wygibas
-
Liczba zawartości
36 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wygibas
- Urodziny 06.09.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ulhówek
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
-
Rok produkcji
2003
-
martyna13 wiadomo o co chodzi:pardon W tamtym roku jesienią miałem taki problem z b4 1z, po dłuższym postoju były problemy z odpaleniem. Wymieniłem filtr paliwa i przewody przelewowe:bezzebow i pomogło:wojak
-
Warto było by też sprawdzić przewody nadmiarowe.
-
Regularne stukanie w trakcie jazdy.
wygibas odpowiedział wygibas → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
:bry2 Pośmigałem slalomem dzisiaj i prawdopodobnie to łożysko. Jutro wymienię i dam znać.:wojak To jednak łożysko:victory. Dziękuje za zainteresowanie i pomoc. Temat do zamknięcia:vw: -
Regularne stukanie w trakcie jazdy.
wygibas odpowiedział wygibas → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
:bry2 Pod koniec tygodnia się za to zabiorę, zmienię łożysko. Powiedzcie mi jeszcze czy brak ciężarka na półosi to duży problem? Bo z tego co pamiętam kiedyś coś tam było(prawa półoś), a dzisiaj to chyba tego czegoś już tam nie ma... -
Regularne stukanie w trakcie jazdy.
wygibas odpowiedział wygibas → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
No ale jak samochód był podniesiony i opony nie dotykały ziemi to chyba nie powinno być tego słychać... -
Regularne stukanie w trakcie jazdy.
wygibas odpowiedział wygibas → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
:bry2 Nie ma roznicy czy hamuje silnikiem czy hamulcami, czy jade na biegu, czy na luzie, wcisniecie sprzegla rowniez nic nie zmienia. Dzisiaj podniosłem bolid, włączyłem 4 bieg i nasluchiwałem. Slychac bylo cos kolo prawego koła, co mnie zdziwiło bo jak się siedzi w aucie to ewidentnie slychac z lewej strony. Po podniesieniu prawe kolo kręci się wolniej od lewego, duuuzo wolniej. Zablokowalem prawe kolo, lewe sie kreciło i nic nie bylo słychac. Później od wrotnie, tj. lewe stoi prawe się kręci i stuk jest. Sprawdzilem łożysko w kole, nie mialo luzu. To wziąłem się za rozkręcanie. Wyjąłem połoś, wewnętrzny przegub sie rozdupcył, kupilem dwa(wew. i zew.) zalozylem i pupa. Przed złożeniem zbadałem jescze luz na flanszy od skrzyni biegów-nie ma luzu; odpalilem i zakreciłem- nie tłucze. Łozysko koła miało minimalny luz bez półosi, ale jak docisnąłem przegub to juz zadnego luzu tam nie bylo. Poskrecalem, podokrecalem, jazda próbna i nadal bez zmian. I teraz pojawia sie moje pytanie: czy moze to być padnięte łożysko na wałku atakującym w skrzyni?? driver187 a półośke dobrze dokręciłeś, jak nie to łożysko mogło się ********zielić. -
Regularne stukanie w trakcie jazdy.
wygibas odpowiedział wygibas → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
cenna uwaga:) jutro postawie paszczura na kobyłkach nad kanałem i powęszę pod spodem;) -
Regularne stukanie w trakcie jazdy.
wygibas odpowiedział wygibas → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Łożysko i hamulce i tak musiałem wymienić. Podnosiłem przód auta na kobyłkach i nie ma luzów. Jak ręką zakręcę kołem to słychać jedynie delikatne ocieranie klocków o tarczę. -
Regularne stukanie w trakcie jazdy.
wygibas odpowiedział wygibas → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Felga nie bije o zacisk. To raczej nie hamulce, zapomniałem dodać że z łożyskiem wymieniłem tez tarcze i klocki, bo już się cieniutko robiło:dupablada -
Witam. Mam problem w passacie b4 1994r 1.9 tdi, przeb. 585tys. km. Chodzi o stuki dochodzące z przodu auta. Im szybciej jadę tym częstotliwość stukania wzrasta, tak do mniej więcej 70 km/h. W pierwszej chwili obwiniałem łożysko w lewym kole( stuki dochodza jakby z lewej strony). Rozbieram i faktycznie jest luz. Wyjąłem McPersona i zawiozłem do wprasowania wraz z nowym łożyskiem. Wracam, montuje i pupa, wciąż to samo. Stuka na prostych kolach jak i na zakrętach na biegu i na luzie. Przejrzałem przeguby i nie ma dużych luzów, jest minimalny przy wewnętrznym. Żeby nie opisywać tych dźwięków w stylu "łupu cupu", tudzież "jeb jeb" nagrałem filmik na którym coś tam słychać. Stukanie zaczyna się w 0:13, po rozpędzeniu maszyny. Nie dawno zmieniłem kompletne wahacze i gumy na stabilizatorze, czy to może mieć jakiś związek? Wszelkie sugestie mile widziane. http://w82.wrzuta.pl/film/4xjzOJ2t11P/film0009
-
To może i ja się pojawię
-
:heheno fakt, leniwy jestem. Dzięki:bry2
-
Witam. Potrzebuję numeru rury gumowej łączącej turbo z intercolerem do paska 2.0 TDI z 2003r. kod silnika BGW. Pozdrawiam Kuba.
-
Wprawdzie to nie pasat ale golf znajomego, 98 rok z climatronicem. Na vagu odczytałem w 7 bloku na pierwszej pozycji temp. -53*C (przy +30 na dworze). Tak więc pewnie padł jakiś czujnik. Nie wiem który i gdzie jest. Na vagu nie pokazuje żadnych błędów. Poratujcie panowie. PozdraVWiam. wysot86 odłącz jedyną wtyczkę jaka idzie do kompresora(do tego sprzegla magnetycznego).