marcin_pesel Zgłoś #161 Napisano 29 Maja 2015 Znaczka nie odkleisz... tez próbowałem. W ostatecznoci kupiłem naklejkę sylikonową z logo vw o średnicy jeśli sie nie myle 55mm... kto nie wie ten nie pozna że to nie ori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #162 Napisano 23 Czerwca 2015 Myślę, że nikt się nie obrazi jeśli dorzucę coś od siebie do tematu jest to moje tłumaczenie z języka rosyjskiego Tempomat 3BG.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #163 Napisano 10 Sierpnia 2015 Gdzies bylo ale nie moge znalezc... Kierownica z lifta bedzie pasowac do wczesniejszego...? Mojego sie znaczy... o ile sie nie mylę to mam albo miałem wcześniej (bo zmieniałem 2 razy) kierownicę z 99 roku, a auto mam 2003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #164 Napisano 10 Sierpnia 2015 Hej mam paska z 2005 roku b5fl, z zwykła kierownicą, plus radio MCD i uchwyt na telefon nokia. Czy muszę mieć moduł 451 czy 452? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #165 Napisano 12 Sierpnia 2015 W ori był 451, ale jak nie zamierzasz korzystać z zestawu glośnomówiacego to i na 452 wszystko podłączysz. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #166 Napisano 12 Sierpnia 2015 Dzięki:) W ori był 451, ale jak nie zamierzasz korzystać z zestawu glośnomówiacego to i na 452 wszystko podłączysz. :okPozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #167 Napisano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) Wie ktoś czemu niektóre kierownice mają niebieskie tło znaczka vw?? Może mi ktoś poradzić jaki ma numer gniazdo przekaźnika 452/451??? Ewentualnie kupię od kogoś z przekaźnikiem. Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez mark2121 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mesiu Zgłoś #168 Napisano 21 Sierpnia 2015 koledzy probuje podlaczyc w golfie iv zgodnie z tym poradnikiem ale mam problemy. "Z żółtej wtyczki T5 idącej do taśmy airbagu demontujemy przewód idący na pole nr 3 (przewód sygnału dwutonowego koloru brązowo-żółtegoâ nie będzie on potrzebny)." u mnie jest on brązowo niebieski w pinie 3 o ile to on.. "9 - zrównoleglić z przewodem brązowo-żółtym idącym na pin 6 wtyczki S6 przekaźnika nr 53 dwutonowego sygnału dźwiękowego," niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu .. zaden z nich nie ma pinu 6 pod spodem pisza piny 87 89 itp.. 13 - pod bezpiecznik nr 10 (zasilanie dociągnąć z terminala 30) - złącza śrubowego pod listwą przekaźników, jak zasilanie dociagnąć czyli do tego kabla ma isc jeszcze dodatkowy kabelek z tej śróbki co pisze 30 nad nia ? prosze o pomoc robie tylko pol roboty bo nie montuje tempomatu tylko samo radio ale i tak jak widzicie duzo nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mesiu Zgłoś #169 Napisano 22 Sierpnia 2015 mam bezpiecznik nr 10 .. mam ten bezpiecznik, ale ida tam 2 kabelki żółto czerwony i brązowo czerwony i do ktorego sie dolutować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mesiu Zgłoś #170 Napisano 24 Sierpnia 2015 juz wszystko działa jak by ktoś mial jakis problem z tym walic do mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #171 Napisano 23 Września 2015 (edytowane) Witam Panowie, mam paska 2003 w którym jest dołożone MFD ver. D i chciałbym zainstalować multifunkcyjną kierownice. Z całego wątku wywnioskowałem, że wystarczy mi przekaźnik 452, bo nie mam ani telefonu ani versji G z TMC więc sterowanie po canie nie potrzebne. Jako że navi jest dołożona nie mam żadnej z kostek mini iso i teraz pytanie, wystarczy, że wepnę się tym jednym kabelkiem pod 11 pin REM i będzie sterowanie działać? Czy muszą być jeszcze jakieś przewody pociągnięte do radia? EDIT: Podłączyłem wszystko, pięknie działa na przekaźniku 452. Wielkie podziękowania dla Mr. X, GRZECHHH oraz elmer83 za wszystkie instrukcje opisy i rady! Edytowane 26 Września 2015 przez dartroom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralf2410 Zgłoś #172 Napisano 3 Października 2015 witam. mam passata 2002r. Wsadziłem MFD wer. D i założyłem kierownice multifunkcyjna z przekaźnikiem 451 i podłączyłem według schematu. Tempomat działa ale sterowanie radiem nie działa. Po podłączeniu komputera widać że kierownica działa (przyciski widać). wyskakuje mi błąd "01336-80-10 W jednoprzewodowym trybie pracy - sporadyczny". Czy ktoś wie co może być przyczyną braku sterowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #173 Napisano 4 Października 2015 A masz spięte to dokładane MFD z szyną CAN ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralf2410 Zgłoś #174 Napisano 5 Października 2015 Tak. Can prowadziłem do radia i podłączyłem do kości 26 pin. Podłączone zgodnie ze schematem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #175 Napisano 6 Października 2015 No to niestety nie pomogę. Ja dołożyłem MFD ale nie spinałem go z CANem, dlatego użyłem przekaźnika 452 i wszystko elegancko działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #176 Napisano 6 Października 2015 witam. mam passata 2002r. Wsadziłem MFD wer. D i założyłem kierownice multifunkcyjna z przekaźnikiem 451 i podłączyłem według schematu. Tempomat działa ale sterowanie radiem nie działa. Po podłączeniu komputera widać że kierownica działa (przyciski widać). wyskakuje mi błąd "01336-80-10 W jednoprzewodowym trybie pracy - sporadyczny". Czy ktoś wie co może być przyczyną braku sterowania? A masz spięte to dokładane MFD z szyną CAN ? Tak. Can prowadziłem do radia i podłączyłem do kości 26 pin. Podłączone zgodnie ze schematem. wydaje mi sie, że pod CAN podpina się wersję G a komunikacja z fisem przy D powinna śmigać na jednym kabelku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #177 Napisano 7 Października 2015 Z poprzednich postów tego wątku wynika, że przekaźnik 451 podpina się pod CAN, ale nie pod sterowanie radiem jednym kabelkiem, więc sterowanie musi odbywać się po CAN. Chyba, że 451 potrafi obsługiwać i CAN i jednoprzewodowy REMOTE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #178 Napisano 7 Października 2015 (edytowane) Z poprzednich postów tego wątku wynika, że przekaźnik 451 podpina się pod CAN, ale nie pod sterowanie radiem jednym kabelkiem, więc sterowanie musi odbywać się po CAN. Chyba, że 451 potrafi obsługiwać i CAN i jednoprzewodowy REMOTE. Tylko czy navi D może komunikować się po CANie z licznikiem 847? Edytowane 7 Października 2015 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #179 Napisano 7 Października 2015 Tylko czy navi D może komunikować się po CANie z licznikiem 847? Nie znam odpowiedzi na to pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralf2410 Zgłoś #180 Napisano 7 Października 2015 Tylko czy navi D może komunikować się po CANie z licznikiem 847? A jakie znaczenie ma licznik? Kodu licznika nie znam ale ma 1/2 Fis. Mam MFD wer D i can podpiąłem do kabli idących od przekaźnika do licznika. Do licznika był doprowadzony can. Do radia podpiąłem zgodnie z rozpiską na radiu do kości 26 pin. Później poprowadziłem też kabel z przekaźnika pin 5 do radia na żółtą kostkę pin 11. Ale i tak nie działa sterowanie. Kodowanie przekaźnika mam kod 00118 ponieważ na 00008 nie mam podświetlenia kierownicy. Czy może coś źle podpiąłem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach