Skocz do zawartości

Keramak

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Keramak

  • Urodziny 08.03.1967

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Riviera chyba ma zamknięty górny parking. W razie czego zewnętrzny
  2. Może i mi się uda znów zajrzeć. Ale raczej tydzień później, bo tydzień przed nie dam rady.
  3. Zasadniczo tak, obie mogą być do MF, a ta z przełącznikami tylko do zwykłej.
  4. artkon , jest tak, że manetka do multi ma tylko włącznik tempomatu, a zwykła jeszcze przyciski do ustawień.
  5. Może znów uda mi się przyjechać. Ergo może być
  6. O 12 to nie dam rady, bo na półmaratonie w Gdańsku jestem. To następnym razem, czyli w listopadzie podjadę
  7. Jest szansa, że będę Bo ostatnio różnie bywało
  8. Witam, Potrzebuję bagażnik do sedana na niedzielę. Ma ktoś w okolicy Gdyni i mógłby pożyczyć?
  9. Keramak

    Spot czerwcowy.

    To jak w końcu? Sobota gril czy inna opcja?
  10. Witam, Potrzebuję sprawdzić włącznik świateł. Miałby ktoś chwilę, żeby zrobić podmiankę? Najlepiej Gdynia, ale okolice też mogą być. Oczywiście podjadę, chyba, że ktoś by był gdzieś niedaleko, to możemy się umówić w innym miejscu. Proszę o info na priv lub 502059871 Marek edit: udało się zrobić podmiankę niestety to nie włącznik. Pozostaje szukać dalej
  11. Witam, No to udało się Jak wcześniej pisałem po instalacji kierownicy działało sterowanie radiem, a tempomat nie miał ochoty. Przyczyna pierwsza okazała się bardzo banalna. Tak się skupiłem na podłączaniu kierownicy, że nie podłączyłem zasilania tempomatu. Druga przyczyna też na szczęście nie okazała się skomplikowana. Po prostu nie zwierało czujnika sprzęgła, czyli tak jakby było cały czas wciśnięte. Teraz wszystko działa jak należy. Dzięki za poradę PS instalowałem przekaźnik 451
  12. Ja bym podjechał niezależnie gdzie, ale szykuje mi się wypad za miasto i nie wiem czy zdążę wrócić. A co do miejsca, to skwer może być zabity i polanka też. Ergo chyba optymalnie.
  13. vice, a sprawdzałeś poziom płynu od wspomagania? Miałem podobnie i okazało się, że płynu było mało. Na szczęście tylko się łączenie poluzowało, a nie było nic poważniejszego, Bo jak mówią mądrzejsi, maglownica mogła paść i przepuszcza
  14. Mam problem. Podłączyłem kierownicę MF, przekaźnik 451. Mam nadzieję, że niczego nie pomyliłem. Nie miałem jeszcze możliwości jej aktywowania. Ale pojawił się problem, zniknęły mi światła stopu. Pojawił się błąd 16955. Sprawdziłem włącznik i jest dobry. Czy przy podłączaniu ingeruje się w obwód świateł stopu? Jeżeli tak, to gdzie może być tego przyczyna? Czy może być tak, że jeżeli kierownica nie jest aktywowana to światła stopu nie będą działać? Miałby ktoś chwilę czasu żeby pomóc ustalić co się mogło stać i w aktywacji kierownicy? Edit: Jak było do przewidzenia Murphy czuwa Czyli, jak się coś ma spieprzyć to w najmniej odpowiednim momencie. A wracając do tematu, to połowa kierownicy działa ( sterowanie radiem), jeszcze trzeba powalczyć z tempomatem.
  15. Miejscówka super, spotkanie również
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności