Jump to content

mazigt1

  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About mazigt1

  • Birthday 10/17/1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Zdzisław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No widzę, że znalazł się "wielki specjalista" . Uświadom proszę mnie oraz innych użytkowników forum co się stanie. A po za tym zapytam - miałeś kiedyś styczność z samochodem z systemem świateł "skandynawskich"?
  2. Podczas jazdy na światłach mijania, które uruchamiają się razem z silnikiem, pełnią one funkcje świateł do jazdy dziennej. W celu ograniczenia wypalania odbłyśników, moduł komfortu ogranicza napięcie płynące do żarówek lub w Twoim przypadku do przetwornicy, natomiast po przekręcenia włącznika w prawo, żarówki dostają pełne napięcie i wtedy pracują jako światła mijania. I być może tu być problem. Po prostu przetwornica niedługo "wyzionie" ducha i nie chce się wzbudzić przy niskim napięciu, a bez problemu startuje jak napięcie jest podawane w 100%.
  3. Naciągnij lub wymień na nowy pasek wielorowkowy, który napędza pompę wspomagania układu kierowniczego.
  4. Kolego, jeżeli masz dziwny dźwięk z wydechu, to ja proponowałbym, zanim wymienisz wtryskiwacze zobaczyć, czy świeca na tym cylindrze nie jest uszkodzona. Zamień świece na sąsiadujących cylindrach i zobacz jak będzie się wtedy silnik zachowywał. Pozdejmuj kolejno przewody wysokiego napięcia oraz wtyczki z wtryskiwaczy i zobaczysz, czy problem nie przeniósł się na cylinder z przełożoną świecą zapłonową.
  5. Popuść odrobinę linkę, która jest założona - połączona z zewnętrzną klamką. Jak jest za mocno napięta to może dochodzić do podobnych problemów.
  6. A poziom płynu hamulcowego również jest w normie? Tu może być problem.
  7. W jakiej pozycji samochodu miałeś skręcane wszystkie śruby przy wahaczach? Jeżeli robiłeś to na podniesionym samochodzie, to jest to błąd, bo samochód może być zdecydowanie twardszy, a dodatkowo bardzo szybko zerwą się silentbloki. Wahacze powinny być zamontowane na podniesionym i lekko skręcone. Pełne dokręcenie śrub dokonuje się wtedy, gdy samochód stoi równo na wszystkich kołach. Dodatkowo może być nawet dodane lekkie obciążenie. I właśnie to wszystko może być przyczyną twardości zawieszenia.
  8. Ja mam z 2001 roku w wersji Trendline, 1.8 T w automacie. Licznik fabrycznie 1/2Fis, komputer i tempomat też jest na pokładzie. Więc chyba jest możliwe, żeby ta wersja miała takie fabryczne wyposażenie. Pojazd sprowadzony ze Szwecji.
  9. Kolego, chyba kilka dni temu pytałeś o to samo w innym dziale!! Czytałeś podpowiedzi?
  10. Mi się wydaje, że po prostu piszczy pasek wieloklinowy. Jest słabo naciągnięty lub wytarty. Na początek sprawdziłbym właśnie to. Powodzenie.
  11. Nie zauważyłeś kolego, że w opisie jest benzynka, a tam nie występuje chłodnica paliwa. Prawdopodobnie jest to inetrcooler. Zdjęcie zaczerpnięte z internetu.
  12. To temat się komplikuje.
  13. Myślę kolega, że w tym wątku znajdziesz odpowiedź na swój problem. Polecam poczytać, zastosować i zobaczyć efekt. Oczywiście zalecam przed jakimikolwiek modyfikacjami zapisać aktualne wartości, jakie u Ciebie się znajdują, aby była możliwość powrotu, w sytuacji, jeżeli modyfikacje nie przyniosą oczekiwanego efektu.
  14. Chyba coś z nieszczelnością na wydechu. Prawdopodobnie uszczelka pomiędzy głowicą i kolektorem wydechowym.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy