Skocz do zawartości

sfra

  • Liczba zawartości

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Średnio tak mi wychodzi ok 8.5. Minimalnie jak mi się udało zejść to 5.4 w nocy przy pustej drodze i przelotowej prędkości 70-90km/h. TSI jest bardzo elastyczny jeśli chodzi o spalanie. Przy spokojnej, jednostajnej i umiarkowanie wolnej jeździe spali mało. Pytanie jak często tak się jeździ
  2. sfra

    olej w skrzyni DSG7

    Jaki koszt wymiany?
  3. @shibby to ja przekalkulowałem to inaczej: Napisałeś, że ok 900zł przepalasz na m/c. Przy deklarowanym spalaniu ~5,8l, wychodzi ~29zł /100 km, czyli na miesiąc ok 3100 km (900/29*100). 3100 * 12 mcy = 37 200, a pisałeś, że to tylko praca, więc zaokrągliłem do 40 000 by uwzględnić jeszcze jakieś dodatkowe trasy
  4. Wynika z tego, że robisz ok 40kkm rocznie, chyba bez wielkiego zastanowienia naturalnym wyborem w takim przypadku jest diesel Najgorzej chyba mają Ci, którzy roczne przebiegi mają w okolicach 20kkm (tak jak ja), wtedy nad dieslem można się zastanawiać ale i benzyna jest sensowna. Wszystko zależy od charakteru tych kilometrów, różnicy w cenie zakupu oraz awaryjności osprzętu diesla vs benzyna.
  5. A u mnie 1.8 w dsg7 variant, 8.5l po 35kkm, 60% miasto (wwa w korkach) 40% trasa (autostrady 140-150), mierzone w Fuelio.
  6. Tak pewnie też przez jakiś czas pojeździmy, ale na plus w 5008 są trzy niezależne fotele w drugim rzędzie, każdy suwany i odchylany do tyłu i każdy z isofix.
  7. A u nas bliźniaki w drodze, więc potrzeba auta na 3 foteliki, więc również będzie zmiana. Na szczęście okazuje się, że jest na rynku duży samochód dla rodziny 2+3, który wygląda trochę lepiej niż van dziecioroba = > Peugeot 5008. W VW miałem 1.8 TSI 180, ale tu już chyba pójdę w HDI 2.0 180, bo przy większym obciążeniu rodziny/bagaży benzyna THP 1.6 180 może chłeptać więcej. PS. Będę robił cesję Passata, więc jak ktoś byłby zainteresowany, to zapraszam
  8. A dokładniej - najpierw ręczny, potem N, puszczasz pedał hamulca i potem dopiero P. Taka opcja obowiązkowo przy parkowaniu na pochylonym terenie.
  9. Dawno nie zaglądałem do tematu, ale wydawało mi się, że działa tylko na Discovery Pro...
  10. Dokładnie, ale ASO tego nie zrobi... i dobrze. Lepiej robić w wyspecjalizowanym warsztacie metodą dynamiczną, gdzie znają się na robocie
  11. Wg VW oleju w tej skrzyni się nie wymienia, więc zakładam, że pozostaje tylko na własną rękę.
  12. Dokładnie, 1.8 jest bardzo podatny na styl jazdy. Moja wczorajsza nocna jazda była bardzo spokojna (przelotowo ok 90km/h, w mieścinach zgodnie z ograniczeniami), na drogach pusto. W jeździe miejskiej w korkach jak zejdę poniżej 9l, to jest dobrze. Na autostradzie przy 150km/h na tempomacie to ok 8.5l. Podsumowując, spalanie zawsze będzie większe niż TDI Ale biorąc pod uwagę mój przebieg ok 20kkm rocznie, częstą jazdę w korkach, na krótkich trasach, to i tak benzyna była preferowanym wyborem. (nie wspominając o większym komforcie użytkowania).
  13. Spokojna nocna jazda lokalnymi drogami, 5.7 to najniżej jak do tej pory udało mi się zejść.
  14. Uprzejmie proszę o niewku#%ianie takimi postami użytkowników TSI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności