-
Liczba zawartości
211 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O unseen
- Urodziny 03.11.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Południe
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2014
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
unseen obserwuje zawartość → czujnik temepratury paliwa - odpalanie
-
Nie trzeba wcale demontować kolektora czy usuwać klapek dla eksperymentów , wystarczy zdjąć wężyk przy gruszce sterującej klapkami i go zaślepić . Następnie tak pojeździć i dla porównania potem przekręcając gruszkę zdemontować ją z tego metalowego gniazda (wspornika) , odciągnąć i zabezpieczyć przed zmianą położenia , wypróbować w którym przypadku odczucia z jazdy są lepsze po czym wrócić do odpowiadających kierowcy .
-
Jeśli to AJM to nie wyregulujesz pompowtrysków na obecnych śrubach bo pewnie gniazda śrub regulacyjnych są wytarte i reg spowoduje złamanie tej górnej części wystającej z pompowtryskiwacza dlatego przy okazji wymień te śruby i końcówki na nowszy model np z ASZ . Możesz się też spotkać z tym że jak spróbujesz demontować pompki okaże się że przy takich bipach lubią się rozlecieć tzn sprężyna nie jest utrzymywana na miejscu przez tuleje .
-
Wymiana świec żarowych Passat B6 2,0TDI
unseen odpowiedział eldo → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Świece wymienione ale bez wyraźnej poprawy z odpalaniem czyli szukam dalej winowajcy. Jest w końcu gdzieś ten przekaźnik świec żarowych czy nie? -
Wymiana świec żarowych Passat B6 2,0TDI
unseen odpowiedział eldo → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, fajny manual . Też by mnie interesowała lokalizacja przekaźnika świec w tym silniku . Mam podobne objawy że jak jest na plusie do okolic plus 6 stopni to pali fajnie ale jak temp spadnie do zera to zaczyna się dłuższe kręcenie i było tak przed wymianą aku , pompowtrysków . Po wymianie aku i pompek jest tak nadal i pewnie w tym tygodniu będzie wymiana . Co ciekawe błędów brak na kompie. -
Teraz się okazuje ze czyta mp3 ale niby na radiu pojawiły się 2 błędy 00849 i 00457 , dodam że wcześniej było fabryczne rcd300 z głośnikami tylko w przednich drzwiach , radio zostało przekodowane pod 2 kanały ale błędy zostały. Ma ktoś może jakieś pomysły ?
-
Możesz jakoś bliżej opisać co i jak z tym nagrywaniem bo mam radio RCD500 niby na opisie że z mp3 ale jak bym nie nagrał płyty to jej nie odczytuje może są jakieś specjale wymagania co do płyt i nagrywania ??? Pozdrawiam
-
Radio RCD 310 podłączenie
unseen odpowiedział mario105 → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Witam, szukam kogoś kto np. wymieniał radio z RCD300 na RCD310 i miał wczesniej zmieniarke dodatkową zewnętrzną .Czy po tym zabiegu nowe RCD310 też obsługuje zmieniarke ? -
No i nikt nie ma pomysłu ???
-
2.0TDI BKP - nierówna praca na zimnym silniku, kopcenie
unseen odpowiedział Bart-S → na temat → Silnik, skrzynia biegów
To przyjrzyj sie chwile temu kanalowi tak wskazanie caly czas rośnie czyli liczone jest spalone paliwo nie średnia. -
2.0TDI BKP - nierówna praca na zimnym silniku, kopcenie
unseen odpowiedział Bart-S → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam , tymi wskazaniami spalania chwilowego z kanału 015 się nie sugeruj bo to nie jest tak jak przy pompkach BOSCHa , i spalanie zależy od czasu w jakim silnik pracuje . Jeśli robisz synchronizację to na obu wałkach nie tylko na jednym wałku ,a najlepiej byłoby ustawić na blokadach. -
Witam , chciałbym prosić o analizę dwóch aut pierwszy to mój i prób podmiany przepływki tego drugiego . W pierwszym linku na ori przepływce pewnie od nowości bo z tego samego roku co auto i pokazuje małe wskazania http://vaglog.rtnet.pl/mariuszpustelnik_138386.html Tu po podmianie z drugiego auta , niewiele się poprawiło http://vaglog.rtnet.pl/mariuszpustelnik_138387.html Jedyne co mnie martwi to słaby dół do tych 2000 obrotów , nie wiem może szukam dziury w całym . Może macie jakieś ciekawe spostrzeżenia ??? Co do drugiego auta to dół identyczny nawet na zupełnie nowej przepływce http://vaglog.rtnet.pl/krzycho78_138666.html http://vaglog.rtnet.pl/krzycho78_138667.html http://vaglog.rtnet.pl/krzycho78_138285.html W tym przypadku pomimo że auto idzie rewelacyjnie jest taki dziwny pik w logu powodowany pewnie przez EGR i tu moje pytanie co by można z nim zrobić ??? Za wszelkie sugestie wielkie dzięki Dodam jeszcze że pierwsze uto 245 tyś przebiegu i nowe pompki , drugi 103 tyś i na starych pompkach ale w obu przypadkach bym się ich nie czepiał . Pozdrawiam
-
Czyli rozwiązaniem była pompa vacu?
-
Zróbcie komplet logow i do warsztatu z nimi bo w tych zamieszczanych widac spore przeladowania i że n75 stara się zbić ciśnienie ale caly czas jest za wysokie.
-
Te zdjecie co dodales (tej gruszki) one maja w sobie membrane gumową moze być dziurawa i ucieka sporo podcisnienia. Jak wyeliminowales ten układ czyli podcisnienie nigdzie nie uchodzić to wszystko wrocilo do normy.
-
Ten który daje dawkę na plus jest słabszy ale prawdopodobne jest że tylko wtyczka niema przejścia może ją ktoś źle założył .