Jump to content

Grucha...

  • Content Count

    2,706
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Grucha
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LUBLIN

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

2,332 profile views
  1. Czy to były 3 przepływomierze ori Bosch, nowy z pudełka? Przełączyć w sofcie dawkę po MAP, limiter boostu zrobić jak trza i się nie szarpać.
  2. Gdybyś chciał w lubelskim to polecam: https://www.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/
  3. I widzę auto masz po aktualizacji softu w związku z aferą dieselegate??
  4. Jeśli te dane na postoju to ciśnienie różnicowe za wysokie. Bardzo dobry filtr to jest 3hPa na postoju (nie z książek tylko z doświadczenia). Należy pamiętać, że czujnik różnicy ciśnień jest najważniejszy, to na jego podstawie są obliczane wszystkie inne parametry. PS. Wycinać DPF nie mając z nim problemów... Hmm bezsens....
  5. Możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Mam znajomych w ASO VW/Audi i oni przy 23R7 nic nie wpisują z palca. Cała aktualizacja idzie online z bazy. Mechanik w ASO tylko zatwierdza kilka rzeczy na monitorze kompa.
  6. Ten Twój ori nie wygląda na ori Osobiście nie przepadam za kwadratowymi mapami, ani też za takim sposobem obróbki mapy rozruchu.
  7. Wcale bym się nie zdziwił gdyby geometria była źle ustawiona. W turbinach po regeneracji to nagminne.
  8. Turbo przeladowuje, potem niedoladowuje. Cos na rzeczy z turbina lub jej sterowaniem.
  9. Turbina w 1.8T nie ma geometrii. Konrad zrób jak mówi zwonko odepnij wtyczkę z N75 i zrób log dynamiczny 115+118
  10. Wszyscy którym przywracalem softy z przed akcji 23R7 jednogłośnie twierdzili że dużo częściej wypala im się filtr DPF po owej akcji. Poza tym jedni nie widzieli innych różnic, a inni twierdzili że ich silniki pracują inaczej. W kilku przypadkach 1.6 zdarzały nie sytuację nierównej pracy silnika po akcji.
  11. Może być wiele rzeczy. Trzeba zrobić kpl. diagnostykę i wykluczyć niektóre rzeczy.
  12. Po pierwsze to diagnostyka i sprawdzenie błędów, parametrów DPF. Po drugie spróbować wypalanie wymuszone kompem. Jak duże zapelnienie lub nie spełniony jakiś warunek to sam się nie wypali.
  13. Powinien wypalać się tak samo jak i przed. Jeśli po jest różnica to pogratuluj tunerowi umiejętności.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy