Jump to content
sebol

Na zimnym nie pali na ciepłym pali

Recommended Posts

Witam. Problem mam taki że po nocnym postoju auto mi nie chce zapalić(czy jest 1na plusie czy -18 jest praktycznie tak samo), na początku kręci tak że silnik nie zaskakuje, po chwili zaczyna niby łapać, a gdy już zaskoczy to przez parę sekund chodzi bardzo nierównomiernie. Oczywiście później problem znika tzn gdy nawet za chwilę zgaszę go znowu (jakieś 4minuty) i zapalę ponownie jest wszystko ok, samochód zapala jakby nigdy nic. Świece wymieniałem na początku 2011 roku, paliwo leję na orlenie, akumulator sprawny. Proszę o rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź świece,moim zdaniem albo spalone,albo prąd do nich nie dochodzi.

Ps.Sam miałem kiedyś przypadek,że świeczki padły dwa miesiące po wymianie złośliwość rzeczy martwych

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro świece padły to dlaczego odpala po kilkugodzinnym postoju?? Nie odpala po postoju dłuższym niż 10 godzin. Wiec chyba Alexx może mieć rację. Ale dzięki. Teraz pytanie Alexx masz może jakiś pomysł gdzie może się zapowietrzać??

Share this post


Link to post
Share on other sites
masz może jakiś pomysł gdzie może się zapowietrzać??

 

oringi na pompkach lub vakupompa.Ewentualnie najgorsza opcja to wyrobione gniazda w glowicy.

mam to samo u mnie vacum.

 

Jak widze nie masz pompowtryskow. Tylko Vp.

Edited by traksio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dużo jest przy tym roboty?? Pompowtrysków nie mam. JAk to sprawdzić czy gniazda czy pompa?

Edited by sebol

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakie gniazda to nie jest silnik na Pompo wtryskiwaczach (PD) tylko na pompie rotacyjnej. Sprawdz świeczki żarowe układ zasilania paliwem czy się nie zapowietrza być może przyczyna leży przy filtrze paliwa(podgrzewacz)być możę w pompie siedzi zaworek zwrotny.Zawsze mozesz założyć nowy na przewód zasilający żeby się paliwo nie cofało.Sprawdz czujnik temperatury za pomocą VASa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak kolega Łukasz mówi -sprawdz dobrze zasilanie paliwem ,ja miałem to samo po założeniu nowego filtra paliwa (miał wadę ) założenie zaworka zwrotnego przed pompą na zasilaniu nic nie dało ,dopiero kolejna wymiana filtra i pali od strzała .

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem napewno filtr paliwa kub cos z zasilaniem paliwa. gdyz niepali po 10 lub 20minutach to silnik niezdazy sie ostudzic do podgrzewania swiec.:jasne

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj właśnie wymieniałem świece żarowe u ojca w skodzie i jestem w szoku wszystkie cztery padnięte a skoda i tak odpalała za 2-3 razem przy minus 18 teraz pali od strzała.Przy minus 14 swiece grzeją z 5 sekund i pali bez problemu. Jak ktoś ma problemy ze świecami to zapraszam bardzo łatwo sprawdzić za pomocą miernika czy są padnięte. Jak coś to pisać na PW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warto było by też sprawdzić przewody nadmiarowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Warto było by też sprawdzić przewody nadmiarowe.

Przewody przelewowe :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie , zaworek zwrotny na zasilaniu dawać przed filtrem czy za filtrem paliwa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde temat się rozwinął :). Jak rozwiąże problem na pewno napiszę co było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

martyna13 wiadomo o co chodzi:pardon

W tamtym roku jesienią miałem taki problem z b4 1z, po dłuższym postoju były problemy z odpaleniem. Wymieniłem filtr paliwa i przewody przelewowe:bezzebow i pomogło:wojak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Panowie , zaworek zwrotny na zasilaniu dawać przed filtrem czy za filtrem paliwa ?

 

 

Między filtrem a pompą, inaczej spierdzieli Ci paliwo powrotem:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Mam problem przy odpaleniu paska 1.9 Tdi AWX, pali bardzo dobrze tylko że zaraz po odpaleniu wskakuje na moment na obroty rzędu 1800obr.

 

Co może być przyczyną??

Czujnik tem. wymieniony, filtry, świece i dalej to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale jaka pompa, przecież ja mam PD. A na VAG-u żadnych błędów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy