Gość Moro Zgłoś #161 Napisano 5 Marca 2010 Jedynie dwumas czasami zabrzęczy jak zimny na P lub na N. Taki urok nowoczesnych rozwiązań poprawiających komfort (koło dwumasowe) jeżeli dwumas zabrzęczy to możesz mieć już niedługo wydatek ,ja miałem 180 tyś jak poleciał , P.S A dla kupujących autka na naszym rynku ,polecam przed zakupem lub w trakcie finalizacji ,podjechać na sprawdzenie do ASO ,cała historia auta ,wymiany wszystkie co gdzie i kiedy ,bo to najważniejsze było wymienione ,czy przebieg ori . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thommas Zgłoś #162 Napisano 5 Marca 2010 Do niedawna silnik 2.0 TFSI/TSI był w automacie oferowany tylko z tiptronic'iem, a w tej chwili sprzedają go już z DSG. Ktoś może już tym jeździł? Ciekawy jestem, jak wrażenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyzo Zgłoś #163 Napisano 6 Marca 2010 jak laik moze sprawdzic stan takiej skrzyni. przepraszam za debilne pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szym77 Zgłoś #164 Napisano 8 Marca 2010 Witam, chcę kupić używanego Vw Passata CC 2.0 TSi z 2009r, sprzedawca twierdzi ze ta wersja wyposażona jest w DSG, jednak tak jak się orientowałem w Passatach w wersji z silnikiem 2.0 tsi montowany był tylko tiptronic, czy w cc było można zamówić w 2009r za dopłatą DSG? A dwa czy warto kupować 2.0 z tiptronicem czy lepiej 1.8 z DSG? Proszę o jakieś jasne odpowiedzi gdyż nie mam doświadczenia z tymi skrzyniami jak i autami. Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz 2007 Zgłoś #165 Napisano 8 Marca 2010 Pyzo( pytanko debilne) bez serwisu nie ruszysz, niektore maja problemy z mechatronika najlepiej serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #166 Napisano 8 Marca 2010 Witam, chcę kupić używanego Vw Passata CC 2.0 TSi z 2009r, sprzedawca twierdzi ze ta wersja wyposażona jest w DSG, jednak tak jak się orientowałem w Passatach w wersji z silnikiem 2.0 tsi montowany był tylko tiptronic, czy w cc było można zamówić w 2009r za dopłatą DSG? Jeśli masz numer VIN, to po nim można sprawdzić, a jaką skrzynią wyjechało autko z fabryki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nathaniel Zgłoś #167 Napisano 8 Marca 2010 Witam, chcę kupić używanego Vw Passata CC 2.0 TSi z 2009r, sprzedawca twierdzi ze ta wersja wyposażona jest w DSG, jednak tak jak się orientowałem w Passatach w wersji z silnikiem 2.0 tsi montowany był tylko tiptronic, czy w cc było można zamówić w 2009r za dopłatą DSG? A dwa czy warto kupować 2.0 z tiptronicem czy lepiej 1.8 z DSG?Proszę o jakieś jasne odpowiedzi gdyż nie mam doświadczenia z tymi skrzyniami jak i autami. Z góry dzięki za odpowiedź CC 2.0 TSI na 100% ma DSG, skrzynie Tiptronic sa w 2.0 TFSI z USA ( jeśli mowa o B6 nie wiem jak z CC ) W Europie na 100% nie były skrzynie tiptronic montowane w silinkach rodziny TSI z Passatów znikneły one wraz z 1.6 FSI i 2.0 FSI ( ale moge sie mylić ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szym77 Zgłoś #168 Napisano 8 Marca 2010 oczywiście mam nr Vin, jeśli byłby ktoś w stanie sprawdzić to lub ewentualnie podesłać linka gdzie mógłbym zrobić to sam to będę wdzięczny. VIN : Wvwzzz3cz9e513586 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szym77 Zgłoś #169 Napisano 10 Marca 2010 skrzynia sprawdzona i niestety w Passacie CC jest tiptronic, DSG montowane jest w 2.0 TSI dopiero od listopada 2009r. Wiec może pytanie do fachowców, użytkowników czy lepiej 1.8 z DSG czy 2.0 z Tiptronicem gdzie więcej mocy ale traci znowu na skrzyni. (chodzi o samochody używane) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #170 Napisano 11 Marca 2010 Wiec może pytanie do fachowców, użytkowników czy lepiej 1.8 z DSG czy 2.0 z Tiptronicem Może fachowcem nie jestem, ale na Twoim miejscu wybrałbym 1.8 z DSG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szym77 Zgłoś #171 Napisano 11 Marca 2010 passatem CC 1.8 tsi DSG miałem okazje pojeździć, skrzynia chodzi cudnie nie czuć zmiany, redukcja błyskawiczna. Jednak miałem wrażenie, że jest trochę słaby przynajmniej w moim przypadku. (niestety w salonie nie mają nic z 2.0 tsi tiptronicem). Więc czy te 200 koni z gorszą skrzynią, tez będzie szło gładko czy przełożenia będą ewidentnie wyczuwalne, jakieś szarpanie czy mułowata zmiana biegu? proszę o opinie bo muszę się na coś zdecydować. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyzo Zgłoś #172 Napisano 11 Marca 2010 wczoraj kupilem 2.0 TDi z DSG. juz wiem, ze nie chce zadnej innej skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #173 Napisano 11 Marca 2010 wczoraj kupilem 2.0 TDi z DSG.juz wiem, ze nie chce zadnej innej skrzyni hehe też tak mam , P.s słyszałeś ile wymiana koła dwumasowego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyzo Zgłoś #174 Napisano 12 Marca 2010 moja furka jest juz po akcji naprawczej w DE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeterX Zgłoś #175 Napisano 21 Kwietnia 2010 Z autoamtem świetnie się bryka... może jestem nienowoczesny, heh, ale automat to taki wynalazek, któryś na pewno kiedyś zawiedzie i to w najgorszym momencie, serwis każdego automatu nie mówiąc już o DSG kosztuje koszmarne pieniądze... nowe DSG też nie są bezawaryjne, wystarczy na YTB wklepać "dsg problem" i wyskoczy cała masa przypadków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawka Zgłoś #176 Napisano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Auto to jest tak skonstruowane aby dawało stałe utrzymanie zakładom serwisowym. Moja DSG po przestawieniu dzwigni na układ sekwencyjnej zmiany biegów pokazuje na wyświetlaczu pulsujące biegi. W mądrej książce wyczytałem, że jest to stan awaryjny. W jednym ASO postawiono diagnozę: konieczna wymiana cięgna ok. 1500zł. W drugim ASO komp. nic nie wykazał i nie wiedzą co jest przyczyną stanu awarii. Wyświetlacz nie pokazuje awarii gdy włączam układ z biegami przełącznikami przy kierownicy. Stan wiedzy diagnostów w ASO jest żenujacy. Jak mi powiedział ten co nic nie wykrył nikt się nie przejmuje szkoleniami. Jak sie sami nie wyszkolą m.inn. korzystając z tego forum to zdani są na komp. a ten okazuje się nie zawsze pomaga. Może kogoś dotknęła ta przypadłość, sprawdźcie swoje DSG w nastawie na biegi. Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez pawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #177 Napisano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) hehe też tak mam ,P.s słyszałeś ile wymiana koła dwumasowego ? Hahaha jak sprowadził na Ziemię DSG na pewno wygodne, ale mam ale - jechałem ze 170 konnym dieslem i nie podobało mi się to połączenie, najprawdopodobniej chodzi tu tylko o silnik - nie lubię diesli. Chciałbym się przejechać 1.8 tsi z dsg ale dorwać taki komplet graniczy z cudem. DSG, to trochę droższe przeglądy, ciężej sprzedać, jak padnie to boli, poza tym zjada manuale, w mieście to połyka, a na trasie też jest wygodniejsze. Nie oszukujmy się, w przyszłości będą tylko automaty, jakieś 12sto czy 30 biegowe i żaden manual nie dorówna dynamice i spalaniu Na tą chwilę dsg raczej troszkę więcej pali tak? Dźwignią trzeba się męczyć z machaniem, ale jak się dobrze pomacha, to auto spalaniem się odwdzięczy. Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez theOne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyzo Zgłoś #178 Napisano 22 Kwietnia 2010 ciezko uznac ktore wiecej pali. mam 170 konikow w polaczeniu z DSG i jest bajka... spalanie - po miescie owszem - machajas dzwignią jestem w stanie spalic mniej. w trasie na poczatku mialem takie wrazenie, ale po kilku przejechanych tysiacach km w trasie pali mniej w trybie automatycznym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #179 Napisano 22 Kwietnia 2010 Pyzo twierdzisz że po mieście machając wajhą albo łopatkami (jak kto ma:) przy DSG splanie spada? Bo ja właśnie się zastanawiam czy by nie sprawdzić ile można zaoszczędzić. Ja mam takie wrażenie że DSG na trasie jest oszczędna ale po mieście robi się smok i nie wierzę, że to tylko kwestia silnika a nie to że skrzynia ma na to duży wpływ. Jedyne co jest moim zdaniem bardzo dużą wadą przy DSG w połączeniu z dieslem to jej czas reakcji na naciśnięcie gazu - przy wyprzedzaniu czy ruszaniu (pisałem o tym juz w tym wątku). Gdyby ona w trybie D maiła taki czas reakcji jak w trybie S to już by było OK - bardzo szkoda że tak nie jest bo w trybie S jazda po mieście to masakra że nie wspomne o spalaniu... Ale podobno można zrobić jakiś upgrade softu w ASO i skrzynia zachowuje się dużo lepiej - chętnie bym posłuchał opinii na ten temat (co, gdzie i za ile trzeba zrobić aby mieś jeszcze większą radość z jazdy ze skrzynią DSG). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyzo Zgłoś #180 Napisano 22 Kwietnia 2010 jak dobrze idzie to okolo 0,5 l/100km mniej na tej samej trasie - codzienny dojazd do pracy. ale generalnie jezdze raczej na automacie - ale ja leniwy czlowiek jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach