Skocz do zawartości

wojtas29

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wojtas29

  • Urodziny 13.12.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    glasgow

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003
  1. No właśnie, nawet nie miałbym pojęcia od czergo zacząć.
  2. Horera. Sprzedałem skodę Octavia bo uszczelka pod głowicą, kupilem passata znów to samo. W tym tygodniu zostałem zmasakrowany.
  3. Nie, raczej nie, w sumie nie zwróciłem uwagi. Gdzie dokładnie nasluchiwac i co takie bulgotanie oznacza?
  4. witam Wczoraj kupiłem passat'a 1.9 tdi awx 130km, spina sie niesamowicie, nie prycha itp niestety ubywa wody i to dość sporo. rano po przekręceniu zapłonu zapaliła sie kontrolka od płynu, musialem dolac 2 litry Zauważyłem też że ktoś dolewał uszczelniacz. patrzac na zbiorniczek wyrównawczy widać jak z tego węża który idzie w dół idą maluteńkie pęcherzyki powietrza. w sumie to wyglada to jak piana. Co wazne jak korek jest odkrecony babelków czy piany nie ma, tzn leci przez chwile i przestaje, wtedy wsiadam w auto robie rundę i znów mam pełno spienionego czegoś, a przy próbie odkrecenia korka wywala to na zewnątrz. Jak już wywali po chwili uspokaja się i tak w kółko a wyglada to tak Ma ktos pomysł?
  5. witam serdecznie próbuję zmienić mile na kilometry, głownie chodzi mi o spalanie zmieniając 4 na 1 przebieg wyświetla się w kilometrach ale spalanie zupełnie zajoba dostaje po pierwsze nadal jest w opisie mil na galonie poza tym czy stoję czy jadę czy na jałowym czy na biegu wyświetla się wartość pomiedzi 5 a 7 i to na wszystkich możliwych pozycjach sprawdzałem 3 lata temu tym samym kablem robiłem passata b5, wszystko poszło jak z płatka teraz nie idzie ma może ktoś jakiś pomysł z góry dziuękuję
  6. nie cofnął się na górnym kole zębatym do tyłu - w kierunku silnika (przesunął się). widać ślad gdzie powinien być, a gdzie jest
  7. hmm a jeżeli nie trze nigdzie? mogętak jeździć?
  8. rozrząd zmieniany miesiąc temu. Wczoraj i dziś robiłem korekcje vag'iem - trochę wstyd ale powiem jak było. wedle instrukcji poluzowałem 3 śruby, a tą środkową kręcilem zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Niestety koło przeskoczyło do samego końca. kiedy próbowalem kręcić tą śróbą w odwrotną stronę, ta oczywiście odkręcała się. No i wpadłem na pomyśł i cofnąłem koło, zjeżdżając na sprzęgle w tył, puszczając sprzęgło. wydawało mi się że to świetna metoda, później jak jeszcze raz przeskoczyło mi koło do samego końca, cofnąłem je przekręcając na krótką chwilę rozrusznik. Pytanie jak cofnąć ten pasek?
  9. witam dziś mam następujący problem korygowałem rozrząd i zauważyłem, że pasek na górnym kole zembatym cofnął się w tył, w kierunku silnika, jest przy samej końcówce. Na kole widać ślad gdzie był wcześniej. co mogę z tym zrobić?
  10. No właśnie to trudno ocenić. Sam już nie wiem czy nie chodzi za ciężko, no i to spalanie.Jaka jest norma? wcześniej na trasie pokazywał średnią 5.5 teraz 6.5, w mieszanym 7.3, teraz jeszcze nie mam danych bo za krótko. Ale nawet żona mówi że pracuje jakby równiej, choć jakby ciut głośniej. Ile powinien brać po mieście?
  11. z tym już sobie poradziłem. niestety u mnie też pływa ta synchronizacja i nijak nie idzie jej ustawić żeby trzymała. Kiedy ustawiłem 0.0 - 0.6 spalanie wzrosło o około 30%., a mocy mniej niż przy tym 4.6 I to już nie mówię o tym, że trip pokazywał na postoju 0.7 - 0.8/h, ale realnie podczas jazdy. Łukasz zwróć uwagę że ja mam awx, może gdzieś tu diabeł siedzi. teraz ustawiłem 2.3 - 2.6 osłuchowo kulturka, niby nic, ale jakby pracuje płynniej i lepiej. Może warto spróbować zjechać poniżej zera do minusowej wartości?
  12. witam mam naglący problem. poluzowalem śruby, środkową kręciłem zgodnie ze wskazówkami zegara, nie za bardzo chciało iść, aż ciach i skoczyło do samego końca. kiedy próbuję w odwrotną stronę, środkowa śruba się odkręca i nie idzie tego cofnąć. co mogę zrobić? proszę o szybką odpowiedź
  13. dodam tylko że vag wywala coś takiego: 01274- air flow flap positioning motor 37-00 faulty rozumiem ze coś się zblokowało, lub padł ten silniczek, ale gdzie to jest i jak sie do tego dostać? ostatecznie czy to będzie, lub może być przyczyna? na ross tech w wiki znalazłem : Sprawdź Air Flow Flap Positioning Motor (V71) Zobacz Bloki pomiarowe jakości (MVB) Wyjście Wykonaj test Wykonać podstawowe ustawienia jak wykonać te testy vag'iem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności