Skocz do zawartości

jjohnyy5

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jjohnyy5

  • Urodziny 07.11.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Puławy

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Witam. Chciałem podpiąć się pod temat. Posiadam w swoim aucie uklad pomiaru ciśnienia opon, przez długi czas wszystko było w jak najlepszym porządku, ostatnio podpiąłem VCDS aby profilaktycznie wykasować jakieś błędy które się pokażą i ku mojemu zdziwieniu pokazał się błąd: 01521 - Sensor for Tire Pressure 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 209 Mileage: 228818 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.18 Time: 18:55:00 Freeze Frame: ON Voltage: 12.20 V ON ON OFF OFF OFF układ pomiaru ciśnienia mam oparty o ABS. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestię od czego mogę zacząć to był bym wdzięczny. Pozdrawiam.
  2. Nie ma nikt żadnej "ojcowskie" rady??? :bezzebow
  3. Nie orientujesz się który to bezpiecznik?
  4. w VDCS w którym miejscu mogę to sprawdzić??
  5. Chodziło mi o układ kontroli ciśnienia . Już poprawione.
  6. Witam. Wczoraj z ciekawości chciałem sprawdzić jak działa alarm w moim aucie. I się zaskoczyłem ponieważ nie było usłyszałem żadnego dźwięku, jedynie mrugały kierunki (próba otwarcia maski), nie wiem czy syrena jest wyłączona w kompie czy co? Dodam że posiadam dozór wnętrza, ale tez coś jest nie tak z dozorem bo mi wywaliło parę błędów. 01135 - Interior Monitoring Sensors 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 209 Mileage: 228818 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.18 Time: 19:09:12 00324 - Deactivate Vehicle Inclination Sensor Button (E360) 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 209 Mileage: 228818 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.18 Time: 19:09:12 01147 - Luggage Compartment Lid Locking Motor (V120) 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 209 Mileage: 228818 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.18 Time: 19:09:12 Jak by ktoś miał jakieś sugestię skorzystam Pozdrawiam.
  7. Witam. Chciałem podpiąć się pod temat,ostatnio podpiąłem VCDS aby profilaktycznie wykasować jakieś błędy które się pokażą i ku mojemu zdziwieniu pokazał się błąd którego wcześniej nie miałem: 01135 - Interior Monitoring Sensors 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 209 Mileage: 228818 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.18 Time: 19:09:12 00324 - Deactivate Vehicle Inclination Sensor Button (E360) 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 209 Mileage: 228818 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.18 Time: 19:09:12 01147 - Luggage Compartment Lid Locking Motor (V120) 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 209 Mileage: 228818 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.18 Time: 19:09:12 Był bym wdzięczny za jakieś wskazówki, od czego zacząć szukanie przyczyny tych błędów. Pozdrawiam
  8. Witam. Chciałem podpiąć się pod temat. Posiadam w swoim aucie uklad pomiaru ciśnienia opon, przez długi czas wszystko było w jak najlepszym porządku, ostatnio podpiąłem VCDS aby profilaktycznie wykasować jakieś błędy które się pokażą i ku mojemu zdziwieniu pokazał się błąd: 01521 - Sensor for Tire Pressure 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 209 Mileage: 228818 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.18 Time: 18:55:00 Freeze Frame: ON Voltage: 12.20 V ON ON OFF OFF OFF układ pomiaru ciśnienia mam oparty o ABS. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestię od czego mogę zacząć to był bym wdzięczny. Pozdrawiam.
  9. Witam. Jakiś czas temu pisałem o problemie z czujnikami. Komputer wywalał mi błąd jednego przedniego czujnika. Po sprawdzeniu okazało się że czujnik jest zdrowy i nic mu nie dolega. Więc zabrałem się za szukanie przyczyny (miernik i w drogę), okazało się że jeden z przewodów - odpowiedzialny za przesyłanie sygnału do centrali był gdzieś przerwany. Zdemontowałem całą wiązkę od czujników z przodu (troszkę trzeba się nagimnastykować). Pozbyłem się taśmy izolacyjnej, którą jest zabezpieczona i co się okazało: w jednym miejscu gdzieś woda się dostała i skorodowała przewód. Przewód wymieniony, wiązka zaizolowana ponownie taśmą (poszła jedna cała taśma) przed zamontowaniem sprawdzone czujniki wszystko OK. Wszystko w odwrotnej kolejności poskładane i jest o niebo lepiej. Dźwięk rozchodzący się przy zbliżaniu się do przeszkody znowu jest słyszalny. Pozdrawiam.
  10. Witam. Istnieje jakaś możliwość sprawdzenia samego zaworu? bo obstawiam że mi padł, bo klima mi chłodzi a jak podepne pod kompa ciśnienie cały czas bez względu czy załączona AC czy nie oscyluje sobie w granicach 4,8-5,2 bar. 9,6% otwarcie zaworu jak domniemywam, też się nie zmienia.
  11. Witam. Zauważyłem że moja klima nie chłodzi tak jak powinna. Nadmienię iż rok temu dokładnie w czerwcu miałem wymieniany kompresor na regenerowany gdyż stary dożył swoich dni, płukany układ, nowy czynnik, i wszystkie czynności wymagane przy wymianie kompresora. Przez zimę gdy temp. wynosiła powyżej +6 st. C. Załączana w celu przesmarowania. Dzisiaj ze względu na nadmiar wolnego czasu (pogoda w sumie barowa) postanowiłem podpiąć kompa i zobaczyć co ją może boleć. VCDS po odczytaniu błędów wyświetlił: 01273 - Fresh Air Blower (V2), 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159). Oczywiście błędy nie wpływające na chłodzenie, postanowiłem więc sprawdzić dokładne bloki i tak bloki 001-004: Przed załączeniem AC (0,010 A) Po załączeniu AC (0,815 A), Ciśnienie 4,8 - 5,2 bar, (i to mnie troszkę nie pokoi), Obroty 900 /min - postój, przy dodawaniu gazu oczywiście proporcjonalnie obroty rosną. Zastanawia mnie właśnie to ciśnienie czy nie powinno być większe. Temperatura na zewnątrz 14,5 stop. C. Zauważyłem również że nie startuje żaden wiatrak, zarówno po dłuższej trasie jak i na postoju. Temperatura płynu chłod. z zegarów 90 st. C. Zastanawiam się od czego zacząć poszukiwanie usterki. Był bym wdzięczny za jakieś sugestię, porady. Może ktoś miał już taki przypadek i będzie w stanie udzielić jakichś konkretnych rad. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  12. Witam. Możecie mi podpowiedzieć czy przezroczysty plastik, plexi który jest na zegarach jest przyklejony czy jakoś przymocowany do zegarów. Mam troszeczkę rysek na nich i chciałem sobie ładnie to wyczyścić i nie wiem jak się do tego zabrać. Jak by była w jakiś sposób odczepiana, wyjmowana to problem miał bym z głowy. pozdr.
  13. Witam. Chciałem podpiąć się pod wątek. Sam będę chciał upgrade-a zrobić swoim światełkom. Tutaj pytanko do was dotyczące lamp. Ostatnio przy TESCO ktoś wózkiem mi strzelił po tylnej lamie i niestety pękła zewnętrzna strona. Lepiej zainwestować i kupić nową oryginalną, a może zamiennik czy kupić używkę w dobrym stanie (bebechy mogę w razie coś przerzucić) dzięki za podpowiedzi. pozdrawiam.
  14. Witam. Chciałem podpiąć się pod temat. Niżej podaje błędy które wyskoczyły mi dzisiaj po podpięciu pod kompa. Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Control Module Part Number: 3C0 907 044 CR HW: 3C0 907 044 CR Component and/or Version: ClimatronicPQ46 132 0811 Software Coding: Work Shop Code: WSC 00000 000 00000 VCID: 73EEC3482DEF3E84 2 Faults Found: 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 000 -- - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 01273 - Fresh Air Blower (V2) 000 -- - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl Control Module Part Number: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ Component and/or Version: Bordnetz-SG H54 2202 Software Coding: E0880F0700041A00470A00000F000000000959435C000100000000000000 Work Shop Code: WSC 05124 000 00000 Additional Info: 3C1955419A Wischer 190208 003 0205 Fehler Lin-Slave 02 VCID: 71E2C94057F30C94 2 Faults Found: 02071 - Local Databus 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 Freeze Frame: ON Voltage: 11.95 V ON ON OFF OFF OFF 01521 - Sensor for Tire Pressure 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 Freeze Frame: ON Voltage: 11.95 V ON ON OFF OFF OFF Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb Control Module Part Number: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R Component and/or Version: KSG PQ46 ELV 042 0472 Software Coding: 0191020051030E763004941570084FCE707C01 Work Shop Code: WSC 05311 000 00000 Additional Info: Sounder No Answer NGS No Answer Additional Info: IRUE No Answer VCID: 397231604F0384D4 3 Faults Found: 01135 - Interior Monitoring Sensors 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 00324 - Deactivate Vehicle Inclination Sensor Button (E360) 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 01147 - Luggage Compartment Lid Locking Motor (V120) 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 Możecie podpowiedzieć co one oznaczają?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności