Skocz do zawartości

daffyx

  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O daffyx

  • Urodziny 20.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Jay
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Renes

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.3 V5 170KM (AZX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Potrzebuje schematu rozrządu dla silnika 2.3 v5 azx - będę wdzięczny także za wszelkie wskazówki osób które coś takiego robiły
  2. Jak dotad nie udało mi sie usunąć tej usterki ale wszystko wskazuje na rozrząd - został wymieniony górny napinacz do którego jest dostęp bez wyciągania skrzyni , ale nic to nie pomogło - napisze czy coś się zmieniło po wymianie rozrządu , bo wszystko na to wskazuje . łańcuch raz jest napięty a raz z lekkim luzem wiec coś jest nie tak dodam ze górny napinacz nie pracował prawidłowo wiec może jest tak i z tym dolnym zobaczymy
  3. ponowie pytanie - może pojawiły się jakieś dodatkowe doświadczenia błąd 17748 - czy rozwiązaniem problemu była u kogoś wymiana łańcucha - napinaczy ???
  4. Witam - to może jeszcze ktoś coś wie o wymianie paska i napinacza w 2.3 v5 azx pasek jak juz pisalem w innym poscie udalo mi sie zalozyc bez rozkrecania czegokolwiek ale bardzo ciezko jest go założyć teraz znów mam do założenia pasek po tym jak zatarło się łożysko na rolce od napinacza , rolki nie dało sie odkręcić , mam juz nowy napinacz wszystko założone do samochodu , miałem troszkę więcej czasu wiec rozebrałem nawet przód - wyjąłem chłodnice nakładając klucz nasadowy na rolkę napinacza wszystko się luzuje i .... własnie tego nie wiem - czy skoro mam przekręcony napinacz w maxymalne położenie - tzn tak ze jest najłatwiej założyć pasek to powinien być taki luz ze pasek zakłada się bez większego wysiłku ? Bo już sam nie wiem jak to powinno być - ostatnio wiem ze były duże problemy ale jakoś się udało - jedna osoba trzymała sprężynujący napinacz a druga naciągała pasek teraz wygląda to podobnie - pasek będzie założyć niezwykle trudno - czy tak to powinno wyglądać ? a może jeszcze trzeba coś poluzować na drodze tego paska , jakąś inna rolkę?
  5. pasek udało się założyć bez odkręcania czegokolwiek , a przyczyną była rolka prowadząca , w której staneło łożysko -- od czasu tej wymiany minęło już troszkę czasu - zrobiłem troszkę kilometrów , aż tu pewnego dnia pasek znów spadł - tym razem rozpadła się rolka na napinaczu - , rozpadła sięw części , tzn plastikowa część pękła na pół i oderwała sięod łożyska , które zostało samona napinaczu , nie wiem jak to sie stało , czy wciaoł sie gdzieś pasek czy częsci peknietej rolki to sprawiły ale cośspowodowało że wymieniana wcześniej rolka prowadząca też uległa uszkodzeniu - w efekcie czego znów mam do wymiany rolki - tym razem prowadząca i napinająca o ile nie ma problemu z kupnem rolki prowadzącej o tyle rolka napinająca jest praktycznie nie do dostania - chyba że razem z napinaczem , ale koszty sądość znaczne jeszcze wszystkiego nie rozkręciłem ale na pierwszy rzut oka to takie same rolki i być może dlatego nie ma nigdzie w sprzedazy oddzielnej rolki do napinaczy czy ktoś może to potwierdzić - czy rolka prowadząca i rolka na napinaczy sa takie same odpowiem sobie sam - a może komoś tez to sie przyda - rolka na napinaczu niby jest taka sama tzn łożysko jest takie samo i pasuje na napinacz - jednak dostępna w sprzedaży rolka ma w zestawie za długą śrubę ja jednak musiałem kupić cały napinacz z rolką gdyż -nie byłem w stanie odkręcić starej rolki z napinacza - mimo iz wykręciłem cały napinacz - i następnie próbowałem wykręcić rolkę nie udało się -śruba od rolki zerwała się , próbowałem to rozwiercić i udrożnić otwór pod śrubę znajdujący się w napinaczu ale nic z tego nie wyszło - gdyż śruba jest wykonana z bardzo twardego materiału a sam napinacz jest dość kruchy rolka kosztuje około 70zł a cały oryginalny napinacz z rolką znalazłem za 120zł wiec zakupiłem napinacz i sprawa się rozwiązała nie wiem czy z tą rolką na napinaczu tak już jest i dlatego nikt nie sprzedaje rolki do tego napinacza osobno tylko jako całość- chyba tak co do schematów ułożenia paska klinowego - to wszystko jest na stronie jednego z czołowych producentów pasków - schematy dla wszystkich marek i modeli i to chyba wszystko w tym temacie
  6. dzieki za schemat Nie mailem jeszcze czasu to wszystko przejrzeć, czy muszęto wszystko odkręcać , to znaczy cały przód czy jest opcja żeby założyć pasek bez odkręcania zbyt wielu elementów
  7. witam tak jak w temacie potrzebuje schematu ułożenia paska klinowego w 2.3 v5 azx dziś w czasie jazdy jakimś cudem spadł mi pasek klinowy , brak ładowania, wspomagania, temp. wysoka itd pasek wisi sobie na jednej z rolek a ja nie mam pojęcia jak go założyć może ma ktoś schemat jak powinien ten pasek być zalozony no i może przy okazji jakieś wskazówki jak to po kolei zrobic czy muszę koniecznie rozbierać caly przód - pasek wygląda w miarę ok także nie ma konieczności go wymieniać , no chyba ze się wycągnoł , ale to chyba nie możliwe
  8. "numeru" z odłączeniem baterii też juz próbowałem , wykasowałem błędy, wymieniłem przeustnicę i zrobiłem jej adaptację , pomogło to na jakieś 2000 tys km , ale problem powrócił. Ostatnio jednak kupiłem płyn do czyszczenia przepustnicy - spryskałem ją ostro wymieniłem filtr powietrza , wykasowałem po raz kolejny błędy i teraz jest spokój, zrobiłem około 500 km i nic sie nie dzieje auto idzie jak nowo narodzone , ale jeszcze nie popadam w euforię bo nie wiem czy to już koniec mojej udręki a wszystko przez ten przeplywomierz i to wszystko inne co wymieniłem nie było potrzebne - nie wiem ? - poczekamy zobaczymy - Nadal pozostaje jednak aktualne pytanie p te przewody zaplonowe - - chciałem kupić jakieś dobre np NGK , ale nie wiem czy NGK nie robi do tego modelu , bo wszedzie widze tylko do modelu 2.3 v5 150KM , a może są takie same ?
  9. witam , mam pytanie , jakie przewody zapłonowe do silnika 2.3 v5 170KM (azx) ?, na stronie NKG sa tylko do 2.3 v5 150KM . P.S. Wymienilem juz potencjometr na padale przyspieszania, , przepustnice, przeczyscilem przeplywomierz (spacjalnym plynem ), wymienilem wlancznik swiatel stop. sprawdzilem czy nie ma wilgoci w skrzynce koputera . .... i nadal mam problem , w trakcie jazdy zapala sie lampka EPC i udcina pedal gazu , tzn do 3000 obrotow i dalej brak reakcji . komputer pokazuje tylko blad pedalu przyspieszania . juz nie wiem co mam robic wiec pomyslalme ze wymienie tym razem przewody zaplonowe . auto ma gaz BRC , wymienilem swiece na NGK vline 34 , wiec moze tym razem pora na przewody ???? wiec podsumowujac , jakie przewody , i czy wymiana cos pomoze ???
  10. zdjecie z google , bardzo stare bo moj samochód nie stoi tam juz od ponad roku - a było to w maidenhead w uk
  11. witam czy ktoś może mi pomóc , chodzi o łożysko koła przeniego , na allegro sprzedają dwa typy z opisem że pasuje do mojego auta i już w koncu sam nie wiem samochód mam taki jak w opisie 2.3 V5 170KM silnik AZX , napęd tylko na przód , kombi nie wiem czy to do czegoś sie przyda ale tarcze hamulcowe 312mm a przegub Zewnętrzne uzębienie, strona koła: 38 Wewnętrzne uzębienie, strona koła: 27 Ilość zębów pierścienia ABS: 45 czy będzie to np SKF 1356 ?
  12. no w sumie to nic z nia nie robilem - wyglada na sucha , nie jest zasniedziala , wiec pomyslame ze zobacze co dzieje sie na drugim koncu tej wiazki przewodow, nie chcialbym jednak wszystkiego rozbierac aby ja sledzic dokad idzie, bo moze wychodzi gdzies w widocznym miejscu , a moze ta wiazka gdzies podrodze jest laczona ?? na allegro widzialem u kogos potencjometr wraz z przewodem no i na drugim koncu tez jest jakas kostka. Podczas wstepnych ogladzin nie znalazlem jej jednak u siebie a tak na marginesie mowiac to uwazacie ze skoro problempojawia sie i znika bez zanej logicznej prawidlowosci (czasami jest ok przez 10km , a czasami lampka epc zapala sie juz przy lekkim musnieciu pedalu przyspieszania , czasem restart silnika nic nie pomaga) to moze byc to problem z zawigoconymi, zasniedzialymi, stykami czy jednak moze cos innego , (potencjometr kupilem uzywany , ale podobno byl sprawdzany i sprzedawca zapewnial ze jest na 100% sprawny nie wiem ktos ma jakis pomysl , bo nie wiem co jeszcze sprawdzac , a vag pokazuje cigle ten sam blad, czy przy tym bledzie moze chodzic o potencjomet na przepustnicy ?? chcialbym odswierzyc watek , ktos ma jakies pomysly bo problem nadal mnie przesladuje
  13. Witam Od dawna borykam sięz problemem , a mianowicie blad 18047 - wymienilem juz potencjometr oraz sprawdzilem chyba wiekszosc rad opisanym na tym forum , w z wiazku z w/w błędem (przypomnę że błąd ten mówi o nieprawidłowym działaniu potencjometra gazu) . Wszystko wygląda ok , ale skoro potencjometr jest po wymiannie wiec pomyślałem że może przewód który dochodzi do tego potencjometra jest uszkodzony , ale nie wiem gdzie znajduje sie jego drugi koniec Z jednej strony wiązka przewodów jest wpięta w potencjometr przy pedale gazu a druga strona gdzie dochodzi ?? EDIT by tony_w: Scaliłem wątki. Zacząłeś temat o problemie z potencjometrem - kontynuuj dyskusję a nie zaczynasz nowy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności