Skocz do zawartości

adamek77

  • Liczba zawartości

    186
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adamek77

  • Urodziny 03.06.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    utrecht

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam , chce zrobic czyszczenie przepustnicy i moje pytanie czy obejdzie sie bez adaptacji jesli wyjme i potem spowrotem zamontuje przy zdjetych klemach aku ?? by nie robic adaptacjii ??
  2. A ile taka imprezka z pompa wody kosztuje bo tez mi chodzi po glowie ze moze juz niedomagac ??
  3. stan utrzymuje w polowie zbiorniczka , ale na okolo 1000km musze z pol litra dolewac bo piszczy juz czujnik
  4. Witam zauwazylem ubytki plynu w zbiorniczku , mial ktos podobne problemy w 2.3v5 ?? nie wiem jeszcze gdzie szukac , na wezach nic nie widach wszedzie sucho , jedynie gdy sie rozgrzeje robi sie cisnienie gdy odkrecam korek , ale to chyba normalne , na oleju tez nie widac zadnej mazi wiec chyba nie uszczelka , prosze o pomoc jesli ktos mial podobne problemy
  5. kolego drgania u ciebie moga wskazywac na niewywazone kola , ale ja o czym innym , zaobserwowalem w moim silniku czasami tylko wzrost wolnych obrotow np. podczas stania na swiatlach , normalnie obroty wolne sa na poziomie okolo 800-850 , i tak powinno byc , jednak czasem po wcisnieciu sprzegla obroty pozostaja na poziomie okolo 1100 ,na VAG tez pare razy wsykoczyl blad zbyt wysoka mieszanka co moze to powodowac , czy moze to normalne ze tak czasem sie zachowuje ?? dzieki za porady jesli ktos z takimi sie spotkal ,
  6. byc moze mechanizm sie zaciera , wtedy albo intensywnie zpsikaj wd40 lub wykrec rozloz na kawalki wyczysc skrec i powinnoo dzialac
  7. , moim zdaniem masz ramiona do wymiany , tez tak mialem , stare sprezyny dociskajace i zmeczenie materialu ,daje takie efekty , doginanie nie wiem czy pomoze ,
  8. przeczytalem ten post caly , fajnie taniej , czasem koszty remontu mozna pokryc z oszczednosci heh , swoja droga moim doswiadczeniem , na opale jezdzilem tylko jak mialem 10 lat temu uno 1.7 d dawal rady szedl jak przeciag , a do paskow na pompie tez nie ma obawy nawet z turbinka na stalych kierownicach czy tez ruchomych , gdzie 110 afn pewno byl by zawsze z pieknie wyczyszczona turbinka skoro wynika tu ze opal nie zostawia nagaru , podobnie pisaano o silniku 2.3v5 170KM , ktory powinien jezdzic jedynie na 98 gdzie producent podaje paliwa 95 i 98 super plus , sam jezdze takim , fakt nie chce zniszczyc glowicy i wole tankowac 98 , aczkolwiek nie raz tankowalem 95 z dodatkami i na tej benzynce duzo lepiej smiga czasem , spotkalem sie tez z krytyka mojej wypowiedzi gdyz nazwalem zgazowanie vr a jest profanacja , a jak sie okazuje mozna ale te silniki zaraz po zgazowaniu zrobia problemy a i instalacja raczej z tych z gornej polki musi byc , osobiscie jak producent przewiduje paliwo takiej kategorii mozna na tym jezdzic , a jak sa tansze alternatywy czemu nie zaryzykowac czasem ??
  9. mialem podobnie , wycieraczki z 2-3 razy scieraly szybe potem stawaly byle gdzie , pomoglo spryskanie trzpieni i wszystkich elementow ruchomych wd40 , , a ze bylo juz zimno nie chcialo mi sie rozbierac i wyjmowac mechanizmu , razem z kolega jeden pryskal drugi poruszal wycieraczkami w koncu puscilo teraz juz 3 miesiac chodza jak talala
  10. zobacz jak duzo ci tego plynu ubywa , bardziej chyba wywala przez zbiorniczek wyrownawczy , powoduje to cisnienie z silnika ktore idzie na uklad chlodzenia powodem jest uszczelka pod glowica , jesli niee wielkie jedz do polski i uzupelniaj plyn , staraj sie nie wysciskac auta w tej podrozy , heh , a co do mechanikow masz racje , niezbyt fachowi tu sa , do prawidlowej diagnozy uszczelki , sprawdz czy faktycznie nie ma przecieku , czy olej z plynem chlodniczym nie pomieszany ( kremowy osad na korku oleju ) ale z tego co opisales wychodzi ze masz walnieta uszczelke , mialem podobnie podcisnienie na uklad chlodzenia twarde weze chlodzenia , wymienialem korek od zbiorniczka , termostat , az nagle zassal caly plyn lub bardziej wywalil , i zapalila sie kontrolka , to mnie uswiadomio ze glowica do roboty , po naprawie wrocilo do normy weze miekie , plynu nie ubywalo i jak by inne dzwieki silnika
  11. duzo ludzi sie tu skarzy na problemy z gazem w tym silniku , mi moj mechanik powiedzial ze te silniki nie nadaja sie do gazowania , ale to jego opinia , a moja ze to profanacja tak pieknej jednostki napedowej
  12. delikatne cisnienie powinno byc , ale tez nie zawielkie tak by mozna bylo weze od chlodzenia reka scisnac na goracym silniku , u mnie dawal mocne cisnienie na weze , przejezdzilem z tym okolo 100kkm , az gdy w koncu dmuchlo do konca uszczelke pod glowica , wtedy cisnienia na wezach juz nie bylo , po wymianie uszczelek remoncie glowicy wrocilo do normy delikatne cisnienie , na wezach na goracym silniku , na zimnym mieciutko
  13. tylko dlaczego skoro bylo dobrze cos sie przestawilo ?? nie pamietam bym mial sytuacje zderzenia z czyms czy kolem by zachaczyc
  14. witam zauwazylem bardziej zdarta opone w tylnym prawym kole , czy zła geometria moze to powodowac ?? auta nie sciaga nie zazuca dzis to zauwazylem , prosze o porady ??
  15. z tym ze w Polsce placimy go w akcyzie zawartej w cenie benzyny ktora i tak jest tansza niz np w niemczech okolo 10-15 centow , czy holandii gdzie cena jeszcze jest wyzsza o jakies 10-2-0 centow , wiec cieszmy sie polacy z naszych coraz lepszych drog i nie naliczaniu dodatkowych oplat za podatek drogowy szkoda ze pl nie mozemy przeliczyc 1000zl np do ceny 1,50 za litr , bo na zachodzie tak jest to srednio liczone , u nas zarabiajac 1000zl placisz za litr 5 zl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności