Skocz do zawartości

wodzio

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wodzio

  • Urodziny 17.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Sól

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Niestety popuszczenie linki nic nie dało, stukaniem młotkiem po zamku również. W akcie desperacji rozkręciłem widoczne śrubki na obudowie zamka i łamiąc plastik rozwarłem. Po wyciągnięciu silniczka widoczny był mechanizm ryglujący, i dopiero grzebiąc w nim śrubokrętem coś podwarzyłem i zamek puścił. Podsumowując odradzam zakup zamka marki SKV. Obecnie mam zamontowany oryginalny, nowy zamek i chodzi bez problemów.
  2. Cześć, Wymieniłem oryginalny zamek w przednich lewych drzwiach na SKV i zaczęły się przygody. Zamek po tygodniu dobrej pracy zaciął się i nie chciał się otworzyć. Według wskazówek z tego forum pomogło mu stukanie w drzwi i otwieranie/zamykanie z pilota. Po połowie dnia piłowania w końcu zwolnił i drzwi się otworzyły. Szybka reklamacja, montaż nowego zamka, który to w ten sam dzień podczas jazdy odryglował drzwi i nie chciały się zamknąć. Na postoju udało mi się za którymś trzaśnięciem drzwi zamknąć, niestety na amen bo do tej pory nie dają się otworzyć. Nie pomaga stukanie ani proszenie. Tym razem mam zdjęty cały boczek i przysłonę z prowadnicą szyby. Zamek jest praktycznie na wyciągnięcie ręki. Podpięcie przewodów pod 12V baterię do 1 i 2 pinu nic nie daje, mam wrażenie jakby mechanizm próbował otworzyć, ale coś było przycięte. Bolec też stoi w miejscu. Stukanie też nie daje efektu. Jak jeszcze mogę spróbować ten zamek otworzyć? Dziękuję za każdą podpowiedź.
  3. Witam! Zbliża się pora na wymianę mojego rozrządu - chciałbym do temtu podejść kompleksowo i zrobić full serwis i wymienić wszystko co powinno się powinieniać przy okazji takiej akcji. Bardzo proszę dradźcie i wymieńcie wszystkie części, które mam kupić. Będę bardzo wdzięczny. Mam B5 z 2000r. silnik ATJ.
  4. Hey! Na zestawie M-Tech legend II i ML-145 jeździłem koło 3 miesięcy. Uszy bolały od szumów, pisków, nieczystego dźwięku. Wkońcu się wkurzyłem i kupiłem Johnny III ASC, antenę zostawiłem bez zmian. Zestaw ten mogę szczerze polecić. Zdarzają się szumy w niektórych sytuacjach, ale każdego słyszę czysto i wyraźnie, zasięg bardzo dobry. Mogę szczerze polecić ten zestaw i nie żauję wydanej kwoty.
  5. Dzięki za odpowiedź! Jest jakaś inna forma sprawdzenia zasięgu niż pytanie gdzie mnie słychać ? Mam wrażenie, że jak skręce SQ na 3/4 to bardzo trace na zasięgu - ale może to tylko wrażenie. Ostatnio w Soli ktoś kroi anteny - w okolicy nowej biblioteki w tamtym tygodniu zginęły 3 sztuki z aut.
  6. Hey! Podpowiedzcie proszę, czy taki stan rzeczy jest prawidłowy. Mam zestaw M-Tech Legend II + Sirio ML145. Antena z radiem zestrojona w firmie zajmującej się tego typu rzeczami – zakładam, że prawidłowo. Kiedy jadąc na trasie pokrętło RF Gain mam skręcone do godziny 1 a pokrętło SQ godzina 2, na wyświetlaczu s/rf pokazują się żółte kreseczki na poziomie 2 zahaczając o 3. Słyszany głos jest wyraźny, ale nakłada się na niego silny szum. Radio szumi tylko w momencie kiedy ktoś coś mówi. W momencie kiedy nikt się nie odzywa mogę mieć SQ w pozycji godziny 9 (minimalnie skręcone) a RF Gain na maksa w prawo (otwarte). Żeby nie było słychać ciągłych szumów muszę mieć SQ skręcone na ¾ wartości albo nawet na 5/6 , a RF Gain na godzinę 3. Czy skręcając tak mocno SQ nie ograniczam odbioru do bardzo bliskiej mnie odległości ?
  7. wodzio

    Strojenie CB

    Cześć! Mam pytanie! Postępuję zgodnie z instrukcją: Pomiarów dokonujemy na kanale 20. Trzymając wciśnięty przycisk nadawania w mikrofonie, należy pokrętłem CAL ustawić wychylenie wskazówki na koniec skali po prawej stronie. Kalibracja skończona, teraz należy górny przełącznik FWD/REF ustawić w pozycję REF i odczytać wskazania miernika na górnej skali (przycisk nadawania nadal wciśnięty). Po zmierzeniu SWR na kanale 20 można powtórzyć pomiar na kanałach skrajnych pasma, to znaczy na kanale 1 i kanale 40. Ale czy mierząc SWR na kanale 1 należy również wcześniej przełączyć się na FWD i pokrętłem CAL ustawić wychylenie wskazówki na koniec skali po prawej stronie dla tego kanału i dopiero po tym odczytać wartość SWR. Później dokładnie tak samo zrobić dla kanału 40 i zestawić wynik ? Czy ustalając wychylenie wskazówki na końcu skali dla kanału 20 już tego nie robię dla 1 i 40 kanału ? Takim sposobem uzyskałem: na kanale 1 SWR = 1 (wskazówka się nic nie ruszyła) na kanale 20 SWR = 1,2 na kanale 40 SWR = 1,3 antenę w chwili becnej mam maksymalnie wsuniętą. Jak ją wysówam, to SWR dla kanału 1 i 20 się nie zmienia a dla kanału 40 rośnie do wartości 1,5. Oznacza to, że powinienem antenę troche skrócić, czy zostawić tak jak jest bo wynik jest dobry ??
  8. @uosiu, tylko że taki zestaw jest znacznie droższy. W związku z tym, że nie jeżdże za dużo to nie chciałem kupoważ drogiego zestawu CB.
  9. Hey! Byłem już zdecydowany na zakup zestawu M-tech Legend II + Sirio ML 145 i sprzedający powiedział, że zdecydowanie lepszym zestawem w tej przegrodzie cenowej będzie YOSAN PRO-120 + SIRIO ML-145. Miał ktoś może do czynienia z tymi radyjkami i może powiedzieć, które będzie lepsze ? link do YOSAN http://allegro.pl/nowy-yosan-pro-120-z-antena-sirio-ml-145-lodz-i1398778902.html
  10. Hey! Próbuje wmontować playera do mojej Bety Grundiga i po przeczytaniu całego tematu powstała pewna nieścisłość z łączeniem pinów. Jedna szkoła mówi, że należy połaczyć z soba piny 3 z 6 oraz 4 z 6 (aby radio myslalo ze ma kasete i aktywowalo tor audio z glowicy) a inna 4 z 7. Jakie jest poprawne łączenie tych pinów ??? Dodam, że po podłączeniu 3 z 6 oraz 4 z 6 nie wykrywa mi kasety. Informacja podana była tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=577037#post577037 Jeżeli podłącze zgodnie z opisem z pierwszej strony: piny4 z 6 oraz 7 z 3 to po naciśnięciu CC na wyświetlaczu pokazuje się napis TAPE REV i zaczyna delikatnie szumieć, ale dźwięku nie ma. Co ciekawe po odłączneniu kabelków audio również szumi. Szum ustaje po naciśnięciu pause na pilocie playera. Audio łączę zgodnie ze zdjęciem 3 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=577037#post577037. Jack z playerem jest połączony 3 ścieżkami - które prawidłowo powinny być połączone z radiem ???
  11. @Mr. X Dzwoniłem przed chwilką do serwisu w Zielonej Górze i za mikrowłącznik chcę 97zł. Straszny rozstrzał w cenie między serwisami...
  12. A może ktoś z pas powiedzieć, gdzie można kupić mikrozłącze znajdujące się w zamku bagażnika? Mam paska z 2000r w wersji variant, a serwis twierdzi, że mikrozłącze jest razem z zamkiem i musze kupić cały zamek. Może ktoś przerabiał już ten temat i wie gdzie to ustrojstwo kupić - może jakiś zamiennik ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności