Skocz do zawartości
Gość piki

DSG - skrzynia marzenie!

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem jak to możliwe ale tutaj wszyscy zachwalają DSG a na forum zagranicznym wątek z problemami na temat DSG ma 21 stron.

Bo DSG to jak w temacie skrzynia marzenie!

Liczył ktoś ile na tym forum jest stron na temat problemów z VW Passatem? ;) A też fajny samochód :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z ciekawości zapytam - jakie macie przebiegi (ci co mają DSG).

 

Nie chcę być źle zrozumiany, bo jak dla mnie to skrzynia jest super, tylko obawiam się że w przyszłości będą problemy z kosztami napraw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

178 000 co 40 000tyś wymiana oleju i tus i wszystko oko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

no ja mam 180 tyś i świeżo po wymianie koła dwumasowego :)olej w skrzyni co 60 koła wymieniany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koło dwumasowe to standard jeżeli chodzi o problemy z DSG. Ja mialem od nowości w A3 z łopatkami przy kierownicy. chodzila idealnie mimo że 2006 i pierwsze wypusty. Zrobiłem 90 000 bez problemu 90 km/h z tempomatem i 4,3 litra ropy mi 2.0 TDI spalał.

 

więcej o DSG mozna znaleźc :

 

http://www.prnd.pl/porady-asb/dsg-automatyczna-skrzynia-biegow-kod-02e

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ma 120tys, łopatki DSG. Odpukac - bez problemu. Zrobione na nim 50tys w 15mies.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a j 142tys km i skrzynia bez zadnych problemów do tej pory

 

odpukac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zrobione 180 tyś , ale głównie trasa i nie ma problemu ze skrzynią jak na razie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

także wszystko przed wami panowie, wiecznie żyć nie będzie dwumas;)

oczywiście oby jak najpóźniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w tej chwili 98 000km i dopiero zrobilem pierwsza wymiana oleju, ale juz zaczynalo cos szarpac tak jakby brakowalo paliwa czy cos podczas przyspieszania :) Wlasnie dowiedzialem sie za pada mi juz dwumas :) wiec humorek dopisuje mi dzisiaj :) tylko usiasc przy 0,5l 40% trunku i zalać swój żal :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co panikować z tym dwumasem.

Pada tak samo przy manualu jak i przy DSG, ze wskazaniem na manual ze względu na większe szarpanie przy zmianie biegów.

Niektórzy pisali, że stuka na zimnym już po przebiegu 70 - 80 kkm, niektórzy w tym ja mam lekkie brzęczenie z dwumasy na zimnym silniku ustające po rozgrzaniu. Mam przebieg około 160kkm. Narazie tego nie mam zamiaru ruszać, dopiero jak usłysze na ciepłym silniku lub podczas jazdy. Przy dsg dwumas jest droższy (około 2800-3000zł) ale nie wymieniasz już sprzęgła jak w manualu. Dodatkowo wymiana w dsg jest prostsza bo nie trzeba centrować tarczy sprzęgła, wymieniać łożyska wyciskowego itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

dużo też zależy od samej jazdy i doświadczeń ,umówmy się to nie jest auto do rajdów , mocny but w podłogę od niskich obrotów ,czy na dsg czy na manualu skraca żywot koła dwumasowego,także deptajcie po rozbujaniu panowie;)myślę że właśnie tak zajechałem swoje koło ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z mojego doświadczenia.\

poprzednim moim autem bylo bmw e46 320d z 2001 roku. Oj wysluzylo sie ono bardzo duzo :) mialo wgranego mocnego wirusa czyli kosmiczny moment obrotowy i targalo asfalt nieziemsko. Do tej pory mam jeszcze filmiki na youtubie ;) ale do czego zmierzam, w momencie kiedy go sprzedawałem mialem 300 000 km i z powodu wysokiego momentu obrotowego już piąty zestaw sprzegłowy. A o dwumasie nigdy nawet nie musialem mysleć.

 

Czyli co? z VW jest slabsze kolo dwumasowe niz w starym BMW która targałem tak, że tylne tarcze robiły się czerwone? W skrzyni dsg nie ma prawie żadnych szapnięć przy zmianie przełożeń a dwumas pada mi po 100 000km? Coś mi tu śmierdzi, być może ktoś zaoszczedził na materiałach.... hehe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ja mam 180 tyś i świeżo po wymianie koła dwumasowego :)olej w skrzyni co 60 koła wymieniany

 

I jak po wymianie? Szarpanie i hałas ustał? Niektórzy piszą że po wymianie jeszcze gorzej. Szarpie i drży przy przaspieszaniu. A jak u ciebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
I jak po wymianie? Szarpanie i hałas ustał? Niektórzy piszą że po wymianie jeszcze gorzej. Szarpie i drży przy przaspieszaniu. A jak u ciebie?

 

u mnie nic nie drży ,nie ma szarpania ,ale też nie było go jak dwumas padał jedynie stuki na p lub n i przy odpuszczaniu gazu stuki(walenie ),

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki mniej wiecej jest bezwaryjny przebieg skrzyni? czy bac sie auta z przebiegiem 180kkm z DSG? chcialbym nic przejezdzic tak ze dwa lata. (ok 50 kkm)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli autem poprzednio nie jezdził jakiś rzeznik i skrzynia była odpowiednio serwisowana to nie ma powodów do obaw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto jest sprzedawane przez dealera Audi - ale to chyba nie jest jakas wielka gwarancja. kurde. za duzy wybor tych passatow na rynku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle, że 180kkm jeżeli jest prawdziwe i samochód był uczciwie serwisowany nie zrobiło na silniku i skrzyni wielkiego wrażenia.

Sam mam przejechane 162kkm z DSG nie ma najmniejszych problemów, to samo moge powiedzieć o silniku no i o całym aucie.

Ale to pewnie zasługa regularnego (bez oszczędzania) serisowania auta.

Jedynie dwumas czasami zabrzęczy jak zimny na P lub na N. Taki urok nowoczesnych rozwiązań poprawiających komfort (koło dwumasowe)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności