Skocz do zawartości
Mr. X

Montaż kierownicy multifunkcyjnej passat 3BG - fotoporada

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

No to udało się :)

Jak wcześniej pisałem po instalacji kierownicy działało sterowanie radiem, a tempomat nie miał ochoty.

Przyczyna pierwsza okazała się bardzo banalna. Tak się skupiłem na podłączaniu kierownicy, że nie podłączyłem zasilania tempomatu.

Druga przyczyna też na szczęście nie okazała się skomplikowana. Po prostu nie zwierało czujnika sprzęgła, czyli tak jakby było cały czas wciśnięte.

Teraz wszystko działa jak należy.

 

Dzięki za poradę :)

 

PS instalowałem przekaźnik 451

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie podpowiedcie mi jaki przekaznik zastosowac 451 czy 452 mam radio nawigacje mfd ze zmieniarka tempomat w manetce chyba zadnego telefonu bo nie widze nic takiego orginalnie byl to automat teraz manual i nie wiem jaki przekaznik kupic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie podpowiedcie mi jaki przekaznik zastosowac 451 czy 452 mam radio nawigacje mfd ze zmieniarka tempomat w manetce chyba zadnego telefonu bo nie widze nic takiego orginalnie byl to automat teraz manual i nie wiem jaki przekaznik kupic?

 

452 (1j0 907 487 b/d)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopaki powiedzcie czy kiera multi będzie obsługiwać radio pioneer avic f20bt???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tidude

Witam.

Jeśli takie pytanie już się pojawiło to z góry przepraszam.

 

Chciałbym się dowiedzieć czy możliwy byłby montaż kierownicy do Passata B5 3BG(wersja highline) z vw Phaeton.

Chodzi o to, że mam trójramienną a chciałbym mieć taką klasyczną, wielofunkcyjną z Phaetona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

przejrzałem cały wątek, szukałem również na forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie.

 

Posiadam kierownicę multifunkcyjną, pełny FIS, radio MCD, instalację telefoniczną oraz ESP. Kilka dni temu coś w kierownicy zaczęło strzelać (dźwięk podobny do gniecenia plastikowej butelki) co mechanik zdiagnozował jako dogorywanie zwijacza (taśmy). Kilka dni później multifunkcja zupełnie przestała działać (włącznie z podświetleniem), pojawił się również błąd poduszki.

 

Niestety nie zapytałem o numer katalogowy zwijacza, a chciałbym kupić jakiś używany (koszt nowego to podobno 1200 PLN). Czy ktoś mógłby podać mi nr katalogowy tej części?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś mógłby podać mi nr katalogowy tej części

Łap: 1J0 959 654 AG

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc.

 

Mam jeszcze jedno pytanie - przeglądając portale aukcyjne napotykam tą część z różnymi końcówkami literowymi (AP, AC, BH, BF) - czy ktoś orientuje się, czy któraś z nich pasuje do FL-a, czy musi być to konkretnie model AG?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez różnicy byle była duża, prostokątna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie. Mam skode superb 2003 awt 1.8t. Chce zalozyc kierownice multifunkcyjna i nawet kupiłem juz czesci czyli: kierownica, manetki, sterownik 452 i wiązkę przygotowałem zgodnie z instrukcja z pierwszej strony ale mam male pytanie bo nie wiem czy mam can czy nie. Boje sie czy na tej instalacji z tym sterownikiem to zadziala. Moja skoda to jest wersja classic wiec nie ma tempomatu ani żadnego fisa ani telefonu. Radio mam standardowe "symphony" cd. Prosze o pomoc bo nie wiem czy mam to przerabiać i czy w ogóle mam zrobiona dobra wiazke i dobry sterownik

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

20140914_173421.jpg

 

Takie cos wyczarowalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam pytanie. Mam skode superb 2003 awt 1.8t. Chce zalozyc kierownice multifunkcyjna i nawet kupiłem juz czesci czyli: kierownica, manetki, sterownik 452 i wiązkę przygotowałem zgodnie z instrukcja z pierwszej strony ale mam male pytanie bo nie wiem czy mam can czy nie. Boje sie czy na tej instalacji z tym sterownikiem to zadziala. Moja skoda to jest wersja classic wiec nie ma tempomatu ani żadnego fisa ani telefonu. Radio mam standardowe "symphony" cd. Prosze o pomoc bo nie wiem czy mam to przerabiać i czy w ogóle mam zrobiona dobra wiazke i dobry sterownik

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]123416[/ATTACH]

 

Takie cos wyczarowalem

 

 

2003 na 100% ma CAN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak powinna wyglafac instalacja pod kierownice multifunkcyjna i tempomat do mojego auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój Passat to 3b 97r . Szukam na aledrogo taśmy Air bag. Na co mam zwrócić uwage? Po czym poznam ktora jest 5pinowa? Czy to ta kwadratowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mój Passat to 3b 97r . Szukam na aledrogo taśmy Air bag. Na co mam zwrócić uwage? Po czym poznam ktora jest 5pinowa? Czy to ta kwadratowa?

Witam.

Masz ESP?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie. U mnie tasma okrągła i prawdopodobnie zerwana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to ta kwadratowa?
U mnie tasma okrągła

Sam sobie odpowiadasz?? Więc??

Kwadratowa jest z czujnikiem skrętu i była montowana w autach z ESP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A okrągła wystepuje z ESP? Autor tematu pisze ze potrzebna jest taśma 5pin. Dlatego pytam jakiej mam szukać. Czy okrągła wystepuje 5pin? Rozumie ze do takiej jak ja mam 4pin multifunkcji nie założe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A okrągła wystepuje z ESP?

Nie.

Czy okrągła wystepuje 5pin?

Podobno tak.

Rozumie ze do takiej jak ja mam 4pin multifunkcji nie założe.

Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 pinowa wystepuje okragła 1j0 959 653 B sam taką mam. a mam paska przed liftowego z can. słyszał ktoś o przekażniku 450 o nr.1j0907487 bez literki na koncu. Może ktoś ma schemat jak ten przekaźnik podłączyć czy tak samo ja w opisie z pierwszej strony.

Juz podłączylem (przekaznik 450 podłącza się jak w opisie z pierwszej strony) tylko mam problem z klaksonem nie moge zlokalizowac tej wtyczki S6 ponizej zamieszczam zdjecie slupka A.supynyvy.jpg

Edytowane przez Zorin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brawo Mr. X zakupiłem taką kierę i zabiorę się za montaż. Mam jedno pytanie i jedną propozycję.

Pytanie to: dzie znajduje się "białej wtyczki T15a umiejscowionej pod sterownikiem silnika," Wydaje mi się że sterownik silnika jest w podszybiu:(

A propozycja to może warto dopisać o adaptacji taśmy ESP po montażu bo może się niechcący przestawić:)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności