Keramak Zgłoś #121 Napisano 28 Maja 2014 Witam, No to udało się Jak wcześniej pisałem po instalacji kierownicy działało sterowanie radiem, a tempomat nie miał ochoty. Przyczyna pierwsza okazała się bardzo banalna. Tak się skupiłem na podłączaniu kierownicy, że nie podłączyłem zasilania tempomatu. Druga przyczyna też na szczęście nie okazała się skomplikowana. Po prostu nie zwierało czujnika sprzęgła, czyli tak jakby było cały czas wciśnięte. Teraz wszystko działa jak należy. Dzięki za poradę PS instalowałem przekaźnik 451 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syta6227 Zgłoś #122 Napisano 4 Czerwca 2014 Panowie podpowiedcie mi jaki przekaznik zastosowac 451 czy 452 mam radio nawigacje mfd ze zmieniarka tempomat w manetce chyba zadnego telefonu bo nie widze nic takiego orginalnie byl to automat teraz manual i nie wiem jaki przekaznik kupic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #123 Napisano 4 Czerwca 2014 panowie podpowiedcie mi jaki przekaznik zastosowac 451 czy 452 mam radio nawigacje mfd ze zmieniarka tempomat w manetce chyba zadnego telefonu bo nie widze nic takiego orginalnie byl to automat teraz manual i nie wiem jaki przekaznik kupic? 452 (1j0 907 487 b/d) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz861 Zgłoś #124 Napisano 10 Czerwca 2014 chłopaki powiedzcie czy kiera multi będzie obsługiwać radio pioneer avic f20bt??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tidude Zgłoś #125 Napisano 12 Czerwca 2014 Witam. Jeśli takie pytanie już się pojawiło to z góry przepraszam. Chciałbym się dowiedzieć czy możliwy byłby montaż kierownicy do Passata B5 3BG(wersja highline) z vw Phaeton. Chodzi o to, że mam trójramienną a chciałbym mieć taką klasyczną, wielofunkcyjną z Phaetona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merida Zgłoś #126 Napisano 11 Sierpnia 2014 Witam, przejrzałem cały wątek, szukałem również na forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Posiadam kierownicę multifunkcyjną, pełny FIS, radio MCD, instalację telefoniczną oraz ESP. Kilka dni temu coś w kierownicy zaczęło strzelać (dźwięk podobny do gniecenia plastikowej butelki) co mechanik zdiagnozował jako dogorywanie zwijacza (taśmy). Kilka dni później multifunkcja zupełnie przestała działać (włącznie z podświetleniem), pojawił się również błąd poduszki. Niestety nie zapytałem o numer katalogowy zwijacza, a chciałbym kupić jakiś używany (koszt nowego to podobno 1200 PLN). Czy ktoś mógłby podać mi nr katalogowy tej części? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #127 Napisano 11 Sierpnia 2014 Czy ktoś mógłby podać mi nr katalogowy tej części Łap: 1J0 959 654 AG Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merida Zgłoś #128 Napisano 29 Sierpnia 2014 Dziękuję za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie - przeglądając portale aukcyjne napotykam tą część z różnymi końcówkami literowymi (AP, AC, BH, BF) - czy ktoś orientuje się, czy któraś z nich pasuje do FL-a, czy musi być to konkretnie model AG? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paco432 Zgłoś #129 Napisano 29 Sierpnia 2014 bez różnicy byle była duża, prostokątna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #130 Napisano 15 Września 2014 Koledzy mam pytanie. Mam skode superb 2003 awt 1.8t. Chce zalozyc kierownice multifunkcyjna i nawet kupiłem juz czesci czyli: kierownica, manetki, sterownik 452 i wiązkę przygotowałem zgodnie z instrukcja z pierwszej strony ale mam male pytanie bo nie wiem czy mam can czy nie. Boje sie czy na tej instalacji z tym sterownikiem to zadziala. Moja skoda to jest wersja classic wiec nie ma tempomatu ani żadnego fisa ani telefonu. Radio mam standardowe "symphony" cd. Prosze o pomoc bo nie wiem czy mam to przerabiać i czy w ogóle mam zrobiona dobra wiazke i dobry sterownik - - - - - aktualizacja - - - - - Takie cos wyczarowalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #131 Napisano 15 Września 2014 Koledzy mam pytanie. Mam skode superb 2003 awt 1.8t. Chce zalozyc kierownice multifunkcyjna i nawet kupiłem juz czesci czyli: kierownica, manetki, sterownik 452 i wiązkę przygotowałem zgodnie z instrukcja z pierwszej strony ale mam male pytanie bo nie wiem czy mam can czy nie. Boje sie czy na tej instalacji z tym sterownikiem to zadziala. Moja skoda to jest wersja classic wiec nie ma tempomatu ani żadnego fisa ani telefonu. Radio mam standardowe "symphony" cd. Prosze o pomoc bo nie wiem czy mam to przerabiać i czy w ogóle mam zrobiona dobra wiazke i dobry sterownik - - - - - aktualizacja - - - - - [ATTACH=CONFIG]123416[/ATTACH] Takie cos wyczarowalem 2003 na 100% ma CAN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #132 Napisano 15 Września 2014 Czyli jak powinna wyglafac instalacja pod kierownice multifunkcyjna i tempomat do mojego auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grisza79 Zgłoś #133 Napisano 18 Września 2014 Witam. Mój Passat to 3b 97r . Szukam na aledrogo taśmy Air bag. Na co mam zwrócić uwage? Po czym poznam ktora jest 5pinowa? Czy to ta kwadratowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #134 Napisano 18 Września 2014 Witam. Mój Passat to 3b 97r . Szukam na aledrogo taśmy Air bag. Na co mam zwrócić uwage? Po czym poznam ktora jest 5pinowa? Czy to ta kwadratowa? Witam. Masz ESP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grisza79 Zgłoś #135 Napisano 18 Września 2014 Niestety nie. U mnie tasma okrągła i prawdopodobnie zerwana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #136 Napisano 18 Września 2014 Czy to ta kwadratowa? U mnie tasma okrągła Sam sobie odpowiadasz?? Więc?? Kwadratowa jest z czujnikiem skrętu i była montowana w autach z ESP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grisza79 Zgłoś #137 Napisano 18 Września 2014 A okrągła wystepuje z ESP? Autor tematu pisze ze potrzebna jest taśma 5pin. Dlatego pytam jakiej mam szukać. Czy okrągła wystepuje 5pin? Rozumie ze do takiej jak ja mam 4pin multifunkcji nie założe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #138 Napisano 18 Września 2014 A okrągła wystepuje z ESP? Nie. Czy okrągła wystepuje 5pin? Podobno tak. Rozumie ze do takiej jak ja mam 4pin multifunkcji nie założe. Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zorin Zgłoś #139 Napisano 25 Września 2014 (edytowane) 5 pinowa wystepuje okragła 1j0 959 653 B sam taką mam. a mam paska przed liftowego z can. słyszał ktoś o przekażniku 450 o nr.1j0907487 bez literki na koncu. Może ktoś ma schemat jak ten przekaźnik podłączyć czy tak samo ja w opisie z pierwszej strony. Juz podłączylem (przekaznik 450 podłącza się jak w opisie z pierwszej strony) tylko mam problem z klaksonem nie moge zlokalizowac tej wtyczki S6 ponizej zamieszczam zdjecie slupka A. Edytowane 2 Października 2014 przez Zorin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #140 Napisano 13 Listopada 2014 Brawo Mr. X zakupiłem taką kierę i zabiorę się za montaż. Mam jedno pytanie i jedną propozycję. Pytanie to: dzie znajduje się "białej wtyczki T15a umiejscowionej pod sterownikiem silnika," Wydaje mi się że sterownik silnika jest w podszybiu:( A propozycja to może warto dopisać o adaptacji taśmy ESP po montażu bo może się niechcący przestawić Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach