Jump to content

Grucha...

  • Content Count

    2,721
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Grucha
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LUBLIN

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

4,538 profile views
  1. Elektroniczne zwiększenie mocy silnika (chiptuning) dla forumowiczów klubu. Zamieszczona oferta cenowa już od dziś 16.02.2020r do końca br. roku tylko dla właścicieli Passatów. Niniejsza propozycja wykonania chiptuningu dotyczy tylko silników turbodoładowanych zarówno benzynowych jak i diesla. Nie ma tu limitu na zebranie jakiejś ilości chętnych i aut. Oferta obejmuje auta od 2000roku po najnowsze, a poniższe ceny dotyczą aut w pełni seryjnych nie modyfikowanych mechanicznie na poniżej opisanych sterownikach silnika. Oczywiście istnieje też możliwość strojenia aut modyfikowanych mechanicznie, dezaktywowania sond lambda, DPF, EGR, Klapy, Limitery, itp. lecz wtedy usługi wyceniane są indywidualnie w zależności od danego auta i stopnia skomplikowania. Istnieje także możliwość napisania programu online po logach. Modyfikacje oprogramowania automatycznych skrzyń biegów DSG w cenie od 600zł w zależności od zakresu pracy i zachcianek, finalne ceny ustalane indywidualnie. EDC15 – 700zł (wszelkie 1.9TDI, 2.5TDI VP/PD tylko te programowalne po OBD np: ATJ, AVF, AWX, BAU, itp.), ME7 – 800zł (silniki 1.8T tylko te programowalne po OBD np: AWT, AWM, itp.), EDC16 – 800zł (silniki 1.9TDI PD, 2.0TDI PD np: BLS, BXE, BMP, itp.), MED9 – 900zł (silniki 2.0TFSI np: BWA, BPY, AXX, itp.), Siemens PPD – 800zł (silniki 2.0TDI PD na simensie np: BKP, BMR, itp.), SIMOS PCR 2.1 – 900zł (silniki 1.6TDI CR np: CAYC, itp.), EDC17CP04/CP14/CP20/C46 – 900zł (silniki 2.0TDI CR np: CBAB, CBBB, CFFB, CFGB, CFGC, itp.) MED 17 – 900zł (1.4TSI, 1.8TSI, 2.0TFSI np: BZB, CDAA, CZEA, CAWB, CAXA, CCTA, itp.), EDC17C64/C74 – 900zł ( 1.6TDI CR, 2.0TDI CR np: DCXA, DCZA, CRLB, CRMB, DFCA, CUAA, itp.), SIMOS 12/16/18 – 1000zł (najnowsze TFSI np: CHHB, CJSA, CJSC, CPKA, itp.). Downgrade softu sprzed afery Dieselegate dla silników 1.6TDI CR i 2.0TDI CR - 200zł (jeżeli wykonywany jest chiptuning to wtedy symboliczne 50zł). Są to ceny brutto czyli tyle do zapłacenia na miejscu z rachunkiem (paragon lub faktura). Ba nawet przepisy o rachunkowości zabraniają stosowania słowa netto dla konsumentów indywidualnych. A niekiedy firmy stosują taki trick podając słowo netto, a kiedy zażądamy paragonu to oczywiście doliczają sobie $$ do brutto. Firma pracuję na oryginalnych sprzętach i urządzeniach firm: Magic Motorsport MagPro X17, FLEX, KESS Alientech, AT Autotuner, WinOLS EVC, MPPS, VCDS, VCP, UHDS X-Can, Dynomet DK. Strojenie zazwyczaj wykonywane jest od ręki. Jeśli ktoś ma jednak ochotę zostawić auto też nie ma problemu (posesja ogrodzona z monitoringiem). Dojazd komunikacją miejską, bus, blisko obwodnica S19. W większości przypadków programowanie odbywa się bezinwazyjnie przez OBD. Istnieją też sterowniki, które należy wyjąć z auta gdyż nie ma możliwości ich odblokowania przez OBD, dzięki funkcjom Bench w oryginalnych licencjonowanych urządzeniach do chiptuningu nie ma konieczności rozklejania takiego sterownika i narażania elektroniki na czynniki zewnętrzne. A teraz po krótce jak wygląda każda usługa w firmie. 1. Diagnostyka komputerowa to od czego należy zawsze zacząć. Diagnostyka to nie jest tylko podpięcie komputera i sprawdzenie błędów. Firma wykonuje podgląd wszystkich możliwych parametrów pracy silnika potrzebnych do jego oceny zarówno statycznie na postoju jak i dynamicznie pod max obciążeniem silnika podczas jazdy. 2. Jeżeli auto przejdzie weryfikację z pkt. 1 to wtedy wykonuję pomiar mocy na hamowni. Tak właśnie to tylko kreski… Krzywe przebiegu mocy i momentu, a nie żaden parametr diagnostyczny. Hamownia nam nie pokaże żadnych parametrów pracy które są kluczowe w ocenie sprawności silnika. 3. Jeżeli diagnostyka i pomiar mocy nie wykazują przeciwwskazań to takie auto jest kwalifikowane pozytywnie do zwiększenia mocy. 4. Wtedy następuje zgranie wsadu sterownika silnika (w większości przypadków odbywa się to po złączu diagnostycznym OBD jednakże zdarzają się także sytuację kiedy sterownik trzeba wyjąć i odblokować lub programować poza autem. Nie jest to uzależnione od sprzętu gdyż firma posiada oryginalne programatory z najnowszymi aktualizacjami lecz są sterowniki, które nie zostały w pełni rozpracowane po OBD). 5. Kiedy mamy już zgraną zawartość ECU można przystąpić do modyfikacji pliku. A mianowicie znalezienie potrzebnych map do obróbki, a następnie ich obróbka. I zazwyczaj nie trwa to 5 min tylko trochę dłużej, a jeśli ktoś z marszu po zgraniu przystępuje do wgrania „czegoś” to nic innego jak gotowiec. Tak, tak, a co innego niż gotowce idzie na Stg1 zaraz ludzie powiedzą... Nadmienię, że w nowszych autach ciężko o trafienie powtarzalności tego samego SW w kolejnym następnym aucie tej samej marki, a nawet jeśli to auta różnie generują parametry doładowania czy limitowania dawki, EGT itp. dlatego może nie wszędzie, ale w SOFT-MOD istnieje coś takiego jak strojenie indywidualne pod parametry pracy silnika. 6. Po ukończeniu obróbki map i modyfikacji wsadu, następuje wgranie pliku do ECU. Po wgraniu niezbędnym elementem jest diagnostyka. Czyli pomiary statyczne i dynamiczne, aby zweryfikować czy wprowadzone zmiany są odpowiednio generowane przez silnik i jego osprzęt. Auta potrafią być w różnym etapie wyeksploatowania nie są nowe mają po kilka/kilkanaście lat mają swoje przebiegi i są w różnym stopniu zużyte. Turbiny, przepływomierze, wtryski, pompy itd. Trzeba zawsze to zweryfikować , aby spać spokojnie. W starszych autach rzadko się zdarza żeby wszystko siadło elegancko i żeby nie zrobić jakiejś lekkiej poprawki, ale im nowsze tył łatwiej wszystko siada. No cóż jedni nie robią poprawek bo uważają że kilkunasto procentowe odchyłki od tego co zadane są OK. lub się po prostu nie znają. 7. Oczywiście też pomiary mocy na hamowni, czasami po każdym wgraniu, każdej poprawce, a na koniec dla oceny przyrostu i tego co generuje silnik po modyfikacji finalnie. 8. I to już było by na tyle. Jeśli został osiągnięty efekt zadowalający klienta to rozstajemy się szczęśliwi. GDZIE MOŻNA POCZYTAĆ I POZNAĆ OPINIE O SOFT-MOD: https://www.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/ https://www.google.com/search?q=soft+mod+performance&rlz=1C1AVNG_plPL673PL673&oq=soft&aqs=chrome.1.69i57j69i59j69i60l3j69i65l3.2608j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8 https://a4-klub.pl/topic/366142-chiptuning-hamownia-4x4-diagnostyka-elektronika/ #chiptuninglublin #haownialublin #tuning #lublin
  2. Nie Wa-wa, ale polecam LUBLIN https://www.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/
  3. Teraz dużo lepiej. Poprawiłem nieco Twój mod po mojemu Następny etap włączenie Duration i SOI. Przydało by się zlogować i zobaczyć czy dawki coś nie trzyma i czy turbo nie trzeba sterowania ruszyć. Passat B5 - AWX 1.9TDI - 130 (Demon) - 363740.rar
  4. Takie z dupy jak na tym wykresie są możliwe... Turbo załadowało z 1,5bara to i moment skoczył na ponad 350Nm, ale od razu spada. Max moc przy 4900rpm też 200KM możliwe bo do tylu jak dowalony boost to wypluje.... Ale....Co z tego...Jak odcinka jest na 6800rpm...Soft jak w dieslu...Uderzenie momentem po plecach i dalej nie ma czym jechać... Żeby zrobić to zgodnie ze sztuką max moc powyżej 5000rpm i płaski niuton w jak najdłuższym przedziale obrotów to takie wartości mocy i momentu jak na tym wykresie są nie możliwe.... Na koniec trzeba sobie zadać pytanie czy liczą się cyfry MAX czy liczy się przebieg krzywej momentu i mocy bo ludzie wykresów czytać nie umieją
  5. Po co tak wysoko podnosisz DW skoro i tak w pozostałych mapach paliwa nie przekraczasz nawet wartości, które ma na poziomie seryjnym. Boost tylko 2mbar więcej czyli nic :D, a zakładając że MAF mierzy za mało jak to w nich często bywa to na tym sofcie można nawet nic nie poczuć
  6. Dowalone z dołu. A raczej nie ogarnięty PID jak należy i na bank w okolicy 3000rpm turbo bije spory peak. A pod tym względem te 1.8T są wstrętne... Ale co kto lubi... Ja osobiście wolę płaski łagodnie narastający niut w jak największym zakresie, a nie jebnięcie po sprzęgle i po plecach i koniec jazdy przy 4000rpm
  7. Zrób logi dynamiczne: 001+011 003+008 004+010
  8. Są tu fachowcy od RNS 510? ? Od kilku dni navi sporadycznie, samoistnie zaczęła się wyłączać. Każdemu wyłączeniu towarzyszy pojedynczy trzask w głośnikach. Z dnia na dzień częstotliwość wyłączania się navi zwiększyła się. A dziś przykładowo to już przez 30min jazdy walczyło się tylko na kilka sekund. Błędów żadnych nie wyrzucalo na kompie. Ktoś ma jakieś sugestie co można sprawdzić?
  9. Dwumasy nie musisz ruszać. Docisk z AWX i tarczę warto obić kevlarem i duży Nm zniesie.
  10. VW Passat B8 2.0TDI CRLB 150KM skrzynia manualna. Strojenie SOFT-MOD Performance LUBLIN
  11. Turbo w całym zakresie nie osiąga doładowania. Sprawdź DV na początek, były wadliwe fabryczne.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy