Skocz do zawartości

zorro1975

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zorro1975

  • Urodziny 12.05.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Koledzy mam jedno pytanie związane z czujnikami parkowania z przodu....... Mianowicie czy ktoś z Was "trenował" odłączenie tego badziewia w Vagu ? czy jest to w ogóle możliwe ? Mam już dość tych "pomocników" zwłaszcza tych chromowanych, które wymieniałem już 2 razy. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z góry za pomoc. /post przeniesiony do istniejącego tematu, nie ma sensu zakładania następnego tematu o czujnikach parkowania /Bimbasz
  2. Witam koledzy......czy coś się udało ustalić.....? bo mam podobnie....tj. jak jadę powolutku to słyszę (czuję) stukanie z lewej strony z przodu.....jak jadę szybiej to nic nie słychać...nie mam pojęcia co to może być.......:ocochodzi
  3. Hehehe ja jestem wyluzowany:hehe ..... mój passacik to skarbonka na kołach. Ma przebiegu 160 tys a wymieniłem już turbo, pompę paliwa a dwa tygodnie temu szlag trafił pompowtryskiwacze kiedy byłem na wyjeździe.....zastanawiam się czemu tego szrota trzymam :bezzebow.....chyba jakiś mam sentyment do poprzedniej wersji .......eeeeh jeszcze mi tylko brakuje problemów z głowicą silnika i DSG .....
  4. Ja znalazlem winowajce i wiem juz ktory to czujnik sęk w tym, ze do tej pory poprostu swirowaly w zimnie (zwłaszcza jak mróz chwyci) ale teraz po odpaleniu auta włacza sie ciągły dźwiek i czujniki zostaja wyłączone. Wkurzające jest to, ze żonie założyłem zwykłe czujniki na kupione za 100zeta i nic im nie przeszkadza. Działają w każdych warunkach a tu sie płaci kupę kasy a taki szrot.....ręce opadają
  5. hmm parkhilfe ..? a cóż to takiego jest ....? to przycisk od włączania i wyłączania czujników...? bo jeśli tak to nie pomaga.....włącza się taki ciągły dźwięk....... i przycisk mruga...kaplica
  6. Witam koledzy. Zaczął mi szwankować czujnik parkowania z przodu przez co miałem karetkę czasami działał normalnie a czasami nie ..... generalnie na wiosnę planowałem wymienić (zlokalizowałem winowajcę) ale właśnie dzisiaj wsiadłem do autka odpaliłem i usłyszałem wysoki dźwięk kontrolka przy skrzyni biegów zaczęła mrugać i wsio się wyłączyło. Co się mogło stać? Czy czujnik spowodował zwarcie i centralka umarła ? Czy ktoś z Was miał podobną "chorobę" ? da się to jakoś wyleczyć? Proszę o porady.
  7. Masz rację kolego. Ja w swoim B5 kombi również zamontowałem czujniki zakupione na allegro a wcześniej w lagunie II i nigdy mnie nie zawiodły czy deszcz, śnieg i mróz. Natomiast oryginalne w B6 to masakra.....ostatnio mi piszczy jakby widział przeszkodę z przodu ze tych z tylu nie słyszę kontrolka nie na przycisku nie mruga ...ehh elektronika...zawodzi wtedy kiedy jest potrzebna najbardziej. Co do montażu....montaż jest bardzo prosty i w zależności jak się chce go wykonać (zdejmować zderzak lub nie) mi zajmowało od 2 godzin do 5(kiedy zdejmowałem zderzak - Laguna II).
  8. Witam szczęśliwych posiadaczy B6 Powiedzcie a jaka może być przyczyna, że mój Vag nie widzi błędu czujników? Mam wrażenie, że mi czujnik padł gdyż po ich załączeniu słychać jeden ciągły dźwięk z przodu - wkurza mnie to na maksa. Czy mogę szanownych kolegów prosić o pomoc?
  9. Koledzy ....wszystko działa.....kontrolka silnika sama zgasła..... Choinka kontrolek była spowodowana błędnym umiejscowieniem trzech bezpieczników (instrukcja swoje a życie swoje). Kontrolki ESP, kolumny kierownicy oraz co najciekawsze hamulca postojowego zgasły -jak pisałem wcześniej- po jeździe próbnej. Wszystkie błędy wykasowałem Vagiem i co najważniejsze nie generuje żadnych błędów:D. Więc sukces 100%. Dziękuję wszystkim za pomoc. I oby nasze paski śmigały bez awaryjnie:) ---------- Post added at 09:25 ---------- Previous post was at 09:22 ---------- Jak ktoś już to zgrabnie ujął......:"Vag prawdę Ci powie". Podstawa to komputer.....później będziemy radzić.... .
  10. Nooo Panowie.... pełny (prawie) sukces. Pasek pali ....wszystkie (prawie) lampki zgasły...hamulec postojowy się naprawił wszystko ustało po jeździe próbnej. Kurcze została kontrolka silnika i nijak się nie chce wyłączyć......Koledzy jak usunąć tę lampkę...?? (Vag nie wykazuje żadnego błędu)
  11. Tak jutro zrobię - natomiast za nową pompę dałem 700zł plus filtr 80 zeta - boli.... aaa i dodam, że filtr był zajechany na maksa.....podejrzewam, że kręcąc rozrusznikiem (długo z przerwami aż aku padł) dojechałem pompę, która wyzionęła ducha. Zupełnie tylk onie rozumiem zachowania tych wszystkich kontrolek. Przed awarią wszystko śmigało jak ta lala...no może oprócz hamulca postojowego gdyż zdarzyło mi się ze dwa razy, że nie chciał zadziałać tylko się ze mnie śmiał na pomarańczowo.....może i jego nastał kres.....nie wiem...może ktos coś podpowie.....? ---------- Post added at 22:02 ---------- Previous post was at 22:01 ---------- mam nadzieję, że pasek sie wyleczy
  12. Witam ponownie szanownych kolegów. Właśnie wymieniłem pompę paliwa oraz filtr paliwa i pasek pali . Niestety.....zaświeciła sie kontrolka silnika (Vag nie zgłasza błedów) miga znaczek świec oczywiście hamulec parkowania i zapaliła sie kontrolka od systemu antypoślizgowego. Na bank mam pomieszane z bezpiecznikami pod maską silnika - potrzebuję najlepiej zdjęcia jakie i gdzie powinny być bezpieczniki właśnie pod maską. A jeśli to nie bezpieczniki...... to co może być? Ręce opadają... A mam komunikat na Vagu o tym, że ograniczona została prędkość przez komputer sterujący - uszkodzenie. POMOCY
  13. [ Nr błędów były wyświetlone na Vagu razem z "tłumaczeniem" przy klockach nikt nie dłubał-bynajmniej nic o tym nie wiem. Kurcze może się wypięły przewody od autoholda...? tylko gdzie szukać tego silniczka? Fakt - akumulator padł i właśnie go ładuję - możesz mi wytłumaczyć jak mam zrobić basic settings? (przepraszam, że pytam może to oczywiste ale ja sie dopiero uczę)
  14. Witam ponownie. Sytuacja wydaje się być rozwojowa. Wyjąłem dzisiaj pompę paliwa (pociekło z niej trochę oleju) i wydaje mi sie, że pompa jest martwa....piszę wydaje mi sie ponieważ w moim poprzednim passacie B5 pompę było słychać jak się załącza tej natomiast ani nie słychać ani nie czuć żeby pracowała to chyba nie żyje? (na marginiesie pompa zamówiona ciekawy jestem czy to pomoże). Filtr paliwa natomiast wydaje się być czysty bynajmniej oznak oleju nie zauwazyłem ale pewnie na wszelki wypadek wymienię. Ale mam inny kłopot....mianowicie jak się moi domorośli spece bawili bezpiecznikami pojawił się następujący problemik......mruga przycisk hamulca parkowania razem z pomarańczowym znaczkiem i dodatkowo czerwonym (bodaj wykrzyknik). Po podłączeniu VAG-iem wystąpiły takie błedy: 02428 Left parking breake motor V282 clamping force not reacher; 02434 supply voltage for control module for left chanel oraz 02443 control head.......... poproszę o wskazówkę co teraz? Dziękuję z góry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności