adamek77
-
Liczba zawartości
186 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O adamek77
- Urodziny 03.06.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
utrecht
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
-
adamek77 obserwuje zawartość → [B5] Rozrząd w TDI, ceny i firmy, Na zimnym nie pali na ciepłym pali, Woda w klapie bagażnika Passat B5 sedan i oraz 6 innych
-
Witam , chce zrobic czyszczenie przepustnicy i moje pytanie czy obejdzie sie bez adaptacji jesli wyjme i potem spowrotem zamontuje przy zdjetych klemach aku ?? by nie robic adaptacjii ??
-
A ile taka imprezka z pompa wody kosztuje bo tez mi chodzi po glowie ze moze juz niedomagac ??
-
stan utrzymuje w polowie zbiorniczka , ale na okolo 1000km musze z pol litra dolewac bo piszczy juz czujnik
-
Witam zauwazylem ubytki plynu w zbiorniczku , mial ktos podobne problemy w 2.3v5 ?? nie wiem jeszcze gdzie szukac , na wezach nic nie widach wszedzie sucho , jedynie gdy sie rozgrzeje robi sie cisnienie gdy odkrecam korek , ale to chyba normalne , na oleju tez nie widac zadnej mazi wiec chyba nie uszczelka , prosze o pomoc jesli ktos mial podobne problemy
-
kolego drgania u ciebie moga wskazywac na niewywazone kola , ale ja o czym innym , zaobserwowalem w moim silniku czasami tylko wzrost wolnych obrotow np. podczas stania na swiatlach , normalnie obroty wolne sa na poziomie okolo 800-850 , i tak powinno byc , jednak czasem po wcisnieciu sprzegla obroty pozostaja na poziomie okolo 1100 ,na VAG tez pare razy wsykoczyl blad zbyt wysoka mieszanka co moze to powodowac , czy moze to normalne ze tak czasem sie zachowuje ?? dzieki za porady jesli ktos z takimi sie spotkal ,
-
Wycieraczki zaczynają pracowac i konczą pionowo . Stoją pionowo
adamek77 odpowiedział kubass → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
byc moze mechanizm sie zaciera , wtedy albo intensywnie zpsikaj wd40 lub wykrec rozloz na kawalki wyczysc skrec i powinnoo dzialac -
, moim zdaniem masz ramiona do wymiany , tez tak mialem , stare sprezyny dociskajace i zmeczenie materialu ,daje takie efekty , doginanie nie wiem czy pomoze ,
-
przeczytalem ten post caly , fajnie taniej , czasem koszty remontu mozna pokryc z oszczednosci heh , swoja droga moim doswiadczeniem , na opale jezdzilem tylko jak mialem 10 lat temu uno 1.7 d dawal rady szedl jak przeciag , a do paskow na pompie tez nie ma obawy nawet z turbinka na stalych kierownicach czy tez ruchomych , gdzie 110 afn pewno byl by zawsze z pieknie wyczyszczona turbinka skoro wynika tu ze opal nie zostawia nagaru , podobnie pisaano o silniku 2.3v5 170KM , ktory powinien jezdzic jedynie na 98 gdzie producent podaje paliwa 95 i 98 super plus , sam jezdze takim , fakt nie chce zniszczyc glowicy i wole tankowac 98 , aczkolwiek nie raz tankowalem 95 z dodatkami i na tej benzynce duzo lepiej smiga czasem , spotkalem sie tez z krytyka mojej wypowiedzi gdyz nazwalem zgazowanie vr a jest profanacja , a jak sie okazuje mozna ale te silniki zaraz po zgazowaniu zrobia problemy a i instalacja raczej z tych z gornej polki musi byc , osobiscie jak producent przewiduje paliwo takiej kategorii mozna na tym jezdzic , a jak sa tansze alternatywy czemu nie zaryzykowac czasem ??
-
mialem podobnie , wycieraczki z 2-3 razy scieraly szybe potem stawaly byle gdzie , pomoglo spryskanie trzpieni i wszystkich elementow ruchomych wd40 , , a ze bylo juz zimno nie chcialo mi sie rozbierac i wyjmowac mechanizmu , razem z kolega jeden pryskal drugi poruszal wycieraczkami w koncu puscilo teraz juz 3 miesiac chodza jak talala
-
Problem z płynem chłodzącym - znika
adamek77 odpowiedział Andragon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
zobacz jak duzo ci tego plynu ubywa , bardziej chyba wywala przez zbiorniczek wyrownawczy , powoduje to cisnienie z silnika ktore idzie na uklad chlodzenia powodem jest uszczelka pod glowica , jesli niee wielkie jedz do polski i uzupelniaj plyn , staraj sie nie wysciskac auta w tej podrozy , heh , a co do mechanikow masz racje , niezbyt fachowi tu sa , do prawidlowej diagnozy uszczelki , sprawdz czy faktycznie nie ma przecieku , czy olej z plynem chlodniczym nie pomieszany ( kremowy osad na korku oleju ) ale z tego co opisales wychodzi ze masz walnieta uszczelke , mialem podobnie podcisnienie na uklad chlodzenia twarde weze chlodzenia , wymienialem korek od zbiorniczka , termostat , az nagle zassal caly plyn lub bardziej wywalil , i zapalila sie kontrolka , to mnie uswiadomio ze glowica do roboty , po naprawie wrocilo do normy weze miekie , plynu nie ubywalo i jak by inne dzwieki silnika -
duzo ludzi sie tu skarzy na problemy z gazem w tym silniku , mi moj mechanik powiedzial ze te silniki nie nadaja sie do gazowania , ale to jego opinia , a moja ze to profanacja tak pieknej jednostki napedowej
-
delikatne cisnienie powinno byc , ale tez nie zawielkie tak by mozna bylo weze od chlodzenia reka scisnac na goracym silniku , u mnie dawal mocne cisnienie na weze , przejezdzilem z tym okolo 100kkm , az gdy w koncu dmuchlo do konca uszczelke pod glowica , wtedy cisnienia na wezach juz nie bylo , po wymianie uszczelek remoncie glowicy wrocilo do normy delikatne cisnienie , na wezach na goracym silniku , na zimnym mieciutko
-
tylko dlaczego skoro bylo dobrze cos sie przestawilo ?? nie pamietam bym mial sytuacje zderzenia z czyms czy kolem by zachaczyc
-
witam zauwazylem bardziej zdarta opone w tylnym prawym kole , czy zła geometria moze to powodowac ?? auta nie sciaga nie zazuca dzis to zauwazylem , prosze o porady ??
-
z tym ze w Polsce placimy go w akcyzie zawartej w cenie benzyny ktora i tak jest tansza niz np w niemczech okolo 10-15 centow , czy holandii gdzie cena jeszcze jest wyzsza o jakies 10-2-0 centow , wiec cieszmy sie polacy z naszych coraz lepszych drog i nie naliczaniu dodatkowych oplat za podatek drogowy szkoda ze pl nie mozemy przeliczyc 1000zl np do ceny 1,50 za litr , bo na zachodzie tak jest to srednio liczone , u nas zarabiajac 1000zl placisz za litr 5 zl