artas Zgłoś #101 Napisano 26 Czerwca 2012 niestety kolego ale aktualnie przebywam za granica.Nie mam tu passka przykro mi.Ale moze ktos podrzuci fotke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #102 Napisano 28 Czerwca 2012 Jak pisalem wczesiej borykam sie z brakiem mocy tak do 2500/min potem jest ok. Czy moze to byc powodem zle dzialjacym zaworem g71? Jakie sa objawy popsutego/ zle dzialajcego zetgo zaworu. Wymienilem turbo, przeplywke, czysliem EGR, filtry i ciagle mam mula do 2700 potem idzie jak burza. Czy popsuty g71 mam takie objawy. Bardzo prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #103 Napisano 29 Czerwca 2012 pomoze ktos tutaj. Pilne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #104 Napisano 29 Czerwca 2012 Witaj Pod komputer podłaczałeś, jakieś błedy? Bez VAG-a będzie ciężko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #105 Napisano 29 Czerwca 2012 Brak bledow ---------- Dodano o 09:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:10 ---------- Chodzi mi tylko czy takie objawy moga podchodzic pod zle dzialajacy g71? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #106 Napisano 29 Czerwca 2012 Trzeba zrobić logi dynamiczne , wtedy bedzie widać jakie jest sterowanie doładowaniem. Może gdzieś jest dziura w dolocie? Sprawdź też N75 zawór regulacji ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #107 Napisano 29 Czerwca 2012 Tu sa moje logi. http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84628.html http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84629.html statyczne http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84630.html http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84631.html dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84632.html http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84634.html i drugie podejscie tych samych blokow http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84633.html N75 byl podmieniany i zero roznicy. Daj znac jak cos zobaczysz w tych logach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #108 Napisano 29 Czerwca 2012 Mogę się nie znać, ale wydaje mi się ze przepływka mało mierzy powietrza, podmień jak masz mozliwość na chwilę na inna. Maksymalną ilość powietrza powinna mierzyć przy około 1800 Rpm, a u Ciebie osiąga dopiero przy około 2700 Rpm. Reszta wygląda dobrze turbina wstaje dobrze, ciśnienie trzyma do końca. Możesz jeszcze wstawić logi do tematu http://forum.vw-passat.pl/forums/79-Analizy-logow/page2?order=desc tam koledzy mają większą wiedzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #109 Napisano 29 Czerwca 2012 no wlasnie juz trzy razy podmienialem przeplywke i ciagle to samo bo tez tak mylalem ze to przeplywka. Czy ten zawor g71 moze tak powodowac ze turbo pozno wstaje. Moze ktos cos podpowiedziec. Dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #110 Napisano 29 Czerwca 2012 Witam , masz może w kolektorze ssącym dodatkowy dolot powietrza ? (bo nie wiem jak jest w tym silniku ) jeśli tak to powinna do sterowania tego być gruszka taka czarna plastykowa , daj znać jeśli jest . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #111 Napisano 29 Czerwca 2012 Tak mam taka platykowa gruszke powyzwej od zaworu EGR kolo dolotu. Masz cos na mysli? POzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #112 Napisano 29 Czerwca 2012 Dostałeś pw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #113 Napisano 1 Lipca 2012 Czemu pw, opisz co z tym zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #114 Napisano 29 Lipca 2012 Witam , ja u siebie znalazłem nieszczelność w układzie podciśnień właśnie przez membrane w tej gruszce .Zasada działania tej gruchy jest taka ze ma pracować dodatkowy dolot powietrza po przekroczeniu 2200 obr i jak elektrozawór otwiera podciśnienie do tej gruchy to właśnie tamtędy gubi się podciśnienie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #115 Napisano 21 Sierpnia 2012 U mnie jest trochę inny problem. Przy spokojnej jeździe między 1800 - 2000 Rpm bez dodawania gazu , szarpie autem. Najbardziej jest to oczywiście czuć na 1 i 2 biegu. Jeżeli jadę powyżej 2000 Rpm jest ok. Macie jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaw8 Zgłoś #116 Napisano 21 Sierpnia 2012 Mialem dokladnie ten sam objaw wymienilem filtr paliwa i jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #117 Napisano 21 Sierpnia 2012 Dzięki, zbliżam się do wymiany oliwki i filtrów więc mam nadzieje że problem będzie rozwiązany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #118 Napisano 25 Sierpnia 2012 U mnie jest trochę inny problem. Przy spokojnej jeździe między 1800 - 2000 Rpm bez dodawania gazu , szarpie autem. Najbardziej jest to oczywiście czuć na 1 i 2 biegu. Jeżeli jadę powyżej 2000 Rpm jest ok. Macie jakieś pomysły? mam podobny problem, czytam forum od roku, pytam użytkowników, ale do tej pory brak rozwiązania. Jak docisnę trochę gaz, to w okolicy 2000 obr zaczyna turbo działaś sinusoidalnie i czasami szarpie. Jak znajdziesz przyczynę to daj znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rado82 Zgłoś #119 Napisano 6 Września 2012 Witam, ja mam podobny problem od ok. 1,5 roku tylko na 1 i 2 biegu zaczyna jak by się zawieszać turbina traci moc i nagle mocno szarpie do przodu a z rury wydechowej wylatuje sadza. Mechanik który mi robił koło dwumasowe i usunął DPF (zamontował katalizator + przeprogramował komputer) i niedawno robił mi czyszczenie zaworu EGR, uszczelkę pod głowicą, zawory, wałek, wymieniał pierścienie itp. mówił że mam już wyeksploatowana i spieczoną turbinę + przepustnicę i muszą kupić nową lub oddać ją do regeneracji. Koleś który regenerował turbinę zrobił łożyska, wyprostował łopatki, wyczyścił ją sprawdził i nie powiem sama turbina działa dużo lepiej a samochód ma lepszą moc. Tyle że objawy te całkowicie nie ustały i czasami jak odpalę auto rano zaczyna się robić to samo czyli na zimnym silniku daje pierwszy, drugi bieg czuć że auto idzie do przodu jest chwilka 1-2 sekund zawieszenia i nagłe szarpnięcie i auto idzie do przodu a w lusterku widać sadzę dymu. Czy ten opisany przeze mnie problem ktoś też miał??? czy tylko ja borykam się z tym problemem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dz3mik Zgłoś #120 Napisano 6 Września 2012 (edytowane) Witam, ja również od niedawna mam problem z szarpaniem(B5 1,9 TDI 115 koni, automat). Nie jest to tak jak w większości postów, że szarpie na 1 i 2 biegu do 2000 obrotów tylko szarpanie jest przeważnie od 2 do 5 biegu niezależnie od obrotów, gdy mocno wciskam gaz. Gdy delikatniej wciskam pedał gazu problemu nie ma, auto ładnie jedzie. Dopiero po dociśnięciu zaczyna szarpać. Uczucie takie jakby koła buksowały. Czy ktoś się spoktał z takim problemem? Szarpanie zaczęło się od momentu gdy zostało zamontowane obejście na wymienniku ciepła przed zaworem EGR. Samochód strasznie dymił, ubywało sporo płynu chłodniczego (w sumie ponad 8 l). Najpierw planowano głowicę i wymieniono uszczelki a potem okazało się, że to wyżej wymieniony wymiennik ciepła. Po obejściu wymiennika początkowo auto chodziło bez zarzutów a po drugim uruchomieniu zaczęło szarpać. Myślałem, że po wymianie wymiennika problem ustanie. Niestety nie. Auto wcześniej do 170 rozpędzało się szybko dopiero potem przyrost prędkości był powolny. Teraz do 130 wolno idzie a max co osiągnąłem to 160. Mechanik, który to robił mówi, że być może katalizator się zapchał ja momentami mam wrażenie, że to wina automatycznej skrzyni, ale czy to co było wcześniej robione mogło na skrzynię wpłynąć? Jakieś sugestie? Na komputetrze nie wykazało żadnych błędów. Pozdrawiam Edytowane 8 Września 2012 przez dz3mik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach