Skocz do zawartości

mazigt1

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mazigt1

  • Urodziny 17.10.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Zdzisław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No widzę, że znalazł się "wielki specjalista" . Uświadom proszę mnie oraz innych użytkowników forum co się stanie. A po za tym zapytam - miałeś kiedyś styczność z samochodem z systemem świateł "skandynawskich"?
  2. Podczas jazdy na światłach mijania, które uruchamiają się razem z silnikiem, pełnią one funkcje świateł do jazdy dziennej. W celu ograniczenia wypalania odbłyśników, moduł komfortu ogranicza napięcie płynące do żarówek lub w Twoim przypadku do przetwornicy, natomiast po przekręcenia włącznika w prawo, żarówki dostają pełne napięcie i wtedy pracują jako światła mijania. I być może tu być problem. Po prostu przetwornica niedługo "wyzionie" ducha i nie chce się wzbudzić przy niskim napięciu, a bez problemu startuje jak napięcie jest podawane w 100%.
  3. mazigt1

    Piski

    Naciągnij lub wymień na nowy pasek wielorowkowy, który napędza pompę wspomagania układu kierowniczego.
  4. Kolego, jeżeli masz dziwny dźwięk z wydechu, to ja proponowałbym, zanim wymienisz wtryskiwacze zobaczyć, czy świeca na tym cylindrze nie jest uszkodzona. Zamień świece na sąsiadujących cylindrach i zobacz jak będzie się wtedy silnik zachowywał. Pozdejmuj kolejno przewody wysokiego napięcia oraz wtyczki z wtryskiwaczy i zobaczysz, czy problem nie przeniósł się na cylinder z przełożoną świecą zapłonową.
  5. Popuść odrobinę linkę, która jest założona - połączona z zewnętrzną klamką. Jak jest za mocno napięta to może dochodzić do podobnych problemów.
  6. A poziom płynu hamulcowego również jest w normie? Tu może być problem.
  7. W jakiej pozycji samochodu miałeś skręcane wszystkie śruby przy wahaczach? Jeżeli robiłeś to na podniesionym samochodzie, to jest to błąd, bo samochód może być zdecydowanie twardszy, a dodatkowo bardzo szybko zerwą się silentbloki. Wahacze powinny być zamontowane na podniesionym i lekko skręcone. Pełne dokręcenie śrub dokonuje się wtedy, gdy samochód stoi równo na wszystkich kołach. Dodatkowo może być nawet dodane lekkie obciążenie. I właśnie to wszystko może być przyczyną twardości zawieszenia.
  8. Ja mam z 2001 roku w wersji Trendline, 1.8 T w automacie. Licznik fabrycznie 1/2Fis, komputer i tempomat też jest na pokładzie. Więc chyba jest możliwe, żeby ta wersja miała takie fabryczne wyposażenie. Pojazd sprowadzony ze Szwecji.
  9. Kolego, chyba kilka dni temu pytałeś o to samo w innym dziale!! Czytałeś podpowiedzi?
  10. Mi się wydaje, że po prostu piszczy pasek wieloklinowy. Jest słabo naciągnięty lub wytarty. Na początek sprawdziłbym właśnie to. Powodzenie.
  11. mazigt1

    Co to jest?

    Nie zauważyłeś kolego, że w opisie jest benzynka, a tam nie występuje chłodnica paliwa. Prawdopodobnie jest to inetrcooler. Zdjęcie zaczerpnięte z internetu.
  12. Myślę kolega, że w tym wątku znajdziesz odpowiedź na swój problem. Polecam poczytać, zastosować i zobaczyć efekt. Oczywiście zalecam przed jakimikolwiek modyfikacjami zapisać aktualne wartości, jakie u Ciebie się znajdują, aby była możliwość powrotu, w sytuacji, jeżeli modyfikacje nie przyniosą oczekiwanego efektu.
  13. Chyba coś z nieszczelnością na wydechu. Prawdopodobnie uszczelka pomiędzy głowicą i kolektorem wydechowym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności