genesis Zgłoś #41 Napisano 22 Czerwca 2010 Ciekawy news związany z tematem Samar opublikował zestawienie samochodów, których zabezpieczeniaprzysparzają złodziejom najwięcej trudności. Lista powstała na podstawie badań zorganizowanych przez specjalistów z organizacji Thatcham i brytyjskiej branży ubezpieczeniowej. Oto najlepsi w swoich kategoriach: Auta małe: Volkswagen Polo SEL (rocznik modelowy 2010) Klasa niższa średnia: Citroen C4 Exclusive Klasa wyższa średnia: Citroen C5 Exclusive Klasa wyższa średnia premium: Audi A4 Minivany: Citroen C4 Picasso Exclusive Vany: Volkswagen Caravelle (rocznik modelowy 2010) Kabriolety/roadstery: Audi A5 kabriolet Sportowe: Audi S8 Crossover: Volkswagen Tiguan Małe terenowe: Audi Q5 Duże terenowe: Toyota Land Cruiser V8 Klasa wyższa: Citroen C6 Luksusowe: Volkswagen Phaeton Ata w kategorii ekologia : Toyota Prius Ranking producentów: Volkswagen (kolejno przed Audi, Volvo, BMW i Mazdą) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #42 Napisano 22 Czerwca 2010 A passat B6 z 2006 na ktorym miejscu tam sie znalazl ? Jesli VW przed audi w producentach ,to znaczy ze nie wsadzaja do wszystkich swoich marek takich samych alarmow ? A moze audi bardziej kradna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpich Zgłoś #43 Napisano 25 Czerwca 2010 A przy okazji - co to za "oczko" na panelu climatronika, tz. na środkowym pokręcie tak po środku? Pablo-MK to oczko to czujnik temperatury wewnętrznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo-MK Zgłoś #44 Napisano 26 Czerwca 2010 Dzięki!, nigdzie tego nie znalazłem a instrukcje mam tylko po niemiecku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #45 Napisano 18 Lipca 2010 Mam do was pytanie czy tez tak macie . Jak wczesniej byly otwarte szyby , auto zgaszone . Zamykam z poilota i trzymam przycisk by zamknac/podomykac szyby ,to jak sie podomykaja puszczam przycisk i wtedy cos wydaje takie pikniecie . Jakby alarm dawal znak dzwiekiem przez syrene o zakonczeniu domykania szyb. Czy dostrzegacie cos takiego ? I czy to to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawaroti Zgłoś #46 Napisano 19 Lipca 2010 U mnie pika jak nie domknę do końca. Jak wszystkie się zamkną to nie ma piknięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1234 Zgłoś #47 Napisano 9 Września 2010 Koledzy mam takie błędy w Passacie b6 i nie za bardzo wiem co z nimi począć 2071 1333 1331 drzwi kierowcy 1520drzwi pasażera 1134 syrena alarmowa 932silnik szyby 109 są w centralnej elektryce a objawy to auto gdy stoi zamknięte nagle włącza sobie migacze i syrenę alarmową <nic nie robię> ---------- Post added at 13:04 ---------- Previous post was at 13:04 ---------- co to może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #48 Napisano 9 Września 2010 Jeśli to jest B5 to pewnie akwarium w module komfortu pod nogami kierowcy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1234 Zgłoś #49 Napisano 11 Września 2010 Kolego b6 nie b5 tak jak pisałem wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eureka7 Zgłoś #50 Napisano 17 Września 2010 Aby uruchomić alarm można wsiąść do środka uzbroić alarm i otworzyć klapę przednią - maskę silnika , bez ryzyka złamania kluczyka plastikowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #51 Napisano 17 Września 2010 już ktoś pisał ale jeszcze ja dodam (i może uściślę): w b6 alarm jesli jest to ma 2 wersje: z dozorem wnętrza lub bez z dozorem wnętrza łatwo rozpoznać bo na słupku koło fotela kierowcy jest przycisk odłączający dozór (jeśli się np zostawi w aucie psa lub uchylone szyby). nie jestem pewien ale chyba występują 2 wersje dozoru t.j. sam dozór ultradźwiękami i czujnik pochylenia/uderzenia w auto - wtedy ten przycisk ma jakby 2 ikonki. czujniki są schowane za kratkami w podsufitce nad schowkiem na okulary. jeśli jest dozór wnętrza to można włączyć na module komfortu opcję akustycznej informacji o tym czy alarm się uzbraja czy nie. a dokładniej powinno być menu na MFA+ w zakładce komfort (convinence??) ATA confirm. można toto nawet włączyć jeśli nie ma dozoru ale wtedy opcja jest ale nic nie zmienia... dokładnie odhacza się coś takiego jak "horn configuration blocked" (zablokowane ustawienia syreny) jeśli się chce na siłę włączyć informacje o zamknięciu/otwarciu auta za pomocą sygnału to na module komforty są opcje reakcji na zamknięcie i otwarcie auta i to w zależności jeszcze od tego czy zrobimy to z pilota czy kluczykiem w zamku. jednak po włączeniu tegoż też nic nie zmienimy za pomocą opcji w MFA+. podejżewam że ta opcja odnosi się do modułu w dozorze wnętrza a on zmienia ustawienia na komforcie... oczywiście standardowy alarm bez dozoru wnętrza jest tylko ustawiony do współpracy z krańcówkami w drzwiach, klapie maski i klapie bagażnika. jeśli nam wybiją okno to nawet nie zauważy że coś się stało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #52 Napisano 18 Września 2010 a gdy ma sie alarm bez dozoru wnetrza, czy jest mozliwosc dokupienia czujnika wstrzasowego ?? i dolozenia do fabrycznego alarmu, zeby od uderzenia alarm sie wlaczal ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #53 Napisano 18 Września 2010 (edytowane) cytat: Napisał woke Zaprogramowanie pikania przy zał/wył alarmu: 1.Wyłącz alarm 2.Włącz i wyłącz zapłon 3.wciskasz przycisk serwisowy przy kierownicy 3 razy 4.wciskasz przycisk zamykania na pilocie 1 raz 5.wciskasz na pilocie przycisk otwierania 1 raz-syrena pika 1 raz 6.wciskasz na pilocie przycisk zamykania 1 raz -syrena pika 1 raz 7.wciskasz na pilocie przycisk otwierania 1 raz-syrena wyje 2 sek koniec i chodzi niestety ta operacja okazala sie nie skuteczna. probowalem i zapalac silnik i tylko wkladac kluczyk i nic, zero pikniec alarmu. ktory bit w module komfortu jest odpowiedzialny za pikniecia przy uzbrajaniu alarmu? - pewnie jest taki. Edytowane 18 Września 2010 przez Mike_00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #54 Napisano 20 Września 2010 http://en.openobd.org/vw/passat_3c.htm#46 przy otwieraniu Byte 10 Bit 1 Unlocking Confirmation (Horn) via Door Locks Byte 10 Bit 3 Unlocking Confirmation (Horn) via Remote Control Byte 10 Bit 5 Unlocking Confirmation (Horn) via Kessy przy zamykaniu Byte 11 Bit 1 Locking Confirmation (Horn) via Door Locks Byte 11 Bit 3 Locking Confirmation (Horn) via Remote Control Byte 11 Bit 5 Locking Confirmation (Horn) via Kessy sorki ale nie chce mi się tłumaczyć... !!!kodowanie może wyglądać trochę inaczej przy nowych sterownikach komfortu!!! a w VCDSie są podpowiedzi... ---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:47 ---------- a gdy ma sie alarm bez dozoru wnetrza, czy jest mozliwosc dokupienia czujnika wstrzasowego ?? i dolozenia do fabrycznego alarmu, zeby od uderzenia alarm sie wlaczal ?? tak http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=158 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #55 Napisano 26 Września 2010 no troche zabawy jest przy tym, a wole pol samochodu nie rozbierac. odpuszcze sobie dozur wnetrza. a czy chociaz da sie wymienic syrene orginalna, bo jest tak cicha ze ledwo slychac zamykanie auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #56 Napisano 26 Września 2010 Tak ma być. Obecnie są przepisy mówiące o tym, że syrena ma nie zdradzać swojej pozycji, dlatego nie powinno być w ogóle jej słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #57 Napisano 14 Listopada 2010 Ja zamykam drzwi, czerwona dioda bardzo szybko mruga przez może dwie sekundy a później normalnie. Jak otwieram drzwi z kluczyka, to się otwiera cały cantralny i alarm się nie uruchamia. Próbowałem też otworzyć maskę od środka ale drzwi mi to uniemożliwiają. Nie mogę w ogóle pociągnąć tej dzwigni. Alarm mam na stówę, bo w filarze kierowcy mam funkcje wyłączenia czujników ruchu wewnętrznych. Niby wszystko napisane a mi nie chce działać. Może coś źle robię? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #58 Napisano 14 Listopada 2010 Próbowałem też otworzyć maskę od środka ale drzwi mi to uniemożliwiają. Nie mogę w ogóle pociągnąć tej dzwigni. To weidz do auta ,zamknij drzwi potem zamknij pilotem i poruszaj sie w srodku . Mozesz tez otworzyc maske bedac w srodku ,wystarczy ze odskoczy ze skobla ,nie musi jej nikt podnosic . I albo jak bedziesz sie ruszal,albo jak maska ze skobla odskoczy powinno wyc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makasera Zgłoś #59 Napisano 14 Listopada 2010 Trzeba troche poczekac az alarm sie uzbroi....:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #60 Napisano 14 Listopada 2010 No właśnie że czekałem ze dwie minutki. A co do tej dzwigni to mam ją pociągnąć aż wyskoczy? Nie połamię jej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach