GURAL Zgłoś #61 Napisano 29 Listopada 2009 Panowie, a ma ktoś z was skan strony z instrukcji obsługi, jak to ma się wedle producenta zachowywać. Bo już czytać tego nie mogę:587: W mojej instrukcji jest napisane że jak otworzę bagażnik przyciskiem na pilocie to muszę zamknąć go ręcznie, jeśli tego nie zrobię, bagażnik będzie cały czas otwarty (czytaj zamek nie trzyma klapy). Jedyny problem jest taki że mam tą instrukcję po angielsku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #62 Napisano 29 Listopada 2009 Zrzut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #63 Napisano 29 Listopada 2009 Dzięki Marcin, jeszcze jedno, kilka stron wcześniej jest to opisane jak to działa z kluczyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #64 Napisano 29 Listopada 2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #65 Napisano 29 Listopada 2009 (edytowane) LUDZIE!!!!!!! temat jest: "Automatycznie podnoszona klapa SEDAN " co ma piernik do wiatraka i wasz przycisk w klapie? W żadnym passacie sie klapa sama standardowo nie unosila, i magiczna siła przycisku też jej nie podniesie...... (klapa tylko odskakuje) Kilka postów wyżej pisałem o siłownikach od jetty co zostało bez odpowiedzi, a co moim zdaniem jest dość prawdopodobnym rozwiązaniem do "podnoszenia klapy automatycznie" Proszę więc skończcie z przyciskami bo niczego doczytać nie można w tym temacie!!! Efekt otwierania klapy automatycznie chciałbym żeby wyglądał tak: Edytowane 29 Listopada 2009 przez kamilb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #66 Napisano 29 Listopada 2009 temat jest: "Automatycznie podnoszona klapa SEDAN "co ma piernik do wiatraka i wasz przycisk w klapie? W klapie czy nie w klapie ale ma bardzo wiele, próbuję tylko zweryfikować posty w których koledzy napisali że z przycisku pilota klapa nie jest automatycznie odblokowana (co jest całkowitą nieprawdą) i w takim wypadku istnienie przycisku otwarcia bagażnika na pilocie nie ma żadnego sensu. Co za tym idzie brak odblokowania zamka = brak otwarcia automatycznego klapy (wg mnie jedno z drugim jest ściśle powiązane) u mnie po naciśnięciu przycisku na pilocie czy też na drzwiach kierowcy klapa nie odskakuje, a jedynie możliwym staje się jej otworzenie poprzez naciśnięcie przycisku na klapie nad rejestracją co powoduje zwolnienie zamka. I jeżeli ma być tak jak napisał kolega P.r.z.e.m.e.k, to cały ten temat jest bez sensu, nigdy nie zadziała, i należy zaserwować mu miejsce w archiwum, no chyba że ja nie rozumiem o czym się tu pisze. Więc kolego, sam jestem ciekaw finału tego tematu, ale do momentu aż wszyscy będą wiedzieli że po naciśnięciu przycisku pilota zamek ma się otworzyć, a nie tylko odblokować klamkę klapy, co kilka postów będzie lament że u mnie nie otwiera zamka, albo jeszcze jakieś inne pomysły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #67 Napisano 29 Listopada 2009 Powinno być tak że: trzymasz przycisk na pilocie klapa podskakuje Ci kilka mm, odblokowywuje zamek i rozlacza alarm. Jesli samochód był zamknięty wtedy otwiera się tylko klapa bez drzwi. Po trzasnieciu klapą samochód jest non stop zamkniety, się blokuje. Ta sama sytuacja jak masz przycisk w drzwiach, klapa tylko podskakuje i zwalnia zamek!!! jasne ? W seacie jest tak jak opisal przemek, że tylko możliwe staje się otwarcie klapy za pomoca przycisku. Jak otwiera się klapa bagażnika w Audi A6 C5 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #68 Napisano 29 Listopada 2009 Powinno być tak że:trzymasz przycisk na pilocie klapa podskakuje Ci kilka mm, odblokowywuje zamek i rozlacza alarm. Jesli samochód był zamknięty wtedy otwiera się tylko klapa bez drzwi. Po trzasnieciu klapą samochód jest non stop zamkniety, się blokuje. Ta sama sytuacja jak masz przycisk w drzwiach, klapa tylko podskakuje i zwalnia zamek!!! jasne ? I to właśnie podałem w załącznikach żeby nie było niedomówień a teraz czekamy na finał czyli do "podnoszenia klapy automatycznie" po wcześniejszym odryglowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #69 Napisano 29 Listopada 2009 na jakims zagranicznym forum doczytałem, że siłowniki od Audi A6 4F wystarczą, Problem jest taki że znaleźć takich nie mogę do sedana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P.r.z.e.m.e.k Zgłoś #70 Napisano 29 Listopada 2009 (edytowane) na jakims zagranicznym forum doczytałem, że siłowniki od Audi A6 4F wystarczą, Problem jest taki że znaleźć takich nie mogę do sedana Jeżeli to jest pewna informacja tzn. że te siłowniki zdołają podnieść klapę, to można by spróbować uzyskać informację odnośnie ich parametrów (nie wiem gdzie, ale może któryś z kolegów ma jakiś pomysł) po czym zamówić u tego dystrybutora http://www.springmasters.pl/home_pl.html siłowniki dopasowane wymiarami i mocowaniem do passatowskich, ale o odpowiednio dużej sile pchania. Edytowane 29 Listopada 2009 przez P.r.z.e.m.e.k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #71 Napisano 29 Listopada 2009 (edytowane) Jak otwiera się klapa bagażnika w Audi A6 C5 ?Działa identycznie jak w Passacie/Superbie. Kluczyk jest identyczny z środkowym przyciskiem do odryglowania zamka. Edytowane 29 Listopada 2009 przez ja456 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #72 Napisano 29 Listopada 2009 P.r.z.e.m.e.k pomysł bardzo dobry, ale mi się wydaję że tutaj nie chodzi o siłę siłownika tylko jak wczesniej ktos pisal o sprężynę jakąś żeby ta klapa została podrzucona na wstępie, a później ona sama leci Może ma ktoś dostęp do siłowników od Audi a6 Sedan 2005r i nowsze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #73 Napisano 29 Listopada 2009 że siłowniki od Audi A6 4F wystarczą, Problem jest taki że znaleźć takich nie mogę do sedana Jeśli idzie o Audika, to ETKA widzi to tak; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #74 Napisano 29 Listopada 2009 hmmmmmmm tam widnieje "sprężyna" lecę zobaczyc czy u mnie w bagażniku jakiekolwiek sprężyny są, może wystarczy tylko mocniejszą sprężynę założyć ? ---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:31 ---------- i tu jest pies pogrzebany..... My sprężyn nie mamy ale tutaj też sprężyny nie widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P.r.z.e.m.e.k Zgłoś #75 Napisano 29 Listopada 2009 http://www.youtube.com/watch?v=JMRAA...eature=related Właśnie szukałem tego filmiku - jak widać nie ma tam żadnych dodatkowych sprężyn, a klapa się podnosi, jedynie siłowniki są nieoryginalne (czyt. o większej sile pchania) P.r.z.e.m.e.k pomysł bardzo dobry, ale mi się wydaję że tutaj nie chodzi o siłę siłownika tylko jak wczesniej ktos pisal o sprężynę jakąś żeby ta klapa została podrzucona na wstępie, a później ona sama leci Aby klapa została "podrzucona" być może wystarczą te odbojniki 4F5 827 249 B: http://www.passatplus.de/umbauten/heckklappe/limousine/4F5827249B.jpg ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #76 Napisano 29 Listopada 2009 Aby klapa została "podrzucona" być może wystarczą te odbojniki 4F5 827 249 B No jest coś takiego i wygląda to na nieodzowny element całej układanki, bo bez tego to klapa za nic na świecie nie podskoczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #77 Napisano 29 Listopada 2009 ale gdzie ten odbojnik zamontować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #78 Napisano 29 Listopada 2009 ale gdzie ten odbojnik zamontować ? A tutaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #79 Napisano 29 Listopada 2009 wypowiedz z niemieckiego forum: Zitat: Original geschrieben von 00Thomas So, hier nun alle Teilenummern: 1x 8E5 827 301 D Scharnier 22,35€ 1x 8E5 827 302 D Scharnier 22,35€ 2x 4F5 827 665 A Feder 20,00€ 2x 4F5 827 552 B Gasfeder 46,70€ 2x 8D5 827 499 Anschlag 0,76€ 1x 8E5 971 821 C Führung 2,05€ Gruß, Thomas Sind diese Teilenummern fürn Avant, oder für die Limo??? Ich Suche die Teilenummern für die Limo! MFG: Markus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #80 Napisano 29 Listopada 2009 (edytowane) Siłowniki w A6 C6 też tak wyglądają. Google przetłumaczyło komentarz z tego filmu: In this video you will see how it works automatic opening of the trunk of a Passat 3BG, adapted from the AA system 8E2 and A6 4F by madelgado, coupled my hinges from the door of an A4 in order to look more OEM this mod engineered by the great madelgado. Czyli jest jakby element zawiasu z A4 i siłowniki z A6. Co to jest przy siłowniku (zaznaczone czerwonym kołem?): Edytowane 29 Listopada 2009 przez ja456 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach