Jump to content

Damian5589

  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tam gdzie diabeł mówi Dobranoc :)

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1998

Recent Profile Visitors

48 profile views
  1. Witam rozbierał ktoś z was wysprzeglik od pasata b5 1.6 ahl ?. Chodzi mi o to w jakiej kolejności ida elementy bo jak ja rozbierałem chciałem sprawdzić uszczelki bo cieżko mi odbijało sprzegło chciałem sprawdzić stan uszczelek spreżyna mi wystrzeliła i nie znam kolejności mogł by ktoś podpowiedzieć będe wdzieczny. A nie chce specjalnie kasy na nowy wydawać...
  2. Sonda lambda żyje ?. Masz kompa sprawdź błedy może padła
  3. Jesteś wielki za ten schemat instrukcje w pdf jest jedyny na całym forum nigdzie sie nie moge doszukac wszystko dokładnie opisane gdyby nie ty to bym nie naprawił sobie tempomatu gdybym cie blisko mieszkał to bym piwko postawił bo sie należy za cieżką prace w tworzeniu tego poradnika jeszcze raz dzięki stary!
  4. Witam sprawdź obwód nastawnika wałka rozzadu daje zdjęcie błędu poniżej fotka może ci coś pomoże Pozdro
  5. Miałem identycznie mam ten sam silnik Wymień termostat i na 1000 % pomoże Nie dogrzanie silnika to właśnie jego wina
  6. Na sam początek podepnij i błędy zczytaj wtedy można się na spokojnie zastanowić bo przyczyn może być wiele
  7. u mnie w AHL był problem z czujnikem położenia wałka rozzadu ale wywalał bład 00515 a u cb nie ma a twój oznacza dokładnie to :
  8. //edit zrobione 1000 km jak narzazie nic oleju nie zabrał jestem ciekaw jak bedzie dalej temat można wykasować .
  9. Dzieki to mnie poratowałes czyli jest szansa że mam seryjny tempomat.
  10. Właśnie wszedłem na forumaby napisac Po wymianie czujnika wału który polepszył troszke odpalanie ale po chwili dalej ciezko łapał i odcinka przy 5 tys obr Podjołem decyzje o wymianie tego czujnika halla g40 ten co jest za kołem zebatym wałka rozzadu Sprawdziłem stary rozzad góra cech z koła i na obudowie pokrywał sie Koło pasowe cech i wyciecie na obudowie również poluzowałem napinacz zwaliłem pasek wcześniej przed zwaleniem paska polozowałem śrube koła wałka rozzadu przy pomocy 2 osoby która siedziała w środku trzymajac heble na 5-tym biegu Nie przedłużajac zajeło mi to pół dnia Przy okazji zmieniłem jeszcze termostat Po wymianie tego czujnika i wykasowaniu błedu bład nie wrócil jest sukces Auto ożyło pali od strzała i ma moc dobrze sie wkreca wcześniej muliło strasznie troche mi zeszło z tym ale efekt zadowalajacy najgorsze to majac tyle rozebrane nie wymieniłem rozzadu Ale zrobie to na wiosne dokonałem ogledzin paska jest ok pompa wody nie ma luzów napinacz ok powinno do wiosny potrzymac teraz jeszcze został mi do ogarniecia Tempomat który nie działa i siedzenie podgrzewane pasażera co do tempomatu to nie jestem pewien czy cos zdziałam bo mam przepustnice na linke i chyba nici ktos wstawił przełacznik w kabinie tylko dla ozdoby bo chyba raczej jak nie ma elektronicznej przepustnicy to nie zadziała tak mi sie wydaje moge sie mylic dzieki wielke za pomoc
  11. Dzieki za pomoc właśnie wymontowałem ten czujnik wału jest w AHL w pobliżu filtra oleju dokładnie za nim ku mojemu zdziwieniu w starym miałem czujnik z bosha a w nowym jakiś no name nic na nim nie pisze kto wie może to był winowajca jestem w trakcie odezwę się później Dzieki za ilustracje poglądową bardzo pomogła edit: czujnik wymieniony dalej to samo czyli został ten na wałku
  12. nie no mam ten stary w starym silniku przed przekładką błędów nie pokazywał na kompie czyli powinno byc ok myślisz że wstawić stary ? nie wiem ile podziała a do rozebrania mam cały przód i rozrzad muszę zdjąć koło od wałka rozrzad bo inaczej go nie wyjmę a powiedz mi co do diagnozy to błąd czujnik Halla G40 odpowiada właśnie za ten czy się mylę bo większość na niego wskazują chodzi mi że w poprzednim moim wozie Astra F Czujnik Halla miałem na aparacie zapłonowym a nie na wałku dlatego się dziwie czy to na pewno ten objawy tak jak pisałem ciężki rozruch i odcinka przy 5 tys obr/min
  13. Witam was ponownie jestem po przekładce silnika na 1.6 AHL pisze tu bo nie chce zasmiecac forum wszystko przebiegło dobrze po za 2 błędami w ecu 1, bład lambdy to wiedziałem 2.00515 Czujnik Halla G40 z tego co zorientowałem to jest ten co siedzi w rozzadzie czujnik wałka rozzadu bardzo kłopotliwy w AHL ze starego nie przełozylismy go zapomielismy i siedzi ten czujnik co nabyłem w raz z silnikem objawy : trudny rozruch silnika i odcinka przy 5 tys obr/min sprawdziłem wiązkę od ecu do czujnika czy przewody nie popękane ale jest wszystko ok czujnika nie sprawdzałem ale po skasowaniu wywala nadal błąd 00515 Jaki najlepiej kupić ? jakiej firmy co polecacie chce tym autkiem pojeździć
  14. zawsze lałem 10w40 nigdy nawet nie zastanawiałem sie nad zmianą jeśli było ok w poprzednim aucie Astra F też lałem 10 w40 wiadomo inny o oznaczeniach oplowskich zawsze kieruje się klasyfikacja producenta ; ) ale 5 też mogłem wlać bo producent przewiduje ale w obecnej chwili zobaczę na 10
  15. dokładnie 502.00 ja zalewać będę nie długo Shellem 10 w40
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy