Skocz do zawartości
Gość piki

DSG - skrzynia marzenie!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Moro

Jedynie dwumas czasami zabrzęczy jak zimny na P lub na N. Taki urok nowoczesnych rozwiązań poprawiających komfort (koło dwumasowe)

 

jeżeli dwumas zabrzęczy to możesz mieć już niedługo wydatek ,ja miałem 180 tyś jak poleciał ,

P.S

A dla kupujących autka na naszym rynku ,polecam przed zakupem lub w trakcie finalizacji ,podjechać na sprawdzenie do ASO ,cała historia auta ,wymiany wszystkie co gdzie i kiedy ,bo to najważniejsze było wymienione ,czy przebieg ori .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do niedawna silnik 2.0 TFSI/TSI był w automacie oferowany tylko z tiptronic'iem, a w tej chwili sprzedają go już z DSG.

Ktoś może już tym jeździł? Ciekawy jestem, jak wrażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak laik moze sprawdzic stan takiej skrzyni. przepraszam za debilne pytania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chcę kupić używanego Vw Passata CC 2.0 TSi z 2009r, sprzedawca twierdzi ze ta wersja wyposażona jest w DSG, jednak tak jak się orientowałem w Passatach w wersji z silnikiem 2.0 tsi montowany był tylko tiptronic, czy w cc było można zamówić w 2009r za dopłatą DSG? A dwa czy warto kupować 2.0 z tiptronicem czy lepiej 1.8 z DSG?

Proszę o jakieś jasne odpowiedzi gdyż nie mam doświadczenia z tymi skrzyniami jak i autami.

Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pyzo( pytanko debilne) bez serwisu nie ruszysz, niektore maja problemy z mechatronika najlepiej serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, chcę kupić używanego Vw Passata CC 2.0 TSi z 2009r, sprzedawca twierdzi ze ta wersja wyposażona jest w DSG, jednak tak jak się orientowałem w Passatach w wersji z silnikiem 2.0 tsi montowany był tylko tiptronic, czy w cc było można zamówić w 2009r za dopłatą DSG?

Jeśli masz numer VIN, to po nim można sprawdzić, a jaką skrzynią wyjechało autko z fabryki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, chcę kupić używanego Vw Passata CC 2.0 TSi z 2009r, sprzedawca twierdzi ze ta wersja wyposażona jest w DSG, jednak tak jak się orientowałem w Passatach w wersji z silnikiem 2.0 tsi montowany był tylko tiptronic, czy w cc było można zamówić w 2009r za dopłatą DSG? A dwa czy warto kupować 2.0 z tiptronicem czy lepiej 1.8 z DSG?

Proszę o jakieś jasne odpowiedzi gdyż nie mam doświadczenia z tymi skrzyniami jak i autami.

Z góry dzięki za odpowiedź

 

CC 2.0 TSI na 100% ma DSG, skrzynie Tiptronic sa w 2.0 TFSI z USA ( jeśli mowa o B6 nie wiem jak z CC ) W Europie na 100% nie były skrzynie tiptronic montowane w silinkach rodziny TSI z Passatów znikneły one wraz z 1.6 FSI i 2.0 FSI ( ale moge sie mylić )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście mam nr Vin, jeśli byłby ktoś w stanie sprawdzić to lub ewentualnie podesłać linka gdzie mógłbym zrobić to sam to będę wdzięczny.

 

VIN : Wvwzzz3cz9e513586

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skrzynia sprawdzona i niestety w Passacie CC jest tiptronic, DSG montowane jest w 2.0 TSI dopiero od listopada 2009r.

Wiec może pytanie do fachowców, użytkowników czy lepiej 1.8 z DSG czy 2.0 z Tiptronicem gdzie więcej mocy ale traci znowu na skrzyni. (chodzi o samochody używane)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiec może pytanie do fachowców, użytkowników czy lepiej 1.8 z DSG czy 2.0 z Tiptronicem

Może fachowcem nie jestem, ale na Twoim miejscu wybrałbym 1.8 z DSG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

passatem CC 1.8 tsi DSG miałem okazje pojeździć, skrzynia chodzi cudnie nie czuć zmiany, redukcja błyskawiczna. Jednak miałem wrażenie, że jest trochę słaby przynajmniej w moim przypadku. (niestety w salonie nie mają nic z 2.0 tsi tiptronicem).

Więc czy te 200 koni z gorszą skrzynią, tez będzie szło gładko czy przełożenia będą ewidentnie wyczuwalne, jakieś szarpanie czy mułowata zmiana biegu?

proszę o opinie bo muszę się na coś zdecydować.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj kupilem 2.0 TDi z DSG.

juz wiem, ze nie chce zadnej innej skrzyni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
wczoraj kupilem 2.0 TDi z DSG.

juz wiem, ze nie chce zadnej innej skrzyni :)

hehe też tak mam ,

P.s

słyszałeś ile wymiana koła dwumasowego ?:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

moja furka jest juz po akcji naprawczej w DE :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z autoamtem świetnie się bryka... może jestem nienowoczesny, heh, ale automat to taki wynalazek, któryś na pewno kiedyś zawiedzie i to w najgorszym momencie, serwis każdego automatu nie mówiąc już o DSG kosztuje koszmarne pieniądze... nowe DSG też nie są bezawaryjne, wystarczy na YTB wklepać "dsg problem" i wyskoczy cała masa przypadków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto to jest tak skonstruowane aby dawało stałe utrzymanie zakładom serwisowym. Moja DSG po przestawieniu dzwigni na układ sekwencyjnej zmiany biegów pokazuje na wyświetlaczu pulsujące biegi. W mądrej książce wyczytałem, że jest to stan awaryjny. W jednym ASO postawiono diagnozę: konieczna wymiana cięgna ok. 1500zł. W drugim ASO komp. nic nie wykazał i nie wiedzą co jest przyczyną stanu awarii. Wyświetlacz nie pokazuje awarii gdy włączam układ z biegami przełącznikami przy kierownicy. Stan wiedzy diagnostów w ASO jest żenujacy. Jak mi powiedział ten co nic nie wykrył nikt się nie przejmuje szkoleniami. Jak sie sami nie wyszkolą m.inn. korzystając z tego forum to zdani są na komp. a ten okazuje się nie zawsze pomaga. Może kogoś dotknęła ta przypadłość, sprawdźcie swoje DSG w nastawie na biegi.

Edytowane przez pawka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hehe też tak mam ,

P.s

słyszałeś ile wymiana koła dwumasowego ?

Hahaha jak sprowadził na Ziemię :D DSG na pewno wygodne, ale mam ale - jechałem ze 170 konnym dieslem i nie podobało mi się to połączenie, najprawdopodobniej chodzi tu tylko o silnik - nie lubię diesli. Chciałbym się przejechać 1.8 tsi z dsg ale dorwać taki komplet graniczy z cudem. DSG, to trochę droższe przeglądy, ciężej sprzedać, jak padnie to boli, poza tym zjada manuale, w mieście to połyka, a na trasie też jest wygodniejsze. Nie oszukujmy się, w przyszłości będą tylko automaty, jakieś 12sto czy 30 biegowe :D i żaden manual nie dorówna dynamice i spalaniu :P Na tą chwilę dsg raczej troszkę więcej pali tak? Dźwignią trzeba się męczyć z machaniem, ale jak się dobrze pomacha, to auto spalaniem się odwdzięczy.

Edytowane przez theOne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

ciezko uznac ktore wiecej pali.

mam 170 konikow w polaczeniu z DSG i jest bajka...

spalanie - po miescie owszem - machajas dzwignią jestem w stanie spalic mniej.

w trasie na poczatku mialem takie wrazenie, ale po kilku przejechanych tysiacach km w trasie pali mniej w trybie automatycznym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pyzo twierdzisz że po mieście machając wajhą albo łopatkami (jak kto ma:) przy DSG splanie spada? Bo ja właśnie się zastanawiam czy by nie sprawdzić ile można zaoszczędzić.

Ja mam takie wrażenie że DSG na trasie jest oszczędna ale po mieście robi się smok i nie wierzę, że to tylko kwestia silnika a nie to że skrzynia ma na to duży wpływ.

 

Jedyne co jest moim zdaniem bardzo dużą wadą przy DSG w połączeniu z dieslem to jej czas reakcji na naciśnięcie gazu - przy wyprzedzaniu czy ruszaniu (pisałem o tym juz w tym wątku). Gdyby ona w trybie D maiła taki czas reakcji jak w trybie S to już by było OK - bardzo szkoda że tak nie jest bo w trybie S jazda po mieście to masakra że nie wspomne o spalaniu...

Ale podobno można zrobić jakiś upgrade softu w ASO i skrzynia zachowuje się dużo lepiej - chętnie bym posłuchał opinii na ten temat (co, gdzie i za ile trzeba zrobić aby mieś jeszcze większą radość z jazdy ze skrzynią DSG).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

jak dobrze idzie to okolo 0,5 l/100km mniej na tej samej trasie - codzienny dojazd do pracy.

 

ale generalnie jezdze raczej na automacie - ale ja leniwy czlowiek jestem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności