Skocz do zawartości
ktry

szarpanie podczas przyspieszania

Rekomendowane odpowiedzi

niestety kolego ale aktualnie przebywam za granica.Nie mam tu passka przykro mi.Ale moze ktos podrzuci fotke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pisalem wczesiej borykam sie z brakiem mocy tak do 2500/min potem jest ok. Czy moze to byc powodem zle dzialjacym zaworem g71? Jakie sa objawy popsutego/ zle dzialajcego zetgo zaworu. Wymienilem turbo, przeplywke, czysliem EGR, filtry i ciagle mam mula do 2700 potem idzie jak burza. Czy popsuty g71 mam takie objawy.

 

Bardzo prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomoze ktos tutaj. Pilne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Pod komputer podłaczałeś, jakieś błedy?

Bez VAG-a będzie ciężko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak bledow

 

---------- Dodano o 09:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:10 ----------

 

Chodzi mi tylko czy takie objawy moga podchodzic pod zle dzialajacy g71?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zrobić logi dynamiczne , wtedy bedzie widać jakie jest sterowanie doładowaniem. Może gdzieś jest dziura w dolocie?

Sprawdź też N75 zawór regulacji ciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę się nie znać, ale wydaje mi się ze przepływka mało mierzy powietrza, podmień jak masz mozliwość na chwilę na inna. Maksymalną ilość powietrza powinna mierzyć przy około 1800 Rpm, a u Ciebie osiąga dopiero przy około 2700 Rpm. Reszta wygląda dobrze turbina wstaje dobrze, ciśnienie trzyma do końca.

Możesz jeszcze wstawić logi do tematu http://forum.vw-passat.pl/forums/79-Analizy-logow/page2?order=desc

tam koledzy mają większą wiedzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie juz trzy razy podmienialem przeplywke i ciagle to samo bo tez tak mylalem ze to przeplywka. Czy ten zawor g71 moze tak powodowac ze turbo pozno wstaje. Moze ktos cos podpowiedziec.

Dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , masz może w kolektorze ssącym dodatkowy dolot powietrza ?

(bo nie wiem jak jest w tym silniku ) jeśli tak to powinna do sterowania tego być gruszka taka czarna plastykowa , daj znać jeśli jest . Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mam taka platykowa gruszke powyzwej od zaworu EGR kolo dolotu. Masz cos na mysli?

POzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałeś pw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu pw, opisz co z tym zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , ja u siebie znalazłem nieszczelność w układzie podciśnień właśnie przez membrane w tej gruszce .Zasada działania tej gruchy jest taka ze ma pracować dodatkowy dolot powietrza po przekroczeniu 2200 obr i jak elektrozawór otwiera podciśnienie do tej gruchy to właśnie tamtędy gubi się podciśnienie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest trochę inny problem. Przy spokojnej jeździe między 1800 - 2000 Rpm bez dodawania gazu , szarpie autem. Najbardziej jest to oczywiście czuć na 1 i 2 biegu. Jeżeli jadę powyżej 2000 Rpm jest ok. Macie jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem dokladnie ten sam objaw wymienilem filtr paliwa i jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, zbliżam się do wymiany oliwki i filtrów więc mam nadzieje że problem będzie rozwiązany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest trochę inny problem. Przy spokojnej jeździe między 1800 - 2000 Rpm bez dodawania gazu , szarpie autem. Najbardziej jest to oczywiście czuć na 1 i 2 biegu. Jeżeli jadę powyżej 2000 Rpm jest ok. Macie jakieś pomysły?

 

mam podobny problem, czytam forum od roku, pytam użytkowników, ale do tej pory brak rozwiązania. Jak docisnę trochę gaz, to w okolicy 2000 obr zaczyna turbo działaś sinusoidalnie i czasami szarpie. Jak znajdziesz przyczynę to daj znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam podobny problem od ok. 1,5 roku tylko na 1 i 2 biegu zaczyna jak by się zawieszać turbina traci moc i nagle mocno szarpie do przodu a z rury wydechowej wylatuje sadza.

Mechanik który mi robił koło dwumasowe i usunął DPF (zamontował katalizator + przeprogramował komputer) i niedawno robił mi czyszczenie zaworu EGR, uszczelkę pod głowicą, zawory, wałek, wymieniał pierścienie itp. mówił że mam już wyeksploatowana i spieczoną turbinę + przepustnicę i muszą kupić nową lub oddać ją do regeneracji. Koleś który regenerował turbinę zrobił łożyska, wyprostował łopatki, wyczyścił ją sprawdził i nie powiem sama turbina działa dużo lepiej a samochód ma lepszą moc.

Tyle że objawy te całkowicie nie ustały i czasami jak odpalę auto rano zaczyna się robić to samo czyli na zimnym silniku daje pierwszy, drugi bieg czuć że auto idzie do przodu jest chwilka 1-2 sekund zawieszenia i nagłe szarpnięcie i auto idzie do przodu a w lusterku widać sadzę dymu.

 

Czy ten opisany przeze mnie problem ktoś też miał??? czy tylko ja borykam się z tym problemem???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja również od niedawna mam problem z szarpaniem(B5 1,9 TDI 115 koni, automat). Nie jest to tak jak w większości postów, że szarpie na 1 i 2 biegu do 2000 obrotów tylko szarpanie jest przeważnie od 2 do 5 biegu niezależnie od obrotów, gdy mocno wciskam gaz. Gdy delikatniej wciskam pedał gazu problemu nie ma, auto ładnie jedzie. Dopiero po dociśnięciu zaczyna szarpać. Uczucie takie jakby koła buksowały. Czy ktoś się spoktał z takim problemem?

Szarpanie zaczęło się od momentu gdy zostało zamontowane obejście na wymienniku ciepła przed zaworem EGR. Samochód strasznie dymił, ubywało sporo płynu chłodniczego (w sumie ponad 8 l). Najpierw planowano głowicę i wymieniono uszczelki a potem okazało się, że to wyżej wymieniony wymiennik ciepła. Po obejściu wymiennika początkowo auto chodziło bez zarzutów a po drugim uruchomieniu zaczęło szarpać. Myślałem, że po wymianie wymiennika problem ustanie. Niestety nie.

Auto wcześniej do 170 rozpędzało się szybko dopiero potem przyrost prędkości był powolny. Teraz do 130 wolno idzie a max co osiągnąłem to 160. Mechanik, który to robił mówi, że być może katalizator się zapchał ja momentami mam wrażenie, że to wina automatycznej skrzyni, ale czy to co było wcześniej robione mogło na skrzynię wpłynąć?

Jakieś sugestie? Na komputetrze nie wykazało żadnych błędów.

Pozdrawiam

Edytowane przez dz3mik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności