micjanic Zgłoś #81 Napisano 22 Lutego 2012 U mnie w 4 latku B6 ubywa płynu od max do min na dystanise 3000km.Czy to jest tzw. znaczacy ubytek płynu? i czy powinienem już panikować? ubywa płynu - tutaj mozliwosci moze byc dużo - przy odkręcaniu korka płyn się podnosi i syczy powietrze?? Przy ciepłym silniku płyn sie lekko podniesie do góry no i ujdzie cisnienie (syczy powietrze). Autko ma kulniete 75000 (na bank). Poza tym płyn chłodzący czysty bagnet czysty korek oleju czarny. Lekko dymi na biało gdy jest zimy. Wszedzie sucho w silniku. Wg Twojej diagnozy jest to uszczelka, ale auto ma sinik nieruszany wiec wolalbym byc na 100% pewnym ze to uszczelka. Np w Seacie uszczelke po raz pierwszy dotknąłem gdy wypaliłem gniazda zaworowe przy 200 000 Znawcy piszą że nie nalezy grzebać póki nie ma tzw. znaczacego ubytku cieczy, ale ile to jest znaczacy ubytek ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #82 Napisano 6 Marca 2012 Andragon , wykluczylem juz wszystko z zewnatrz co moglo by powodowac wzrost cisnienia w ukladzie , wymieniona cieknaca nagrzewnica nastepnie kruciec przy glowicy tez cieklo z niego i dochodze do wniosku ze wszystkie awarie powoduje cisnienie w ukladzie chlodzenia , niestety nie mam mozliwosci testu na spaliny a jezdzic sie da wiec chyba w kwietniu jak bede w PL przy wymianie rozrzadu podniosa glowice mam nadzieje ze problem sie w koncu wyjasni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas29 Zgłoś #83 Napisano 4 Marca 2014 (edytowane) witam Wczoraj kupiłem passat'a 1.9 tdi awx 130km, spina sie niesamowicie, nie prycha itp niestety ubywa wody i to dość sporo. rano po przekręceniu zapłonu zapaliła sie kontrolka od płynu, musialem dolac 2 litry Zauważyłem też że ktoś dolewał uszczelniacz. patrzac na zbiorniczek wyrównawczy widać jak z tego węża który idzie w dół idą maluteńkie pęcherzyki powietrza. w sumie to wyglada to jak piana. Co wazne jak korek jest odkrecony babelków czy piany nie ma, tzn leci przez chwile i przestaje, wtedy wsiadam w auto robie rundę i znów mam pełno spienionego czegoś, a przy próbie odkrecenia korka wywala to na zewnątrz. Jak już wywali po chwili uspokaja się i tak w kółko a wyglada to tak Ma ktos pomysł? Edytowane 4 Marca 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg . pkt . 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GODZIL Zgłoś #84 Napisano 4 Marca 2014 stawiam na uszczelke pod glowica.nie slyszysz nic niepokojacego wewnatrz auta:przelewanie sie wody w okolicach climatronika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazigt1 Zgłoś #85 Napisano 4 Marca 2014 Uszczelka pod głowicą. Niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas29 Zgłoś #86 Napisano 4 Marca 2014 stawiam na uszczelke pod glowica.nie slyszysz nic niepokojacego wewnatrz auta:przelewanie sie wody w okolicach climatronika? Nie, raczej nie, w sumie nie zwróciłem uwagi. Gdzie dokładnie nasluchiwac i co takie bulgotanie oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GODZIL Zgłoś #87 Napisano 4 Marca 2014 mi jak bulgotalo to objawem byla wlasnie UPG...plyn wywalalo mi przez spust pod zbiorniczkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #88 Napisano 4 Marca 2014 (edytowane) Takie bulgotanie oznacza że w układ dostaje się powietrze z cylindrów, ale zrób tak: -dolej płynu do maxa -zakręć korek -zapal auto i zagrzej go do momentu aż wentylator się włączy jeżeli płyn ci wyrzuci zanim się włączy wentylator i węże układu chłodzenia będą twarde to na bank uszczelkę masz do wymiany Edit: Po filmie widać że na bank UPG masz do wymiany takie bomble to tylko z komory spalania mogą się wydostawać Edytowane 4 Marca 2014 przez piotrg1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas29 Zgłoś #89 Napisano 4 Marca 2014 Horera. Sprzedałem skodę Octavia bo uszczelka pod głowicą, kupilem passata znów to samo. W tym tygodniu zostałem zmasakrowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #90 Napisano 4 Marca 2014 To nie jest tam jakaś tragedia znowu..... Trzeba ściągnąć głowice, dać do sprawdzenia i splanowania kupić uszczelki i złożyć z powrotem Wiadomo koszta nie będą małe ale jak ktoś potrafi sobie zrobić samemu to robocizna odpada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas29 Zgłoś #91 Napisano 4 Marca 2014 No właśnie, nawet nie miałbym pojęcia od czergo zacząć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #92 Napisano 4 Marca 2014 Potwierdzam UPG do wymiany. Przy okazji obowiązkowo zakup nowe uszczelnienia oraz śruby pompowtrysków. Zobacz jaką masz obecnie uszczelkę (ile ma okrągłych otworów)i kup o takiej samej grubości najlepiej Erling, i nie słuchaj nikogo że trzeba grubszą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #93 Napisano 4 Marca 2014 Niestety ,uszczelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #94 Napisano 5 Marca 2014 Horera.Sprzedałem skodę Octavia bo uszczelka pod głowicą, kupilem passata znów to samo. W tym tygodniu zostałem zmasakrowany. Ty kogoś oszukałeś i ktoś oszukał Ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #95 Napisano 5 Marca 2014 Ty kogoś oszukałeś i ktoś oszukał Ciebie Dokladnie! kolega myślał że dyma, a to jego wydymali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #96 Napisano 5 Marca 2014 (edytowane) W sumie ja bym nigdy auta nie sprzedawał jeśli była by tylko uszczelka do wymiany, przecież to nie są już takie spore koszta jak były dawniej A kolega się o tym przekonał bo myślał że kupił dobre auto a tu niestety zonk :doh Edytowane 5 Marca 2014 przez piotrg1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #97 Napisano 6 Marca 2014 (edytowane) tak swoja droga , 90k km przejechane weze troszke byly napuchniete troszke bardziej niz w innych dieslach kolegow , 2 x korek zmieniony , az do czasu tydzien temu trasa do PL wszystko bylo cacy ciagnie jak trzeba w oleju nic nie widac , jedyne to raz zauwazylem 2 tyg wczesniej delikatne pocenie lub pienienie sie na wysokosci uszczelki glowicy , dlaej jadac trasa gdy nagle kontrolka plynu 3 krotny dzwiek wiec trza sie szybko zatrzymac i co sie okazalo , w zbiorniczku sucho odkrecilem korek plyn wrocil 2 cm w zbiorniczku dolalem na wlaczonym silniku , zostalo mi okolo 100km , w okolicach domu zatrzymalem sie na cpn by kupic jakies piwko po trasie zajrzalem pod maske plynu oczywiscie mniej , weze mieciutkie po odkreceniu korka juz nie syczenie tylko jak by strzal , diagnoza , do wymiany uszczelka pod glowica cale szczescie ze mialem druga gotowa na sprzedaz do niego glowice , dla potomnych twardsze weze , czasem male podciisnienie juz sa objawem czesto wadliwej uszczelk Autko juz po naprawie , niestety w sobote dopiero go dostane , ale mechasnik niestety nie pocieszyl ponoc pompa wtryskowa juz na malym wykonczeniu , chyba trza bedzie szukac innego autka bo naprawa jak juz stanie moze byc kosztowna , ?? Edytowane 6 Marca 2014 przez adamek77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #98 Napisano 6 Marca 2014 chyba trza bedzie szukac innego autka jak tak będziesz zmieniał auta to cały czas będziesz coś naprawiał , zrób jedno i jeździj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #99 Napisano 6 Marca 2014 jak tak będziesz zmieniał auta to cały czas będziesz coś naprawiał , zrób jedno i jeździj hehe , dobre a z drugiej strony 4 lata chyba wystarcza by zmienic na nowszy , bo wymiana czy regeneracja pompy chyba kosztuje ??/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #100 Napisano 6 Marca 2014 dla potomnych twardsze weze , czasem male podciisnienie juz sa objawem czesto wadliwej uszczelk U mnie są twarde i jakoś nie widzę ubytku płynu chłodzącego. Ciśnienie w układzie ma wynosić od 1.2-1.5 więc nie wiem skąd takie wnioski. Miękkie węże są objawem nie prawidłowości. No chyba że u kogoś węże wręcz puchną to inna sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach