Skocz do zawartości

dartroom

  • Zawartość

    309
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

O dartroom

  • Urodziny 13.04.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Kam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    RBK

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dartroom

    Logi Leon 1.9 TDI ASV - całkowity brak mocy

    Turbo w ogole nie reaguje. Sprawdz wezyki podcisnienia, zawor n75. Po odpaleniu na biegu jalowym powinno byc podcisnienie na gruszcze od turbo a sztanga zaciagnieta go gory.
  2. Kolego, nie ruszaj nic zanin nie odczytasz konkretnie błedu i nie zrobisz logow dynamicznych grup 11 i 03 i obu jednoczesnie. Mozliwosci jest wiele nikt nie ma kryształowej kuli i magicznycb zdolności.
  3. 1. Logi dynamiczne grupy 11 2. Stawiam na zacinajaca sie VNT w turbinie, jak w każdym 1.9 tdi pd...
  4. dartroom

    Passat B5 Fl modyfikacja zegarów.

    Gosciu chcesz przepis na cud czy co? Kup audi rs bedziesz miałco chcesz.
  5. dartroom

    Proszę o analizę logów Passat B5 FL AVB

    Mi sie wydaje, ze to jednak wina pompek, zapewne cewek lub instalacja elektryczna. Ja mam juz podjechane pompki, korekty na jednym ponad 1.2 mg, bipy ponad 50 na kazdej a silnik chodzi jak zegarek...
  6. Mam węża fagumit duzej srednicy tak zalozonego, ze wszedl na ta ori plastikowa rurke od odmy, i idzie na dol i w tyl w okolice przedniego prawego kola. Ten pojemnik mam tylko po to zeby nie kapac nikomu po kostce, a w nim wywiercone otwory i tyle. Zebralem przez 2 lata moze 100ml przepalonego oleju, 0 mulu.
  7. dartroom

    Proszę o analizę logów Passat B5 FL AVB

    Szarpie silnikiem ze walczysz z bipami? Te ich stoly, regeneracje i odczytane wartosci to jedno, a rzeczywistość nie raz jest inna. Malo kto umie dobrze zajac sie pompowtryskami.
  8. dartroom

    Proszę o analizę logów Passat B5 FL AVB

    To jest tak: Kąty wtryskow sa na sztywno zapisane w mapach w sterowniku i tylko strojenie zmieni te wartości. Kąt nie ma nic do bipow. Mapa bipow tez jest w sterowniku, komputer musi znac realne opoznienie reakcji pompowtrysku na sygnal. Ale tam sie nic nie grzebie, ewentualnie przy zmianie wtryskow na inne o innym numerze/wydajności. Jak bipy sa wysokie to cos kuleje w elektronice, albo wiazka, albo cewka albo cios jeszcze we wtrysku.
  9. dartroom

    Proszę o analizę logów Passat B5 FL AVB

    No i wszystko jest ok, kolem walka rozrzadu regulujesz synchronizacje i tyle. I zapewne synchro ulega zmianie w vcds.
  10. Tak mam korek od wina i opaske zaciskowa, od dwoch lat tak mam i 0 problemu. Zima nie zamarzlo mi nic. W sumie nie wiele oleju mi sie zbiera w tym szejkerze.
  11. dartroom

    Pompowtryski, podepne i alarm

    Wyglada ze pompa na pierwszym garze zdechla, ale zawsze dobrze wpierw dogiac konektory we wtyczce do pompki i sprawdzic a potem zmienic uszczelniacze na niej jak nie pomoglo. Zmiana wteysku to ostateczność.
  12. dartroom

    Pompowtryski, podepne i alarm

    Pokaz gr. 23.
  13. Tylko, ze ja zrobilem odme otwarta do atmosfery, wiec wprowadzilem przewod odmy do szehkera zeby lapal olej, zrobilem tez w nim otwory zeby odprowadzic gazy.
  14. Mam z szejkera, 2 lata plastik bez problemu wytrzymuje.
  15. Skoro juz kupiles to przymierz... Ale dystans raczej konieczny zeby o zwrotnice nie tarla opona
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności