Jump to content

dartroom

  • Content Count

    399
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About dartroom

  • Birthday 04/13/1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Kam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    RBK

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolor oleju to troszke slabe kryterium oceny. Ciemny olej może oznaczać, albo dobre właściwości myjące albo szybkie zużycie. Ciezko tak na oko stwierdzić.
  2. Nie bądź taki przestraszony. 4tys obrotów to jest nic... Basic settings smialo rob.
  3. Wyszstko gra, egr zaslepiony. Zrob dynamiczne i ew. basic settings grupa 11.
  4. Z tego logu nic nie bedzie. Zrob log od 1500 do 4000 rpm grup 003 i 011.
  5. Pierwsze to bym wymienil nr 1 i 2 miejscami i tak samo 3 i 4. Zlogowac i zobaczyc jak korekcje
  6. Czasami pomaga klucz udarowy, beznadziejne przypadki to jedynie drastyczne metody
  7. Spróbuj kluczem udarowym lub chociaż wkretarką zrywać.
  8. Szukaj nieszczelności w przewodach podcisnienia, zepsutego n75 lub luznego krućca pompy podcisnienia.
  9. Faktycznie 7.5 to duza szerokość... Wchodzi na luzaku 8.5j et 30
  10. Bardziej mi chodzilo o logi na starych wtryskach z avb.
  11. Faktycznie, troszkę słabo jak na turbo awx. Nie bój sie, śmiało mozesz więcej, sam mam avb z turbina awx. Podeślij logi grup 11 i 4 dynamiczne od 1.5 tys do 4 tys rpm Jak zalozysz wezyki do uszczelek to powiedz jak wrażenia, mam ochote troche wyciszyć tego grata. Fajne auto jest ale szum kół, warkot tdika i szum wiatru przy duzych prędkościach, na dzisiejsze czasy to skandal.
  12. Proponuje zabrać klucze i rozmontowywac niz siedziec na forach, gdzie nikt nie ma kryształowej kuli. W czasie uzyskania teorii z forum juz bys to naprawił.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy