theOne
-
Liczba zawartości
495 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O theOne
- Urodziny 15.07.1986
Informacje osobiste
-
Imię
M.
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
.
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 1.8 TSI 160KM
-
Rok produkcji
2010
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie, prawda jest taka, że to miejsce nie jest wygodne, parasol ciężko się wyciąga itp. Ale sam parasol bardzo porządny, duży i wygląda na solidny - ale nigdy nie dałbym tyle pieniędzy za niego-sam dostałem w prezencie od salonu.
-
bo rabatu oni nie mają obowiązku proponować - niestety brak zniżki to Twoja wina. nie chcieli nic dać - mówisz, dziękuję i do widzenia, udajesz się do innego salonu, a jeśli nie masz, to wysyłasz zapytanie do salonów w innym mieście
-
a nie orientuje się ktoś może czy zmieniło się coś w kwestii przedłużenia gwarancji? w skodzie oferują wykupienie 2óch dod. lat całkowicie normalnej gwarancji fabrycznej ale z limitem 60 lub 120k km, lub do 3 lat to ubezpieczenie. w vw dalej tylko ubezpieczenie?
-
dziwnie, bo z tego co się orientuje, fabryka zawsze wciska longlife.
-
mogą być chyba tylko 2 powody: ktoś się machnął i nie masz longlife albo jeździsz w takich warunkach, że olej musi być zmieniony wcześniej.
-
wymiana przy 8-10 tys. zmieniona na 15 tys. brzmi lepiej niż zmieniona z 8-10 na 30 tys. :P ps. 200 konny benzyniak może mało spalić :chytrus:lol
-
no właśnie, czekam teraz na autko ale 2012, więc nie ma szans
-
przyjeżdżam ze swoim olejem to za dużo na mnie nie zarabiają, więcej zarobią na serwisowaniu aut jeżdżących ze zużytym olejem ale żeby nie było kłótni - każdy robi jak chce i tak jest najlepiej
-
nie brałeś przypadkiem Passata w tej "wersji Optimum"? albo inaczej, kiedy zamawiałeś i kiedy odebrałeś autko na tą chwilę z informacji na stronie 50/50 0% jest tylko dla Polo/Golfa Optimum i Tiguana Cityline/Citystyle http://www.volkswagen.pl/oferta_finansowa/
-
szkoda, że na auta na indywidualne zamówienie nie dają kredytu 50/50 0%.
-
wystarczy porozmawiać z pracownikami aso. usłyszałem, że lepiej jest też przejść na olej z normą 502/505 i zmieniać co 15k km/1 rok niż mieć olej longlife i wymieniać tak samo (15k km/1 rok). ale każdy robi jak chcę ze swoim samochodem
-
15 tys. rabatu na aucie do produkcji? o jakich mniej więcej cenach wyjściowych mówicie?
-
usterkowość silnika 1,8 TSI - Wasze opinie proszę
theOne odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
coś te tsi na łańcuszku nie wyszły i lubią się sypnąć, nie ma reguły 1.4, 1.8 czy 2.0 tsi. i po gwarze jesteśmy umoczeni na forach skód/vw pełno tematów o awariach i wymianach silników. tragedia. romeo9999 czy 2.0 TFSI trapią jakieś problemy? będę miał golfa z podobnym silnikiem i chciałbym wiedzieć czy mogę oczekiwać lepszych wieści niż w tsi z rozciągającym się łańcuszkiem. -
robienie przeglądów w aso przydatne jest przy sprzedaży-m.in. potwierdzenie przebiegu. ludzie też lepiej patrzą jak przez całą eksploatację był serwisowany w aso mimo, że aso nie zawsze = kompetentność i umiejętności. oczywiście możesz już podziękować aso, serwisować gdzie chcesz
-
B6: 2.0 TFSI 200KM vs. 2.0 TDI 170KM - który wybrać?
theOne odpowiedział temat → Kupujemy Passata B6/B7
Panowie, puenta jest jak zawsze ta sama: przy nowych autach: jeździsz głównie trasy, stukasz km na tyle by zwrócił się diesel - bez sentymentów bierzesz klekota, oszczędzasz kasę itp. mało tras lub po prostu mało km - wątpliwe jest zwrócenie kosztów dopłat do diesla - tylko benzyna i koniec. a takie pytanie z ciekawości do dieslowców: jeśli koszty zakupu, jazdy byłby identyczne jak w benzynie, spalanie na tym samym poziomie itp. to też wolelibyście diesle?