beny140 Zgłoś #121 Napisano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) A to, to co jak nie odbojniki :hmm http://picasaweb.google.com/zborowskirobert/BagaznikAutomat?feat=directlink#5346210518409716306Jeden zresztą widoczny tutaj http://lh5.ggpht.com/_Yo8SrGb4gw8/SjGONQ1CgmI/AAAAAAAACXU/jJFsPX9aiBI/s128/12.jpg Gural piszesz, w poscie numer 112, ze bez odbojnikow klapa sie nie otworzy. Ja zrobilem bez i sie otwiera! Nie wierzysz, zapraszam przyjedz i obejrzyj. Wszystkie przeze mnie opublikowane zdjecia pochodza z: http://www.passatplus.de/umbauten/heckklappe/limousine/index.htm i http://www.solovag.es/viewtopic.php?f=15&t=534 Linki dostalem od tego kolegi: [ame] [/ame]ktory zreszta mi napisal, ze jest autorem tego modu. Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez beny140 update Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny140 Zgłoś #122 Napisano 20 Kwietnia 2010 Dla potrzeb forum zdemontowalem z samochodu moj zestaw. Zaznaczam, ze jest to komplet. Niczego wiecej nie uzylem. Oto zdjecia: http://picasaweb.google.com/zborowskirobert/MojBagaznik?feat=directlink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Night_Flier Zgłoś #123 Napisano 21 Kwietnia 2010 No ja dopiero zamontowałem sterownik centralnego (mam teraz piloty z przyciskiem bagażnika, domyka mi szyby itd). Bagażnik jest również otwierany przy otwarciu wszystkich drzwi. Zastosowałem siłownik Slave i po przytrzymaniu na pilocie przycisku bagażnika odryglowuje się tylko zamek bagażnika. Reszta drzwi pozostaje zamknięta. Teraz pozostaje mi tylko montaż elementów do uniesienia klapy. Poczytałem i popisałem do różnych osób i producentów z tym problemem. Producenci sprężyn pisali że można to zrealizować za pomocą odpowiednio silnej sprężyny gazowej pchającej (przy czym problemu z zamknięciem ręcznym nie będzie). Inni pisali o siłownikach elektrycznych (np. śrubowych) umożliwiającymi również opuszczanie za pomocą pilota. Ale wg. mnie chyba ten sposób ze sprężyną jest najbardziej rozsądny i opłacalny. Co o tym sądzicie? A czy takie elementy montażowe można gdzieś kupić gotowe? Przyznam że pracuję ciągle i rzadko mam czas na majsterkowanie i wolałbym kupić gotowe. Może kolega beny140 zgodziłby się przygotować taki zestaw za opłatę oczywiście i ewentualne wysłanie pocztą? Bo w mojej okolicy to ani OBI (lub innego podobnego) ani żadnego serwisu VW (a za daleko to mi się jeździć nie opłaca i czasu brakuje). Więc kolego beny jakbyś mógł to daj znać czy zgodziłbyś się na taki układ. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #124 Napisano 21 Kwietnia 2010 a jeszzcze jedno beny140 czy twoje silowniki bez jeszcze tej sprezyny chodzily dosyc luzno??bo moje wydaje mi sie ze chodza ciezko. moge klape bagaznika zatrzymac na kazdej wysokosci i nie odbija jej ani nie zlatuje na dol. pewnie silowniki pojda do wymiany??w poprzednim b5 3b klapa o wiele lzej chodzila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny140 Zgłoś #125 Napisano 21 Kwietnia 2010 No ja dopiero zamontowałem sterownik centralnego (mam teraz piloty z przyciskiem bagażnika, domyka mi szyby itd). Bagażnik jest również otwierany przy otwarciu wszystkich drzwi. Zastosowałem siłownik Slave i po przytrzymaniu na pilocie przycisku bagażnika odryglowuje się tylko zamek bagażnika. Reszta drzwi pozostaje zamknięta. Teraz pozostaje mi tylko montaż elementów do uniesienia klapy.Poczytałem i popisałem do różnych osób i producentów z tym problemem. Producenci sprężyn pisali że można to zrealizować za pomocą odpowiednio silnej sprężyny gazowej pchającej (przy czym problemu z zamknięciem ręcznym nie będzie). Inni pisali o siłownikach elektrycznych (np. śrubowych) umożliwiającymi również opuszczanie za pomocą pilota. Ale wg. mnie chyba ten sposób ze sprężyną jest najbardziej rozsądny i opłacalny. Co o tym sądzicie? A czy takie elementy montażowe można gdzieś kupić gotowe? Przyznam że pracuję ciągle i rzadko mam czas na majsterkowanie i wolałbym kupić gotowe. Może kolega beny140 zgodziłby się przygotować taki zestaw za opłatę oczywiście i ewentualne wysłanie pocztą? Bo w mojej okolicy to ani OBI (lub innego podobnego) ani żadnego serwisu VW (a za daleko to mi się jeździć nie opłaca i czasu brakuje). Więc kolego beny jakbyś mógł to daj znać czy zgodziłbyś się na taki układ. Pozdrawiam. Hmm.... z mila checia bym pomogl ale ja tez kiepsko z czasem. Caly wolny czas poswiecam mojej licznej rodzinie i tylko czasem udaje mi sie cos "pogrzebac". ---------- Post added at 20:12 ---------- Previous post was at 20:07 ---------- a jeszzcze jedno beny140 czy twoje silowniki bez jeszcze tej sprezyny chodzily dosyc luzno??bo moje wydaje mi sie ze chodza ciezko. moge klape bagaznika zatrzymac na kazdej wysokosci i nie odbija jej ani nie zlatuje na dol. pewnie silowniki pojda do wymiany??w poprzednim b5 3b klapa o wiele lzej chodzila Dla scislosci caly czas mowa o 2 sprezynach. U mnie bez sprezyn klapa unosi sie sama bez oporow po przekroczeniu okolo 50% kata calkowitego otwarcia. Sadze, ze Twoje silowniki juz nie dzialaja tak jak trzeba. Moze jakies smarowanie pomoze a w ostatecznosci wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #126 Napisano 24 Kwietnia 2010 może nagrać filmik komóreczką? zrobić manuala do warsztatu? ja juz wszystkie czesci skompletowalem. dzisiaj odbieram nowe silowniki, bo moje zatrzymuja klape na kazdej wysokosci otwierania. juz smarowanie nie pomaga wiec trzeba wymienic. mysle ze w poniedzialek bede juz dzialac, z tym ze ja calosc, czyli te blaszki itp chce dac do ocynku pozniej, bo pomalowane nie bardzo mi sie podobaja.a ze kolor paska zloty to ocynk zloty bedzie nawet pasowal;) jak zaczne mody to zrobie manuala tak aby kazdy mogl sobie taki bajer wstawic do passata i zeby byl w warsztacie:) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba5822 Zgłoś #127 Napisano 24 Kwietnia 2010 no to ja czekam na manual taki szczegółowy z foto i najlepiej kosztami i co gdzie kupić bo obserwuje temat od bardzo dawna ale jakoś tak na razie nie zabrałem się za to . pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba5822 Zgłoś #128 Napisano 14 Maja 2010 no i jak tam VrobekW zamontowales to?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybka126 Zgłoś #129 Napisano 15 Maja 2010 witam panowie a do kombi da sie cos zrobic zevy sie podnosila ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #130 Napisano 15 Maja 2010 witam panowie a do kombi da sie cos zrobic zevy sie podnosila ?? do kombi to jakis elektryczny podnosnik by sie przydal.albo jakies mega sprezyny;p no i jak tam VrobekW zamontowales to?? wybacz ale jeszcze sie za to nie zabralem. ostatnio wstawialem halogeny przeciwmglowe i wycinalem kata, a ze sam wszystko robilem i samochd stal kilka dni na kanale to nie mialem checi dalszych zabaw. jutro po imieninach babci zabiore sie powoli za robienie tego:) manual tak jak obiecalem, wrzuce na forum zeby byl w warsztacie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yankess Zgłoś #131 Napisano 2 Czerwca 2010 No teraz bedziesz miał okazje zrobic w końcu klape i fotoporade bo ja już czekam czekam i czekam a tu nic długi weekend będzie okazja się wziąć wierze w ciebie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #132 Napisano 2 Czerwca 2010 (edytowane) koledzy a ja mam takie jedno pytanko... gdy zamknę auto z pilota to mam następujący efekt: > auto zostaje zamknięte (drzwi, klapa, wlew od baku) > otrzymuję sygnał świetlny kierunkowskazami. no i jest prawidłowo bo auto jest zamknięte całkowicie... ale gdy teraz nacisnę przycisk na pilocie od tylniej klapy (około 2 sekund) to mam takie coś: >drzwi pozostają zamkniete, choć słychać jak zamki wykonują jakąś prace ale rygle nie podnoszą się. > ale klapa nie otwiera się tak jakby tylko "dostaję dostęp" do niej. Czyli muszę nacisnąc w niej klamkę na srodku żeby ją otworzyć. Jak już ją otworzę i zamknę to auto rygluje się od nowa i jest zamkniete. czy mogę coś zrobić (przestawić?) aby po naciśnięciu przycisku zamek się zwalniał ? chce zrobić właśnie takie automatyczne podnoszenie klapy ale co mi po tym przyjdzie jak i tak będę musiał pod nią podejść i ciągnąć ręką za ten "mikroprzełącznik" wiecie o co chodzi, nie ? jakis dzisiaj dzień mam cieżki i nie potrafie logicznie ułozyć zdania tak mi się wydaje pzdr Edytowane 2 Czerwca 2010 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba5822 Zgłoś #133 Napisano 2 Czerwca 2010 a zamek w klapie jak masz ustawiony? bo moze to ma jakies znaczenie przekrec kluczykiem aby byl w pozycji po srodku tzn wkladasz kluczyk grotem poziomo ja tak mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #134 Napisano 2 Czerwca 2010 Kuba... zamek w klapie ustawiony jest normalnie. to znaczy w pozycję "otwarty". czyli to nie ma nic do rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #135 Napisano 2 Czerwca 2010 (edytowane) Chyba nie wiadomo jak to zrobić, jedni mają, że im odskakuje, a inni dostają tylko dostęp do klamki jak napisałeś. U mnie i rodziców w kombiakach właśnie tak jest, jak otworzę z pilota to moge wtedy otworzyć za pomocą klamki, ale sama nie odskoczy. Dodatkowo coś się u mnie pokaszaniło bo jak nacisnę na pilocie otwarcie bagażnika, to z możliwością użycia klamki otwiera tez mi się zamek kierowcy. Jak klapę zatrzasnę to alarm niestety się już sam nie uzbraja i drzwi kierowcy zostają otwarte razem z możliwością użycia klamki. Kiedyś jak zatrzasnąłem to alarm sam się uzbrajał z powrotem i auto było zamknięte. Ale mam notoryczny błąd zamka kierowcy i zauważyłem, że rygiel w nim nie działa (czyli mogę klamką drzwi od wewnątrz otworzyć przy zamkniętym aucie) więc to pewnie dlatego... Edytowane 3 Czerwca 2010 przez Patrick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damfir Zgłoś #136 Napisano 3 Czerwca 2010 No ok ale odbiegamy od tematu jak to lepiej zrobić i gdzie dostać części aby ta klapa sama się podnosiła?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #137 Napisano 5 Czerwca 2010 kolega maciejek ma sprezyny 60zl za sztuke. manual w przyszlym tyg bedzie spokojnie. troszke obowiazkow bylo a po drugie neta mam w blueconnect wiec czasami nie mam cierpliwosci zeby z niego korzystac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oliwkowy Pasek Zgłoś #138 Napisano 5 Czerwca 2010 Ja juz dzis zamontowałem ten patent naszego kolegi i działa elegancko.Klapa sama sie otwiera jak ta malina.Bajerka jednym slowem.Dla Benego wielkie pozdro i szacun za to co zrobil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #139 Napisano 20 Czerwca 2010 Właśnie jestem po montażu tego patentu chyba wszystko jest oki ale u mnie klapa podnosi się tylko do połowy ale myśle że jest to wina amortzatorów bo po połowie to one powinny podnosić dalej klape a bez tego patentu to klapa i tak się sama nie podnosiła po połowie Ma ktoś może doświadczenie z zaminnikami amortyzatorków bo ori u GETEM'a po 88,00zł a zaminnik można nabyć po 35,00 i nie bardzo wiem co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #140 Napisano 20 Czerwca 2010 ja mam zamienniki i chodza bez problemu juz od 3 miesiecy wiec smialo mozesz brac. ja placilem po niecale 35zl za sztuke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach