Skocz do zawartości

korexus

  • Liczba zawartości

    361
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O korexus

  • Urodziny 16.08.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ns

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6 4x4
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. korexus

    Apple CarPlay

    Niestety nie, bo cały carplay idzie po kablu. Bardziej wizualne
  2. Jeździć. Sterowaniki muszą się najprawdopodobniej na nowo skalibrować.
  3. To jest coś takiego o czym mówię. Tylko nie bawisz się w przesyłki i masz idealnie dobrany kolor.
  4. Jedź do mieszalni lakierów, zrobią Ci farbę po kodzie do małego pojemniczka. Do takiego pojemniczka weź też bezbarwny - klar. Odtlusc to miejsce. Następnie wykalaczka 3-4 razy z przerwami na wyschniecie wypełnij ubytek. Później papier wodny granulacja 2000 i 2500 i tylko to miejsce przejedz kilkukrotnie. Po tym bezbarwny klar w miejsce zmatowienia i można lekko papierem 2500 Na koniec polerka pastą. Powinno wyjść znosnie.
  5. Przy szukaniu dodatkowego zabezpieczenia znalazłem coś takiego Ampire Wfs300-bt (było już na forum o tym) Jeżeli nie rozstajesz się z telefonem to chyba obecnie najlepsze zabezpieczenie. Dodatkowo szyfrowanie telefonu i powinno być bezpieczeniej niż z fabrycznym alarmem, choć koszt zbliżony.
  6. Podobny problem miałem w b6, wszyscy oglądali macali - odgłosy ewidentnie z bagażnika. Samochód w ASO na diagnostyce, zawieszenie sprawdzane było też w 2 innych stacjach. Dopiero jak przy innym temacie auto podnieśli to się okazało że pękła sprężyna na samym końcu przy kielichu i nie było tego widać. Może to.
  7. Spróbuj zatankować PB98 i chwile pojeździć. Po takim zabiegu raz na jakiś czas u taty w samochodzie problem ustał.
  8. TTTM (ten typ tak ma) - po prostu nie przyspieszaj w ten sposób
  9. Ubezpieczyciel na to pójdzie jak zrobisz to bezkosztowo.
  10. Witam, myślę że wątek odpowiedni na takie pytanie. Chodzi mi po głowie Audi A5 3.0 Tdi V6 quattro + s-tronic. Może ktoś coś powiedzieć o silniku i o skrzyni? Czy jest to rozwinięcie DSG? Na kilku forach przeczytałem o problemach z mechatroniką, a we wnioskach stawiano na złe użytkowanie skrzyni. Może ktoś jeździ takim połączeniem i podzieli się informacjami.
  11. Prawie bo: V12 zawiera tylko tmc płatne, co w polsce i tak jest niestety nie do wykorzystania. mapy zostały stare.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności