Skocz do zawartości
Gość sulim

fabryczny alarm w passacie

Rekomendowane odpowiedzi

To chyba jakaś okrojone AC.

 

Najniższe AC w jednej z firm to 600zł tzw AC Mini (jest tam dużo kruczków i druczków ale i tak moim zdaniem się opłaca). Chroni autko

 

przede wszystkim od kradzieży, ale mimo tego i tak warto uzbroić sie w jakieś ,,własne,, patenty znane tylko właścicielowi. Ja gniazdo

 

Vag dziś wymontowałem zostaje jeszcze odcinka zapłonu tylko potrzebuje do tego jakieś schematy.....

 

Jakby ktoś już przerabiał ten temat to może mnie wspomoże na priv????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Wczoraj z ciekawości chciałem sprawdzić jak działa alarm w moim aucie. I się zaskoczyłem ponieważ nie było usłyszałem żadnego dźwięku, jedynie mrugały kierunki (próba otwarcia maski), nie wiem czy syrena jest wyłączona w kompie czy co? Dodam że posiadam dozór wnętrza, ale tez coś jest nie tak z dozorem bo mi wywaliło parę błędów.

 

 

01135 - Interior Monitoring Sensors

004 -- No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 209

Mileage: 228818 km

Time Indication: 0

Date: 2013.05.18

Time: 19:09:12

 

00324 - Deactivate Vehicle Inclination Sensor Button (E360)

004 -- No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 209

Mileage: 228818 km

Time Indication: 0

Date: 2013.05.18

Time: 19:09:12

 

01147 - Luggage Compartment Lid Locking Motor (V120)

004 -- No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 209

Mileage: 228818 km

Time Indication: 0

Date: 2013.05.18

Time: 19:09:12

 

 

Jak by ktoś miał jakieś sugestię skorzystam :) Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

01147 -----> Silnik V120 centralnego zamka; zamykanie tylnej pokrywy. Zwarcie z masą.

 

---------- Dodano o 15:22 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:20 ----------

 

01135------>Czujniki kontroli wnętrza samochodu. Brak sygnału. Brak komunikacji. Uszkodzony.

 

---------- Dodano o 15:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:22 ----------

 

00324 -------> brak opisu

 

---------- Dodano o 15:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:23 ----------

 

moze dozor jest zdeaktywowany ?

 

---------- Dodano o 15:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:25 ----------

 

moze syrena jest wylaczona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w VDCS w którym miejscu mogę to sprawdzić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przejdz do warsztatu

 

[instrukcja] – Podłączenie czujników dozoru wnętrza z czujnikiem przechyłu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

 

pozwolę sobie lekko odświeżyć temat. Mianowicie, przeprowadziłem dzisiaj test "czy w aucie jest zamontowany alarm fabryczny". Zamknąłem auto z pilota i dobrałem się przez zamek kluczykiem "awaryjnym". Po otwarciu drzwi kierunkowskazy zaczęły mrugać ale poza tym cisza, zero jakiegokolwiek sygnału Myślicie, że złodziej wystraszy się samych kierunkowskazów ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hah jak złodziej będzie chcioał Ci go ukraść to farbryczny alarm go nie wystraszy napewno tak czy tak.. nawet z syreną.. partacza z ulicy tak, ale nie prawdziwego złodzieja.. Ci mają sprzęt, że alarm się nawet nie zdąży odezwać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ci mają sprzęt, że alarm się nawet nie zdąży odezwać...

 

Ten u mnie na pewno :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może masz uwaloną lub wyłączoną syrenę - bez kabla się nie obędzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie trochę odgrzeję temat. Rozebrałem "czarnego" koło ,zakole niestety nie ma u mnie alarmu ani kabli.Kupiłem puszkę ,alarm z kablami(oczywiście cięte ;)) i teraz moje pytanie gdzie to podłączyć i jak poprowadzić przewody.

Edytowane przez ARNAU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zwał tak zwał ten sam rocznik ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie naprawdę nikt się nie orientuje jak to wpiąć w instalację?:sciana

Edytowane przez ARNAU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy u was też trzeba się nieźle namachać w środku żeby czujniki ruchu wychwyciły że coś się dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czujniki ruchu wychwyciły że coś się dzieje
U mnie też. Zastanawiam się nawet nad zasadą ich działania - nie mówiąc o ich skuteczności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy aby na pewno to są czujniki ruchu a nie zmiany ciśnienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy u was też trzeba się nieźle namachać w środku żeby czujniki ruchu wychwyciły że coś się dzieje?

 

Trzeba się namachać, a wystarczy wiedzieć gdzie ręką przyłożyć, to raz. Dwa, że mój pies siedząc na tylnej kanapie "przypięty" psim pasem, jak go zostawiam w aucie i jak zapomne dezaktywować czujników przy uzbrojeniu alarmu notorycznie włącza alarm - więc nie trzeba się aż tak namachać. Trzy, proponuję otworzyć szybę kierowcy, wyjść z auta, zamknąć drzwi, uzbroić alarm i wsadzić rękę do środka... przekonacie się czy działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy aby na pewno to są czujniki ruchu a nie zmiany ciśnienia?

 

Na pewno nie ciśnienia :)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Trzeba się namachać, a wystarczy wiedzieć gdzie ręką przyłożyć, to raz. Dwa, że mój pies siedząc na tylnej kanapie "przypięty" psim pasem, jak go zostawiam w aucie i jak zapomne dezaktywować czujników przy uzbrojeniu alarmu notorycznie włącza alarm - więc nie trzeba się aż tak namachać. Trzy, proponuję otworzyć szybę kierowcy, wyjść z auta, zamknąć drzwi, uzbroić alarm i wsadzić rękę do środka... przekonacie się czy działa.

 

Kurde nie pomyślałem o tym :P

A tak na serio to oczywiście że tak sprawdzałem jak piszesz, hmm będę musiał się przy nim pobawić bo średnio mi się podoba jego działanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie też. Zastanawiam się nawet nad zasadą ich działania - nie mówiąc o ich skuteczności.

 

Są powiedzmy dwa rodzaje.

1. Działa jak nietoperz. Jeden głosniczek wysyła sygnał, a drugi sprawdza czy coś się w międzyczasie zmieniło.

2. Mikrofalowy ogarnia za pomocą mikrofal i można go ustawić tak, że czasami zaczyna samochód się "denerwować" jak ktoś koło niego chodzi b.blisko.

Pierwsze widać takie głośniczki na słupkach przedniej szyby, a drugi jest gdzieś ukryty, przeważnie w okolicach środka auta.

Każde czujniki ustawia się na czułość działania. Trzeba tylko nie przesadzić bo wtedy mamy wycie kiedy auto stoi na ostrym słońcu (trzeszczace plastiki).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A te w passacie się jakoś reguluje? Ja odniosłem wrażenie że one reagują na różnicę temperatur, ale to tylko wrazenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności