Jump to content

Major

  • Content Count

    2,851
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

5 Followers

About Major

  • Birthday 09/26/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. z tym to pojechałeś po fantazji kluczyk niczego nie szuka po pierwsze kluczyk się aktywuje w chwili jak złapiesz za klamkę, i wtedy dopiero anteny kessy go aktywują jak jesteś w domu, to kluczyk jest jak każdy inny - nie naciskasz, nic się nie dzieje, nie ma otoczeniu RFID - nic się nie aktywuje inaczej jest w aucie - bo kessy go cały czas go wzbudza w czasie jazdy , i kluczyk musi odpowiadać ze jest w w zasięgu , i np. jak będzie miał słabą baterie to kessy to pokaże na liczniku ze bateria do wymiany ale poza autem jak piszesz ...nic kluczyk nie robi, jest sobie i tyle
  2. jak nie ma jak ma, ale w jedną stronę, i tylko multi z tymi kreskami (twarde guziki) , nie ta z miękkimi pierwsza edycja wklej autoscan z VCDS
  3. znając ramki CAN zrobisz sobie taki konwerter co załączy halogen wtedy gdy w navi pojawi się komunikat o zakręcie , skrzyżowaniu itp , nie wiem jak z kamera do zanków ,czy jest widziany w CAN znak o skrzyżowaniu czy rondzie
  4. wyłącz immo w ECU ..to bedzie dla Ciebie najprostsze jak uruchomisz, wtedy zrobisz dopasowanie u magików co sie na tym znają
  5. If you asking what tools is need - you have no idea what to do , so is no point to explain , better ask you local locksmith,
  6. this is new type of Immo in cluster 2 options : make a 2 keys with ID49 and key ID of your current key ,and ODIS will learn that easy swap cluster to older - compatibile with your car - it must be with Fiber wire - not ethernet like that one
  7. uparłeś się na te błędy jak łysy na grzebień czy dla Ciebie "problem" musi zawsze oznaczać jakiś błąd w autosanie ? otóż nie ..uświadom to sobie w końcu
  8. Zobacz tak , bo sa 2 przeglądy chyba Awaryjne włącz wcisnij guzik 0.0 na liczniku włącz zapłon potwierdz reset autoscan z przed wymiany i po wyniamie licznika daj
  9. bedzie dzialac ..... najwyzej trzeba dane wgrac odpowiednie by zadziala z passatem , bo po obudowie to nie wiadomo tak naprawde z cego to jest
  10. 3AA przełozona z inengo dziala ok, jak nie dotkniesz kalibracji - ze wejdzie w tryb kalibracji, to nic nie trzeba ruszać, można flaashowac i kodowac dowoli
  11. tak, ale tylko od jednej wersji SW pasuje LCD po modyfikacjach
  12. chyba w twoim czytaniu tkwi problem......... bo ja tam widze co innego
  13. jest wszystko na wtyczki mi to nie pasuje więc przerobiłem na swoje
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy