Skocz do zawartości

Slaw8

  • Liczba zawartości

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Slaw8

  • Urodziny 31.07.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WZY

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jezeli robiles jakies naprawy lub przeglady w ASO to jak najbardziej masz szanse za wymiane drzwi lacznie z nowymi uszczelkami oslona i cos tam jeszcze zaplacisz ok 1000zl. Reszte pokryje firma.
  2. Jako argument do oddalenia reklamacji użyli faktu że na drzwiach bylo kilka śladów po uderzeniach od kamykow. Przepychanka trwala dosc długo robilem zdjeciapisalem koniec końców zmiekli. Mam tez takie wrażenie ze aso w ktorym zalatwialem sprawe nie dosc dobrze zajelo sie tym.
  3. Witam, Chce sie pochwalic ze po dlugich bojach z dzialem "obsługi klienta" w Poznaniu udalo mi sie wymienić drzwi oraz pomalowac prog. Na drzwiach w miejscu zgrzania blach pod uszczelka wyszla rdza na progu tez pod uszczelka purchle. Wymiana pism trwala 9 miesiecy. Koszt 1250zl - 25% wartosci, nowe drzwi listwy uszczelki. Drzwi zle spasowane i jutro jade na regulacje ale i tak mam powody do satysfakcji :manga
  4. Witam, Dorwało i mnie. Przy wyprzedzaniu gong, kontrolka i komunikat. Przegonilem auto na autostradzie i przez pewien czas blad nie wyskoczyl. Niestety wczoraj znow.... W zalaczeniu raport bledu. Turbina, EGR czy glowica?
  5. 210 tys to najwyzsza pora by sie zabrac za pompe. Twoj silnik jak najbardziej podlega akcji na wtryski, poczytaj watek na ten temat i podraz temat.
  6. Panowie, Pytanie, dzis bylem w ASO. Rdza wlazła pod uszczelke drzwi na łączeniu blach, czyli nie jest to efekt kamyka tylko zlego zabezpieczenia. Wysyłaja fotki do VW facet powiedzial ze w takich przypadkach najprawdopodobniejszym rozwiazaniem bedzie wymiania drzwi. Ja bede musial pokryc 25% kosztow czyli jakies 1000zl. Czy ktos mial robione cos podobnego bez doplaty?
  7. Slaw8

    Wyciek oleju?

    Ale Ci obrzygalo silnik. Lepiej cos z tym zrob bo olej wlazi ci pod pokrywe rozrzadu.... Najprawdopodobniej polecialo ci uszczelnienie sterowania klapami w kolektorze dolotowym. Pozostaje wymiana kolektora , allegro albo ASO.
  8. W poscie #19 zmiescilem zdjecie uchytu ktory zamontowalem u siebie, jesli masz taki sam to nie powinno byc problemu. Sadze ze problem polega na tym ze robisz to odwrotnie, piszesz "NIE DA SIĘ WŁOŻYĆ NOWEGO UCHWYTU W SPIRALE PONIEWAŻ JEST ON PEŁNY... NIE MA DZIURY ŻEBY SPIRALA MOGLA W NIEGO WEJŚĆ". Zrob odwrotnie, wloz uchwyt w spirale a potem zalej polaczenie klejem. Daj znac na priv jesli uchwyt masz ten sam a mimo to nie wiesz jak sie za to zabrac.
  9. U mnie to samo zrobilem 2,5tys autostradami w tym 1K po niemieckiej stronie 150-180km/h i problem zanikl. Pewnie sie znow objawi po jakims czasie. Wtedy trzeba wyskoczyc na weekend nad morze, lepiej tak wydac kase niz na mechanika :-)
  10. Kolego, orginalnie plastikowy uchwyt zatopiony jest w metalowej spirali. Aby uzyc uchwyt z rolety recznej musisz pozbyc sie uszkodzonego uchwytu tak by w jego miejsce wlozyc a nastepnie wkleic posiadany przez Ciebie element. Mowiac krotko wydlub plastik ze spirali srubokretem albo delikatnie wywierc wiertarka i wklej nowy uchwyt, nic trudnego. Moja po naprawie dziala bez problemu.
  11. Opisalem juz w tym watku jak zmodyfikowac zaczep do wersji elektrycznej, zamiescielm nawet zdjecie tego klipu jaki mozna dostac. Jesli miales wiecej niz mierna z zajec technicznych w podstawowce dasz sobie rade z naprawa.
  12. W 2006/2007 roku zakladali wadliwe i napewno powinny byc wymienione na nowy typ. Byc moze w Twoim aucie byly juz wymienione - nie wiem jak dlugo je posiadasz. Jesli byly to jako nowe podlegaja gwarancji - przynajmniej tak to intrerpretuja niektore ASO.
  13. Zanim sie zabierzesz za regeneracje sprawdz w ASO czy auto jest przypisane na rynek polski, jesli nie jest przepisz i wtedy wskoczy do akcji serwisowej. Zakladam ze Pan serwisant nie wie o czym mowi.
  14. Moj cieknie przy ośce sterowania klapami, kupiony juz nowy. Dam znac czy przestalo szarpac po wymianie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności