Skocz do zawartości

Grucha...

  • Zawartość

    2571
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Grucha...

Informacje osobiste

  • Imię
    Grucha
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LUBLIN

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Prośba o ocenę logów BXE

    Jestem w stanie poprawić jak jest co. Co do turbo to poprawić mu przebieg doładowania i zobaczyć czy coś i jak modyfikowana mapa N75. Ewentualnie spróbować poprawić. Jak się da to OK jak nie rwać turbo.
  2. Ciekawostki licznikowe

    Testowałeś może jakieś inne liczniki VDO? Np. Skoda, Seat tam chyba struktury podobne do Paska.
  3. Prośba o ocenę logów BXE

    Turbo pikuje pod 1,5bara. Długo może tego nie wytrzymać bo turbinki w tych autach słabe są. Ale soft już trochę czasu jest więc założyć można że kiedyś boost zachowywał się lepiej. Nie zmienia to faktu, że Boost zadany od przedziału 2000rpm do 4300rpm na jednym poziomie ponad 1,2 bara to lekka przesada. Dziecinny błąd brak zmian w osi mapy kalibrującej dawkę na moment i w dupie jest możliwość diagnostyczna bo pewne rzeczy w logach pokazuje na poziomie seryjnym i nie wiadomo co się w ogóle dzieje.
  4. Prośba o ocenę logów BXE

    Jak będę widział kto robił to się wypowiem.
  5. Prośba o ocenę logów BXE

    Auto jest po chiptuningu, a soft jest do bani... Długo na nim jeździsz? Szykuj się powoli bo turbo może się sypnąć w każdej chwili.
  6. Nie da rady usunąć VCDS.
  7. wymiania / demontaż katalizatora 1.8T

    Tak, ale nie aż tak żeby mocno dręczyć uszy.
  8. wymiania / demontaż katalizatora 1.8T

    Omijaj go jako mechanika. Bo jak widać chłop żyje w latach 80-tych gdzie auta były na gaźnikach, a LPG I generacji gdzie gaz był dawkowany wiadrem. Śmiało możesz montować DP czy nawet zostawić pustą puchę katalizatora i nic się nie zmienia. Pod warunkiem, że reszta wydechu jest ori. Jak środek czy ostatni zmieniony to dźwięk będzie trochę inny.
  9. Ciekawostki licznikowe

    Tak tylko po skopiowaniu zajęło więcej miejsca niż do adresu 6B9. Po przeanalizowaniu tego są inne dane. Porównaj sobie dane od tyłu bo początek OK. Na zdjęciu linie w adresach: 670 i 680 mają co innego niż w cyferkach wyżej. Powiem tak. Licznik który testowałem i wkleiłem zawartość nie poszło, ale jak poprawiłem wsad z palca wzorując się na zdjęciu to poszło i działa.
  10. Ciekawostki licznikowe

    Kopiowaliście dane z tej strony czy pisanie z palca? Bo widzę jest trochę więcej w tych linijkach niż na zdjęciu obrazującym eeprom w programie do hex.
  11. Ciekawostki licznikowe

    Wszystkie wartości w/w zmieniłem oprócz skalowania i licznik umarł. Kodowanie deF nie usuwało. 3D0-3D1
  12. Ciekawostki licznikowe

    Czyli co od wartości w adresach 281 i 269 należy przeskalować obszary obrotomierza i prędkościomierza do końca ich obszaru? Bawiłem się chwilę, ale bez żadnego skalowania o którym piszę wyżej. DEF się pojawił, licznik umarł kodowanie go nie ruszyło.
  13. Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

    Długość sztangi też musi być odpowiednio ustawiona. Zrób najlepiej logi jak to wszystko wygląda.
  14. Kodowanie "nowego" kluczyka

    A jakisz to problem. Odpowiedni sprzęt i robisz. Jak Ci ktoś transponder odpowiednio prekodujesz i masz PIN to i tak powinno dodać. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_IV_Key_Matching#VW_Passat_.283C.29_Immobilizer_Key_Matching
  15. Ciekawostki licznikowe

    Jeśli nie on pokrzaczył eeprom to musiało być grzebane wcześniej w liczniku.
×