Skocz do zawartości

bojownik

  • Liczba zawartości

    290
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bojownik

  • Urodziny 15.12.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żywiec

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.5 TDI V6 150KM (AFB)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mazek1990 - Prawdopodobnie padł Ci przełącznik f125, pozycjoner skrzyni biegów. z tego co się orientuję w tiptroniku są dwa rodzaje, na okrągłą wtyczkę i na kwadratową. Ten z okrągłą wygląda mniej więcej tak: http://allegro.pl/listing/listing.php?fuzzy=1&order=m&string=0501209896&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-1-mt-0113&fallback=fuzzy Nie wiem jak jest w multitroniku. PS. warto wczołgać się pod samochód lub w kanale poruszać wtyczką, odłączyć popatrzeć czy styki nie zaśniedziałe, kable całe itp.
  2. Witam, kolego czy rozwiązałeś może swój problem? U mnie dzieje się podobnie od jakiegoś czasu. Na zimnym silniku z rana kiepska reakcja na gaz, później coraz lepiej.
  3. Witaj kolego i jak sobie poradziłeś? Mam ten sam problem i nie wiem od czego zacząć (tryb awaryjny) błąd
  4. Witam, od tygodnia borykam się z problemem przechodzenia w stan awaryjny ASB tiptronic w moim bolidzie. Palą się wszystkie biegi na FIS. VAG wyświetla następujący błąd skrzyni: Control Module Part Number: 3B0 927 156 L Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 9404 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal P0706 - 35-10 - - - Intermittent Auto w tym trybie przeciąga strasznie biegi. Po skasowaniu błędu skrzynia pracuje prawidłowo, aż do momentu kolejnego wejścia w tryb awaryjny. Szukam sobie tak w internecie, ale albo słabo szukam, albo też mało informacji jest na ten temat. Nie wiem gdzie szukać tego czujnika. Widziałem schematy z ETKI, ale nic mi one nie mówią. Czy muszę do tego celu ściągać miskę olejową skrzyni? Jak i gdzie szukać owego modułu czujnika? Nawet na allegro jak wpisuję f125 to nie wyskakuje nic konkretnego. Skrzynia 5 biegowa, Passat B5(3B) 2.5 TDI V6 150KM (AFB), 1999 Proszę o jakieś wskazówki.
  5. Ja sprawdzałem sposób a), kod z b) mi nie wchodził z vaga. Mam rocznik modelowy 2000 więc się nie dziwię, że kod z b) nie wchodził. Auto wydaje się być bardziej dynamiczne, ale to tylko moje sybiektywne odczucie, być może placebo, choć wątpię , dużo też jeżdżę teraz na klimie a ta wiadomo trochę zamula. Na forum angielskim pisali, że widzą wyraźną różnicę.
  6. Surfując po sieci znalazłem ciekawą anglojęzyczną stronę, która traktuje o passatach i trybie SPORT w tip-ie (5 biegowym). Nie zauważyłem, aby ktoś poruszał tu ten temat. Audi posiada możliwość zmiany na tryb SPORT z poziomu auta. Natomiast Passat jako auto rodzinne nie posiada takiej opcji. Jednak można to obejść. Wystarczy VAG i przekodowanie skrzyni. - podpinamy interface do auta - włączamy zapłon - wybieramy sterownik skrzyni biegów 02 - wciskamy przycisk recode 07 - zmieniamy "software coding" i klikamy na przycisk "DO-IT" szczegółowy opis kodowania po angielsku dostępny tiptronic-performance-mods Rozszerzenie opisu: 5-Speed Automatic Transmission (01V) Coding Non-DBW (Drive-by-Wire) Cars: * 00000 = Standard (DSP active) * 00010 = Standard (DSP inactive) DBW (Drive-by-Wire) Cars: * 0?xxx: Tiptronic Installation o 0 = Tiptronic Buttons/Paddels not installed o 1 = Tiptronic Buttons/Paddels installed * 0x?xx: Tiptronic Strategy o 0 = Old Strategy (Shifts to first Gear when braked to Standstill) o 1 = New Strategy (Automatic Up/Down Shift before RPM Limit & Down Shift at Kick-Down) * 0xx?x: Dynamic Shift Program (DSP) o 0 = DSP active o 1 = DSP inactive * 0xxx?: Region/Powertrain o 1 = All-Wheel-Drive (Rest of World) o 2 = All-Wheel-Drive (North American Region) o 3 = Front-Wheel-Drive (Rest of World) o 4 = Front-Wheel-Drive (North American Region) W skrócie, aby włączyć tryb sport należało by zmienić kodowanie (stare sobie zapisać na wszelki wypadek) na: a) - ten kod jesli dobrze zrozumiałem dla aut do 2002r. 00010 b) - ten kod od 2002r 00033 (FWD) lub 00031 (AWD) Dokładnie to metoda a) dla samochodów linką przy pedale gazu (Non-DBW (Drive-by-Wire) - czyli DBC (Drive by Cable). Natomiast metoda b) dla samochodów z elektronicznie sterowanym pedałem gazu (Drive-by-Wire) DBW zostało wprowadzane od roku modelowego 2000. Nie ponoszę odpowiedzialności za wprowadzone zmiany
  7. Witam, usterka wykryta, to przeciek oleju przy łączeniu z chłodniczką oleju (przepracowana uszczelka, oring). Ubytek znaleziony, zatamowany , olej uzupełniony (ok 2L ubyło), wszystko gra i pracuje jak należy
  8. Kolego tak jak pisałem wcześniej miałem robione dwie wymiany statyczne i ostatnio 3 lata temu jak spuszczany był olej było już czysto, nie było szlamu, powymieniałem uszczelki i wszystko był cacy. Wydaje mi się, że po prostu oleju mi trochę wyciekło. Nie mam też wachań obrotów. Po prostu wyraźniej czuć zmianę przełożeń w skrzyni.
  9. Miałem robione dwie wymiany statyczne Ale już wtedy koleś mi mówił, że mam nieszczelny jakiś przewód. Musze zdjąć osłony i popatrzeć
  10. Wymieniałem olej 3 lata temu, ale zauważyłem plamę oleju na chodniku, myślałem, że to z miski, muszę się temu przyjrzeć, bo faktycznie może to być ze skrzyni. Dzięki za wskazówki.
  11. Jak na razie dzieje się tak gdy D jest załączone już dłuższą chwilę. I nie jest ot reguła nie zawsze tak jest, tylko od czasu do czasu.
  12. Witam, od niedawna zauważyłem problemy z pasatem, mianowicie czasem szarpie przy ruszaniu, wygląda to tak jakby miał laga. Ruszam, wciskam gaz, stoję, za moment zrywa się do jazdy. Jak na razie zauważyłem to na ciepłym silniku. O co chodzi?
  13. Dzięki Tomku za wyjaśnienie. Pozdrawiam.
  14. Chłopaki, mam na joysticku możliwość składania, ale lusterka mam manualne, czytam i czytam, i z tego co rozumiem, to nie wystarczy kupić samego silniczka tylko trzeba by kupić kompletne lusterko z modeli wymienionych w 1 poście i przełożyć więcej gratów, gdyż elementy konstrukcyjne są różne? Dobrze rozumiem?
  15. Witam koledzy mam problem ze schowkiem (ale, nie z mechanizmem klamki ani zamykania), każdy kto go demontował zauważył pewnie, że jest on przykręcany do reszty śrubami chyba trox, ale mniejsza z tym, nie wiem jak to się stało, ale mam otwory w schowku przez które przechodzi śruba powyłamywane. Schowek jest w dobrym stanie, tylko opada, bo ledwo się trzymie. Nawet nie próbuję dawać tam nic cięższego bo boję się, że te zaczepy do reszty się zerwą. Macie na to jakiś paten? Próbowałem wzmocnić poxipolem, ale to nic nie dał, efekt krótkotrwały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności