Jump to content
sebol

Na zimnym nie pali na ciepłym pali

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    Witam. Problem mam taki że po nocnym postoju auto mi nie chce zapalić(czy jest 1na plusie czy -18 jest praktycznie tak samo), na początku kręci tak że silnik nie zaskakuje, po chwili zaczyna niby łapać, a gdy już zaskoczy to przez parę sekund chodzi bardzo nierównomiernie. Oczywiście później problem znika tzn gdy nawet za chwilę zgaszę go znowu (jakieś 4minuty) i zapalę ponownie jest wszystko ok, samochód zapala jakby nigdy nic. Świece wymieniałem na początku 2011 roku, paliwo leję na orlenie, akumulator sprawny. Proszę o rady.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Sprawdź świece,moim zdaniem albo spalone,albo prąd do nich nie dochodzi.

    Ps.Sam miałem kiedyś przypadek,że świeczki padły dwa miesiące po wymianie złośliwość rzeczy martwych

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
    Rok prod: 2008

    zapowietrza się

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    Skoro świece padły to dlaczego odpala po kilkugodzinnym postoju?? Nie odpala po postoju dłuższym niż 10 godzin. Wiec chyba Alexx może mieć rację. Ale dzięki. Teraz pytanie Alexx masz może jakiś pomysł gdzie może się zapowietrzać??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2003
    masz może jakiś pomysł gdzie może się zapowietrzać??

     

    oringi na pompkach lub vakupompa.Ewentualnie najgorsza opcja to wyrobione gniazda w glowicy.

    mam to samo u mnie vacum.

     

    Jak widze nie masz pompowtryskow. Tylko Vp.

    Edited by traksio

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    Dużo jest przy tym roboty?? Pompowtrysków nie mam. JAk to sprawdzić czy gniazda czy pompa?

    Edited by sebol

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
    Rok prod: 2001

    jakie gniazda to nie jest silnik na Pompo wtryskiwaczach (PD) tylko na pompie rotacyjnej. Sprawdz świeczki żarowe układ zasilania paliwem czy się nie zapowietrza być może przyczyna leży przy filtrze paliwa(podgrzewacz)być możę w pompie siedzi zaworek zwrotny.Zawsze mozesz założyć nowy na przewód zasilający żeby się paliwo nie cofało.Sprawdz czujnik temperatury za pomocą VASa.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
    Rok prod: 2000

    tak jak kolega Łukasz mówi -sprawdz dobrze zasilanie paliwem ,ja miałem to samo po założeniu nowego filtra paliwa (miał wadę ) założenie zaworka zwrotnego przed pompą na zasilaniu nic nie dało ,dopiero kolejna wymiana filtra i pali od strzała .

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 1998

    moim zdaniem napewno filtr paliwa kub cos z zasilaniem paliwa. gdyz niepali po 10 lub 20minutach to silnik niezdazy sie ostudzic do podgrzewania swiec.:jasne

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
    Rok prod: 2001

    dzisiaj właśnie wymieniałem świece żarowe u ojca w skodzie i jestem w szoku wszystkie cztery padnięte a skoda i tak odpalała za 2-3 razem przy minus 18 teraz pali od strzała.Przy minus 14 swiece grzeją z 5 sekund i pali bez problemu. Jak ktoś ma problemy ze świecami to zapraszam bardzo łatwo sprawdzić za pomocą miernika czy są padnięte. Jak coś to pisać na PW

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
    Rok prod: 2003

    Warto było by też sprawdzić przewody nadmiarowe.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
    Rok prod: 2001
    Warto było by też sprawdzić przewody nadmiarowe.

    Przewody przelewowe :-D

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Panowie , zaworek zwrotny na zasilaniu dawać przed filtrem czy za filtrem paliwa ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    Kurde temat się rozwinął :). Jak rozwiąże problem na pewno napiszę co było.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
    Rok prod: 2003

    martyna13 wiadomo o co chodzi:pardon

    W tamtym roku jesienią miałem taki problem z b4 1z, po dłuższym postoju były problemy z odpaleniem. Wymieniłem filtr paliwa i przewody przelewowe:bezzebow i pomogło:wojak

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.5 TDI V6 180KM 4x4
    Rok prod: 2004
    Panowie , zaworek zwrotny na zasilaniu dawać przed filtrem czy za filtrem paliwa ?

     

     

    Między filtrem a pompą, inaczej spierdzieli Ci paliwo powrotem:)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2001

    Witam!

     

    Mam problem przy odpaleniu paska 1.9 Tdi AWX, pali bardzo dobrze tylko że zaraz po odpaleniu wskakuje na moment na obroty rzędu 1800obr.

     

    Co może być przyczyną??

    Czujnik tem. wymieniony, filtry, świece i dalej to samo.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 1998

    mialem podobny przypadek i to byla pompa

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 1998

    sprawdz vagiem silnik jajk masz mozliwosc

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2001

    Ale jaka pompa, przecież ja mam PD. A na VAG-u żadnych błędów.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy