-
Liczba zawartości
78 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O BIGjack
- Urodziny 26.09.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdynia
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Od dłuższego czasu szwankował prędkościomierz. Raz pokazywał prędkość raz nie. Ostatnio przestał wskazywać a chwile po tym komputer przestał też pokazywać spalanie i dystans. Został tylko czas i temp. Rozebrałem wtyczkę czujnika prędkości gdzie był urwany jeden kabelek. Naprawiłem ale nic to nie dało. Nie wiem gdzie dalej szukać. Czy to mogą być dwie różne usterki?
-
diesel Ciężko odpala, rośnie poziom oleju. B5 ATJ
BIGjack odpowiedział BIGjack → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wygląda znajomo. Wszystkie 4 masz tak samo wyorane? -
diesel Ciężko odpala, rośnie poziom oleju. B5 ATJ
BIGjack odpowiedział BIGjack → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Nie miesza się olej z ropą? Mi po około 200km przybyło tak z 5mm na bagnecie. -
Od jakiegoś czasu mam sporadycznie problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zauważyłem też że mam za wysoki poziom oleju. Prawdopodobnie do oleju dostaje się ropa. Wymieniłem oringi na pompkach i uszczelniacz na wałku pompy tandemowej. Niestety nic to nie dało. Wydaje mi się że mam zbyt mocno wybite gniazda pompowtryskiwwaczy 1 i 2 . Przy wkładaniu wchodziły ciasno ale na końcu tak jak by wskoczyły na swoje wyrobione miejsce. Z tego co czytałem to zapowietrza się układ paliwowy dlatego jest problem z odpalaniem zimnego silnika. Jak najlepiej sprawdzić czy to faktycznie tylko wybite gniazda? Czy mogę podać powietrze 6bar na króciec pompy? Czy warto tulejować czy szukać innej głowicy? Samochód już stary więc grubsza naprawa pewnie przekroczy jego wartość niestety
-
BIGjack zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
BIGjack obserwuje zawartość → elemenateur
-
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
BIGjack odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
Klapa nie działa bez modułu. -
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
BIGjack odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
Pojechałem w trasę z wypiętym modułem komfortu, podjechałem zatankować i się zdziwiłem jak nie mogłem otworzyć klapki wlewu paliwa Czy faktycznie jest to powiązane z brakiem modułu czy kolejna rzecz do naprawy? -
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
BIGjack odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
Przejechałem się z wypiętym modułem i wszystko działa jak powinno tzn. nic nie wariuje. Czy ktoś ma może rozpiskę jakie obwody są pod konkretną wtyczką w module bo chcę próbować wpinać tylko jedną i obserwować. Czy jest sens rozcinania tej zalakowanej gumowej osłony wiązki wchodzącej do skrzynki od modułu w celu sprawdzenia izolacji kabli? Moduł ma transceiver czy po podmianie na inny będę musiał kodować klucze aby działało otwieranie z przycisku? -
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
BIGjack odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
Dzięki za info, jadę więc i jutro skoro świt dalszy ciąg poszukiwań. -
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
BIGjack odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
Noc mnie zastał, nic nie znalazłem, czy bez modułu mogę spokojnie jechać? -
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
BIGjack odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
Szyby same się otwierają, zamki cyklicznie się otwierają jest to sygnalizowanie mignięciem kierunkowskazów, miga podświetlenie wnętrza, przestawia się samoczynnie lusterko zewnętrzne. Odłączyłem wszystkie kable w drzwiach kierowcy i pasażera. Wyciągnąłem moduł komfortu który wygląda jak nowy, brak zimnych lutów. Nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić hmmm. -
Całkowity brak mocy Passat b5 ATJ 115KM - maluch to przy nim rakieta
BIGjack odpowiedział gryzli133 → na temat → Analizy logów
Nikt nie miał takiego przypadku? -
Całkowity brak mocy Passat b5 ATJ 115KM - maluch to przy nim rakieta
BIGjack odpowiedział gryzli133 → na temat → Analizy logów
Turbo było regenerowane 15 miechów temu a 3 miechy temu oddane do sprawdzenia i jest ok. Tak właśnie wygląda jak by cos się wieszało. Szkoda że nie mogę zrobić dynamicznych logów to by wszystko wyjaśniło raczej. -
Całkowity brak mocy Passat b5 ATJ 115KM - maluch to przy nim rakieta
BIGjack odpowiedział gryzli133 → na temat → Analizy logów
No tak ale czy w Twoim przypadku jak już załapał to chodził normalnie? Bo jak mój załapie to idzie dobrze w całym zakresie obrotów ale jak tylko zgaszę to mam na nowo brak mocy. -
Całkowity brak mocy Passat b5 ATJ 115KM - maluch to przy nim rakieta
BIGjack odpowiedział gryzli133 → na temat → Analizy logów
Podepnę się pod temat ATJ 115KM po odpaleniu brak mocy im wyższy bieg tym większa tragedia. Na 3 na lekkim wzniesieniu wyprzedzają mnie rowery Jak tak pojadę z mocno wciśniętym pedałem gazu to w pewnym momencie przy około 2,6tys.obr. czuję szarpnięcie i wszystko wraca do normy. Jak zgaszę i odpalę ponownie to znów jest muł. Wiem że powinienem zrobić logi dynamiczne ale mój laptop nie ma już praktycznie akumulatora a na kablu się nie rozpędzę ))) Jak miałem zasyfione turbo to było odwrotnie tzn. po odpaleniu chodził normalnie a jak mu dałem po zaworach to dostawał faulta. Jedyne co mogłem teraz zrobić to kilka statycznych logów; Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_cLR92.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_11rc7.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log-002_gx38Y7.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_LnJ1VT.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_VfMSHf.html Grupa 005: http://vaglog.pl/log-005_DfO6a.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_2SGdn.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_A2Cqr.html Grupa 015: http://vaglog.pl/log-015_wsY575L.html Grupa 016: http://vaglog.pl/log-016_O13rO8y.html Grupa 020: http://vaglog.pl/log-020_1G9qFI.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_7KiE62q.html Co z tym począć? -
Turbina po regeneracji, dymi na niebiesko ATJ
BIGjack odpowiedział BIGjack → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Winowajca odnaleziony Pompki zostały wymontowane i zawiezione na reklamacje gdzie okazało się że jedna z niewiadomych przyczyn była zawieszona/zatkana. Po zamontowaniu nie kopci, odpala od dotknięcia i jest żwawszy. Jedyny mankament to taki że mam wrażenie że pali więcej niż przed usterką. Na wolnych komp pokazuje różnie raz 3,4 innym razem 4,5 a chyba powinien pokazywać około 0,8 prawda? Kąt początku wtrysku mam ustawiony na -1 czy dobrze?