Skocz do zawartości

Krzychu74

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Krzychu74

  • Urodziny 19.04.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Panów Mam ten sam objaw co Koledzy i faktycznie okazało się że jest mały wyciek i płynu zostało dosyć mało. Dolałem ile trzeba ale niestety dalej skrzypi. Mam pytanie czy po dolaniu płynu objawi powinny ustąpić? A jeśli się nie poprawi to zostaje wymiana pompy czy można ją w jakiś sposób regenerować? pzdr Kt
  2. różnych kombinacji próbowałem ale tej jakoś nie . dzięki za pomoc, teraz już pokazuje po ludzku pzdr Krzysiek
  3. Cytat z Andrzeja " Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaĽnika temperatury zewnętrznej." Witam Od pewnego czasu na wskaźniku klimatronika wartość temperatury pokazuje mi się w stopniach Fahrenheitach a na liczniku w Celsjusza. Próbowałem postępować zgodnie z instrukcją Andrzeja i zmienić na Celsjusze ale niestety bez skutku. Macie Panowie jakąś radę?
  4. Przy okazji zapytam Was jak działa ogrzewanie za pomocą klimatronica. Wiem, że powinienem poszukać na forum ale po zmianie wyglądu strony jakoś szukaczka przestała mi działać. Ale wracając do pytania ... Czy klimatyzacja sama "wytwarza" ciepło czy jest to tylko dystrybucja ciepła z silnika? I jak się ma do tego wielokrotnie podawana na forum informacja, że sprężarka włączy się dopiero powyżej plus 4 stopni (chodziło o uruchamianie klimy w zimie żeby się przesmarowała). Reasumując. Czy włączenie klimy przy - 10 stopniach coś daje czy nie? pozdrawiam i przepraszam jeśli poruszyłem temat już wyjaśniony
  5. widziałem kiedyś coś takiego w Krakowie ale akurat pasiak stał zaparkowany i nie było kogo zapytać z czego była dopasowana ramka, ale faktycznie wyglądało "profesjonalnie"
  6. Daj znać jak już założysz jaki jest efekt
  7. Miałem ostatnio podobnie, mechanik wymienił elektrozawór (jakieś 300pln) i teraz chodzi już gładko.
  8. witam Mechanik wymienia mi sprzęgło przy okazji określił stan koła dwu-masowego na "jeszcze całe" i teraz pojawia się kwestia czy go wymieniać czy nie. On nie jest pewien a ja się na tym znam jak zając na spawaniu. Pytanie. Co się stanie jak to koło padnie, auto przestanie jeździć czy "tylko" objawiać się to będzie zwiększonymi drganiami ?
  9. czołem, mam podobnie ale niestety poległem przy próbie zdjęcia tapicerki z klapy, macie może jakieś sugestie jak to zrobić żeby nie rozwalić połowy auta? pzdr krzysiek
  10. Witam orientujecie się jakie są koszty wymiany sprzęgła ? pzdr
  11. a nie sprawdzałeś czy nie podejdą kratki od pasiaka po lifcie ? np. coś takiego http://moto.allegro.pl/item454763551_vw_passat_b5_01_nowa_kratka_ramka_halogenu.html
  12. czyli raczej nie ma możliwości posiadania soczewek z zachowaniem przeciwmgielnych ?
  13. a czy przy xenonach nie trzeba mieć spryskiwacza do lamp?
  14. Wracając jeszcze raz do tematu mam pytanie czy są na rynku jakieś lampy, które mają soczewki i jednocześnie pozwalają na zachowanie świateł przeciwmgielnych (h7/h4) bo pomimo tego, że nie są one rewelacyjne to w niektórych warunkach drogowych się przydają i nie chciał bym się ich pozbywać. pzdr Krzysiek
  15. no faktycznie ładnie to wygląda a jeśli faktycznie lepiej świecą to chyba się szarpnę. dziękuje za sugestie. pzdr krzysiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności