felo
-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O felo
- Urodziny 12.03.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Chmielnik (Kielce)
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
-
Rok produkcji
2006
-
felo obserwuje zawartość → VCDS Analiza z bloku 011 Turbo B6 140 KM
-
Czyszczenie EGR-a i przepustnicy 2.0 TDI
felo odpowiedział latinoo_80 → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam Mój problem jest następujący potrzebuje kogoś kto ma "sprawną" przepustnice i ma uszkodzone w niej ząbki i kupił nową a starą rzucił na strych. Moja przepustnica się cała spaliła. Rozebrałem ją było pełno oleju, umyłem benzyną ekstrakcyjną wysuszyłem i zamontowałem do samochodu. Niestety tuż po podłączeniu kostki 4 pin pali bezpiecznik F23, jeżeli miałby ktoś taką to mógłbym odkupić i z 2 złożyć 1. Czekam na odpowiedzi najlepiej na PM -
jeśli nic ci oleju nie bierze to jakiś cud ja mam auto z 2006 roku przebieg org 215 tys i tak 0,5 l na wymiane trzeba dolać jeśli paliwo nie jest czyste to trzeba się zająć pompką i sprawdzić czy gdzieś olej sie nie dostaje do obiegu paliwa...
-
USB 2.0 Media in oraz Aux in schemat oraz foto
felo odpowiedział romeo9999 → na temat → Poradniki i instrukcje
powinno działać -
może spręzyna ci nie odbija trzeba tam zajrzeć
-
mam od 3 lat Centra futura raz się rozładowała bo włączyłem długie światła do złożenia garażu z blachy po czym odpaliłem od innego auta samochód trochę pochodził potem rano odpalił trochę słabo kręcił ale dał rade zdecydowanie futura lepsza od standard gdyż centra standard 50A założona do opla pojeździła mi 2 lata i 14 dni a gwarancja 2 lata i d... nie dało się oddać zaś futura od rozładowania działa do dziś wiec ponad pół roku i od tamtego momentu nie miałem z nią problemu teraz w Oplu mam Boscha wiec zobaczymy czy lepszy od centry podobnież najlepiej to kupić w sklepie najcieższy aku... najdłużej będzie trzymał
-
rada na sprawdzenie alarmu ja kiedyś dziewczyne zamknąłem w samochodzie wciskając dwa razy na pilocie zamkniecie przez co ona miała możliwość otwarcia drzwi i w momencie gdy otwarła drzwi to się właczył alarm a już myślałem że jest walniety jeśli zaś wciśniecie 1 raz zamkniecie to auto od środka sie nie otworzy ale to pewnie większość wie
-
może zaczynają ci lać pompowtryski lub jakiś z nich... komputer raczej tego nie wyłapie... teoretycznie bo różnie on działa...
-
[Instrukcja] Wymiana Gałki DSG na nową R36, GTI, R-Line
felo odpowiedział ml000 → na temat → Poradniki i instrukcje
Wrzuć nowe zdjęcia w manual bo się nie wczytują... -
Gitarka właśnie muszę wymienić świece na 3 cylindrze bo się pali że jej nie dogrzewa mam cały manual jak to zrobić... Trzeba uważać na odkręcanie żeby czasem świeca nie strzeliła dzięki
-
Nie ma co panikować a pękające wały zapcha pompy są raczej wynikiem pracy auta chociaż co do wału to miałbym zastrzeżenia...
-
wspomaganie jest elektryczne więc objaw piszczenia jest dość nietypowy... zasadniczo w starych autach brakowało płynu od wspomagania... może to już końcówka wspomagania
-
to co najlepiej teraz zrobić ? wyjąć turbine i przeczyścić ? trzeba to robić w jakimś specjalistycznym zakładzie czy można samemu... w 2,55 s łapie od 1138 mg do 2600 mg to zbyt wolno ?
-
Analiza logów B6 BKP, DSG - przeładowanie turbiny
felo odpowiedział aldi11 → na temat → Analizy logów
W internecie można wyczytać że na cylindrach po rozgrzaniu samochodu nie może przekraczać +/- 2,8 mg/str. Korekcje minusowe w bloku 013 oznaczają iż dany cylinder masz mocniejszy przez co sterownik ECU daje mniejszą dawke paliwa aby wyrównać prace silnika zaś dodatnie na odwrót. We wszystkich twoich cylindrach żaden nie przekracza +/- 2,8 także masz wszystko w normie... w bloku 018 powinny być same 0... tak jak u Ciebie. Grupa 023 oznacza czas odpowiedzi pompowtrysku na impuls elektryczny. Ujemny może oznaczać niewydolność układu paliwowego tj. pompka, filtr itp. W 2.0 auto powinno sie mieścić w zakresie -100/+100. -
Witam Proszę o analize logów dynamicznych z turbo blok 011 Z tego co mi sie wydaje to turbina wchodzi długo na odpowiednie doładowanie i chyba też to można wyczytać z logów ale sie nie znam dobrze na tym... Robione na 3 biegu i gaz w podłoge.... wykres http://imageshack.us/f/211/turbowykres.png/ LOG: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/felo_130523.html