comingsoon Zgłoś #181 Napisano 9 Lipca 2014 z czystej ciekawosci w jakim miejscu znalazles miejsce na nia jak cos to prosze o info na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #182 Napisano 9 Lipca 2014 Ilość kradzionych passatow mówi dużo o skuteczności jego zabezpieczenia, ja przerzucilem syrene pod maskę. Masz jakieś info o kradzieżach b6? Jak to wygląda w porównaniu z b5.b5fl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #183 Napisano 9 Lipca 2014 Zdejmujesz ten plastik z nadkola[ATTACH=CONFIG]121143[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]121144[/ATTACH] Przykręcasz syrenę w metalowej puszce za pomocą dwóch wkrętów Na zdjęciu cały zestaw [ATTACH=CONFIG]121145[/ATTACH] Właśnie jestem po wymianie syrenki, samo zdjęcie nadkola banalne. Jest problem z odkręceniem zrywanych śrub ale mój sprytny braciszek napawał na nie migomatem nakrętki . Nowa sardynka działa bez kodowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #184 Napisano 10 Lipca 2014 z czystej ciekawosci w jakim miejscu znalazles miejsce na nia jak cos to prosze o info na pw Miałem na początku nie ori alarm z syreną pod maską, potem zmieniłem na ori alarm z syreną w nadkolu, którą przerzuciłem pod maskę w miejsce tej starej, jest ona po stronie aku. Masz jakieś info o kradzieżach b6? Jak to wygląda w porównaniu z b5.b5fl? Dwóch znajomych straciło b6 i jedna na moim osiedlu zniknęła b7. Sam straciłem dwie navi i raz szybę, dokładnych statystyk nie znam bo to co podają w rankingach jest o wszystkich generacjach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #185 Napisano 24 Listopada 2014 Czy jest mozliwosc zamkniecia auta z pilota tak aby sie fabryczny alarm nie uzbroil?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #186 Napisano 24 Listopada 2014 Można to zrobić bez pilota... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #187 Napisano 24 Listopada 2014 Można to zrobić bez pilota... a jak, jak zamyka się kluczykiem też się uzbraja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #188 Napisano 24 Listopada 2014 Czy jest mozliwosc zamkniecia auta z pilota tak aby sie fabryczny alarm nie uzbroil?? Pytasz o to już któryś raz, nie da się z pilota, tylko poprzez zaryglowanie centralnego zamka wchodząc przez drzwi pasażera i zatrzaśnięcie ich po zaryglowaniu. a jak, jak zamyka się kluczykiem też się uzbraja. jak wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #189 Napisano 14 Marca 2015 Witam, przeczytałem wszystko od pierwszej strony, czytałem jeszcze inne wątki których tu mnogo odnośnie alarmu w B6. Sprawa wygląda następująco. Kolega nabył B6 kombi 2.0 TDI 170 z 10r. Nie ma w nim alarmu. Z jakiegoś B7 dostał syrenkę oryginalną z kostką i kawałkiem przewodów. Syrenka taka jak u mnie w 10r. Wiem bo zmieniałem ją (wylała bateria , temat wszystkim znany) miałem bez literki a najnowsza jest z literką C więc bateria jeszcze chwilę polata. Ta syrenka którą ma kolega też jest z końcówką nr. 605C. Nie mam zbytnio ochoty swojego auta rozbierać i po kablach sprawdzać gdzie co jest wpięte, może ktoś wie gdzie te 3 przewody podłączyć..? VCDSem mu alarm włączę i aktywuje tak jak u siebie włączyłem i pika przy otwieraniu i zamykaniu. Ktoś na 8 stronie też miał syrenkę z odciętymi kablami i pytał gdzie co podłączyć ale nikt nie udzielił mu odpowiedzi. Może ktoś to rozpracował już? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #190 Napisano 14 Marca 2015 piny syreny 1 - Komfort T6ao (złącze 6-stykowe) PIN 6 2 - Masa 3 - SC14 10A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #191 Napisano 14 Marca 2015 Super, dzięki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felo Zgłoś #192 Napisano 20 Marca 2015 rada na sprawdzenie alarmu ja kiedyś dziewczyne zamknąłem w samochodzie wciskając dwa razy na pilocie zamkniecie przez co ona miała możliwość otwarcia drzwi i w momencie gdy otwarła drzwi to się właczył alarm a już myślałem że jest walniety jeśli zaś wciśniecie 1 raz zamkniecie to auto od środka sie nie otworzy ale to pewnie większość wie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #193 Napisano 21 Marca 2015 Pytanie trywialne: jak poznać czy mam fabryczny alarm w swoim samochodzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #194 Napisano 21 Marca 2015 Zamknąć się z pilota i otworzyć maskę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #195 Napisano 21 Marca 2015 mam walnieta syrene, chyba, przynajmniej wywala mi jej bład i nie da się go usunac ponieważ wchodzi ponowinie i jak zamkne auto i otworze to nie ma dzwieku a jako alarm migajątylko swiatła. chce kupić nowa syrene ,jest sporo na alegro tylko o różnych numerach, czy ten numer ma jakieś znaczenie???? nie chce podchodzić dwa razy do tematu bo jest oslona i swojego nr nie przeczytam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #196 Napisano 21 Marca 2015 W moim padła a miałem nr. 1K8951605 bez literki . Kupiłem na aukcji za 30zł syrenkę najnowszą czyli z literką C, no chyba ze już produkują z literką D ale o tym nie wiem, w zeszłym roku była jeszcze C. W mojej wylała bateria i zalała płytkę. W tej co kupiłem pewnie też się to stanie za jakiś czas. Gdyby mi się stało to teraz to szukał bym nowej z literką C w rozsądnych złotówkach.Wymieniłem, różniła się tylko kształtem, bardziej okrągła przy głośniku i zadziałała bez kasowania itp. Żadnych błędów do tej chwili. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #197 Napisano 22 Marca 2015 dzieki , kupiłem własnie za 2 dyszki z literka d. niby ma działać, przynajmniej tak mnie kobieta zapewnia. w przyszłą sobote załoze i bede widzial jak jest. gdy wczoraj chciałem sie do swojej dostac i zobaczyć numery wyczułem pod palcami że straszne tam bloto i wszystko mokre, pewnie to ja uwaliło. gdy auto kupilem syrena juz nie działała ale dało sie wykasowac bleda , teraz to wogóle sie nie da tego zrobić. z tego co patrzyłem na fotki to syreny z literką d szły juz od 08r przynajmniej na fotkach takie daty widniały na syrenie (H 08 i jakaś tam godzina) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #198 Napisano 22 Marca 2015 Kolega któremu będę montował syrenkę w jakimś najbliższym czasie, bo nie ma żadnego alarmu w aucie wymontował ją z rozbitego Passata rocznik 2013 i ma tą z literką C . Najprościej sprawdzić w etce jaki jest teraz nr. lub po prostu zadzwonić do serwisu i powinni podać jaki jest teraz dostępny w sprzedaży. Ja tam miałem sucho, żadnego błota. Sprawdź czy nadkole Ci szczelnie wszystko zasłania albo leciało Ci na nią spływem z podszybia, lub przenieś ją tak jak ja pod podszybie przy komputerze, przewód starczy w zupełności. To fota mojej oryginalnej syreny tej uszkodzonej z końca 09r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #199 Napisano 22 Marca 2015 własnie tak planuje zrobić, wyjac ją na podszybie, tylko musze jakoś kable przeciągnąc, jak oderwie osłone to tymbardziej nie chce mi sie bawić w ponowne jej zakładanie skoro jest na jakichś śmiesznych nitach. co do wody to chyba ze spływu z podszybia, rozbiore wszystko to bede widział bo jak narazie to wczoraj zagladałem tam przez uchylone nadkole, nie chciało mi sie tego wszystkiego wydzierac nie mając nowej syrenki. teraz to troche załuje bo mogłem to wszystko wydrzeć i pociągnąc kable do góry a jak by przyszła nowa to tylko bym przepiął i gotowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #200 Napisano 22 Marca 2015 Spokojnie, przyjdzie syrenka, będzie słoneczna pogoda, ściągniesz koło, nadkole, podniesiesz maskę, rozbierzesz podszybie i posprzątasz tam na glanc to co latami się naniosło. Ja u siebie tak zrobiłem choć brudno nie było. Dodatkowo założyłem sobie siatkę (tą co w okna latem się wkłada żeby komary nie wpadały) na wlot powietrza do wewnątrz, opaską plastikową zacisnąłem dookoła. Oryginalnie jest tam kratka z oczek centymetr na centymetr, ale po tym jak wyglądał wentylator wnętrza który przy okazji zdemontowanego schowka wyciągnąłem zdecydowałem się na ten krok. W B5 filtr pyłkowy był pod podszybiem, wentylator zatem zaciągał czyste powietrze bez kurzu, liści itp. A teraz..? jest między wentylatorem a nagrzewnicą... czyli wentylator ciągnie co popadnie i wrzuca na filtr, sam nie wygląda lepiej jak ten filtr który wymieniamy raz na rok lub niektórzy wcale. Jak wydmuchałem wentylator sprężonym powietrzem to oddychać nie szło. Może z siatką będzie lepiej, raz na rok ją wymienię. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach