Skocz do zawartości

dartroom

  • Zawartość

    278
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O dartroom

  • Urodziny 13.04.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Kam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    RBK

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Ma sie cofac tam jest sprężyna i to dosc silna. To ze sztanga plynnie chodzi na wolnych nie znaczy ze nie blokuje sie pod obciazeniem. Wiem, że kazdy szuka zeby nie wyjmowac turbo, ale w tych silnikach zacinajaca sie geometria to standard. I radze przylozyc sie do czyszczenia, żadne piaskowanie itp. ma byc lustro.
  2. Turbo sie kleszczy na 100%. Rozebrac i pedantycznie wypolerowac w srodku.
  3. Problemy z geometrią

    Sluchaj, jak zbieżność byla dobrze ustawiona i wyszlo to na maszynie, a potem wylaczyl maszyne i cos kręcił drążkami to na bank ja przestawił i jie wiadomo ile i jak. Obawiasz sie to jedz gdzies niech sprawdza to jeszcze raz.
  4. Problemy z geometrią

    Moze ma wprawe i dokladnie o tyle samo obrotow lewy drazek i prawy obrócił. Wtedy masz identyczna geometrie i skorygowana kierownice.
  5. Problemy z geometrią

    Chcac wyprostowac kierownice musiał regulować drążkami. Inna sprawa, ze wczesniej faktycznie zbieżność mogla być dobrze ustawiona tylko kierownica niechlujnie zablokowana nie na środku.
  6. To siłownik do klapy gaszącej.
  7. Krysztalowej kuli nie mam, ale mysle ze ori lem z dobrego źródła powinien 150 tysi przejeźdzdzic. Febi moze 80 zrobi nie wiem... statystyk nie prowadze.
  8. Podobnie, feby czy meyle hd czy rts to półka wyzej nad chinczykami, trwalosc wyzsza, ale nadal nie jak lem. Jaka cena taka jakość.
  9. 900 i 1000 dajcie sobie takie same wartosci bo wszystkie pomiedzy wartosci sterownik ekstrapoluje.
  10. Przyłoż ucho do metalowego stebrnego grzybka na egrze tam gdzie dochodzi przewodzik podcisnienia.
  11. Sprawdz czy membrana w egr nie pękła i trzyma. Masz dostep do diagnostyki komputerowej?
  12. Duże BIPy, wtryskiwacze

    Wyglada, ze wtryski sa odpowiednie do tego sterownika. Przejrzyj wiązkę do wtryskiwaczy, wtyczke przy głowicy i wtyczki do wtryskiwaczy, ewentualnie przeczysc i dognij konektorki. Nie pomoże to chyba wtryski a konkretnie cewki kuleja.
  13. Duże BIPy, wtryskiwacze

    Zrob tez gr. 4 w logu
  14. Duże BIPy, wtryskiwacze

    Pokaż log jak to wyglada. Mozliwe ze zalozone sa niewlasciwe bez remapu sterownika, a dołożył Ci te ktore byly oryginalnie, pewno uszkodzone/zużyte.
×