-
Liczba zawartości
230 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O piotrek24dm
- Urodziny 24.03.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gute Stadt
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN) 4x4
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
piotrek24dm obserwuje zawartość → Temperatura silnika, [AFN 110KM] dziwny dzwięk turbiny..., fwd a 4montion i oraz 5 innych
-
Klimatyzacja - odwieczny problem
piotrek24dm odpowiedział maajeranek → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Ja po zatarciu wybrałem opcje nr 2 zaryzykowałem i póki co 3 lato i sprężarka śmiga aż miło. Aż sie dziwie ze jeszcze działa, bo opiłki w układzie zawsze zostają. Nie było kasy więc zrobiłem taniej i na razie nie żałuje. -
Uszczelniacze do roboty - - - - - aktualizacja - - - - - To jest tylko zawor odmy. Od nke zatrzyma oleju co idzie w dolot. Taka konstrukcja odmy ze olej w dolocie bedzie. Chyba ze zastosujesz Oct. Tdi to dosyc brudny silnik i latwiej z tym zyc niz dociekac skad ten olej. Rowniez mam nowe turbo. Glowica po regeneracji uszczelniacze itd. Nowa odma i wszelakie zaworki a olej na laczeniach sie pojawia. Dolewki jakies minjmalne robie ale ten silnik ma prawie 20 lat wiec nie ma co tam sie doszukiwac.
-
Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?
piotrek24dm odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Rtsy to badziewie. Proszę nie porównywać czegoś takiego do wachaczy premium Meyle HD. Latam na nich już 3 sezon są genialne. -
Jakie amortyzatory - firmy, ceny.
piotrek24dm odpowiedział MrWho → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Ja ze swojej steony polecam sachsa. Montowalem ostanio z tylu genialne tlumienie. Stare monroe tlukly chociaz mialy 65 % -
3 sezony latalem na cisnieniu 2.4 (rozmiar 225 45 17) opony wytarte na srodku co swiadczy o zbyt duzym cisnieniem. Teraz latam na 2.2 bara. 2.8 przod to tak jakbys na pilkach do ragby jezdzil. Co to rozmiaru to fakt przy 225 troche trzeba kontrowac na koleinach.
-
Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?
piotrek24dm odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Popieram szczupaka. Zawieszenie mam meyle hd (szczerze polecam 3 przeglad i dalej lux robie okolo 15-20 tys. Rocznie). Na chinskich MS po 10 tys. stuki i wymiana kompletu. Nie wiem jak tam lemforder nie zdecydowalem sie na takie ze wzgledu na duzo ilosci podrobek. Uwazam ze zawieszenie w passacie to udana konstrukcja i bardzo trwala ale jak ktos bawi sie w chinskie badziewie to pozniej taka opinia. Jak wymienialem pierwszy raz na chinskie badziewie, zaraz po zakupie auta to dolny banan posiadal znaczki lema i date 98r. Pozdrawiam -
Jakie ryzyko skoro 90% olejow na rynku typu 5w30, 5w40 do wysoko przetworzone oleje mineralne z dobrymi dodatkami. Pelnych syntetykow jest na prawde nie duzo do wyboru. Ten millers trident to ma wiecej hydrokrakowca w skladzie niz syntetyku. Jezeli juz jestesmy przy millersie to na uwage zasluguje seria xfe i ee.
-
powietrze w ukladzie chlodzenia
piotrek24dm odpowiedział rzulu → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Smierdzi mi tu wywalona uszczelka pod glowica. Zrob test kolego chodz on pokazuje tylko wynik pozytywny przy duzych przedmuchach. -
Zwazywszy na to ze nie znalazlem nigdzie informacji na temat gornego mocowania tylnego amortyzatora w syncro b5 podgrzewam kotleciaka. Moze ktos ma to zobrazowane jak sie mocuje ten amor. ?
-
Turbina po regeneracji, dymi na niebiesko ATJ
piotrek24dm odpowiedział BIGjack → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kolego na kazdym forum o tym trabia ze regenarcja turbiny to strata kasy. Albo uzywana, oryginalna w miare dobra albo nowa chyba ze chcesz robic turbo co roku max 2 lata jak ktos malo jezdzi. Olej w dolocie zawsze bedzie ja mam nowe turbo i olej stoi w dolocien Pochodzi z odmy i wynika to z konstrukcji silnika. Bedzie sucho ale trzeba odme odseparowac. -
Co myślicie o tych reflektorach.
piotrek24dm odpowiedział Krzychu74 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Kolego zgadza sie do przed lifta to są własnie takie lampy. Przy założeniu, że przetwornica jeszcze podziała (rzadko padają) i palniki jeszcze nie wypalone to cena atrakcyjna. Chociaż nie jestem zwolennikiem kupowania używanych lamp które mają koło 10-15 lat to zestaw godny polecenie. Jestem za nowymi identycznymi depo ale pewnie dlatego że nie widziałem różnicy między hellą więc nie mogę powiedzieć nic. Co do legalności to ja u siebie zamontowałem chińskie spryskiwacze za 50zł wyłącznie dla policji i jeżdżę na legalu. Nie mam samopoziomu ale u mnie nikt na to nie zwraca uwagi po za tym to działa tylko na postoju więc w trakcie jazdy nie zdaje egzaminu. Wiąząc kilka osób sam obniżam lampy i jeszcze niekt mi nie mrugał że coś oślepiam. Pozdrawiam i życzę udanego montażu i zakupu. -
Po za tym ze olej ma grubszy film olejowy nic nie moze sie stac. Tak na marginesie ludzie ktorzy uwarzacie ze lejecie pelne syntetyki zainteresujcie sie czy nie lejecie polmineralowcow (hc). Jezeli ktos chce zalac na prawde prawdziwy syntetyk to proponuje zainteresowac sie lepszymi markami olejow np. Millers, amsoil, xado, royal purple itp. Te w wiekszosci sprzedawane w sklepach (nie wszystkie) niby syntetyki to shit.
-
Problem z płynem chłodzącym - znika
piotrek24dm odpowiedział Andragon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Tak czytam ze alt bierze 0.5 na 1000 i slysze ze to norma to wydaje mi sie ze z tymi silnikami jeat cos nie teges. Poł litra to ja dieslu moze doleje moze nie raz na 10 000 czyli przy koncu wymiany. I to mi sie wydaje sporo ale wszystko ucieka przed odme do dolotu w 1.9. -
Problem z płynem chłodzącym - znika
piotrek24dm odpowiedział Andragon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Chcialbym zobaczyc uszczelke ktory wytrzyma 110 stopni buhehe. U mnie test rowniez nic nie wykazal. Olej mialem czysty plyn rowniez, nie kopcil. Auto osiagalo na hamowni moc taka sama jak przed rozpoczeciem problemu z wyrzucaniem sporadycznie plynu i dosc sporym cisnieniem w ukladzie. Kolego ja mialem bardzo maly przedmuch ale plyn wyrzucalo jak u ciebie. Zrob taki test zobacz czy rano po odkreceniu korka w zbiorniczku jest jakies cisnienie (nie moze byc wcale) i przejedz sie tak okolo 160-180 km/h prze krotka chwile zatrzymaj sie i sprawdz czy wyrzucilo plyn lub weze sa na tyle twarde ze po scisnieciu nie mozna dotknac scianek. U mnie po wymianie uszczelki brak problemu z duzym cisnieniem i wywalaniem plynu. -
Problem z płynem chłodzącym - znika
piotrek24dm odpowiedział Andragon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Kolego ta Twoja temperatura plynu jest nie prawidlowa zacznijmy od tego w sprawnie dzialajacym ukladzie chlodzenia wacha sie ona od 88 do max 95 stopni. Wszystko powyzej 100 stopni jest juz przebiegeciem i grozi uszkodzeniem uszczelki pod glowica. Jezeli wytwarza sie cisnienie w ukladzie chlodzenia to albo termostat jest zamkniety (nie dziala jak trzeba) albo najczesciej jest to przedmuch przez uszczelke. Test na uszczelke nie zawsze powie prawde. Jest jeszcze opcja uszkodzonej pompy wody lub zapchanej chlodnicy ale to rzadkie przypadki.