Skocz do zawartości
Mr. X

Montaż kierownicy multifunkcyjnej passat 3BG - fotoporada

Rekomendowane odpowiedzi

Znaczka nie odkleisz... tez próbowałem.

W ostatecznoci kupiłem naklejkę sylikonową z logo vw o średnicy jeśli sie nie myle 55mm... kto nie wie ten nie pozna że to nie ori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nikt się nie obrazi jeśli dorzucę coś od siebie do tematu ;) jest to moje tłumaczenie z języka rosyjskiego

 

Tempomat 3BG.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzies bylo ale nie moge znalezc... Kierownica z lifta bedzie pasowac do wczesniejszego...? Mojego sie znaczy...

o ile sie nie mylę to mam albo miałem wcześniej (bo zmieniałem 2 razy) kierownicę z 99 roku, a auto mam 2003 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej mam paska z 2005 roku b5fl, z zwykła kierownicą, plus radio MCD i uchwyt na telefon nokia. Czy muszę mieć moduł 451 czy 452?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ori był 451, ale jak nie zamierzasz korzystać z zestawu glośnomówiacego to i na 452 wszystko podłączysz. :ok

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki:)

 

W ori był 451, ale jak nie zamierzasz korzystać z zestawu glośnomówiacego to i na 452 wszystko podłączysz. :ok

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś czemu niektóre kierownice mają niebieskie tło znaczka vw??

 

Może mi ktoś poradzić jaki ma numer gniazdo przekaźnika 452/451??? Ewentualnie kupię od kogoś z przekaźnikiem.

Edytowane przez mark2121

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy probuje podlaczyc w golfie iv zgodnie z tym poradnikiem ale mam problemy.

"Z żółtej wtyczki T5 idącej do taśmy airbagu demontujemy przewód idący na pole nr 3 (przewód sygnału dwutonowego koloru brązowo-żółtego– nie będzie on potrzebny)."

u mnie jest on brązowo niebieski w pinie 3 o ile to on..

 

"9 - zrównoleglić z przewodem brązowo-żółtym idącym na pin 6 wtyczki S6 przekaźnika nr 53 dwutonowego sygnału dźwiękowego,"

niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu .. zaden z nich nie ma pinu 6 pod spodem pisza piny 87 89 itp..

 

13 - pod bezpiecznik nr 10 (zasilanie dociągnąć z terminala 30) - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,

 

jak zasilanie dociagnąć czyli do tego kabla ma isc jeszcze dodatkowy kabelek z tej śróbki co pisze 30 nad nia ?

prosze o pomoc robie tylko pol roboty bo nie montuje tempomatu tylko samo radio ale i tak jak widzicie duzo nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam bezpiecznik nr 10 .. mam ten bezpiecznik, ale ida tam 2 kabelki żółto czerwony i brązowo czerwony i do ktorego sie dolutować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz wszystko działa jak by ktoś mial jakis problem z tym walic do mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, mam paska 2003 w którym jest dołożone MFD ver. D i chciałbym zainstalować multifunkcyjną kierownice. Z całego wątku wywnioskowałem, że wystarczy mi przekaźnik 452, bo nie mam ani telefonu ani versji G z TMC więc sterowanie po canie nie potrzebne. Jako że navi jest dołożona nie mam żadnej z kostek mini iso i teraz pytanie, wystarczy, że wepnę się tym jednym kabelkiem pod 11 pin REM i będzie sterowanie działać? Czy muszą być jeszcze jakieś przewody pociągnięte do radia?

 

EDIT:

Podłączyłem wszystko, pięknie działa na przekaźniku 452. Wielkie podziękowania dla Mr. X, GRZECHHH oraz elmer83 za wszystkie instrukcje opisy i rady!

Edytowane przez dartroom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam passata 2002r. Wsadziłem MFD wer. D i założyłem kierownice multifunkcyjna z przekaźnikiem 451 i podłączyłem według schematu. Tempomat działa ale sterowanie radiem nie działa. Po podłączeniu komputera widać że kierownica działa (przyciski widać). wyskakuje mi błąd "01336-80-10 W jednoprzewodowym trybie pracy - sporadyczny". Czy ktoś wie co może być przyczyną braku sterowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz spięte to dokładane MFD z szyną CAN ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Can prowadziłem do radia i podłączyłem do kości 26 pin. Podłączone zgodnie ze schematem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to niestety nie pomogę. Ja dołożyłem MFD ale nie spinałem go z CANem, dlatego użyłem przekaźnika 452 i wszystko elegancko działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. mam passata 2002r. Wsadziłem MFD wer. D i założyłem kierownice multifunkcyjna z przekaźnikiem 451 i podłączyłem według schematu. Tempomat działa ale sterowanie radiem nie działa. Po podłączeniu komputera widać że kierownica działa (przyciski widać). wyskakuje mi błąd "01336-80-10 W jednoprzewodowym trybie pracy - sporadyczny". Czy ktoś wie co może być przyczyną braku sterowania?
A masz spięte to dokładane MFD z szyną CAN ?
Tak. Can prowadziłem do radia i podłączyłem do kości 26 pin. Podłączone zgodnie ze schematem.

 

wydaje mi sie, że pod CAN podpina się wersję G a komunikacja z fisem przy D powinna śmigać na jednym kabelku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z poprzednich postów tego wątku wynika, że przekaźnik 451 podpina się pod CAN, ale nie pod sterowanie radiem jednym kabelkiem, więc sterowanie musi odbywać się po CAN. Chyba, że 451 potrafi obsługiwać i CAN i jednoprzewodowy REMOTE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z poprzednich postów tego wątku wynika, że przekaźnik 451 podpina się pod CAN, ale nie pod sterowanie radiem jednym kabelkiem, więc sterowanie musi odbywać się po CAN. Chyba, że 451 potrafi obsługiwać i CAN i jednoprzewodowy REMOTE.

 

Tylko czy navi D może komunikować się po CANie z licznikiem 847?

Edytowane przez Mr. X

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko czy navi D może komunikować się po CANie z licznikiem 847?

 

Nie znam odpowiedzi na to pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko czy navi D może komunikować się po CANie z licznikiem 847?

A jakie znaczenie ma licznik?

Kodu licznika nie znam ale ma 1/2 Fis.

 

Mam MFD wer D i can podpiąłem do kabli idących od przekaźnika do licznika. Do licznika był doprowadzony can. Do radia podpiąłem zgodnie z rozpiską na radiu do kości 26 pin. Później poprowadziłem też kabel z przekaźnika pin 5 do radia na żółtą kostkę pin 11. Ale i tak nie działa sterowanie. Kodowanie przekaźnika mam kod 00118 ponieważ na 00008 nie mam podświetlenia kierownicy. Czy może coś źle podpiąłem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności