-
Liczba zawartości
84 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Kobieta
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 1.8 TSI 180KM DSG7
-
Rok produkcji
2018
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
sfra obserwuje zawartość → Tematy techniczne
-
Średnio tak mi wychodzi ok 8.5. Minimalnie jak mi się udało zejść to 5.4 w nocy przy pustej drodze i przelotowej prędkości 70-90km/h. TSI jest bardzo elastyczny jeśli chodzi o spalanie. Przy spokojnej, jednostajnej i umiarkowanie wolnej jeździe spali mało. Pytanie jak często tak się jeździ
-
Jaki koszt wymiany?
-
@shibby to ja przekalkulowałem to inaczej: Napisałeś, że ok 900zł przepalasz na m/c. Przy deklarowanym spalaniu ~5,8l, wychodzi ~29zł /100 km, czyli na miesiąc ok 3100 km (900/29*100). 3100 * 12 mcy = 37 200, a pisałeś, że to tylko praca, więc zaokrągliłem do 40 000 by uwzględnić jeszcze jakieś dodatkowe trasy
-
Wynika z tego, że robisz ok 40kkm rocznie, chyba bez wielkiego zastanowienia naturalnym wyborem w takim przypadku jest diesel Najgorzej chyba mają Ci, którzy roczne przebiegi mają w okolicach 20kkm (tak jak ja), wtedy nad dieslem można się zastanawiać ale i benzyna jest sensowna. Wszystko zależy od charakteru tych kilometrów, różnicy w cenie zakupu oraz awaryjności osprzętu diesla vs benzyna.
-
A u mnie 1.8 w dsg7 variant, 8.5l po 35kkm, 60% miasto (wwa w korkach) 40% trasa (autostrady 140-150), mierzone w Fuelio.
-
Tak pewnie też przez jakiś czas pojeździmy, ale na plus w 5008 są trzy niezależne fotele w drugim rzędzie, każdy suwany i odchylany do tyłu i każdy z isofix.
-
A u nas bliźniaki w drodze, więc potrzeba auta na 3 foteliki, więc również będzie zmiana. Na szczęście okazuje się, że jest na rynku duży samochód dla rodziny 2+3, który wygląda trochę lepiej niż van dziecioroba = > Peugeot 5008. W VW miałem 1.8 TSI 180, ale tu już chyba pójdę w HDI 2.0 180, bo przy większym obciążeniu rodziny/bagaży benzyna THP 1.6 180 może chłeptać więcej. PS. Będę robił cesję Passata, więc jak ktoś byłby zainteresowany, to zapraszam
-
A dokładniej - najpierw ręczny, potem N, puszczasz pedał hamulca i potem dopiero P. Taka opcja obowiązkowo przy parkowaniu na pochylonym terenie.
-
Android Auto - instrukcja przyjemnego korzystania z dodatkami (Yanosik, YouTube)
sfra odpowiedział Dean → na temat → Poradniki i instrukcje
Dawno nie zaglądałem do tematu, ale wydawało mi się, że działa tylko na Discovery Pro... -
Android Auto - instrukcja przyjemnego korzystania z dodatkami (Yanosik, YouTube)
sfra odpowiedział Dean → na temat → Poradniki i instrukcje
Czy dobrze widzę, że AA dziala na Discovery Media? -
Przegląd na 60.000 km w ASO VW, Zakres prac? Cena?
sfra odpowiedział alvaritoo87 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Dokładnie, ale ASO tego nie zrobi... i dobrze. Lepiej robić w wyspecjalizowanym warsztacie metodą dynamiczną, gdzie znają się na robocie -
Przegląd na 60.000 km w ASO VW, Zakres prac? Cena?
sfra odpowiedział alvaritoo87 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Wg VW oleju w tej skrzyni się nie wymienia, więc zakładam, że pozostaje tylko na własną rękę. -
Dokładnie, 1.8 jest bardzo podatny na styl jazdy. Moja wczorajsza nocna jazda była bardzo spokojna (przelotowo ok 90km/h, w mieścinach zgodnie z ograniczeniami), na drogach pusto. W jeździe miejskiej w korkach jak zejdę poniżej 9l, to jest dobrze. Na autostradzie przy 150km/h na tempomacie to ok 8.5l. Podsumowując, spalanie zawsze będzie większe niż TDI Ale biorąc pod uwagę mój przebieg ok 20kkm rocznie, częstą jazdę w korkach, na krótkich trasach, to i tak benzyna była preferowanym wyborem. (nie wspominając o większym komforcie użytkowania).
-
Spokojna nocna jazda lokalnymi drogami, 5.7 to najniżej jak do tej pory udało mi się zejść.
-
Uprzejmie proszę o niewku#%ianie takimi postami użytkowników TSI