.th.png

    Nuttie powodzenia.:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2006

    Poproszę jeszcze do ostatniego rysunku - opis gratów, te dalsze poz. których nie ma.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012
    Poproszę jeszcze do ostatniego rysunku - opis gratów, te dalsze poz. których nie ma.

    Oto reszta klimy AAA :)

    aaaklima5to7.th.png

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość slonce

    Pomocy! Wyjmowałem silnik z mojego paska 2.0 115 kM 8V czyli 2E i niestety nie zapamiętałem schematu podciśnień. NIe wim który przewód na dole, który na górze kolektora ssącego, co na regulator ciśnienia, itd. Na forum "chodzi jakis schemat ale mało czytelny i u mnie trochę to inaczej wygląda niż na tym schemacie. Pomóżcie zanim przeciąże pompę paliwa....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2004

    Jeśli jeszcze potrzebne.

    podci?nienie.jpg

    opis.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość slonce

    Dzięki za pomoc. Jednak miałem bajzel z tymi przewodami.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość piotrek n

    Tak jak w temacie czy to schemat silnika 2 e bo nie mogę sie odczytać z tego schematu.

    Sorki za pytanie i za moją niewiedze.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012

    Tak jak w temacie czy to schemat silnika 2 e bo nie mogę sie odczytać z tego schematu.

    Sorki za pytanie i za moją niewiedze.

    Pozdrawiam

     

    Tak ten schemat jest od silników : 2E , PB , PF ( 1991).;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2000

    A ja bym bardzo prosił do 1.9 TDI AVF. Jaką średnicę mają mieć przewody? Czy muszą byc z oplotem?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012
    A ja bym bardzo prosił do 1.9 TDI AVF. Jaką średnicę mają mieć przewody? Czy muszą byc z oplotem?

     

    igork ;

     

    Oto układ podciśnienia i recyrkulacji spalin silnika AVF

     

     

    avfpodcinienieirecyrkulwm7.th.png

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności